Nah kijk...dansen kan ik en doe ik ook graag op feestjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:24 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik? Nope.
Ik zing voor geen meter en ik speel niks.
Ik heb vooral een muzikaal gehoor. Verder niks.
En ik kan/kon dansen.
Van wat ik van jou lees, jij lijkt zo totaal niet op mij ...quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nah kijk...dansen kan ik en doe ik ook graag op feestjes
Heerlijk !
Dat is 1 ding wat zeker isquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:32 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Van wat ik van jou lees, jij lijkt zo totaal niet op mij ...
Dat ook jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat iedereen dood gaat is er ook een.
Drugs make it faster.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat iedereen dood gaat is er ook een.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:49 schreef puzziepie het volgende:
Ik blijf nog wel ff leven ..eerst nog lekker dansen
Je wil graag dood?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat het me niet snel genoeg kan gaan.
Okay ik laat jullie weer alleen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:51 schreef puzziepie het volgende:
Oehhh die billen van die chick
Om op te petsen
Ik vind je een beetje vreemd (in mijn view).quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:53 schreef puzziepie het volgende:
Maar eerst maar es naar mijn bed , ik ben moe
Slaap lekker IC![]()
Slaap lekker Killem
Wat bedoel je hiermee dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat het me niet snel genoeg kan gaan.
Dat er dagen zijn dat ik het leven niet zo fijn vind. Ik hoef echt niet oud te worden.quote:
Slechte instelling.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat er dagen zijn dat ik het leven niet zo fijn vind. Ik hoef echt niet oud te worden.
Ja ik ga elke zondag met m’n maten paardrijden in het Kralingse bos. Na afloop duiken we de sauna in en pijpen we elkaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:58 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ben wel echt een cowboy. Kan jij paardrijden Killem? ^^
Ik stelde je een serieuze vraag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 04:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja ik ga elke zondag met m’n maten paardrijden in het Kralingse bos. Na afloop duiken we de sauna in en pijpen we elkaar.
In het fotojaarboek van de middelbare school staat onder mijn foto: live fast, die young.quote:
Beter doen? Doe ik het nu zo slecht?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 04:04 schreef lrishCassidy het volgende:
Je zou het beter doen hier, ik weet het zeker
Nou.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 04:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beter doen? Doe ik het nu zo slecht?
Limburg is waar mensen in vaten met zoutzuur verdwijnen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 04:06 schreef lrishCassidy het volgende:
Nou doe ik net alsof Limburg drugsfree, maar das zo niet waar. Dus je zou je er thuisvoelen ^^
Wat een creepy uitspraak.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 04:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Limburg is waar mensen in vaten met zoutzuur verdwijnen.
Ik heb geen kinderen, dus werken tot m’n pensioen en dan heb ik geen nut meer. Maar ik vind het ook best als ik voor m’n pensioen al de pijp uit ga, hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 04:07 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nou.
Als je niet echt nut ziet in je leven vind ik wel dat je het niet echt goed doet.
Waar werk je?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 04:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, dus werken tot m’n pensioen en dan heb ik geen nut meer. Maar ik vind het ook best als ik voor m’n pensioen al de pijp uit ga, hoor.
Je vraagt wel heel veel en zelf geef je 0 info. Maar goed, ik ben ICT consultant. Ik ga je niet vertellen bij welk bedrijf.quote:
Ik woon in Limburg, dat weet je ^^quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 04:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je vraagt wel heel veel en zelf geef je 0 info. Maar goed, ik ben ICT consultant. Ik ga je niet vertellen bij welk bedrijf.
Heb ik je lang geleden al verteld. Maar wat doe jij voor de kost?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 04:18 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik woon in Limburg, dat weet je ^^
ICT? Jij?
Ik geloofde het toen al niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 04:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb ik je lang geleden al verteld. Maar wat doe jij voor de kost?
Tja jij gelooft zoveel niet. Ik vind het best.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 04:20 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik geloofde het toen al niet.
Klopt, merendeel geloof ik niet op inet ^^quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 04:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tja jij gelooft zoveel niet. Ik vind het best.
Aangezien je vaak zaken verdraait en nooit direct antwoord geeft....quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 04:23 schreef lrishCassidy het volgende:
Ben ik een eerlijk persoon op internet? Of niet?
Ik verdraai niks. Echt niks.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 04:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Aangezien je vaak zaken verdraait en nooit direct antwoord geeft....
Maar ga je nog antwoord geven op mijn vraag?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 04:26 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik verdraai niks. Echt niks.
Lees eens alles terug
Ik moest even plassen, wat was de vraag?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 04:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar ga je nog antwoord geven op mijn vraag?
Trollololquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 04:30 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik moest even plassen, wat was de vraag?
En toen viel de het scroll-wieltje van je muis in de pot.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 04:34 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
[..]
Ik was echt even naar de WC
Toen was ik lazy, as always.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 04:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En toen viel de het scroll-wieltje van je muis in de pot.
Gvd lekker wakker worden ditquote:
quote:
Een beetje vreemd is best wel lekkerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:53 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik vind je een beetje vreemd (in mijn view).
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:03 schreef heracles het volgende:
1:18 The Wailers & Johnny Lover - Sun is shining
3:18 The Righteous Flames - Must be a revolution
5:57 Maurice Wellington - Girl you're so divine
8:36 Shenley Duffus - To be a lover
11:22 The Flames - Zion
13:21 Senya - Oh Jah come
15:23 Little Roy & Ian Rock - Christopher Columbus
17:44 Errol Dunkley - This train
21:12 Ronnie Davis - Money never build a mountain
24:21 The Ethiopians - The word is love
27:26 The Mighty Maytones - Ital queen
29:44 The Heptones - It's like heaven
32:25 King Burnett & Lee Perry - I man free
35:20 Asher & Trimble - Humble yourself
38:18 Prince Alla - Bosrah
41:10 Morvin Brooks - Cheer up black man
44:17 The Royals - Make it believe
47:19 Gladstone Anderson - Rockers
50:36 Paul Freeman - Life is sweeter than money
53:24 Bob Marley - She used to call me data
56:12 Chenley Duffus - At the end
De docu is ook een aanrader.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:26 schreef Bugno2 het volgende:
Ik luister een liverregistratie van een concert van Whitney in haar prime.Wat een genot.
Niet helemaal mijn genre, maar wat een leven.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:28 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Nu Star Spangled Banner. Wat een zangere. Wat een zangeres. Wat een zangeres.
Trommelsquote:
Dit is echt genotquote:
Dat was echt een gruwelijk lekker dingquote:
Nog steedsquote:Op zondag 25 augustus 2019 02:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was echt een gruwelijk lekker ding
Mehquote:Op zondag 25 augustus 2019 02:08 schreef UitStraling het volgende:
Godverdomme wat heb ik hier zin in, lekker donker en zelfs Gustavo Frings doet mee![]()
Een woord, Disneyquote:Op zondag 25 augustus 2019 02:16 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Star Wars, kom op zeg, hoe oud ben je
Nah, wie kan het opnemen tegen Gaston? Johnny Bravo misschienquote:
Niemand die het weetquote:Op zondag 25 augustus 2019 02:25 schreef UitStraling het volgende:
De Gastons zijn juist de mannen die leuke mooie vrouwen juist heel hard uitlachen of heeft Disney het seksueel nou helemaal voor mij verkloot?
quote:Op zondag 25 augustus 2019 02:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nog steedsEn ik ben echt wel hetero, maar mooie mensen
Mannen kunnen aantrekkelijk zijn tot op hun zeventigste, meeste vrouwen haken rap af na hun veertigstequote:Op zondag 25 augustus 2019 02:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ [url=https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.thewealthrecord.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F08%2FShania-Twain-Net-Worth.jpg&f=1]afbeelding[/url] ]
Nee, doe mij Shania Twain van vroeger maar.
Hahaquote:Op zondag 25 augustus 2019 02:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ [url=https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.thewealthrecord.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F08%2FShania-Twain-Net-Worth.jpg&f=1]afbeelding[/url] ]
Nee, doe mij Shania Twain van vroeger maar.
Met een erectie die 30 dagen duurt en daarnaquote:Op zondag 25 augustus 2019 02:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen kunnen aantrekkelijk zijn tot op hun zeventigste, meeste vrouwen haken rap af na hun veertigste
quote:Op zondag 25 augustus 2019 02:34 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Met een erectie die 30 dagen duurt en daarna![]()
Feit.quote:Op zondag 25 augustus 2019 02:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannen kunnen aantrekkelijk zijn tot op hun zeventigste, meeste vrouwen haken rap af na hun veertigste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |