quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wordt ik![]()
![]()
@:GGMM
@:Caland
@:maxi-mus
@:Zipportal
quote:
Volgens sommige is seks dat lawlquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een eerste levensbehoefte inderdaad.
Die moeten Maslow's piramide nog maar eens goed bekijken jaquote:
Alleen eieren en zoutquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:47 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb je eieren, azijn, olie en zout in huis?
die staat bij mij op de kopquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die moeten Maslow's piramide nog maar eens goed bekijken ja
Dan is het hooguit een incidentele levensbehoeftequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tenzij je het zo draait dat het de eerste behoefte is om leven te maken.
Nee ik ben nog bezig met The Missing en daarna ga ik Mindhunter kijken.quote:
Dus je bent een uitgehongerde zwerver?quote:
Moet eerste seizoen van Mindhunters nog kijken. Eerste 2 afleveringen maar gekeken nog. En ben 13 Reasons why aan het kijken. Nieuwe seizoen is best goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik ben nog bezig met The Missing en daarna ga ik Mindhunter kijken.
Euphoria komt daarna! Ben het niet vergeten hoor
Nee, dat de piramide op de kop staat betekent niet dat ik niet aan de behoeftes toe komquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je bent een uitgehongerde zwerver?
Ja ik geloof die serie wel, voorlopig nog genoeg andere dingen te kijken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet eerste seizoen van Mindhunters nog kijken. Eerste 2 afleveringen maar gekeken nog. En ben 13 Reasons why aan het kijken. Nieuwe seizoen is best goed
Mwah, in je 20er jaren heb je lang niet alle plateaus van de piramide voltooid lijkt mequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat de piramide op de kop staat betekent niet dat ik niet aan de behoeftes toe kom
Ik ben bijna klaar met de laatste afl van mindhunter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik ben nog bezig met The Missing en daarna ga ik Mindhunter kijken.
Euphoria komt daarna! Ben het niet vergeten hoor
Derde seizoen is wel wat anders dan de eerste twee. Wel interessanter. Maar ze stoppen er na dit seizoen ook mee las ik dusquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik geloof die serie wel, voorlopig nog genoeg andere dingen te kijken.
nja, als ik zo ff snel google en de piramide bekijk dan is het echt zo dat ik in eerste instantie bezig ben met zelfactualisatie, vanuit die zelfactualisatie met erkenning (hallo FOK!), via erkenning naar sociaal contact en vanuit sociaal contact naar veiligheidsgevoel en van daaruit naar behoefte om mijn lichaam te laten bestaan zoals het is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, in je 20er jaren heb je lang niet alle plateaus van de piramide voltooid lijkt me
Als je de drive kwijt bent om een kutje helemaal aan snot te neuken dan ben dan ga je toch wel als een halfdode cactus door het leven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is het hooguit een incidentele levensbehoefte
Zit die ene lekkere negerin er nog in?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Derde seizoen is wel wat anders dan de eerste twee. Wel interessanter. Maar ze stoppen er na dit seizoen ook mee las ik dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |