Oei, dit wordt een rel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:Rellende_rotscholier @:slobeend
...
Ga met je piemol spelenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag ja.
Helaas ben ik geen fan van b-sporten
Ik vind het wel meevallenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
@:solotovski https://www.instagram.com/p/Bw9x--klaLd/
Deze memepagina is echt goud!
Laat er eens 1 zien waar jij van denkt naaah die is echt hilarischquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zitten een aantal echt relatable tussen
Nummer Vier Zal Je Verbazen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zitten een aantal echt relatable tussen
quote:
hilarisch dus niet per se, maar zelf had ik bijvoorbeeld deze doorgestuurd: https://www.instagram.com/p/BzQASB2Io84/quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Laat er eens 1 zien waar jij van denkt naaah die is echt hilarisch
begrijp dit soort 'humor' nooit, dit is gewoon informatie verwerkt in een plaatjequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hilarisch dus niet per se, maar zelf had ik bijvoorbeeld deze doorgestuurd: https://www.instagram.com/p/BzQASB2Io84/
Ja, precies op die manier grappigquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
begrijp dit soort 'humor' nooit, dit is gewoon informatie verwerkt in een plaatje
mss grappig op een manier van "WHAHA XD ik gebruik ook drugs vet relatable:D:D:D"
Drugs zijn voor saaie mensen, ja of je moet een beperkte kunstenaar zijn en het nodig hebben om wat moois uit te braken dan heeft het nog nut.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
begrijp dit soort 'humor' nooit, dit is gewoon informatie verwerkt in een plaatje
mss grappig op een manier van "WHAHA XD ik gebruik ook drugs vet relatable:D:D:D"
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drugs zijn voor saaie mensen, ja of je moet een beperkte kunstenaar zijn en het nodig hebben om wat moois uit te braken dan heeft het nog nut.
Ik ben niet saai hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drugs zijn voor saaie mensen, ja of je moet een beperkte kunstenaar zijn en het nodig hebben om wat moois uit te braken dan heeft het nog nut.
0/10quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thank god voor de drugs dan maarquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder drugs ben jij een bleke schrale accountant.
Dat is ook een manier om ernaar te kijken ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Thank god voor de drugs dan maar
Dat is mooi kut.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:31 schreef I. het volgende:
[..]
Kut. Geen verbetering helaas. Maar goed, je kan niet alles hebben.
Ja lekker eigenlijk wel. woest geil, veel plannetjes, lekker in mijn vel, veel leuke dingen vlak achter de horizon, laat maar komen die Indian Summer.quote:
Lekker om mee te ontbijten ook morgen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:01 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb nog meer dan de helft van mn sushi over
Hier gaat hij ook lekker, hele leven anders aan het inrichten. Spannend maar wel op de goede manier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja lekker eigenlijk wel. woest geil, veel plannetjes, lekker in mijn vel, veel leuke dingen vlak achter de horizon, laat maar komen die Indian Summer.
Jij?
Hoe anders aan het inrichten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hier gaat hij ook lekker, hele leven anders aan het inrichten. Spannend maar wel op de goede manier.
Ik vind die kalkbrenner wel zulke poep he. Zou er geen seconde over twijfelen om daar mn tentje voor uit te komenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
https://3voor12.vpro.nl/s(...)-lowlands-2019~.html
ik kijk nu dit
Lol dat schuif ik er straks nog in hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker om mee te ontbijten ook morgen.
Wat maakt het poep?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik vind die kalkbrenner wel zulke poep he. Zou er geen seconde over twijfelen om daar mn tentje voor uit te komen
Gewoon, dat vind ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat maakt het poep?Ik vind het redelijk toegankelijk en daarmee niet enorm speciaal ofzo, maar niet poep
Spannend.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Korte versie: paard verkocht, andere auto, nieuwe baan en zoekende naar een ander huis
wat je zegt ben je zelfquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:24 schreef wietparkiet het volgende:
je geintjes zijn niet leuk naatje
nou moet je godverdomme ff indimmen vriendelijke vriend voordat je je voortandjes uit kan tuffenquote:
WIl je matten ja?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou moet je godverdomme ff indimmen vriendelijke vriend voordat je je voortandjes uit kan tuffen
wie heeft vrienden nodig als je een 1911 hebtquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
WIl je matten ja?
Neem je vrienden mee, kom ik ook alleen
Iedereen heeft vrienden nodigquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wie heeft vrienden nodig als je een 1911 hebt
Het is te merken aan je taalgevoelquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:34 schreef wietparkiet het volgende:
sorry fokkie
ik heb gedronken dan wordt ik baldadig
kenkerstraal opquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is te merken aan je taalgevoel
@:GGMM @:onlogisch
Dat lijkt me wel dat je gedronken hebt ja, vooral met warm weer is dat belangrijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:34 schreef wietparkiet het volgende:
sorry fokkie
ik heb gedronken dan wordt ik baldadig
hitteplan genotquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel dat je gedronken hebt ja, vooral met warm weer is dat belangrijk
heb vanmiddag lekker op het water gelegenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel dat je gedronken hebt ja, vooral met warm weer is dat belangrijk
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb vanmiddag lekker op het water gelegen
maar bedoelde alcohol
Naisquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb vanmiddag lekker op het water gelegen
maar bedoelde alcohol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |