Ben je van je val alweer hersteld?quote:
Je zou er bijna voor betalen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:54 schreef pullup het volgende:
Zo, geen hinderlijke langzame fietsers of scooters tegengekomen...heerlijk
Ja was apartquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zou er bijna voor betalen.Het is hier vreemd rustig op straat. Geen mensen, geen auto's, geen lawaai, niets.
Lol, as we speak komt er een auto voorbij die een lekke, of helemaal geen uitlaat heeft.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was apartHet is nu hier in het centrum langzaam wel weer vol aan het lopen zie ik
vanaf 2 uur uitmarktquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was apartHet is nu hier in het centrum langzaam wel weer vol aan het lopen zie ik
Ah vandaarquote:
Yes!quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jullie hebben Scrut en GB verdiend.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jullie hebben Scrut en GB verdiend.
Owquote:
mij teveel mensenmassaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Yes!
Nou ik blijf even lekker thuis en gooi vanavond de BBQ wel aan
Slaponquote:
Leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:33 schreef Gooddeal het volgende:
@:Lucky2Bastard De bollen waren heerlijk, goed gelukt. Top recept.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:39 schreef cafca het volgende:
Ja, en nu zit ik met Sjef van Oekel in mijn hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pardon, reeds!
L2B's Mixcloud
Schiet lekker opquote:
Ja, is echt ideaal, want als je het op de normale manier doet is het tijdrovend om 's ochtends verse broodjes te hebben, dit gaat veel beter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat was de reden dat ik er mee bleef experimenteren. Als je een pond patentbloem neemt en 300 ml water, dan kan je daarmee ook bolletjes, stokbrood, brood, pitabroodjes, pizza en de hele kliek van maken. Zonder te kneden.
Mooiste resultaat krijg je als je het 's avonds weer klaar zet, 's morgens lucht eruit drukken en vormen naar wat je wil. Weer laten rijzen en bakken die handel.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar ik ga vanavond toch maar wat anders eten...
Zwanenhals, gevuld met druivenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar ik ga vanavond toch maar wat anders eten...
IJsje dan maar?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Voor zuurkool, zeker met vette jus, is het wat aan de warme kant ja.
Dat. Het moest makkelijk én lekker.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, is echt ideaal, want als je het op de normale manier doet is het tijdrovend om 's ochtends verse broodjes te hebben, dit gaat veel beter.
flats wel een salade in elkaar. Gister al voor de hele week vlees gegetenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Voor zuurkool, zeker met vette jus, is het wat aan de warme kant ja.
Dat klinkt een stuk lekkerder!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:45 schreef cafca het volgende:
[..]
flats wel een salade in elkaar. Gister al voor de hele week vlees gegeten
Ze waren lekker knapperig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat. Het moest makkelijk én lekker.Wil je harde korst, dan gewoon op hogere temp bakken, maar iets korter. Dat gaat ook prima.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:39 schreef cafca het volgende:
Ja, en nu zit ik met Sjef van Oekel in mijn hoofdLiever Sjef dan een dwarsfluitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik ga ook eens wat doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:46 schreef Gooddeal het volgende:
Even wat in de tuin doen, en vanavond de bbq maar eens aanslingeren. Heb een fijne dag allemaal.
Tuinier ze! Wat hebben jullie toch voor barbecues? De één gooit 'm aan en de ander slingert het aan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:46 schreef Gooddeal het volgende:
Even wat in de tuin doen, en vanavond de bbq maar eens aanslingeren. Heb een fijne dag allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |