Wist je dat niet? Ik woon al bijna 5 jaar in Arnhemquote:
Ik onthou dat allemaal niet joh van iedereen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Ik woon al bijna 5 jaar in Arnhem
Noord holland toch?quote:
In de buurt van Nijmegenquote:
Oh dat doe ik juist wel, weet niet waaromquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik onthou dat allemaal niet joh van iedereen.
Tussen Groningen en Maastrichtquote:
Geen idee, ben ouwe lul, ga nooit meer uit. Was vroeger best okay in de binnenstad maar om Arnhem nou zo op te hemelen. Nee. Het is vooral ontzettend paupervolk wat er in Arnhem rondlooptquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:24 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Ik ben daar wel veel geweest. Geweldig uitgaansleven
Dan is het tijd voor je om in de 40+ SC te gaan postenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:25 schreef Fok-it het volgende:
Geen idee, ben ouwe lul, ga nooit meer uit.
Ik heb me er goed vermaaktquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, ben ouwe lul, ga nooit meer uit. Was vroeger best okay in de binnenstad maar om Arnhem nou zo op te hemelen. Nee. Het is vooral ontzettend paupervolk wat er in Arnhem rondloopt
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor je om in de 40+ SC te gaan posten
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor je om in de 40+ SC te gaan posten
Zodra je overal een hekel aan gaat krijgen en zuur begint te worden kun je daar prima terecht, een soort van warm bad danquote:
Pittig kapsel aanmeten en gaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zodra je overal een hekel aan gaat krijgen en zuur begint te worden kun je daar prima terecht, een soort van warm bad dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |