quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
wordt ik![]()
![]()
@:GGMM
@:Caland
@:maxi-mus
@:Zipportal
quote:
Volgens sommige is seks dat lawlquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een eerste levensbehoefte inderdaad.
Die moeten Maslow's piramide nog maar eens goed bekijken jaquote:
Alleen eieren en zoutquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:47 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb je eieren, azijn, olie en zout in huis?
die staat bij mij op de kopquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die moeten Maslow's piramide nog maar eens goed bekijken ja
Dan is het hooguit een incidentele levensbehoeftequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tenzij je het zo draait dat het de eerste behoefte is om leven te maken.
Nee ik ben nog bezig met The Missing en daarna ga ik Mindhunter kijken.quote:
Dus je bent een uitgehongerde zwerver?quote:
Moet eerste seizoen van Mindhunters nog kijken. Eerste 2 afleveringen maar gekeken nog. En ben 13 Reasons why aan het kijken. Nieuwe seizoen is best goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik ben nog bezig met The Missing en daarna ga ik Mindhunter kijken.
Euphoria komt daarna! Ben het niet vergeten hoor
Nee, dat de piramide op de kop staat betekent niet dat ik niet aan de behoeftes toe komquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je bent een uitgehongerde zwerver?
Ja ik geloof die serie wel, voorlopig nog genoeg andere dingen te kijken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet eerste seizoen van Mindhunters nog kijken. Eerste 2 afleveringen maar gekeken nog. En ben 13 Reasons why aan het kijken. Nieuwe seizoen is best goed
Mwah, in je 20er jaren heb je lang niet alle plateaus van de piramide voltooid lijkt mequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat de piramide op de kop staat betekent niet dat ik niet aan de behoeftes toe kom
Ik ben bijna klaar met de laatste afl van mindhunter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik ben nog bezig met The Missing en daarna ga ik Mindhunter kijken.
Euphoria komt daarna! Ben het niet vergeten hoor
Derde seizoen is wel wat anders dan de eerste twee. Wel interessanter. Maar ze stoppen er na dit seizoen ook mee las ik dusquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik geloof die serie wel, voorlopig nog genoeg andere dingen te kijken.
nja, als ik zo ff snel google en de piramide bekijk dan is het echt zo dat ik in eerste instantie bezig ben met zelfactualisatie, vanuit die zelfactualisatie met erkenning (hallo FOK!), via erkenning naar sociaal contact en vanuit sociaal contact naar veiligheidsgevoel en van daaruit naar behoefte om mijn lichaam te laten bestaan zoals het is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, in je 20er jaren heb je lang niet alle plateaus van de piramide voltooid lijkt me
Als je de drive kwijt bent om een kutje helemaal aan snot te neuken dan ben dan ga je toch wel als een halfdode cactus door het leven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is het hooguit een incidentele levensbehoefte
Zit die ene lekkere negerin er nog in?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Derde seizoen is wel wat anders dan de eerste twee. Wel interessanter. Maar ze stoppen er na dit seizoen ook mee las ik dus
Dat komt omdat je daar de ruimte toe hebt. Het is niet voor niks dat kinderen eerst een veilig onderkomen, slaap en voedsel nodig hebben. En niet de eerste jaren van hun leven bezig zijn met zelfontplooiingquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nja, als ik zo ff snel google en de piramide bekijk dan is het echt zo dat ik in eerste instantie bezig ben met zelfactualisatie, vanuit die zelfactualisatie met erkenning (hallo FOK!), via erkenning naar sociaal contact en vanuit sociaal contact naar veiligheidsgevoel en van daaruit naar behoefte om mijn lichaam te laten bestaan zoals het is.
Hahahaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je de drive kwijt bent om een kutje helemaal aan snot te neuken dan ben dan ga je toch wel als een halfdode cactus door het leven.
Jessicaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit die ene lekkere negerin er nog in?
Wie is Jessica ook alweer?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JessicaJa die heeft wel wat kinky scenes
Geen last vanquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je de drive kwijt bent om een kutje helemaal aan snot te neuken dan ben dan ga je toch wel als een halfdode cactus door het leven.
Die lekkere negerin zoals je haar definieertquote:
Weet ik eindelijk waarom ik soms zo prikkelbaar kan zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar die bedoelde ik niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die lekkere negerin zoals je haar definieert
Wie zegt dat je gevoelens eeuwig hetzelfde blijven?quote:
Ohh diequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die bedoelde ik niet.
Bedoelde die chick die een bijrol had (en in het eerste seizoen betrokken was bij een aanrijding)
Pics?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohh die
Nee die speelt er niet meer in. Zit nu wel een nieuw donker meisje in die ook wel okeish is
Maar dit hoeft dus niet te gelden voor elke levensfasequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat komt omdat je daar de ruimte toe hebt. Het is niet voor niks dat kinderen eerst een veilig onderkomen, slaap en voedsel nodig hebben. En niet de eerste jaren van hun leven bezig zijn met zelfontplooiing
Mannen zijn rond hun 18-20e toch op hun seksuele hoogtepunt, beter gaat het niet worden hoor, er komt geen toverfee die je op je 35e ineens met je piemel laat denken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie zegt dat je gevoelens eeuwig hetzelfde blijven?
Je seksuele hoogtepunt is toch gewoon per individu verschillend.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen zijn rond hun 18-20e toch op hun seksuele hoogtepunt, beter gaat het niet worden hoor, er komt geen toverfee op je 35e ineens met je piemel laat denken.
Kennelijk wel gezien genoeg mensen op hun 40-50ste nog enorm sexueel actief zijn en hun tweede jeugd belevenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen zijn rond hun 18-20e toch op hun seksuele hoogtepunt, beter gaat het niet worden hoor, er komt geen toverfee op je 35e ineens met je piemel laat denken.
Haha, lolquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen zijn rond hun 18-20e toch op hun seksuele hoogtepunt, beter gaat het niet worden hoor, er komt geen toverfee die je op je 35e ineens met je piemel laat denken.
Ja kan uiteraard maar gemiddeld gesproken en gemiddelden zeggen wat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je seksuele hoogtepunt is toch gewoon per individu verschillend.
haha, hij zegt komenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ah, ik kom weer op een goed moment zie ik...
Je moet haar 6 keer per dag helemaal uit elkaar trekken hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
Je hoeft toch niet te neuken om alsnog samen te zijn met iemand
Kunt ook met je zusje samen gaan wonen inderdaad als je daar een klik mee hebt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
Je hoeft toch niet te neuken om alsnog samen te zijn met iemand
quote:
aseksualiteit, maar je kan ook gewoon een laag/afwezig libido hebbenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je moet haar 6 keer per dag helemaal uit elkaar trekken hoor
Je hebt ook mensen die geen seks hebben, heeft een naam maar idk.
Ik vind het niet zo relevant eigenlijk als argument voor waar een individu aan moet voldoen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kan uiteraard maar gemiddeld gesproken en gemiddelden zeggen wat.
Ja, maar hoe heet het als 2 aseksuele mensen een relatie hebben?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
aseksualiteit, maar je kan ook gewoon een laag/afwezig libido hebben
Waarde hechten aan gemiddeldenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kan uiteraard maar gemiddeld gesproken en gemiddelden zeggen wat.
gaat even op de bookmark, dezequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
@:ettovanbelgie https://www.benjaminlcore(...)iblical-predictions/
wat vind je hiervan?
platonisch, bedoel je dat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, maar hoe heet het als 2 aseksuele mensen een relatie hebben?
En ja sowieso, mijn libido verschilt ook per dag tbh
Oh wel oké ja, raak er niet wild van verder maar misschien heeft ze wel een leuke uitstraling waarmee dat komt.quote:
okido, los van de implicaties is het wel een vrij duidelijke antichristologie vond ikquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gaat even op de bookmark, deze
quote:
Ja, dat zal hij nog wel 10 keer zeggen in de toekomstquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met 'Ik post daar nooit meer'
Wat is er sneu aan als het vrijwillig is?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:11 schreef UitStraling het volgende:
Kan hoor een platonische relatie maar dat is ook weer zo sneu.
Wss. Kijk je 13RW trouwens?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat zal hij nog wel 10 keer zeggen in de toekomst
Ja dat zei ik netquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wss. Kijk je 13RW trouwens?
Omdat iedereen erg graag neukt bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is er sneu aan als het vrijwillig is?
Nee hoor anders zou aseksualiteit niet bestaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat iedereen erg graag neukt bijvoorbeeld.
Lol. Welke aflevering ben je?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh, zal ik wel gemist hebben.
Ga nou geen plaatjes opzoeken dit keer dan
9 nu. Maar vond het begin tergend traag, duurde ook even voor ik erin zat. Bij 6 kwam het pas een beetje op gang had ik het idee.quote:
Oh dat is al ver lol. 4 pasquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
9 nu. Maar vond het begin tergend traag, duurde ook even voor ik erin zat. Bij 6 kwam het pas een beetje op gang had ik het idee.
Jij?
Vind het nu ook al wel tof hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
SterkteHet wordt wel echt goed!
Nou ja dan is er een reden voor, is niet normaal in ieder geval.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor anders zou aseksualiteit niet bestaan
Kreeg er weer iemand een honkbalknuppel in zijn anus geduwd?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zit ook nog een surprise in die ik wel kon waarderen, denk jij ook wel.
Ja? Ik vond het tempo net iets te traag, voelde een beetje als opvulling. Gaat wel iets sneller na 6.quote:
Was een dweil, die shit hoef ik ook nooit meer te zien lolquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kreeg er weer iemand een honkbalknuppel in zijn anus geduwd?
Ja, het feit dat de mate van libido afwijkt bij iedereenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja dan is er een reden voor
De recensies zijn niet bijster geweldigquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
The red sea diving resort was een goede film jongens.
Soms vraag ik me wel af of het nou allemaal echt is of 1 grote act. Heb het gevoel dat ik soms zelf overtroffen word lol.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het feit dat de mate van libido afwijkt bij iedereen
Is geen trollen. Gewoon oppervlakkige mindsetquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel af of het nou allemaal echt is of 1 grote act. Heb het gevoel dat ik soms zelf overtroffen word lol.
Die heb ik niet gelezen eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De recensies zijn niet bijster geweldig
Film? Is dat die film die ze hebben gemaakt uit stukjes serie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Breaking Bad film in oktober op Netflix
GENOT
Wel heel oppervlakkig hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is geen trollen. Gewoon oppervlakkige mindset
Ik hoop echt dat Cranston nog een cameo maaktquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
GENOT
Nee gaat over het leven van Jessie na BBquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Film? Is dat die film die ze hebben gemaakt uit stukjes serie?
En vis a vis S3 vanaf 30 augustusquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
GENOT
Recensies zeggen ook niet altijd alles of een film vermakelijk is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De recensies zijn niet bijster geweldig
Verhaal sprak me ook niet aan eigenlijk. Kwam beetje over als 13 dozijn Hollywood actiefilmquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb ik niet gelezen eigenlijk.
Vermakelijk staat niet gelijk aan goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Recensies zeggen ook niet altijd alles of een film vermakelijk is.
Nee ze hebben een nieuwe film opgenomen over het leven van Jesse Pinkman na de serie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Film? Is dat die film die ze hebben gemaakt uit stukjes serie?
Oh grappigquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee gaat over het leven van Jessie na BB
Uiteraard, als je daar wat in tekort schiet kun je nog altijd veel films kijken, treintjes sparen, boeken lezen, Fokken! of zeldzame planten opkweken, voor iedereen is er wel watquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het feit dat de mate van libido afwijkt bij iedereen
Snap de neerbuigendheid niet helemaal. Je bent geen ontwikkelder mens met veel seksquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard, als je daar wat in tekort schiet kun je nog altijd veel films kijken, treintjes sparen, boeken lezen, Fokken! of zeldzame planten opkweken, voor iedereen is er wel wat
Zou in flashbacks kunnen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Cranston nog een cameo maakt
Een paar flashbacks zou prima zijn idd, niet te extreem doen. Of een droom ofzo, beetje cheesy maar idk, Jesse zonder Walter is raarquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou in flashbacks kunnen.
Enige wat ik niet hoop is dat Jesse dan Walter als visioen de hele tijd ziet, dat vind ik altijd zo'n kut plot device.
Nooit gezien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En vis a vis S3 vanaf 30 augustus
Correct, maar het zijn beide zaken die heel subjectief zijn. Want ook wat goed is kunnen de meningen over verdeeld zijn, en soms zie je aan recensies al dat de kennis over films of die wereld niet bijster goed is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vermakelijk staat niet gelijk aan goed
Eerder zijn ouders en jongere broertje dan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Zou ook wel tof zijn als ze Skyler er bij betrekken en Holly, maar idk hoe ze dat zouden doen.
Dat klopt wel ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit gezien.
[..]
Correct, maar het zijn beide zaken die heel subjectief zijn. Want ook wat goed is kunnen de meningen over verdeeld zijn, en soms zie je aan recensies al dat de kennis over films of die wereld niet bijster goed is.
Ontwikkelder zeer zeker niet maar wel een gelukkiger mens.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap de neerbuigendheid niet helemaal. Je bent geen ontwikkelder mens met veel seks
Juist wel interessant hoe hij het gaat aanpakken zonder Walter in de buurtquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Een paar flashbacks zou prima zijn idd, niet te extreem doen. Of een droom ofzo, beetje cheesy maar idk, Jesse zonder Walter is raar
Ja eventueel. Maar Holly was natuurlijk een baby toen Walt dood ging, zou ergens wel leuk zijn om te zien hoe het haar heeft beinvloedt. Al gaat dat misschien iets te diep, denk niet dat ze daar op mikken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerder zijn ouders en jongere broertje dan.
En Saul.
Je kan er gelukkiger door worden ja. Maar het is geen gegeven. Net als dat je gelukkiger `kan' worden door een relatie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ontwikkelder zeer zeker niet maar wel een gelukkiger mens.
Lindsay Ellis heeft wel goede videorecensies trouwens op YouTube.quote:
Een mens is niet gemaakt om alleen te leven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan er gelukkiger door worden ja. Maar het is geen gegeven. Net als dat je gelukkiger `kan' worden door een relatie.
Hij wordt nog steeds verdacht voor de moord opquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Juist wel interessant hoe hij het gaat aanpakken zonder Walter in de buurten de politie zit hem waarschijnlijk ook nog op de hielen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus dat zal idd wel interessant worden. Hopelijk gaan ze niet voor iets raars waar Walt dan in zijn hoofd advies geeft ofzo![]()
Er zullen ook wel genoeg diepongelukkige mensen zijn met een seksverslaving.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Nja dat kan natuurlijk wel, ligt eraan of ze echt een timeskip willen maken. Denk dat ze vrij kort na die gebeurtenissen verder gaan omdat Jesse dan nog steeds gezocht wordt, misschien gaat hij eerst de gevangenis in en komt hij er dan na een paar jaar uit om dan seks te hebben met een 18-jarige Holly.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja eventueel. Maar Holly was natuurlijk een baby toen Walt dood ging, zou ergens wel leuk zijn om te zien hoe het haar heeft beinvloedt. Al gaat dat misschien iets te diep, denk niet dat ze daar op mikken.
Ja die misschien wel extreem ontwikkeld zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen ook wel genoeg diepongelukkige mensen zijn met een seksverslaving.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hij wordt nog steeds verdacht voor de moord opJa dat is altijd zo vermoeiend en heb ik al te vaak gezien in series/films.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dus dat zal idd wel interessant worden. Hopelijk gaan ze niet voor iets raars waar Walt dan in zijn hoofd advies geeft ofzoOh.
Dat is gewoon echt totale onzin. Geef mij liever de conferentiechick iedere dag aan mijn zijde dan van ONS naar ONS...quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja jij bent nog van mening dat het goed was.quote:
Over het einde nooit gezegd?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja jij bent nog van mening dat het goed was.
Dacht dat ze die timeskip van plan waren? Weet ik niet zeker meer hoor. Ben wel echt benieuwd, slecht zal het sowieso niet zijn met Gilliganquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja dat kan natuurlijk wel, ligt eraan of ze echt een timeskip willen maken. Denk dat ze vrij kort na die gebeurtenissen verder gaan omdat Jesse dan nog steeds gezocht wordt, misschien gaat hij eerst de gevangenis in en komt hij er dan na een paar jaar uit om dan seks te hebben met een 18-jarige Holly.
Shame (2011), bazenfilmquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen ook wel genoeg diepongelukkige mensen zijn met een seksverslaving.
Extreem ontwikkeld in de seks vast wel, maar het zegt toch niks over alle andere eigenschappen waar een mens zich in kan ontwikkelen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die misschien wel extreem ontwikkeld zijn.
Die is goed ja.quote:
Jep, maar ik geloof wel dat ze met iets orgineels kunnen komen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is altijd zo vermoeiend en heb ik al te vaak gezien in series/films.
"Ja het was gewoon badass wat Arya deed, fuck die Night King dan maar hoor"quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over het einde nooit gezegd?
Ging over de eerste eps
Ja had haar gewoon even moeten ONS-en, liep je nu wat lichter en zelfverzekerder, nu heb je haar ook niet en nooit niet, groei op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt totale onzin. Geef mij liever de conferentiechick iedere dag aan mijn zijde dan van ONS naar ONS...
Ja, ach, niet eens weten hoe de aflevering eindigt omdat je mad bent is wel net zo cringequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Ja het was gewoon badass wat Arya deed, fuck die Night King dan maar hoor"
Die uitspraak van jou doet mij nog elke dag huillachen.
Nooit gezien.quote:
Welke film?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:32 schreef Fok-it het volgende:
Goeie eindscene ook waarin die chick even op een goeie rimbeurt wordt getrakteerd.
Nu gaat Uitstraling meteen de film kijken
Shamequote:
Totaal niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ach, niet eens weten hoe de aflevering eindigt omdat je mad bent is wel net zo cringe
Heb knappere vriendinnen gehad dus ik snap dit een beetjequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit gezien.
Wel eentje van iemand die Scarlett Johansson als vriendin had maar liever gewoon porno keek.
Dat heb ik afgezet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:35 schreef Fok-it het volgende:
Voor de meest ongemakkelijke seksscene moet je overigens La vie d'adele kijken. 15 minuten lang onafgebroken. Dat werd heel awkward op een gegeven moment
Kijk maar eerst 13RW verder, er zit ook weer echt cringy shit in hequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:35 schreef Fok-it het volgende:
Voor de meest ongemakkelijke seksscene moet je overigens La vie d'adele kijken. 15 minuten lang onafgebroken. Dat werd heel awkward op een gegeven moment
Maar het punt was niet dat ze niet knap genoeg was.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb knappere vriendinnen gehad dus ik snap dit een beetje
Ze heeft een laag libido en is niet het soort meisje dat ONS doetquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja had haar gewoon even moeten ONS-en, liep je nu wat lichter en zelfverzekerder, nu heb je haar ook niet en nooit niet, groei op.
Irréversiblequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:35 schreef Fok-it het volgende:
Hey Flatquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kijk maar eerst 13RW verder, er zit ook weer echt cringy shit in he
En dan te bedenken dat die hoofdpersonen like 16 moesten voorstellen en volleerde pornosterren leken met een voorliefde voor scharenquote:
Dat was best wel intens ja... Al heeft Nymphomaniac I (of II) ook wel wat ongemakken hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:35 schreef Fok-it het volgende:
Als het niet het soort meisje is dat aan ONS doet is ze de moeite vaak wel waard. Zijn vaak ook een stuk loyaler. Succesquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze heeft een laag libido en is niet het soort meisje dat ONS doet![]()
En, zeg niet nooit. Ik ga morgen met d'r picknicken, een-op-een. Geen date, maar ik ga wel alles uit de kast trekken qua romantiek, want ik bemerk een klik en zij ervoer ook een klik, dus er is wat. Wat precies, dat wil ik morgen uitvogelen. Misschien geen relatie, maar het proeft ook niet als slechts vriendschap ofzo.
Vond de verkrachting in 13RW heftiger dan Irreversible op de een of andere manier. Iedereen noemt altijd die film. Was ook schokkend natuurlijk, dat zonder meerquote:
Nou ik hoop het voor je maar meestal als je elkaar niet na 5 seconden helemaal kapot wil neuken is het ook gewoon totaal niks.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze heeft een laag libido en is niet het soort meisje dat ONS doet![]()
En, zeg niet nooit. Ik ga morgen met d'r picknicken, een-op-een. Geen date, maar ik ga wel alles uit de kast trekken qua romantiek, want ik bemerk een klik en zij ervoer ook een klik, dus er is wat. Wat precies, dat wil ik morgen uitvogelen. Misschien geen relatie, maar het proeft ook niet als slechts vriendschap ofzo.
Nja het leek me dat ze dit wel te horen hebben gekregen voor ze die rol kregen en niet werden gedwongen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die hoofdpersonen like 16 moesten voorstellen en volleerde pornosterren leken met een voorliefde voor scharen
Die regisseur schijnt ook echt heel maniakaal te werk zijn gegaan en ze te hebben getraumatiseerd![]()
Welke van de 2/3? Persoonlijk vond ik toch wel Jessicaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond de verkrachting in 13RW heftiger dan Irreversible op de een of andere manier. Iedereen noemt altijd die film. Was ook schokkend natuurlijk, dat zonder meer
Ja, in jouw wereld die draait om kutjes, tieten, likken, pikken en weet ik watquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ik hoop het voor je maar meestal als je elkaar niet na 5 seconden helemaal kapot wil neuken is het ook gewoon totaal niks.
Nee Hannah. Gewoon heel grafisch gefilmd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Welke van de 2/3? Persoonlijk vond ik toch wel Jessica
Ooooh ja maar dat komt omdat zij zo'n vervelend getroebleerd wicht was die we allemaal wel eentje kennen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond de verkrachting in 13RW heftiger dan Irreversible op de een of andere manier. Iedereen noemt altijd die film. Was ook schokkend natuurlijk, dat zonder meer
Valt mee hoor maar ik weet wel wat van aantrekkingskracht en lust.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, in jouw wereld die draait om kutjes, tieten, likken, pikken en weet ik wat![]()
Maar die zag je al veel meer aankomen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Hannah. Gewoon heel grafisch gefilmd.
Succes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
@:fok-it ik ga nu Shame ook gewoon kijken trouwens.
Oh ja hmm. Ja ik vond de setting anders, ook omdat ze er zelf in ging zitten en wist hoe hij was, Jessica was wel echt helpless. Maar die ZM scene was ook echt grafischquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Hannah. Gewoon heel grafisch gefilmd.
Die zelfmoordscène was veel erger dan de rest ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh ja hmm. Ja ik vond de setting anders, ook omdat ze er zelf in ging zitten en wist hoe hij was, Jessica was wel echt helpless. Maar die ZM scene was ook echt grafisch
Ja die scene of met die dweil, die dweil flinchte ik ook wel echtquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zelfmoordscène was veel erger dan de rest ja.
Die scene was lachen ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja die scene of met die dweil, die dweil flinchte ik ook wel echtMaar ook denk ik omdat het onverwacht was.
Dat kon ik niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja die scene of met die dweil, die dweil flinchte ik ook wel echtMaar ook denk ik omdat het onverwacht was.
Hoezo leuk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:44 schreef UitStraling het volgende:
Wel leuk en bewonderenswaardig dat jullie naast porno ook films kijken waarin piel in preut situaties niet alleen geil kunnen zijn zijn maar ook levensverwoestend.
Inderdaad ja. Je hebt wel een punt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:44 schreef UitStraling het volgende:
Wel leuk en bewonderenswaardig dat jullie naast porno ook films kijken waarin piel in preut situaties niet alleen geil kunnen zijn zijn maar ook levensverwoestend.
Ja mja, het was best grafisch vond ik persoonlijk. Sowieso toen zijn hoofd kapot geslagen werd op die gootsteen verwachtte ik dat hij helemaal kapot zou zijn, persoonlijk vond ik het wel een moeilijke scene om te kijken. Maar ik voel ook voor Tyler, dus dat helpt ook niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kon ik niet serieus nemen.
Was wel een topfilm zeker?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja mja, het was best grafisch vond ik persoonlijk. Sowieso toen zijn hoofd kapot geslagen werd op die gootsteen verwachtte ik dat hij helemaal kapot zou zijn, persoonlijk vond ik het wel een moeilijke scene om te kijken. Maar ik voel ook voor Tyler, dus dat helpt ook niet.
ZM-scene heb ik geskipt. Ik hoorde al van andere mensen dat die erg heftig was en gezien het feit dat ik niet al te best ga met bloed leek me dat niet verstandigquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh ja hmm. Ja ik vond de setting anders, ook omdat ze er zelf in ging zitten en wist hoe hij was, Jessica was wel echt helpless. Maar die ZM scene was ook echt grafisch
Soms.quote:
https://www.volkskrant.nl(...)cteursleed~b756ac46/quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja het leek me dat ze dit wel te horen hebben gekregen voor ze die rol kregen en niet werden gedwongen?
Maar ik vond dat meisje met blauw haar al niks en die brunette ook maar meh.
Was best gory idd, als je niet goed gaat met bloed zou ik hem ook afraden. Al vond ik de psychologische shock van de ouders er na best interessant, dat ze nog een beetje tussen het 'bel een ambulance' en 'er is niks aan de hand' inzitten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ZM-scene heb ik geskipt. Ik hoorde al van andere mensen dat die erg heftig was en gezien het feit dat ik niet al te best ga met bloed leek me dat niet verstandig
Wat voor films kijk jij?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Was best gory idd, als je niet goed gaat met bloed zou ik hem ook afraden. Al vond ik de psychologische shock van de ouders er na best interessant, dat ze nog een beetje tussen het 'bel een ambulance' en 'er is niks aan de hand' inzitten.
Ja, als je in shocktoestand verkeerd doe je geen rationele dingen meerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Was best gory idd, als je niet goed gaat met bloed zou ik hem ook afraden. Al vond ik de psychologische shock van de ouders er na best interessant, dat ze nog een beetje tussen het 'bel een ambulance' en 'er is niks aan de hand' inzitten.
Ja precies, maar vind het wel altijd interessant hoe het brein in dat soort situatie's gewoon vastloopt. Al wijkt dat van het hele verhaal af, maar hey, dat pik ik dan weer opquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, als je in shocktoestand verkeerd doe je geen rationele dingen meer
Vreetzak.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:51 schreef Solotovski het volgende:
Ok net ook pizza op maar nog steeds honger
Het brein is a mysterious place.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja precies, maar vind het wel altijd interessant hoe het brein in dat soort situatie's gewoon vastloopt. Al wijkt dat van het hele verhaal af, maar hey, dat pik ik dan weer op
Ik kan er over mee pratenquote:
Dat is duidelijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan er over mee pratenMijn brein verwerkt sommige beelden ook niet helemaal zoals het hoort
Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan er over mee pratenMijn brein verwerkt sommige beelden ook niet helemaal zoals het hoort
Lol nee. Tussen de 88 en 90 ofzoquote:
Want? Vertel?quote:
Ah okequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lol nee. Tussen de 88 en 90 ofzo
Ja daarom.quote:
Vond het wel een goed onderbouwde uitleg hoor, prima argumenten, zeer doordacht en hij stipt wel punten aan die een ander misschien minder ziet.quote:
Ja dingen beargumenteren kan aloa welquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vond het wel een goed onderbouwde uitleg hoor, prima argumenten, zeer doordacht en hij stipt wel punten aan die een ander misschien minder ziet.
Kort maar krachtig zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dingen beargumenteren kan aloa wel
Verder niks.quote:
Dat werkt soms het beste hequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kort maar krachtig zullen we maar zeggen
Verder niks? Jij kent mij kennelijk heel goed anders zou je een neurologische afwijking niet kunnen linken met mijn postgedragquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Verder niks.
Heb op de een of andere manier altijd ruzie met jou. Heel apartMaar niet persoonlijk ofzo.
Kan ik ook niet. Misschien met wat meer uitleg dat ik je wat beter begrijp.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verder niks? Jij kent mij kennelijk heel goed anders zou je een neurologische afwijking niet kunnen linken met mijn postgedrag
Dus ik ben erg benieuwd hoe je tot die conclusie bent gekomen
Sushi, pizza en nog steeds honger?!!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:51 schreef Solotovski het volgende:
Ok net ook pizza op maar nog steeds honger
Nu heb ik zin in Pizzaquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Sushi, pizza en nog steeds honger?!!!
Je zou denken dat jij wat te vieren hebt![]()
Charrrrquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nogal fobisch voor bloed en andere medische shit. Heb een of andere rare fysieke reactie op het zien, horen, lezen van bepaalde medische shit.Ben als kind daar voor het eerst door flauwgevallen, maar ook vaak dat ik soort van paniekaanval krijg waarbij mijn hele shirt doorweekt is van het zweetquote:
Valt mee, maar pizza is wel lekkerquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:06 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vreetzak zeg!!
[..]
Hai haialles oke?
Lief ergens maar ook extreem onmannelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nogal fobisch voor bloed en andere medische shit. Heb een of andere rare fysieke reactie op het zien, horen, lezen van bepaalde medische shit.Ben als kind daar voor het eerst door flauwgevallen, maar ook vaak dat ik soort van paniekaanval krijg waarbij mijn hele shirt doorweekt is van het zweeten ik fk dizzy en misselijk ben. Kan echt van alles zijn. Vooral bloedneuzen ga ik heel slecht op, ook als ze van iemand anders zijn.
Ken je film Eden Lake? Zit echt zieke martelscene in, daar werd ik helemaal loco van
Ga lekker heenquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lief ergens maar ook extreem onmannelijk.
Hmm, dat klinkt beetje als trauma maar lastig. Een fobie kan ik wel begrijpen, maar echt flauwvallen en fysiek ziek worden is wel next level. Dat is wel gek idd, maar wat je zegt, je brein maakt ergens die connectie dan dus. Ooit professioneel laten checken?quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nogal fobisch voor bloed en andere medische shit. Heb een of andere rare fysieke reactie op het zien, horen, lezen van bepaalde medische shit.Ben als kind daar voor het eerst door flauwgevallen, maar ook vaak dat ik soort van paniekaanval krijg waarbij mijn hele shirt doorweekt is van het zweeten ik fk dizzy en misselijk ben. Kan echt van alles zijn. Vooral bloedneuzen ga ik heel slecht op, ook als ze van iemand anders zijn.
Ken je film Eden Lake? Zit echt zieke martelscene in, daar werd ik helemaal loco van
Gaat prima hier!quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:06 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vreetzak zeg!!
[..]
Hai haialles oke?
Apart idd.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:08 schreef Charlotte3 het volgende:
Dat jullie zoveel honger hebben met deze warmte!
Jaren geleden. Sindsdien ook wel iets verbeterd hoor. Maar kom er nooit helemaal vanaf denk ikquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt beetje als trauma maar lastig. Een fobie kan ik wel begrijpen, maar echt flauwvallen en fysiek ziek worden is wel next level. Dat is wel gek idd, maar wat je zegt, je brein maakt ergens die connectie dan dus. Ooit professioneel laten checken?
[..]
Gaat prima hier!![]()
En hoe is het daar?
Ja je imaginaire genen zijn sterk ontwikkeld inderdaadquote:
Goed hoor, lekker weekend, drankje.. zwoel weertje! Heb niks te klagen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt beetje als trauma maar lastig. Een fobie kan ik wel begrijpen, maar echt flauwvallen en fysiek ziek worden is wel next level. Dat is wel gek idd, maar wat je zegt, je brein maakt ergens die connectie dan dus. Ooit professioneel laten checken?
[..]
Gaat prima hier!![]()
En hoe is het daar?
klinkt heel chaotisch dit...quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zit in je. Je hoeft er ook niet helemaal vanaf natuurlijk, ik word bv ook panisch van een huisspin. Maar dat fysiek ziek worden is niet oke natuurlijk, al doe je er weinig aan dan. Maar is het bv ook bij een papiersnee, klein beetje bloed? Of echt pas bij bloedneus proporties?quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaren geleden. Sindsdien ook wel iets verbeterd hoor. Maar kom er nooit helemaal vanaf denk ik
Over het weer hebben we niks te klagen idd, geniet er nog even van want het is vgm klaar hiernaquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:10 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Goed hoor, lekker weekend, drankje.. zwoel weertje! Heb niks te klagen.
Van een huisspin serieus ?quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het zit in je. Je hoeft er ook niet helemaal vanaf natuurlijk, ik word bv ook panisch van een huisspin. Maar dat fysiek ziek worden is niet oke natuurlijk, al doe je er weinig aan dan. Maar is het bv ook bij een papiersnee, klein beetje bloed? Of echt pas bij bloedneus proporties?
oh en ken die film niet
Nou ja ik ben voor de duivel nog niet bang, laten we het daarop houdenquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je imaginaire genen zijn sterk ontwikkeld inderdaad
Maar dat wist jij al lang toch?quote:
Ookwel zin in hoor, herfst!!quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Over het weer hebben we niks te klagen idd, geniet er nog even van want het is vgm klaar hierna
Winter vind ik leuk, kan ik van die dikke jassen dragenquote:
quote:
Dat is bullshit. Iedereen is ergens bang voor. Zou je sieren om een keer minder geforceerd voor de dag te komenquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ik ben voor de duivel nog niet bang, laten we het daarop houden
Winter is top.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Winter vind ik leuk, kan ik van die dikke jassen dragen
Herfst is wel een mooi seizoen idd!![]()
Bloedneus proporties. Vroeger had ik er een tijdje ook zelf last van. Toen werd ik echt gewoon helemaal leipquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het zit in je. Je hoeft er ook niet helemaal vanaf natuurlijk, ik word bv ook panisch van een huisspin. Maar dat fysiek ziek worden is niet oke natuurlijk, al doe je er weinig aan dan. Maar is het bv ook bij een papiersnee, klein beetje bloed? Of echt pas bij bloedneus proporties?
oh en ken die film niet
Haha, van die patser jassen met bontkragen zeker?!quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Winter vind ik leuk, kan ik van die dikke jassen dragen
Herfst is wel een mooi seizoen idd!![]()
Oh, je bent er lekker vroeg bij danquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:13 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]heb wel een nieuwe winterjas gekocht vandaag
Een beetje alsof je jezelf te veel verplaatst in een ander persoon en dan naar wordt van het idee. Dat is dan ergens wel weer logisch. Maar enig idee waar het verplaatsen dan vandaan komt? Er is met het brein eigenlijk altijd wel een link ergens, al weet je het zelf niet altijd. Is wel best bijzonder tbhquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bloedneus proporties. Vroeger had ik er een tijdje ook zelf last van. Toen werd ik echt gewoon helemaal leip![]()
Als ik bloed over mijn been of arm zie lopen heb ik het bijv weer niet. Maar ook kneuzingen, botbreuken. Tijdlang terug is mijn moeder keer hard gevallen met haar fiets en had ze haar ribben gekneusd. En toen ze van haar auto naar huis kwam lopen werd ik helemaal misselijk en shit alleen al omdat ik haar pijn zag hebben en daar naar van werd. Lijkt dus ook wel dat ik erg sterk emoties van andere voel en daar zelf dan last van heb
Vriendinlief moest wat terug brengen bij de Newyorker, en tja...quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:17 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Haha, van die patser jassen met bontkragen zeker?!![]()
Zin in, lekker de kaarsjes aan binnen, dikke trui, dekentje, warme thee en filmpjes kijken, pepernoten bakken.
[..]
Oh, je bent er lekker vroeg bij dan
Dagje geshopt?
Nee geen idee. Niet alles is even makkelijk te rationaliserenquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Een beetje alsof je jezelf te veel verplaatst in een ander persoon en dan naar wordt van het idee. Dat is dan ergens wel weer logisch. Maar enig idee waar het verplaatsen dan vandaan komt? Er is met het brein eigenlijk altijd wel een link ergens, al weet je het zelf niet altijd. Is wel best bijzonder tbhIk hoor wel vaak mensen dat ze niet tegen bloed kunnen maar dit is wel iets anders en gecompliceerder.
Mijn eerste auto had achterwielaandrijving, had ik in de horor winters van 2008, 2009 en 2010, man dat was lachen majaquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben ik net een klein kind in mijn auto
Ik draag geen bont, ben een dierenliefhebber. Wel dikke dure leren jassen ja, hypocriet I know maar leer is anders dan bontquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:17 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Haha, van die patser jassen met bontkragen zeker?!![]()
Zin in, lekker de kaarsjes aan binnen, dikke trui, dekentje, warme thee en filmpjes kijken, pepernoten bakken.
[..]
Oh, je bent er lekker vroeg bij dan
Dagje geshopt?
boehoe.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:20 schreef UitStraling het volgende:
Toen het uit was met mijn jeugdliefde "met wie moet ik nu dan de wereld rond trekken want jij komt overal veilig uit"
Boehoe
True! Vaak is het ook dat we als mensen overal een oplossing en idee bij zoeken terwijl die er niet altijd is. Misschien is dat hier ook wel het geval. Al zal je na heel lang graven wel een oorzaak vinden maar ach, als jij er mee kan leven verder is het ook niet echt belangrijk, alleen interessant.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee geen idee. Niet alles is even makkelijk te rationaliseren
En toen ging iedereen klappen?quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:20 schreef UitStraling het volgende:
Toen het uit was met mijn jeugdliefde "met wie moet ik nu dan de wereld rond trekken want jij komt overal veilig uit"
Boehoe
Nou ja, het is zeker niet leefbaar. Voor het geval ik ooit nog kinderen krijg zul je toch wel bestemt moeten zijn tegen medische shit en bloedquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
True! Vaak is het ook dat we als mensen overal een oplossing en idee bij zoeken terwijl die er niet altijd is. Misschien is dat hier ook wel het geval. Al zal je na heel lang graven wel een oorzaak vinden maar ach, als jij er mee kan leven verder is het ook niet echt belangrijk, alleen interessant.
Ben jij een vrouw of een man>?quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het is zeker niet leefbaar. Voor het geval ik ooit nog kinderen krijg zul je toch wel bestemt moeten zijn tegen medische shit en bloed
Nee maar vind bange of niet sterke mannen niet echt boeiend en een beetje lachwekkend zelfsquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
En toen ging iedereen klappen?
...quote:
Dan misschien, sorry, toch hulp zoeken. Want daar maak je een goed punt, bloedlippen/neuzen ga je heel vaak tegenkomen. Voor die kids ook niet te begrijpen dat papa gek doet dan elke keer, worden ze zelf ook zenuwachtig van, geen goede wisselwerking etc etc.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het is zeker niet leefbaar. Voor het geval ik ooit nog kinderen krijg zul je toch wel bestemt moeten zijn tegen medische shit en bloed
Tsja. Definieer niet sterkquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar vind bange of niet sterke mannen niet echt boeiend en een beetje lachwekkend zelfs
Oh het was een grapje? ahhahahahahhahahquote:
Niet echt eigenlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh het was een grapje? ahhahahahahhahah
Kankergrappig
Niet laten opnaaien joh, tis t niet waard man.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Jij bent natuurlijk wel een echte man he aloa.
De hele dag je verschuilen achter een online forum waar je aan het tellen bent. Dat wijst totaal niet op persoonlijke issues at all.
Ja dat idee had ik dus al bij kinderenquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:27 schreef Ivo1986 het volgende:
Tand door de lip: check
Wekelijks vallen schaafwondjes etc: check
Op eerste hulp gezeten: Check
ze is pas 3
Ik vind mannen die zichzelf niet durven zijn en daarom maar een schertsvertoning opvoeren hun hele leven ook een beetje lachwekkend. Lekker geforceerde masculiniteit en emotie en angst vrouwelijk vinden.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar vind bange of niet sterke mannen niet echt boeiend en een beetje lachwekkend zelfs
Met vallen & opstaan is toch iedereen "behalve Robben" groot geworden?quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik dus al bij kinderen
Ik zou niet weten watquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zal ze je kant op gooien!!quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik draag geen bont, ben een dierenliefhebber. Wel dikke dure leren jassen ja, hypocriet I know maar leer is anders dan bont![]()
En kom mij pepernoten brengen?
Ja ik vind het ook niet erg, maar voor fokkie is het toch wel lastig als hij echt niet tegen bloed kan en kids wil.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:29 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Met vallen & opstaan is toch iedereen "behalve Robben" groot geworden?
Kom ze wel halen, anders worden ze zo vies hequote:
kanker is niet grappig.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh het was een grapje? ahhahahahahhahah
Kankergrappig
Sorryquote:
Stel je niet zo aanquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:27 schreef Fok-it het volgende:
De hele dag je verschuilen achter een online forum waar je aan het tellen bent. Dat wijst totaal niet op persoonlijke issues at all.
Doe eens niet zo flauw en kinderachtig, je bent gewoon wat minder man dan gemiddeld, boeien joh, wees blij dat er een plekje voor je is in 2019quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind mannen die zichzelf niet durven zijn en daarom maar een schertsvertoning opvoeren hun hele leven ook een beetje lachwekkend. Lekker geforceerde masculiniteit en emotie en angst vrouwelijk vinden.
Hahaha mooi ditquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die eens niet zo flauw en kinderachtig, je bent gewoon wat minder man dan gemiddeld, boeien joh, wees blij dat er een plekje voor je is in 2019
Ach, voorlopig is het nog niet aan de orde dusquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet erg, maar voor fokkie is het toch wel lastig als hij echt niet tegen bloed kan en kids wil.
[..]
Kom ze wel halen, anders worden ze zo vies he
Gaat vanzelf als je kids hebt, ik ben ooit bijna eens flauw gevallen toen de hond een voetkussen gehecht kreegquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet erg, maar voor fokkie is het toch wel lastig als hij echt niet tegen bloed kan en kids wil.
Ik zie anders wel wat opbloeien tussen jou en Aloa..quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, voorlopig is het nog niet aan de orde dus
Ouderinstinct iddquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Gaat vanzelf als je kids hebt, ik ben ooit bijna eens flauw gevallen toen de hond een voetkussen gehecht kreeg
Maar met een kind handel je instinkstief
Beetje triest dit.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |