Mwahquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:19 schreef Tjacka het volgende:
1 joint met zijn twee is toch wel genoeg @:Amarantha @:Solotovski
Ligt eraan he. Ik zou 1 joint met zn 2-n voor een avond wel skeer vinden. Maar ik smoke ook wel wat vaker.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:19 schreef Tjacka het volgende:
1 joint met zijn twee is toch wel genoeg @:Amarantha @:Solotovski
Mijn gf haar eerste keer lolquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt eraan he. Ik zou 1 joint met zn 2-n voor een avond wel skeer vinden. Maar ik smoke ook wel wat vaker.
Ik heb eindelijk m'n ondertitel veranderdquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt eraan he. Ik zou 1 joint met zn 2-n voor een avond wel skeer vinden. Maar ik smoke ook wel wat vaker.
Nicequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk m'n ondertitel veranderd
Jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Werd je het zat om erin te staan?
Lekker jongenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:10 schreef naatje_1 het volgende:
Wasjes gedraaid en opgehangen, kamer beetje opgeruimd, helemaal prima
Nadeel van zoete aardappel is dat je die overmorgen nog proeft.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:38 schreef dud0r het volgende:
Ik heb net zoete aardappel en bloemkool in de oven gegooid. Kan dat straks lekker op een wrap
Nog nooit last van gehadquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nadeel van zoete aardappel is dat je die overmorgen nog proeft.
Waarom zou ik er nu ineens last van krijgenquote:
Goed zoquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, nou, huisgenoot eindelijk aangespoord om de keuken te fatsoeneren
Matige huisgenotenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
Doe het dan zelf ook eensquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ben je gek ofzoquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Soms ruim ik zijn troep ook op ja. Sterker nog, dat gebeurt eigenlijk best vaak.
Daar hou ik wel vanquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:37 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij zijn jullie allemaal dood- en doodnormaal juist.
Ja wat is normaal hequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:37 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij zijn jullie allemaal dood- en doodnormaal juist.
Watquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geen 2,5 uur doen over iets weggooien is wel normaal.
Das Duindorp.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:36 schreef naatje_1 het volgende:
Dus, ik bak de dobbelsteenaardappeltjes, flikkert het dekseltje van de zout eraf als ik zout erop wil doen, te zout om op te vreten daarna
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]![]()
Voordeel is wel dat je nu iets kan gaan eten wat wel lekker is.
Ik ben niet zo'n fan van aardappelenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:39 schreef naatje_1 het volgende:
Gebakken dobbelsteenaardappeltjes zijn genot
Ik heb een klein gedeelte opgegeten, had ook een hamburger gemaakt, misschien zo nog spinaziequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van aardappelen![]()
Wat ga je nu eten/maken/bestellen dan?
Ja ontzouten gaat niet echt helaas, maar ga je ziek van worden joh, zou voor de spinazie gaan dan jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een klein gedeelte opgegeten, had ook een hamburger gemaakt, misschien zo nog spinazie
In een vergiet en afspoelen maar. Daarna weer opbakken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:36 schreef naatje_1 het volgende:
Dus, ik bak de dobbelsteenaardappeltjes, flikkert het dekseltje van de zout eraf als ik zout erop wil doen, te zout om op te vreten daarna
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ja kan best eigenlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
In een vergiet en afspoelen maar. Daarna weer opbakken.
Gadver, nee!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
In een vergiet en afspoelen maar. Daarna weer opbakken.
Ligt er een beetje aan welke fase, normaal kook je die krengen ook voor je ze bakt(als ze niet uit een zakje komen) dan komen ze ook uit water.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Daar worden ze toch zompig van
Uiteraard. Eventueel in de oven op een lagere temperatuur om het vocht te verdampenquote:
Dat is ook wel weer zo maar het zal de smaak niet bevorderen lol.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan welke fase, normaal kook je die krengen ook voor je ze bakt(als ze niet uit een zakje komen) dan komen ze ook uit water.
En nu? Thuisbezorgd?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb het net al weg gegooid, jammer dan
quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een klein gedeelte opgegeten, had ook een hamburger gemaakt, misschien zo nog spinazie
@Rellende_Rotscholier @Slobeendquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag ja.
Helaas ben ik geen fan van b-sporten
Ja wielrennen is toch wel zo verschrikkelijk om te kijkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag ja.
Helaas ben ik geen fan van b-sporten
Irritante boeren jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja wielrennen is toch wel zo verschrikkelijk om te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |