Ik had mijn Switch twee dagen en toen kwam dat bericht van de geupdate versie. Bij Gamemania waren ze zo attent om er de tweedehandsprijs voor te geven. Kostte mij dan ¤5 verlies (de eshop code mocht ik houden). Nu wachten op de nieuwe versie eind vd week. Dat heeft inmiddels lang genoeg geduurd. Heb nu vier games klaarstaan om te spelen, waaronder Zelda en Mario kart, dus ik ben wel even zoet. En dan komt er de komende maanden zoveel moois uit..quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
75 euro voor een nieuwe Switch bij inlevering van je oude.
https://www.gamemania.nl/info/Inruilactie-new-nintendoswitch
Aangezien mijn lokale GameMania dicht is kan ik er een weekje over nadenken.
Nieuwe garantie en een betere batterij voor 75 euro is een prima deal volgens mij. Data overzetten is wel gedoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:25 schreef Gutanoth het volgende:
Godver wat is die demo van dragon quest xi ongelooflijk klote!Haha, dat is wel naar ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die 8 uur zijn nog niets. Dat is 10% van de game ofzo.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, dat is wel naar ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die 8 uur zijn nog niets. Dat is 10% van de game ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]Dit haal ik weer uit spoilertagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alle kleding is zichtbaar. Soms moet je een volledige set hebben voordat het zichtbaar wordt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Aah Okee xDquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit haal ik weer uit spoilertags
Niet alle kleding is zichtbaar. Soms moet je een volledige set hebben voordat het zichtbaar wordt.
Oef Majora’s Mask moet je wel gespeeld hebben man, desnoods via emulator in 1080p en een controller aan je PC hangen maar daar mogen we het hier niet over hebben geloof ik.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:56 schreef MMaRsu het volgende:
3dsxl Majoras Mask Edition nieuw in doos.. 200.. kopen ja of de nee
ik heb nog nooit een 3ds of 2ds gehad en nintendo games zijn baas dus wil alle toffe shit spelen die ik gemist heb
Is de 3DS een XL of niet? Ik vind de normale 3DS veel te klein, XL is aanzienlijk beter. Ik zou dan zelf een New 2DS XL (3D is toch kut) en de game los kopen, ben je alsnog 17 euro goedkoper uit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:25 schreef MMaRsu het volgende:
Ja ooit wel eens 10min via een emu gespeeld maar dat was niet the real deal haha. Hoop dat 200 een goede prijs ervoor is
Majora idd nooit gespeeld maar ocarina is 1 van mn favo games ooit dus moet ook die remake nog spelen
Inmiddels weer offline gehaald, maar Overwatch komt dus naar Switch binnenkort. Mooie hoes ook met een tof detail voor de rits.twitter:Wario64 twitterde op maandag 26-08-2019 om 23:15:07Overwatch-themed Nintendo Switch case (PowerA) listed on Amazon https://t.co/5pceXbSUrZ"Officially Licensed by Nintendo and blizzard entertainment" https://t.co/yfK0YzmLuN reageer retweet
Nou ja het is wel tijd voor Metroid Prime Trilogyquote:-Overwatch
-Assassins Creed IV/Rogue
-Megaman Zero/ZX Legacy Collection
-SNES games for NSO
-Cooking Mama trailer
-Emily’s Mystery Game #4 (user van ResetEra geeft aam dat er een game komt)
-2013 Wii U port (most likely Pikmin 3)
Bron: ResetEra
Geen Wave Race. FLOPSHOWquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:38 schreef DKUp het volgende:
Geruchten over de volgende games voor de Switch en mogelijk wel of niet in de aankomende Nintendo Direct (vermoedelijk begin september 2019):
[..]
Nou ja het is wel tijd voor Metroid Prime Trilogy
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:55 schreef Q. het volgende:
Heb de Switcher 3 in de pre-order staan bij bol.com. Toch jammer dat ie na mn vakantie pas uitkomt.
4e aanschaf geloof ik, heb hem digitaal en fysiek op de PS4 en digitaal op de PC.quote:
Fysiek gehad op de PS4 en de Expansion Pass gekocht. Eigenlijk koop ik het spel graag digitaal nog voor de PS4 en PS5 in de toekomst want BC en fysiek voor de Switch.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
4e aanschaf geloof ik, heb hem digitaal en fysiek op de PS4 en digitaal op de PC.
quote:
Geinig zeg... heb ‘m zojuist vooruit besteld in de AppStore. Zal wel lekker gratis zijn met in app aankopen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 07:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ziet er best tof uit. Ben benieuwd hoe de besturing is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |