Fok is een oase van beschaving vergeleken met de gekken op social media.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:19 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit opgezeten, is dat qua tokkie-gehalte hoger of vrij gelijkwaardig?
ze heeft wel dikke tettenquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:21 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel saai in bed
Type zeester
Ben wel benieuwd naar René Moerland..zijn voorganger trok de krant zo naar linksquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:21 schreef butz0rs het volgende:
Hoofdredacteur is wel een bepaald soort mens
I stand corrected.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:22 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ze heeft wel dikke tetten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
soort betweterquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:21 schreef butz0rs het volgende:
Hoofdredacteur is wel een bepaald soort mens
godskolere wat een uiersquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:22 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat nog ontbreekt zijn de gegevens om een afspraakje te regelen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:22 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen kind die hem zal missenquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:24 schreef svann het volgende:
Beide partijen verliezers?
De een zijn leven, ach.
De daders voor 5 jaar de cel in...niemand komt hier beter uit.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:24 schreef svann het volgende:
Beide partijen verliezers?
De een zijn leven, ach.
Dat kind wordt hier over x aantal jaar ook nog mee geconfronteerd.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De daders voor 5 jaar de cel in...niemand komt hier beter uit.
5 jaar cel strookt niet met dat ze nu thuis zijnquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, zie dat ook niet gebeuren.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:27 schreef FlippingCoin het volgende:
5 jaar cel strookt niet met dat ze nu thuis zijn
5 jaar voor een burgerarrest?quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Premium stukken.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Wie heeft er onder de 40 jaar nog een abonnement op de krant? Je kunt toch alles online lezen.
Ja dat was wel echt rukquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:31 schreef Oostblokkert het volgende:
Op het AD ben ik oa afgestapt nadat ze die Ilgun een functie gaven daar.
Doe soms wel een proefabo voor 4 of 6 weken.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Wie heeft er onder de 40 jaar nog een abonnement op de krant? Je kunt toch alles online lezen.
Baardmans denkt dat hij mr. bigstar is.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:33 schreef superniger het volgende:
Heb nu al een schijthekel aan deze 2 nobuddies.
Ik haal op vakantie soms een telegraaf in Portugal ofzo, voel ik me lekker zo’n camping Hollander.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Doe soms wel een proefabo voor 4 of 6 weken.
Alleen in het weekend de papieren, door de week op mobiel of pc.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Voor onderzoeksjournalistiek ben ik wel bereid om te betalen. Anders droogt dat gewoon op.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:33 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Gewoon anonieme browser, werkt vrijwel overal.
Waarom hangen ze dat niet ook aan een ip adres dan of zo?quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:33 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Gewoon anonieme browser, werkt vrijwel overal.
Nice, ik heb zelf NRC toiletpapier, bevalt prima!quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:34 schreef Regilio_ het volgende:
Heb nu NRC digitaal en NRC Weekend op papier, bevalt prima.
Alleen die zure Tommy Wieringa met zijn gezeik mag..wegwezen
Want 2/3/4/5g.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom hangen ze dat niet ook aan een ip adres dan of zo?
quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:35 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Nice, ik heb zelf NRC toiletpapier, bevalt prima!
Dat werkt sowieso niet.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom hangen ze dat niet ook aan een ip adres dan of zo?
Ja dat deed ik soms via blendle, maar dat is nu aardig doodquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:34 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Voor onderzoeksjournalistiek ben ik wel bereid om te betalen. Anders droogt dat gewoon op.
Jep, kost echt maar een eurootje of 3, en het is niet eens zo dat je alle premiumstukken leest.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:34 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Voor onderzoeksjournalistiek ben ik wel bereid om te betalen. Anders droogt dat gewoon op.
Geintjuuuh.quote:
Hm jaquote:
Exact. Daarom juistquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ja dat deed ik soms via blendle, maar dat is nu aardig dood
Oh, wat zegt die?quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:38 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Op vd Meersch mag je inhakken hoor
Dit, afgang.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:41 schreef Oostblokkert het volgende:
Wat een lul, hij zat net zelf te praten met Trump-frames, wat nou objectief
Vind hem wel prima klinken.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Die ongeschoren kerel vind ik maar een naar mannetje
Profileert zich teveel als de betere, die ander zegt A en hij zegt ja maar wij hebben A en B. Beetje kwalletje.quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:43 schreef svann het volgende:
[..]
Vind hem wel prima klinken.
Die ander ook trouwens.
Hij zegt dingen waar die niet achter staatquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:43 schreef svann het volgende:
[..]
Vind hem wel prima klinken.
Die ander ook trouwens.
quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Die ongeschoren kerel vind ik maar een naar mannetje
Hij kan er niks aan doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |