Doe ik ook heel graag, maar ik ben nog nooit wakker geworden met het idee om naar Utrecht te gaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:12 schreef Fok-it het volgende:
Begrijp dat niet zo goed. Je vind het toch leuk om delen van je land te ontdekken
Nja, het heeft niet zoveel sightseeing als Amsterdam, maar het is vooral gewoon leuke stad om doorheen te wandelen. Leuke stadstour maken, of in de zomer door de grachten varen. Ze hebben er erg lekkere eettentjes, chille parken. Leuk om dagje naar toe te gaan tochquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Doe ik ook heel graag, maar ik ben nog nooit wakker geworden met het idee om naar Utrecht te gaan
Het is het net niet idd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Doe ik ook heel graag, maar ik ben nog nooit wakker geworden met het idee om naar Utrecht te gaan
Ik ook nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En net kon je je er geen voorstelling bij maken? Apart dat je dit dan kan stellenquote:
Oh dat geloof ik wel hoor, maar het is er gewoon nooit van gekomenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, het heeft niet zoveel sightseeing als Amsterdam, maar het is vooral gewoon leuke stad om doorheen te wandelen. Leuke stadstour maken, of in de zomer door de grachten varen. Ze hebben er erg lekkere eettentjes, chille parken. Leuk om dagje naar toe te gaan toch
Ik heb gewoon niks met Utrecht. Zie geen reden om daar naar toe te gaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En net kon je je er geen voorstelling bij maken? Apart dat je dit dan kan stellen
En de rest van Nederland? Of alleen Amsterdamquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks met Utrecht. Zie geen reden om daar naar toe te gaan.
Landgenotenquote:
Amsterdam sowieso. Arnhem is ook een mooie stad.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En de rest van Nederland? Of alleen Amsterdam
Ik vind Arnhem toch tien keer leuker dan Nijmegen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga liever naar de volksbuurt in Nijmegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |