Ben je van je val alweer hersteld?quote:
Je zou er bijna voor betalen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:54 schreef pullup het volgende:
Zo, geen hinderlijke langzame fietsers of scooters tegengekomen...heerlijk
Ja was apartquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zou er bijna voor betalen.Het is hier vreemd rustig op straat. Geen mensen, geen auto's, geen lawaai, niets.
Lol, as we speak komt er een auto voorbij die een lekke, of helemaal geen uitlaat heeft.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was apartHet is nu hier in het centrum langzaam wel weer vol aan het lopen zie ik
vanaf 2 uur uitmarktquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was apartHet is nu hier in het centrum langzaam wel weer vol aan het lopen zie ik
Ah vandaarquote:
Yes!quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jullie hebben Scrut en GB verdiend.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jullie hebben Scrut en GB verdiend.
Owquote:
mij teveel mensenmassaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Yes!
Nou ik blijf even lekker thuis en gooi vanavond de BBQ wel aan
Slaponquote:
Leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:33 schreef Gooddeal het volgende:
@:Lucky2Bastard De bollen waren heerlijk, goed gelukt. Top recept.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:39 schreef cafca het volgende:
Ja, en nu zit ik met Sjef van Oekel in mijn hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pardon, reeds!
L2B's Mixcloud
Schiet lekker opquote:
Ja, is echt ideaal, want als je het op de normale manier doet is het tijdrovend om 's ochtends verse broodjes te hebben, dit gaat veel beter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat was de reden dat ik er mee bleef experimenteren. Als je een pond patentbloem neemt en 300 ml water, dan kan je daarmee ook bolletjes, stokbrood, brood, pitabroodjes, pizza en de hele kliek van maken. Zonder te kneden.
Mooiste resultaat krijg je als je het 's avonds weer klaar zet, 's morgens lucht eruit drukken en vormen naar wat je wil. Weer laten rijzen en bakken die handel.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar ik ga vanavond toch maar wat anders eten...
Zwanenhals, gevuld met druivenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar ik ga vanavond toch maar wat anders eten...
IJsje dan maar?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Voor zuurkool, zeker met vette jus, is het wat aan de warme kant ja.
Dat. Het moest makkelijk én lekker.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, is echt ideaal, want als je het op de normale manier doet is het tijdrovend om 's ochtends verse broodjes te hebben, dit gaat veel beter.
flats wel een salade in elkaar. Gister al voor de hele week vlees gegetenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Voor zuurkool, zeker met vette jus, is het wat aan de warme kant ja.
Dat klinkt een stuk lekkerder!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:45 schreef cafca het volgende:
[..]
flats wel een salade in elkaar. Gister al voor de hele week vlees gegeten
Ze waren lekker knapperig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat. Het moest makkelijk én lekker.Wil je harde korst, dan gewoon op hogere temp bakken, maar iets korter. Dat gaat ook prima.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:39 schreef cafca het volgende:
Ja, en nu zit ik met Sjef van Oekel in mijn hoofdLiever Sjef dan een dwarsfluitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik ga ook eens wat doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:46 schreef Gooddeal het volgende:
Even wat in de tuin doen, en vanavond de bbq maar eens aanslingeren. Heb een fijne dag allemaal.
Tuinier ze! Wat hebben jullie toch voor barbecues? De één gooit 'm aan en de ander slingert het aan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:46 schreef Gooddeal het volgende:
Even wat in de tuin doen, en vanavond de bbq maar eens aanslingeren. Heb een fijne dag allemaal.
Casa Rosso is iets anders.quote:
Daarom ga ik gewoon even naar de Aldi die 600 meter verderop zit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:44 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, is echt ideaal, want als je het op de normale manier doet is het tijdrovend om 's ochtends verse broodjes te hebben, dit gaat veel beter.
Nederland verdient helemaal geen goede muziek, collectieve wansmaak is troef.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Verschrikkelijke muziek en nog een joekel van een hit worden ook.
Wij vanavond ook, maar de eerste keer dit jaar. Valt mee nog. Gewoon het avondeten erop pleuren doen wij.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tuinier ze! Wat hebben jullie toch voor barbecues? De één gooit 'm aan en de ander slingert het aan.
En maar kloten met spiritus en aanmaakblokjes hier.
IK dacht ik gooi hem er in, eens kijken wie protesteertquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Casa Rosso is iets anders.
GM.
Beste BBQ dan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:55 schreef Marsani het volgende:
Alleen moet de bbq nog in elkaar gezet.![]()
Meer dan 30 onderdelen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:56 schreef chufi het volgende:
[..]
IK dacht ik gooi hem er in, eens kijken wie protesteert
Je hebt nog even de tijd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:55 schreef Marsani het volgende:
Alleen moet de bbq nog in elkaar gezet.![]()
Meer dan 30 onderdelen.
Dat heb ik gemerkt. Zo droog als hooi die bende.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:52 schreef Marsani het volgende:
[..]
Daarom ga ik gewoon even naar de Aldi die 600 meter verderop zit.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nederland verdient helemaal geen goede muziek, collectieve wansmaak is troef.
De bel klinkt nog na in de gangquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er is buiten Klein Orkest om bitter weinig aan Nederlandstalige muziek waar iets van waarde in te herkennen valt.
Jekkers kan prachtige zinnen bakken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:04 schreef Marsani het volgende:
[..]
De bel klinkt nog na in de gang
haar figuur breekt in stukken achter het matglazen raam
op de deur die andere naam
Ga mijn cd's weer eens opzoeken. Zin om weer eens te horen.
yoghurt, kiwi, banaan, rode bosvruchten en jusquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar bestaat uw smoezie deze ronde uit?
Tegen de tijd dat die in elkaar zit is het vet herfst.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:14 schreef Marsani het volgende:
[ afbeelding ]
Kop koffie erbij en beginnen maar.
Moet te doen zijn,leuk ding wel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:14 schreef Marsani het volgende:
[ afbeelding ]
Kop koffie erbij en beginnen maar.
Oeh, lekker zeg! Jammer dat je geen gember lust. Dat maakt er helemaal een feest van.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:15 schreef chufi het volgende:
[..]
yoghurt, kiwi, banaan, rode bosvruchten en jus
De kolenbak en het rooster zijn genoeg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die in elkaar zit is het vet herfst.![]()
Succes!
Zit kern van waarheid in, ben hier erg slecht in.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die in elkaar zit is het vet herfst.![]()
Succes!
Lol, bedacht me ook dat ik een paar stenen op de grond zou mieteren en daar het rooster op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De kolenbak en het rooster zijn genoeg.
Vond dat ook wel een goed plan maar mijn zus is er al mee bezig, nog beter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol, bedacht me ook dat ik een paar stenen op de grond zou mieteren en daar het rooster op.
Gadverdammequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oeh, lekker zeg! Jammer dat je geen gember lust. Dat maakt er helemaal een feest van.
Klinkt toch als een botte boor. Als ik gaatjes in tegels moet boren plak ik het af met pleisters. Dan glipt het in ieder geval niet weg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:16 schreef Marsani het volgende:
[..]
Zit kern van waarheid in, ben hier erg slecht in.
Brengt me op een probleem van gisteren, misschien weet iemand dit. Wilde twee gaten boren tussen de tegels in de badkamer. De ene ging meteen en in de andere slipt de boor steeds. Hoe kan dit?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:19 schreef Marsani het volgende:
[..]
Vond dat ook wel een goed plan maar mijn zus is er al mee bezig, nog beter.
Lol! Smaken verschillen, maar gember niet lusten zou onder lijfstraf moeten vallen.quote:
Nee precies in de voeg. De boor had ik net gekocht. Snap er niks van. Die ene trrrrrrrrrrrr klaar en die andere is een ramp.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klinkt toch als een botte boor. Als ik gaatjes in tegels moet boren plak ik het af met pleisters. Dan glipt het in ieder geval niet weg.
Toevallig een hol stukje bij het 1e stuk dan? Vreemd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:20 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee precies in de voeg. De boor had ik net gekocht. Snap er niks van. Die ene trrrrrrrrrrrr klaar en die andere is een ramp.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:21 schreef Marsani het volgende:
[..]
Stukje gember bij een blokje echte oude kaas. Die brokkelkaas. Mmm.
En een filterzakje eronder voor het gruis.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klinkt toch als een botte boor. Als ik gaatjes in tegels moet boren plak ik het af met pleisters. Dan glipt het in ieder geval niet weg.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:22 schreef Marsani het volgende:
Ooh lees net dat deze schroef/boormachine eigenlijk niet geschikt is voor boren in beton en steen.![]()
Op naar de buurman en zijn boor maar lenen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:24 schreef Marsani het volgende:
Daarom brak er een stuk uit het plafond.
Nou ik ga voordat ik heel het internet vol schrijf.
ik heb geen filterzakjes in huisquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En een filterzakje eronder voor het gruis.
Een envelop kan ook.quote:
Baardaap is gek op KO dankzij mij.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er is buiten Klein Orkest om bitter weinig aan Nederlandstalige muziek waar iets van waarde in te herkennen valt.
quote:
Ook een optie.quote:
Ja maar dat kan ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap is gek op KO dankzij mij.
Ben weer weg, ban mij maar weer.![]()
Geen enkele legitieme reden, maar hey, doe het.![]()
lekker hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:42 schreef mario390 het volgende:
ik hadde panierte vis, kartoffelsalat
Klinkt lekker.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:42 schreef mario390 het volgende:
dan leer je dat maar eensquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik helemaal niet.
Do it!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik helemaal niet.
Maar hij loopt wel mee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:47 schreef mario390 het volgende:
vannacht met Derry Girls begonnen, die jong wat metlopt is echt en idiot
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:47 schreef mario390 het volgende:
vannacht met Derry Girls begonnen, die jong wat metlopt is echt en idiot
kartoffelsalat, das een goeiequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:42 schreef mario390 het volgende:
kartoffelsalat met rote uienquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
kartoffelsalat, das een goeieff een receptje met krieltje goegelen
Ik twijfel nog tussen 2 mixers.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:FreshFruit72, lukt het met de controller, of heb je het inmiddels in een hoek gekwakt.
ja doei..quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:50 schreef mario390 het volgende:
vanavond
20 15 ZDF Helene Fischer Live
Ja datquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's de gember onder de Duitse zangeressen?
Ja daarunquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:59 schreef mario390 het volgende:
dat is de dromvrouw van bijna elke mann
wie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:59 schreef mario390 het volgende:
dat is de dromvrouw van bijna elke mann
Biet overdrijven Moquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Stelletje laffe hondjes. op een uitzondering na.
Ban mij maar!![]()
Da's heul geen bong.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem een bong.
[ afbeelding ]
wat isquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar ben weg, heb hier helemaal geen zin meer in.
Wat is het geworden?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:08 schreef chufi het volgende:
Ik ga zo ff paraderen met mn nieuwe zonnebril
Wat voor eentje heb je gekocht?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:08 schreef chufi het volgende:
Ik ga zo ff paraderen met mn nieuwe zonnebril
Donker is kewl.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Een gewone met domkere glazen zonder sterkte
Is zonlicht nog te fel voor je ogen zeker.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Een gewone met donkere glazen zonder sterkte
Misschien ook, maar dat is een stuk veranderd door de operatie, vreemd maar waarquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is zonlicht nog te fel voor je ogen zeker.
op basis van welke gronden deze keer?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wacht mijn volgende ban met een gerust hart af.
donderdag fundusfoto's maken...krijg je weer lekker van die druppels om je pupillen te vergroten, dan is zonlicht ook jottumquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien ook, maar dat is een stuk veranderd door de operatie, vreemd maar waar
Neem een goede zonnebril mee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
donderdag fundusfoto's maken...krijg je weer lekker van die druppels om je pupillen te vergroten, dan is zonlicht ook jottum
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vlikker op, wees blij dat ik geen gun heb!
Ja ik ken de werking van die druppels , succesquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
donderdag fundusfoto's maken...krijg je weer lekker van die druppels om je pupillen te vergroten, dan is zonlicht ook jottum
wat s met joouquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vlikker op, wees blij dat ik geen gun heb!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geloof mij, ik schiet echt, ik ken geen scrupules of zo.
Ik heb alleen mijn oude Ray-ban, maar die is niet op sterkte. Nou ja het maakt toch ook geen reet uit, je ziet sowieso nog een uur alles voor een doedelzak aanquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem een goede zonnebril mee.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:14 schreef mario390 het volgende:
i k had en jaar geen ban, maar de laatste was en maand
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:20 schreef Charmian het volgende:
je ziet sowieso nog een uur alles voor een doedelzak aan
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn oude Ray-ban, maar die is niet op sterkte. Nou ja het maakt toch ook geen reet uit, je ziet sowieso nog een uur alles voor een doedelzak aan
Ik legde mijn armen op de rand van mijn balkon. Deed au.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:24 schreef Gooddeal het volgende:
Man3, geen doen nu in de tuin. Je zou een zonnesteek oplopen.
Zelfs de mieren lopen met een hoofddoek om hier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:24 schreef Gooddeal het volgende:
Wat dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:25 schreef pullup het volgende:
Grote vegan demonstratie door mijn straat
Ze waren nog geestig ook
Oh, dan kan je er een ei op bakken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik legde mijn armen op de rand van mijn balkon. Deed au.
Paar weken geleden toen het zo heet was naar het oosten geweest, donderdag naar Brabant...ik heb met jullie te doen, en ben dan wel weer blij dat ik wat dichter bij de kust woon. Het is hier echt een stukje koeler.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:24 schreef Gooddeal het volgende:
En pannenkoeken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dan kan je er een ei op bakken.
Ja, de verschillen in het land zijn heel groot.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
Paar weken geleden toen het zo heet was naar het oosten geweest, donderdag naar Brabant...ik heb met jullie te doen, en ben dan wel weer blij dat ik wat dichter bij de kust woon. Het is hier echt een stukje koeler.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:24 schreef Gooddeal het volgende:
Op zich een heel aantal grappige borden en het was een vrolijke chaotische boel met dansjes en liedjes.quote:
Ik ook, lekker koele wind door mijn woning.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
Paar weken geleden toen het zo heet was naar het oosten geweest, donderdag naar Brabant...ik heb met jullie te doen, en ben dan wel weer blij dat ik wat dichter bij de kust woon. Het is hier echt een stukje koeler.
Dat is een leuke manier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Op zich een heel aantal grappige borden en het was een vrolijke chaotische boel met dansjes en liedjes.
Ze begonnen een beetje te mekkeren ( letterlijk ) voor mijn AH en er waren topless vrouwen die iets tegen melken hadden
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Op zich een heel aantal grappige borden en het was een vrolijke chaotische boel met dansjes en liedjes.
Ze begonnen een beetje te mekkeren ( letterlijk ) voor mijn AH en er waren topless vrouwen die iets tegen melken hadden
Het grappige is dat als je vanuit het oosten naar het westen gaat, ter hoogte van ongeveer de utrechtse heuvelrug het net lijkt of er een airco aangaat, het is ineens een paar graden koeler.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, de verschillen in het land zijn heel groot.
Achterlijk gedoe ook. Als je zo wilt leven doe dat dan ipv anderen ermee lastig vallen.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Beetje van die prut over het balkon heen lekken ook.
gawwwwdquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:28 schreef pullup het volgende:
[..]
of uberhaupt topless vrouwen zekerquote:
Vlinderquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:33 schreef mario390 het volgende:
hoe zeggen jullie zu schmetterling?
Billy Bakkerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:33 schreef mario390 het volgende:
hoe zeggen jullie zu schmetterling?
Mja, veel zoden aan de dijk zal het niet zetten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Achterlijk gedoe ook. Als je zo wilt leven doe dat dan ipv anderen ermee lastig vallen.
Je kijkt al op als er eens een vrouw te zien is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
of uberhaupt topless vrouwen zeker
Het is wel een rap groeiende bewegingquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, veel zoden aan de dijk zal het niet zetten.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:34 schreef pullup het volgende:
Alle talen hebben er een mooi klinkend woord voor
Frans - Papillon
Engels - Butterfly
Nederlands - Vlinder
En dan komen die Duitsers met - Schmetterling
Klinkt als een SOA.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:34 schreef pullup het volgende:
Frans - Papillon
Engels - Butterfly
Nederlands - Vlinder
Wut?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:35 schreef mario390 het volgende:
[..]nee de is nederlands zaadcontainer
Mario pikt af en toe wat Nederlands opquote:
Gewoon een slap excuus om met hun tetten te kunnen wapperen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is wel een rap groeiende beweging
Dit had ook niets drammerigs overigens
Jaquote:
meteen feestquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kijkt al op als er eens een vrouw te zien is.
nou zeg, waarom mag dat niet?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gewoon een slap excuus om met hun tetten te kunnen wapperen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Seksueel overdraagbare aandoening.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:38 schreef Charmian het volgende:
de vrouwelijke afdeling van de LGTB beweging die strijdt voor genderneutrale wc's
quote:
Spaans - Mariposaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:34 schreef pullup het volgende:
Frans - Papillon
Engels - Butterfly
Nederlands - Vlinder
Ook fraaiquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:49 schreef chufi het volgende:
Ik ben ff shoppen.. tis rust
[..]
Spaans - Mariposa
Fries - Flinter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Spaans - Mariposa
slowenisch == metuljquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Spaans - Mariposa
Kunnen die Duitsers nog wat van opsteken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Spaans - Mariposa
laat ze maar op Mallorca blijven dan vind ik het verder primaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kunnen die Duitsers nog wat van opsteken.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:52 schreef chufi het volgende:
[..]
laat ze maar op Mallorca blijven dan vind ik het verder prima
metulj niet metaalquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Metaal noemen ze daar vlinderli.
Pcies, jij snapt het gelukkig welquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu weet ik waarom farfalle nudeln op en vlinder liken
Ja, vlinders zijn naar die pasta genoemdquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:56 schreef sacha het volgende:
even wandelen en mijn lief van de boot halen [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:56 schreef sacha het volgende:
even wandelen en mijn lief van de boot halen [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:38 schreef mario390 het volgende:
het komt op sky en grote serie uit nederland,belgie
over en ongelukk
DEICHRING
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee je kann farfalle ook met gekackt maken
Ja, maar: una farfalla, due farfallequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee je kann farfalle ook met gekackt maken
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Hangt van de dag af, maar meestal wel
Ja smakelijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo krijg je een SC weer rustig.
Ik ben met stomheid geslagen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo krijg je een SC weer rustig.
Blijkbaar gaan kleine kinderen niet over hun nek daarvan. Reuk zal eerst verder moeten ontwikkelen of zo? Weet ik 't.quote:
Daar kan je heel makkelijk stront van maken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:15 schreef pullup het volgende:
We waren met zuurkool + worst begonnen
Dat had een staartjequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:15 schreef pullup het volgende:
We waren met zuurkool + worst begonnen
Heb je al bier gehaald? Neem ook wat te eten meequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
De 40+ SC, goed excuus om dom te kunnen lullen met enkele geestverwanten.
Scootmobilers united.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo op Zaterdag boodschappen doen moet je willen, gawd we kwamen 400 bekende tegen geloof ik
Nee, ik ga zo en heb eten zat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je al bier gehaald? Neem ook wat te eten mee
Ik ben net geweest.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo en heb eten zat.
Heb nog wel. maar je weet nooit wie er nog op bezoek komt.quote:
Ik heb al een tijd geen speciaalbier meer gedronken.quote:
Is dat nog speciaal sinds iedereen het door het eten gooitquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb al een tijd geen speciaalbier meer gedronken.
Ik drink thuis budget bier, wel lekker, en op stap Gulpener of Brand uit de tap.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb al een tijd geen speciaalbier meer gedronken.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat nog speciaal sinds iedereen het door het eten gooit
Ik ook. Gewoon bier van de AH.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik drink thuis budget bier, wel lekker, en op stap Gulpener of Brand uit de tap.
Maar wat weten jullie Noorderlingen nou eigenlijk over bier?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Voor mij wel, ik heb het al lang niet meer gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |