quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 01:07 schreef UitStraling het volgende:
Leukste verjaardag ooit, Status Quo op bezoek, iedereen aan het bier, beetje muziek aan het maken, super relaxte gasten, hadden inmiddels een kwak jonge kinderen, zag er al een van een jaar of vier oud kijken steeds vraag hij plotseling "which planet are you from?
Kwam vorig jaar de zanger Francis tegen en binnen 10 seconden schiet hij in de lach daarom en ik ook![]()
Muziek is maar een verzameling klanken zonder de verhalen en emoties erbij.quote:
Klopt of zo zie ik het ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 01:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Muziek is maar een verzameling klanken zonder de verhalen en emoties erbij.
quote:
quote:
You say soquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 02:06 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Teringherrie, maar wel een lekker ding
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 02:18 schreef UitStraling het volgende:
De galerij der eeuwige schoonheden.
Elizabeth Rosanna Gilbert (Grange (County Sligo), 17 februari 1821 - New York, 17 januari 1861), beter bekend als Lola Montez, was een Ierse danseres en courtisane. Ze had enige tijd een relatie met koning Lodewijk I van Beieren. Het gedrag van Montez trok de aandacht van de victoriaanse pers, die haar neerzette als de meest schandalige vrouw van haar tijd.
quote:
Geen liedje erbij?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 02:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Die twee hebben wel zo teringhard geneukt en zijn wel zo verliefd eventjes geweest.
Die van mij zijn ook liefdeverhalen hoor, denk nog dagelijks even aan haar maar op een leuke lichte manier.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 02:37 schreef Stray_cat het volgende:
Sterke verhalenDie heb ik niet, alleen liefdesverhalen, shoot me. En waarschijnlijk zien ze mij als slet of vakantie-liefde. Soit. Mijn herinneringen zijn anders.
![]()
Jaja, ksssssstquote:
Slaap zequote:
quote:
Harriequote:
Puzziequote:
Nee ik ben volstrekt normaal eigenljjk welquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haags!![]()
Ben jij ook een gekkie?![]()
:quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik ben volstrekt normaal eigenljjk wel
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
:
Mjah Ik ben ook heul normaal hoor
quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haags!![]()
Ben jij ook een gekkie?![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik ben volstrekt normaal eigenljjk wel
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
:
Mjah Ik ben ook heul normaal hoor
Ga babies maken dan, klef gedoe, bah.quote:
Ho ho! Niet zo snel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ga babies maken dan, klef gedoe, bah.
Jawel jonguh, liefde op het eerste gezicht ditdat.quote:
Dan komen er veel fok babiesquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel jonguh, liefde op het eerste gezicht ditdat.
Daar ben ik gelukkig te oud voor grapjasquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ga babies maken dan, klef gedoe, bah.
Ik laat je wel jonger voelenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar ben ik gelukkig te oud voor grapjas![]()
Oké oma.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar ben ik gelukkig te oud voor grapjas![]()
Yeah rightquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik laat je wel jonger voelen
quote:
Die danseres in het beginquote:
Geen idquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die danseres in het begin![]()
Is dit uit de jaren 90?
Klinkt als een ban zoiets?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:07 schreef lrishCassidy het volgende:
Even een vraagje aan jullie waar kan ik hier iets over vragen?
Ik kreeg deze melding:
op de man, offtopic in NWS 2 dagen weg
Je kunt weer posten op 19-08-2019 om 09:08.
Nou ben ik er maar 1 keer per week, dus dat maakte verder geen reet uit, maar ik kan mijn eigen post niet eens terugvinden.
Ja ik was dus benieuwd naar de post, maar die is weg schijnbaar?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klinkt als een ban zoiets?
Althans zo ongeveer gaat dat bij mij tenminste als ik een ban heb
Er staat bij waarom
Je post zal wel verwijderd zijn
Ik denk dat ie verwijderd is danquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:14 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja ik was dus benieuwd naar de post, maar die is weg schijnbaar?
Ik post echt amper daar, vandaar dat ik benieuwd was.
Maar ik wil nou weten wat ik gezegd heb ^^quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat ie verwijderd is dan
ff een keer aan een modje vragenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:16 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Maar ik wil nou weten wat ik gezegd heb ^^
Waarvan akte!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:17 schreef lrishCassidy het volgende:
Maar goed, dat kan ik dus wel vergeten
Daar? Nope.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ff een keer aan een modje vragen
Ik was er niet bij ,Ik weet meestal wat ik heb gepost en waarom ik een ban heb gekregen , maar je weet niet meer wat je hebt gepost?
Ik ben fan van Merolquote:
Ze zijn pittig als je offtopic post in nieuwsquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:19 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Daar? Nope.
Maakt verder ook niet uit, maar het is wel de eerste ban die ik hier kreeg. Is nieuws steng?
Dan moet het dat geweest zijn, want ik hou me eigenlijk totaal niet bezig met nieuws en politiek.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze zijn pittig als je offtopic post in nieuws
ESF is een soort carnaval dus hopelijk gaat dat circus lekker naar Maastricht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:18 schreef lrishCassidy het volgende:
Zijn we al allemaal in de ban van of het Maastricht of Rotterdam wordt?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
ESF is een soort carnaval dus hopelijk gaat dat circus lekker naar Maastricht.
Post dat eens daar, je zit gelijk in mijn kamp ^^quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
ESF is een soort carnaval dus hopelijk gaat dat circus lekker naar Maastricht.
Daar gaat mijn vraag niet over. Rotterdam of Maastricht?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:36 schreef puzziepie het volgende:
Dat ESF is toch het songfestival ?
Ik heb een schurfthekel aan het songfestival
Terecht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:36 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind het wel Carnaval , kost een hoop geld al die onzinquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:37 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Daar gaat mijn vraag niet over. Rotterdam of Maastricht?
Ik hou van jou.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:36 schreef puzziepie het volgende:
Drugs kost veel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het wel Carnaval , kost een hoop geld al die onzin
Afschaffen die shit , Ik ga liever een keer naar Rotterdam of Maastricht zonder die ellende
Wat kost het jou precies? ^^quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het wel Carnaval , kost een hoop geld al die onzin
Afschaffen die shit , Ik ga liever een keer naar Rotterdam of Maastricht zonder die ellende
Je hoeft mij niet toe te spreken, ik heb mijn ideeën normen en waarden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:43 schreef Stray_cat het volgende:
IC, laat ze maar lullen hoor, cultuurbarbaren
Je weet toch wel hoe die hele shit werkt hoop ik ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:43 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Wat kost het jou precies? ^^
Zo dan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:45 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet toe te spreken, ik heb mijn ideeën normen en waarden.
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe die hele shit werkt hoop ik ?
Jij weet helemaal niets over mijquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:46 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jouw drugs kosten je veel meer dan je kleine bijdrage aan het ESF.
Wat dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niets over mij
Maar dit zegt wel een hoop over jou
Geeft niet hoor,
Ik ga effe snel douchen want m’n lul ruikt naar kut en kont met een vleugje zaad en dan is geen goede combinatie.quote:
Denk zelf anders es na,ipv invullen /aannamesquote:
Ik ga niet invullen. Vertel gewoon.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Denk zelf anders es na,ipv invullen /aannames
tip van mij
Ik heb zo veel ellende gezien met drugs. Maar goed je wil er niet aan ^^quote:
Je vult weer inquote:
Ik wil leuke zaken horen niet deze shit elke vrijdag ^^quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je vult weer in
en ik geef je precies wat je wil horen
Win/win
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:19 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik wil leuke zaken horen niet deze shit elke vrijdag ^^
Ik hou van leukquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:19 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik wil leuke zaken horen niet deze shit elke vrijdag ^^
Wat heeft iedereen hier vandaag toch met babies makenquote:
Ik? Nope.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou van leuk
Maandag ga ik weer naar een jamsession in de buurt , ik kom er nog niet zo lang maar ik wil daar binnenkort een keer zingen . Maak jij muziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |