abonnement Unibet Coolblue
pi_188636644
quote:
99s.gif Op maandag 26 augustus 2019 18:36 schreef XL het volgende:

[..]

Ik denk dat niet Rosario maar van Bommel bepaalt hoeveel risico er in zijn spel mag
Ik denk niet dat van Bommel het erg vindt als Rosario wat meer zou toevoegen aan het spel, dat kan je ook prima combineren met je verdedigende taken.
pi_188636876
Aboukhlal levert 2 miljoen op en een doorverkooppercentage, das prima met een eenjarig contract.
pi_188637012
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 16:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou ja, het is natuurlijk een speler met potentie. Van Bommel heeft echt wel zijn redenen om met hem te spelen. Dat de gemiddelde psv fan daar wellicht anders over denkt zal best. Er waren ook heel veel psv fans die het niet zagen zitten in Dries Mertens bijvoorbeeld. Nou, die doet het toch ook best aardig.

Dat nam op een gegeven moment echt kolderieke vormen aan hier ja. Dries had gewoon ontzettend goede cijfers bij PSV en was altijd gevaarlijk maar als hij een keer balverlies leed en er ontstond een doelpunt uit was hij de gebeten hond :') . Dat er nog 2 middenvelders, 2 verdedigers en een keeper niet goed ingrepen deed er niet toe. Dries had de bal verloren dus het was zijn schuld.

Beetje zoals het gekanker op Lozano. Was gewoon onze beste speler. Heeft topcijfers genoteerd maar nee, hij had een mindere seizoenshelft dus hij kon er niks meer van :')

Het grote verschil met Rosario en die twee is dat Rosario eigenlijk nog helemaal niks heeft laten zien. Zelf denk ik ook niet dat het er nog uit gaat komen bij hem (iig niet op korte termijn bij PSV) en vind ik dat er gewoon een goede middenvelder bij moet zodat hij kan gaan banken of de tribune op.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188637060
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat nam op een gegeven moment echt kolderieke vormen aan hier ja. Dries had gewoon ontzettend goede cijfers bij PSV en was altijd gevaarlijk maar als hij een keer balverlies leed en er ontstond een doelpunt uit was hij de gebeten hond :') . Dat er nog 2 middenvelders, 2 verdedigers en een keeper niet goed ingrepen deed er niet toe. Dries had de bal verloren dus het was zijn schuld.

Beetje zoals het gekanker op Lozano. Was gewoon onze beste speler. Heeft topcijfers genoteerd maar nee, hij had een mindere seizoenshelft dus hij kon er niks meer van :')

Het grote verschil met Rosario en die twee is dat Rosario eigenlijk nog helemaal niks heeft laten zien. Zelf denk ik ook niet dat het er nog uit gaat komen bij hem (iig niet op korte termijn bij PSV) en vind ik dat er gewoon een goede middenvelder bij moet zodat hij kan gaan banken of de tribune op.
Een mindere seizoenshelft? Hij bakte er geen kut meer van. Je kunt niet zomaar een half jaartje vrijaf nemen.
pi_188637147
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 19:12 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Een mindere seizoenshelft? Hij bakte er geen kut meer van. Je kunt niet zomaar een half jaartje vrijaf nemen.
Dat gold voor heel PSV behalve de Jong. Maar het werd vooral Lozano kwalijk genomen, heel apart.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 26 augustus 2019 @ 19:29:11 #106
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_188637290
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 18:45 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik denk niet dat van Bommel het erg vindt als Rosario wat meer zou toevoegen aan het spel, dat kan je ook prima combineren met je verdedigende taken.
Van Bommel bankt je na 1 balverlies. Vraag maar aan Guti.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_188637765
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 17:06 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ik heb je nog nooit een voetbalinhoudelijke bijdrage zien leveren inderdaad.
Aldus iemand die potentie ziet in Rosario.
  maandag 26 augustus 2019 @ 21:09:41 #108
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188639442
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat nam op een gegeven moment echt kolderieke vormen aan hier ja. Dries had gewoon ontzettend goede cijfers bij PSV en was altijd gevaarlijk maar als hij een keer balverlies leed en er ontstond een doelpunt uit was hij de gebeten hond :') . Dat er nog 2 middenvelders, 2 verdedigers en een keeper niet goed ingrepen deed er niet toe. Dries had de bal verloren dus het was zijn schuld.

Beetje zoals het gekanker op Lozano. Was gewoon onze beste speler. Heeft topcijfers genoteerd maar nee, hij had een mindere seizoenshelft dus hij kon er niks meer van :')

Het grote verschil met Rosario en die twee is dat Rosario eigenlijk nog helemaal niks heeft laten zien. Zelf denk ik ook niet dat het er nog uit gaat komen bij hem (iig niet op korte termijn bij PSV) en vind ik dat er gewoon een goede middenvelder bij moet zodat hij kan gaan banken of de tribune op.
1 mindere seizoenshelft?
Zodra het kwik beneden de 15 graden geraakte, bakte Lozano er niks meer van. En dan het kaarten vragen en het naaierige gedrag, het balverlies dat er steeds meer insloop enz. Het was steeds meer een vervelend en irritant mannetje die steeds minder liet zien op het veld.
pi_188640929
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat nam op een gegeven moment echt kolderieke vormen aan hier ja. Dries had gewoon ontzettend goede cijfers bij PSV en was altijd gevaarlijk maar als hij een keer balverlies leed en er ontstond een doelpunt uit was hij de gebeten hond :') . Dat er nog 2 middenvelders, 2 verdedigers en een keeper niet goed ingrepen deed er niet toe. Dries had de bal verloren dus het was zijn schuld.

Beetje zoals het gekanker op Lozano. Was gewoon onze beste speler. Heeft topcijfers genoteerd maar nee, hij had een mindere seizoenshelft dus hij kon er niks meer van :')

Het grote verschil met Rosario en die twee is dat Rosario eigenlijk nog helemaal niks heeft laten zien. Zelf denk ik ook niet dat het er nog uit gaat komen bij hem (iig niet op korte termijn bij PSV) en vind ik dat er gewoon een goede middenvelder bij moet zodat hij kan gaan banken of de tribune op.
Zo denk ik er ook over. Hetzelfde met Vaantje. Die was ook altijd de gebeten hond als iets niet goed liep. Maar al voortreffelijke wedstrijden dat die speelde en een groot aandeel had in het Nederlands team in 1988 en voor PSV hoor je niemand over.
pi_188641584
Rosario is niveau Almere City.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188642282
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:53 schreef Scarface88 het volgende:
Rosario is niveau Almere City.
Niveau PSV dus
pi_188642386
Jong PSV onderuit. Die gaan het zwaar krijgen. Elftal is compleet uitgekleed.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188642916
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jong PSV onderuit. Die gaan het zwaar krijgen. Elftal is compleet uitgekleed.
Tja tegen MVV. Heel normaal om daar van te verliezen. :)
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 03:18:48 #114
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_188644628
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 18:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:

[..]

Als je een speler van 75 miljoen koopt verwacht je wel dat hij op z'n favoriete positie wordt gebruikt. Maar bij Barca kan alles tegenwoordig, 100 miljoen meer of minder kan ze ook niets boeien.
Dat is toch ook niet zo gek veel op een begroting van 690 miljoen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_188644640
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 03:18 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Dat is toch ook niet zo gek veel op een begroting van 690 miljoen.
Inderdaad. PSV zet structureel spelers op de verkeerde plek waar ze totaal niet renderen. Ook Mark heeft er een handje van. Bij ons de normaalste zaak van de wereld.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188644661
Jammer dat Abouhklal niet doorgaat bij PSV. Van wat ik gezien heb een explosieve speler. Doet me aan Hazard denken.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_188644753
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 04:43 schreef Lyrebird het volgende:
Jammer dat Abouhklal niet doorgaat bij PSV. Van wat ik gezien heb een explosieve speler. Doet me aan Hazard denken.
Lol. Mij aan Lex Immers maar ieder z'n ding natuurlijk.
pi_188644923
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 06:50 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Lol. Mij aan Lex Immers maar ieder z'n ding natuurlijk.
Lex Immers.
Eden Hazard.

Potato.
Potato.
pi_188645032
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 07:34 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Lex Immers.
Eden Hazard.

Potato.
Potato.
Zeer vergelijkbare spelers wel.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_188645076
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 07:34 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Lex Immers.
Eden Hazard.

Potato.
Potato.
Beetje flauw natuurlijk van mijn kant :P Maar ik vind die Aboukhlal nou niet aantoonbaar beter dan een Gudmonson o.i.d. destijds. Die speelt af en toe echt wel aardig, maar dat zijn toch geen gasten die PSV naar een hoger plan gaan tillen. De talenten die doorbreken moeten echt van het niveau Ihattaren zijn imo, anders gewoon lekker de portomonnee trekken.
pi_188646040
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 08:01 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Beetje flauw natuurlijk van mijn kant :P Maar ik vind die Aboukhlal nou niet aantoonbaar beter dan een Gudmonson o.i.d. destijds. Die speelt af en toe echt wel aardig, maar dat zijn toch geen gasten die PSV naar een hoger plan gaan tillen. De talenten die doorbreken moeten echt van het niveau Ihattaren zijn imo, anders gewoon lekker de portomonnee trekken.
Ik heb net nog eens zijn goals gekeken, en er was er eentje tegen jong RKC of zo, waarbij hij alles en iedereen voorbij liep. Voor de rest was het vooral technisch erg begaafd. Overzicht. Ik was wel onder de indruk. Die Madueke bijvoorbeeld heeft ook talent, maar is wat druistiger.

Maar ergens heb je wel een punt. Is dit een aardige speler, of is dit het toptalent dat door gaat breken in het eerste van PSV?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_188646755
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 09:56 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik heb net nog eens zijn goals gekeken, en er was er eentje tegen jong RKC of zo, waarbij hij alles en iedereen voorbij liep. Voor de rest was het vooral technisch erg begaafd. Overzicht. Ik was wel onder de indruk. Die Madueke bijvoorbeeld heeft ook talent, maar is wat druistiger.

Maar ergens heb je wel een punt. Is dit een aardige speler, of is dit het toptalent dat door gaat breken in het eerste van PSV?
Ik kijk zo af en toe wel eens wat potjes van Jong/U-19 en volgens mij zat hij een beetje in de categorie Laursen/Gudmondson. Wel een prima speler hoor, maar ik denk dat je bij PSV net even iets extra's moet brengen om in aanmerking te komen voor PSV 1. Wel een leuke speler voor AZ en mocht hij het daar niet kunnen bolwerken dan zal er altijd wel een Willem 2/Groningen zijn die het aandurft met hem.
pi_188652588
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:50 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik kijk zo af en toe wel eens wat potjes van Jong/U-19 en volgens mij zat hij een beetje in de categorie Laursen/Gudmondson. Wel een prima speler hoor, maar ik denk dat je bij PSV net even iets extra's moet brengen om in aanmerking te komen voor PSV 1. Wel een leuke speler voor AZ en mocht hij het daar niet kunnen bolwerken dan zal er altijd wel een Willem 2/Groningen zijn die het aandurft met hem.
De afkomst en mentaliteit van dit soort jongens is vaak reden genoeg om een slag om de arm te houden. Daarom bijvoorbeeld bij een Ihattaren ook niet te snel juichen.
pi_188653076
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:45 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

De afkomst en mentaliteit van dit soort jongens is vaak reden genoeg om een slag om de arm te houden. Daarom bijvoorbeeld bij een Ihattaren ook niet te snel juichen.
Ja goeie. :')
pi_188653093
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:45 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

De afkomst en mentaliteit van dit soort jongens is vaak reden genoeg om een slag om de arm te houden. Daarom bijvoorbeeld bij een Ihattaren ook niet te snel juichen.
Wat is er bijzonder aan de afkomst van Ihattaren?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')