Ik koop sinds 1994 niets anders.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Overigens heb ik de laatste 10 jaar 1 paar nikes gekocht.
Waarom?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik koop sinds 1994 niets anders.
Dat kan, en het staat je vrij die aan te schaffen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Maar andere merken hebben ook prima schoenen.
Jou ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kan, en het staat je vrij die aan te schaffen.
Aha. Oke.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat doe ik niet.
Ik ook niet. Maar als de kwaliteit van iets eenmaal goed is zie ik de noodzaak niet zo om iets anders te proberen. Dat heeft verder niets met het merk te maken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Aha. Oke.
Ik ben niet zo merkbewust.
Zijn niet voor niets vaak verboden in clubsquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je druk maken om wat anderen vinden
De OP quoten.quote:
Vandaar je Xinomie fetish.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar als de kwaliteit van iets eenmaal goed is zie ik de noodzaak niet zo om iets anders te proberen. Dat heeft verder niets met het merk te maken.
dat is wel mannen eigen, zijn trouwer aan merken, als ze eenmaal een spijkerboek vinden die lekker zit is het ook klaar voor een jaar 10 qua merkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar als de kwaliteit van iets eenmaal goed is zie ik de noodzaak niet zo om iets anders te proberen. Dat heeft verder niets met het merk te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |