begrijp dit soort 'humor' nooit, dit is gewoon informatie verwerkt in een plaatjequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hilarisch dus niet per se, maar zelf had ik bijvoorbeeld deze doorgestuurd: https://www.instagram.com/p/BzQASB2Io84/
Ja, precies op die manier grappigquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
begrijp dit soort 'humor' nooit, dit is gewoon informatie verwerkt in een plaatje
mss grappig op een manier van "WHAHA XD ik gebruik ook drugs vet relatable:D:D:D"
Drugs zijn voor saaie mensen, ja of je moet een beperkte kunstenaar zijn en het nodig hebben om wat moois uit te braken dan heeft het nog nut.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
begrijp dit soort 'humor' nooit, dit is gewoon informatie verwerkt in een plaatje
mss grappig op een manier van "WHAHA XD ik gebruik ook drugs vet relatable:D:D:D"
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drugs zijn voor saaie mensen, ja of je moet een beperkte kunstenaar zijn en het nodig hebben om wat moois uit te braken dan heeft het nog nut.
Ik ben niet saai hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drugs zijn voor saaie mensen, ja of je moet een beperkte kunstenaar zijn en het nodig hebben om wat moois uit te braken dan heeft het nog nut.
0/10quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thank god voor de drugs dan maarquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder drugs ben jij een bleke schrale accountant.
Dat is ook een manier om ernaar te kijken ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Thank god voor de drugs dan maar
Dat is mooi kut.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:31 schreef I. het volgende:
[..]
Kut. Geen verbetering helaas. Maar goed, je kan niet alles hebben.
Ja lekker eigenlijk wel. woest geil, veel plannetjes, lekker in mijn vel, veel leuke dingen vlak achter de horizon, laat maar komen die Indian Summer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |