Fuck is ook zo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je niet willen joh. Betaal je 20 euro voor een zak chips
En ook oliequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Noorwegen hebben ze ook internet hoor.
Snap deze fokgrap nooit. Vooral omdat saffraan niet eens zo duur isquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:36 schreef hemarookworst het volgende:
Hoe duur zou saffraan zijn Inn Noorwegen
Per kilo welquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap deze fokgrap nooit. Vooral omdat saffraan niet eens zo duur isWel lekker door de rijst
Ah, 5000quote:
Mag ook wel ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:
Meestal krijg je er wel een gouden doosje bij.
Alle onderzoeken zijn negatief. Heb het eerste half jaar ook bij een oogheelkundig centrum rondgelopen, ben toen ook volledig onderzocht door een internist, alles is gecheckt, maar alles lijkt verder prima aan mijn gezondheid. Dan loop je al snel tegen een dood spoor aan, en is de enige behandeling; voorkomen dat het erger wordt, als genezen geen optie is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maarja dat is wat ik bedoel, je loopt er al dik 2 jaar mee rond en ze hebben nog steeds geen oorzaak kunnen ontdekken? Ik neem aan dat zij vast wel weten wat ze doen, maar dan is het toch wel enorm gecompliceerd. Maar je hoort wel vaker dat ze bij een second opinion ineens wel de oorzaak weten te vinden, al zal het hier niet zo makkelijk liggen. Al gun ik het je uiteraard wel en dat je dan weer gewoon normaal kan kijken. Buitenland is lastig idd, Turkije loopt heel erg voor qua oogzorg maar goedKen ook mensen die hun ogen hebben gelaserd in Turkije en nu weer met een bril lopen dus is idd een groot risico, vooral als ze er in gaan snijden, maar wie weet heb je ergens geluk in Europa nog.
Duurt wel erg lang voortJe hebt dan nog een soortvan het geluk dat het 1 oog is, anders was het wel echt extreem naar. Al snap ik dat je hier ook doodziek van wordt na zo'n 2,5 jaar..
Wat is er morgen? :Squote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb Rolex gekocht voor morgen
Is dat wat
Wordt dan ook gemaakt van inktviskaviaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
Een liter printerinkt is ook duurder dan de meeste exclusieve champagnes en whisky's etc
Je zou het bijna denkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:43 schreef I. het volgende:
[..]
Wordt dan ook gemaakt van inktviskaviaar.
Oh weet niet, nooit van gehoord maar zal vast te roken zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb festival
Maar is rolex goede wierie
Hmm oke, duidelijk ja. Komt dus eigenlijk op neer dat de troebelheid eerst moet verdwijnen voor ze serieus kunnen kijken en dan heb je nog geen garantie dat ze het oplossen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:41 schreef I. het volgende:
[..]
Alle onderzoeken zijn negatief. Heb het eerste half jaar ook bij een oogheelkundig centrum rondgelopen, ben toen ook volledig onderzocht door een internist, alles is gecheckt, maar alles lijkt verder prima aan mijn gezondheid. Dan loop je al snel tegen een dood spoor aan, en is de enige behandeling; voorkomen dat het erger wordt, als genezen geen optie is.
Het probleem is verder ook dat de ontsteking in m'n oog zit, en niet op/in één van de vliezen of op de lens. Er kan nu ook niet in m'n oog gekeken worden omdat het troebel is in m'n oog.
Ben heel blij dat het maar één oog is inderdaad. Anders was ik met het huidige zicht van m'n linkeroog, bij beide ogen, voor 95% blind geweest.
En wat denk je van de kaas en drank, kost een fortuin daar. Het is er wel erg mooi.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je niet willen joh. Betaal je 20 euro voor een zak chips
Slim verkoopmodel wel. Je ziet het tegenwoordig steeds meer. Goedkope producten met dure refills.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |