Bij Van Moll?quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende: Ik ga ook even een biertje drinken
![]()
Biermerken met namen als brewdog loop ik met grote boog omheen. Veel te commercieel en populistisch:quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:02 schreef DeZwabber het volgende: Brewdog heeft ook de Tokyo*. Vroeger 18,2%. Tegenwoordig 16,5%. Iets vaker te krijgen en ook lekker.
Goed hoor. Stick it to the man!quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Biermerken met namen als brewdog loop ik met grote boog omheen. Veel te commercieel en populistisch:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed hoor. Stick it to the man!
Hautaine bal.
Neuh. Gewoon last van luiheid.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:32 schreef Elvi het volgende:
Hebben jullie ook altijd een mini-depressie op zondag omdat je weer bijna een werkweek moet starten en je eigenlijk nadenkt over een wereldreis om jezelf te ontplooien omdat je je huidige leven spuugzat bent?
Vroeger wel. Nu niet meer. Nu werk ik ook op zondag.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:32 schreef Elvi het volgende:
Hebben jullie ook altijd een mini-depressie op zondag omdat je weer bijna een werkweek moet starten en je eigenlijk nadenkt over een wereldreis om jezelf te ontplooien omdat je je huidige leven spuugzat bent?
Gewoon op zondag werken dan heb je dat probleem nietquote:Op zondag 25 augustus 2019 14:32 schreef Elvi het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:32 schreef Elvi het volgende:
Ik had gisteren gedroomd dat m'n twee beste vriendinnen met elkaar op de vuist gingen. Bloed en alles.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:38 schreef Elvi het volgende:
Ik heb ook weer over zombies gedroomddat heb ik alleen als ik gestresst ben en mn huidige situatie niet meer kan handelen.
Waar komt die stress dan vandaan?quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:38 schreef Elvi het volgende:
Ik heb ook weer over zombies gedroomddat heb ik alleen als ik gestresst ben en mn huidige situatie niet meer kan handelen.
Ga je mee op wereldreis? Dan vestigen we ons daarna in Schotland om een alpaca boerderij te beginnen. Dan spin ik de alpaca wol en kook ik voor de gasten in onze mini bed&breakfast.quote:
En? Won ik?quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gisteren gedroomd dat m'n twee beste vriendinnen met elkaar op de vuist gingen. Bloed en alles.
Ga lekker op reis dan, je bent nog jong enzo.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:32 schreef Elvi het volgende:
Oké Paul McCartney.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ga je mee op wereldreis? Dan vestigen we ons daarna in Schotland om een alpaca boerderij te beginnen. Dan spin ik de alpaca wol en kook ik voor de gasten in onze mini bed&breakfast.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gcjoel beet kranig van zich af, maar tevergeefs.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gcjoel beet kranig van zich af, maar tevergeefs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |