Klopt. Het blijft een groot raadsel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hmm oke, duidelijk ja. Komt dus eigenlijk op neer dat de troebelheid eerst moet verdwijnen voor ze serieus kunnen kijken en dan heb je nog geen garantie dat ze het oplossen.
Sterkte man, als ik dit zo lees weet ik ook gelijk weer dat ik niet moet klagen over droge ogen![]()
Hopelijk komt er dit jaar nog een einde aan dan.
Sterkte !quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:56 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt. Het blijft een groot raadsel.
Thanks. Achja, droge ogen zijn ook al gewoon kut. Met je ogen wil je gewoon geen gezeik hebben.
Die hoop had ik wel, maar begin wel steeds meer te twijfelen. We gaan het meemaken.
Hoop met je mee dat je snel uitsluitsel krijgt danquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:56 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt. Het blijft een groot raadsel.
Thanks. Achja, droge ogen zijn ook al gewoon kut. Met je ogen wil je gewoon geen gezeik hebben.
Die hoop had ik wel, maar begin wel steeds meer te twijfelen. We gaan het meemaken.
Als je daar woont verdien je wel weer lekker, dat dan weer wel. Inkomstenbelasting ligt daar een stuk lager, dus je int veel meer. Vandaar de overcompensatie in accijnzen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En wat denk je van de kaas en drank, kost een fortuin daar. Het is er wel erg mooi.
Thanks! Leuk is anders idd., ik hoop het ook. Heeft wel lang genoeg geduurd, zou je zeggen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:55 schreef GGMM het volgende:
Sterkte nogmaals @:i. Wat een irritant gekut zeg. Hopelijk komen ze nu wat verder tot een oorzaak/oplossing dan.
Nu ben ik van beide geen fan. Maar Noorwegen staat wel op mijn lijstje om nog eens naar toe te gaan ja. Zoals nog een shitload aan andere landenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En wat denk je van de kaas en drank, kost een fortuin daar. Het is er wel erg mooi.
Mijn zwager heeft een huisje in Tromso, met een streep door de laatste o. Die neemt 2x per jaar van alles mee wat daar duur is en hier goedkoop. Maar het noorderlicht is toch wel een fenomeen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:59 schreef I. het volgende:
[..]
Als je daar woont verdien je wel weer lekker, dat dan weer wel. Inkomstenbelasting ligt daar een stuk lager, dus je int veel meer. Vandaar de overcompensatie in accijnzen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoop met je mee dat je snel uitsluitsel krijgt dan![]()
En ja, droge ogen zijn kut, maar ik weet dat het over een maand zo'n beetje klaar is en de oorzaak (laseren) dus dat ligt weer heel anders. In jouw situatie zou ik serieus gek worden![]()
Ik werd al helemaal gek van een oogklem, kan me niet voorstellen hoe dat voor jou is met naaldenAl heb je wel verdoving neem ik aan, bij mij zijn ze er ook even in geweest. Maar geen fijn idee!
Ja ik stond ook strak van de zenuwen, dan ineens zo'n klem, nee vond ik niet tof iddquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:03 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Die klemmetjes heb ik ook al een stuk of vier keer gehad ja, heerlijk.En ja, verdoving dmv. injectie onderin 't oog, lekker prikken in de zenuwen daar.
Ook zeker geen pretje nee.
Maak je geen zorgen, alles is duur.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ben ik van beide geen fan. Maar Noorwegen staat wel op mijn lijstje om nog eens naar toe te gaan ja. Zoals nog een shitload aan andere landen
Dat is best klote, nogmaals gemeende sterkte ! Ik heb dat met gastroscopietjes en darmonderzoeken. Het is allemaal geen pretje. Succes iig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:03 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Die klemmetjes heb ik ook al een stuk of vier keer gehad ja, heerlijk.En ja, verdoving dmv. injectie onderin 't oog, lekker prikken in de zenuwen daar.
Ook zeker geen pretje nee.
En, is 't wat?quote:
Dry needling is dan eigenlijk best tof. Qua vergelijk.quote:
Nee dit is "naturel" maar zit alsnog wel een smaakje aan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:08 schreef I. het volgende:
[..]
En, is 't wat?Lijkt mij nogal saai, paprikasmaak toch?
Dan liever hamka's, maarja, da's dan ook weer niet gemaakt van aardappel, en die meuk van Chio wel.
![]()
Ik sla over.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dry needling is dan eigenlijk best tof. Qua vergelijk.
Oeh, die zit dan hoog in het noorden, tof.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft een huisje in Tromso, met een streep door de laatste o. Die neemt 2x per jaar van alles mee wat daar duur is en hier goedkoop. Maar het noorderlicht is toch wel een fenomeen.
Pff, dat klinkt ook echt ellendig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is best klote, nogmaals gemeende sterkte ! Ik heb dat met gastroscopietjes en darmonderzoeken. Het is allemaal geen pretje. Succes iig.
Ik kijk altijd graag naar zijn filmpjes, supermooi. Terwijl hij eigenlijk niet veel van filmen kent, gewoon met de smartphone.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:10 schreef I. het volgende:
[..]
Oeh, die zit dan hoog in het noorden, tof.Wil ik ook graag nog een keer heen. Ik ben begin deze maand tien dagen in het zuiden geweest. Compleet andere ervaring denk ik wel.
Maar da's niet zo'n heel gek idee nee.
Dankje, ik heb er van elk vier gehad en ik ben er nu mee gestopt. Het is goed.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:10 schreef I. het volgende:
[..]
Pff, dat klinkt ook echt ellendig.Thanks, jij ook!
Mijn oog gaat dan alle kanten op, klem bleef ook niet zitten, schoot los, viel op de grond; nieuw klemmetje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik stond ook strak van de zenuwen, dan ineens zo'n klem, nee vond ik niet tof iddDus kan jou daarin wel begrijpen lol. Maar ik kreeg verdovende druppels, jij moet echt prikken hebben dan? Lekkere plek ook idd
Ahh. Enige wat ik ooit van Chio heb gehad, zijn die borrelbites. Die waren nog wel redelijk, maar vooral omdat ze lekker pittig zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dit is "naturel" maar zit alsnog wel een smaakje aan.
Lijkt me ook geweldig ja, het noorderlicht, ijzige fjorden, boh.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kijk altijd graag naar zijn filmpjes, supermooi. Terwijl hij eigenlijk niet veel van filmen kent, gewoon met de smartphone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |