En dan genieten van de nakende tienermeisjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:47 schreef Joene het volgende:
Wat valt er precies aan te durven ? ga naar een plas met naaktrecreatie, leg een handdoek neer , kleren uit en liggen ?
Ditquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:47 schreef Joene het volgende:
Wat valt er precies aan te durven ? ga naar een plas met naaktrecreatie, leg een handdoek neer , kleren uit en liggen ?
Nee. "al mijn andere posts" zijn welgeteld 3 posts.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:51 schreef Allures het volgende:
[..]
Dit
Zit je er ook niet vanalles aan te koppelen wat er niet thuis hoort als je er zo moeilijk over doet en al je andere posts dit uur (en uberhaubt ooit) in seks zijn?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:05 schreef Allures het volgende:
Ja bij mij thuis ook. Lijkt me ook logisch, is toch een privé momentIk nodig mijn moeder nog steeds niet uit in de badkamer hoor, als ik daar al mijn flapjes sta in te zepen
misschien moet jij is beginnen bij een sauna....quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:07 schreef ditismijnschaduwaccount het volgende:
[..]![]()
Waarom is naaktheid an sich dan niet prive en zou je er geen probleem mee hebben om op een openbare plek naakt te zijn?
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:12 schreef Joene het volgende:
[..]
misschien moet jij is beginnen bij een sauna....
Ik kom juist uit een gezin waar we elk jaar naar een naturisten camping gingen, altijd in Frankrijk en 1 of 2 keer in Spanje. Heb echt een geweldige tijd gehad. Meeste campings kwamen echt hele leuke mensen (ook aardig wat Nederlanders vaak). Denk dat je misschien een paar uurtjes zal moeten wennen, maar voor je het weet ben je daar doorheen en wil je niet anders meer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:59 schreef ditismijnschaduwaccount het volgende:
[..]
Nee. "al mijn andere posts" zijn welgeteld 3 posts.
Ik koppel er niks aan wat er niet thuis hoort, maar het is voor mij wel een drempel omdat ik uit een milieu kom waar naaktheid erg prive is; vroeger ging thuis bij iedereen bijvoorbeeld de badkamer op slot als iemand ging douchen.
Wel grappig dat iedereen er blijkbaar zo makkelijk in is, had ik niet verwacht.
Hey daar ben ik ook geweest, lang geleden, dat wel. Met zo’n waterval toch? En dan kon je vanaf een rotswand naar beneden springen, 6-7 meter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:59 schreef GwaiLow het volgende:
Tussen Pyreneeën en zee, helemaal in het zuiden van Frankrijk, niet ver van Perpignan en 150 meter boven de zeespiegel ligt La Clapère, Dat is echt een hele fijne en prachtige naturisten camping. Eigenaren echt toppers, en de gasten die er komen zijn ook hele prettige mensen.
Ja zeker! Echt een schitterende camping, en een hoop te doen. Ook buiten de camping liggen prachtige plaatjes. Ben zelf ook al een tijd niet geweest. Misschien volgend jaar zomer weer eens gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:12 schreef Shivo het volgende:
[..]
Hey daar ben ik ook geweest, lang geleden, dat wel. Met zo’n waterval toch? En dan kon je vanaf een rotswand naar beneden springen, 6-7 meter.
Een keer een saunaatje pakken! Ik wil best met je mee hoor...quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:44 schreef ditismijnschaduwaccount het volgende:
Zijn hier mensen die naturist zijn? Waar gaan jullie heen om naakt te recreëren?
Ik zelf ben er zeer in geïnteresseerd, maar heb de stap (nog) niet durven zetten.
Daar wil ik altijd nog een keer heen, is het wat?!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:22 schreef Seven. het volgende:
Wat ik wel weet, ga eerst checken voor reviews. In Bussloo bijvoorbeeld is er een naaktstrand. Stelletjes gaan naar het linker gedeelte. Gezinnen en anderen die geen associatie met seks hebben, blijven in het midden. En homo's gaan naar rechts.
Ja, is prima! Op het stelletjesgedeelte hangt wel een beetje zo'n swingerssfeertje en je ziet er regelmatig cruisers en sjorrende kerels. Op het gezinnengedeelte is het echt jong en oud, geen raar gedoe. Wel cash meenemen als je overdag nog wat wil eten want bij het eettentje kun je niet pinnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:53 schreef Hij_van_boven het volgende:
[..]
Daar wil ik altijd nog een keer heen, is het wat?!
Je hebt helemaal rechts ook nog een soort weide die formeel geen naaktstrand is, maar wel zo wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, is prima! Op het stelletjesgedeelte hangt wel een beetje zo'n swingerssfeertje en je ziet er regelmatig cruisers en sjorrende kerels. Op het gezinnengedeelte is het echt jong en oud, geen raar gedoe. Wel cash meenemen als je overdag nog wat wil eten want bij het eettentje kun je niet pinnen.
Parkeren kost 5 euro per dag. Volg de borden naar de sauna (Thermen Bussloo, ook heerlijk toeven daar), 100-200 meter doorrijden en dan links parkeren.
Bedoel je het homogedeelte waar ik al eens een leuk stel met de broek op de enkels uit de bosjes zag komen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Je hebt helemaal rechts ook nog een soort weide die formeel geen naaktstrand is, maar wel zo wordt gebruikt.
Nee ik bedoel geen bosjes. Echt een weilandgedeelte waar je ook eerst door een klaphekje moet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bedoel je het homogedeelte waar ik al eens een leuk stel met de broek op de enkels uit de bosjes zag komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zit ook een beschoeiing en omheining langs het water en je gaat via een trappetje het water in.
Vertel...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bedoel je het homogedeelte waar ik al eens een leuk stel met de broek op de enkels uit de bosjes zag komen?
De eerste keer gingen wij nietsvermoedend vanaf de parkeerplaats naar rechts tot het einde, was verder best rustig. Lekker gaan liggen en na 10 minuten viel het ons op dat er alleen mannen waren op het veld. Na 15 minuten kwamen er ineens 2 kerels uit de bosjes getuimeld met hun broek op de enkelsquote:
Je kunt natuurlijk naar een gezinsstrand gaan.quote:Op zondag 1 september 2019 00:41 schreef Cockwhale het volgende:
Ik vind naakt zijn heerlijk, alleen zitten de naaktstranden hier veelal vol met vieze oude 'perverted' kerels. Dus in praktijk doe ik het weinig tot nooit.
Vorige zomer hebben wij dat ook gedaan, maar ook daar liepen wel oude mannen rond die dan gaan staan kijken. Ik had er niet zo'n moeite mee, maar vond het wel lichtelijk irritant. Het schrikt wel een hoop vrouwen af. Mijn vriendin was not amused en toen zijn we naar het normale strand gegaan.quote:Op maandag 2 september 2019 07:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk naar een gezinsstrand gaan.
Eerder Ria en Joop van 60+quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:51 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En dan genieten van de nakende tienermeisjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |