Slaap lekker!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:17 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga de binnenkant van mijn ogen maar eens wat beter ontdekken
Peace out hombres
[ afbeelding ]
ASMR is de bom...quote:
Nou, dat ik dus tegenwoordig niet om 7.30 op het station nadenk over een koffie bij de AH to go en dat dat 2.50 kost... maar het gewoon doe.quote:
Ow, danquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Eerste fase is eigenlijk altijd wel behandelbaar.
Beter dan fase 4 wat bijna niet te doen is, dus minder ernstig
Denk ik.
Ik weet het niet, dat gevoel was ik vandaag had zou kunnen duiden op ongemak met open relatie, maar aan de andere kant komt dat gevoel doordat er al helemaal geen relatie is op het moment. Zien dat je verovering begeert wordt door een ander is anders dan zien dat je liefde verloren raakt aan een ander.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Open relatie vind ik soms ook wel BS hoor, want een hoop meiden praten daarover maar als ze dan echt verliefd worden hoeft dat allemaal niet meer. Maar ja ik hoop het voor je maat, zal vast wel goed komen.
Jij stond dus wel open(hihi) voor een open relatie?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou, dat ik dus tegenwoordig niet om 7.30 op het station nadenk over een koffie bij de AH to go en dat dat 2.50 kost... maar het gewoon doe.
Living on the edge, mofo's...
Ja ik hou van m'n werk, maar da's wel erg lang overwerken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]pfoe, heftig hoor. Ik was gewoon gisteren pas om 6 's ochtends thuis, dat is toch iets meer edge
Wait, whut? Beter to have loved, than never loved before? Hell no.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dat gevoel was ik vandaag had zou kunnen duiden op ongemak met open relatie, maar aan de andere kant komt dat gevoel doordat er al helemaal geen relatie is op het moment. Zien dat je verovering begeert wordt door een ander is anders dan zien dat je liefde verloren raakt aan een ander.
Ik ging uitquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja ik hou van m'n werk, maar da's wel erg lang overwerken.
Ach je bent een jongmensch! Vandaar. Wel, geniet ervan deugniet!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ging uitDe introweek van de VU is bezig.
Had vandaag ook mee kunnen gaan, maar ik heb nee gezegd. Verstandig heh!
Fuck liefde en emotiequote:
Hmm, dat is ook wel weer zo. Ligt ook aan je definitie van liefde natuurlijk. Voor mij betekent liefde, en dat zal wel een beetje ouderwets zijn onderhand, maar eeuwig trouw zijn (tot de dood ons scheidt), gewoon een verbintenis. Ik zou dat persoonlijk gewoon niet willen delen. Ex-vriendin heeft het idee wel eens opgebracht en ik heb het dezelfde dag nog uitgemaakt, dat idee zit me totaal niet lekker.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dat gevoel was ik vandaag had zou kunnen duiden op ongemak met open relatie, maar aan de andere kant komt dat gevoel doordat er al helemaal geen relatie is op het moment. Zien dat je verovering begeert wordt door een ander is anders dan zien dat je liefde verloren raakt aan een ander.
Jup. Koppijn, misselijkheid, duizeligheid, slapeloosheid, nja, dat soort shit dus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hmm oke, lange weg te gaan lijkt het dan dus nog. En bijwerkingen? Veel koppijn zeker of is het heftiger?
Trusteequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:17 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga de binnenkant van mijn ogen maar eens wat beter ontdekken
Peace out hombres
[ afbeelding ]
Nee man, dat maakt alles zo mooi... Kan niet wachten op dinsdag, dan zie ik mijn engel weer.quote:
Huh, wat zeggie? Als je een open relatie hebt dan is er in principe sprake van duidelijke afspraken van bepaalde spelregels en is er in de kern tussen beide liefde aanwezig. Het is ook niet alsof ik niet begeerlijk kon kijken naar bijvoorbeeld de nieuwe aankomende studentenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wait, whut? Beter to have loved, than never loved before? Hell no.
Ik ben verliefd op de verkeerde, as usual...quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee man, dat maakt alles zo mooi... Kan niet wachten op dinsdag, dan zie ik mijn engel weer.
Ja dat is ook niks joh, bijna geen leven op die manierquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:24 schreef I. het volgende:
[..]
Jup. Koppijn, misselijkheid, duizeligheid, slapeloosheid, nja, dat soort shit dus.
Ah, geilen op allesquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Huh, wat zeggie? Als je een open relatie hebt dan is er in principe sprake van duidelijke afspraken van bepaalde spelregels en is er in de kern tussen beide liefde aanwezig. Het is ook niet alsof ik niet begeerlijk kon kijken naar bijvoorbeeld de nieuwe aankomende studenten
Dat weet je himmel nie zeker jonguh!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op de verkeerde, as usual...
Gewoon beetje wrijven joh, doen we allemaal wel eensquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben stoned en een beelddenker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |