wat zijn die dingen duurquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/p(...)4ghz-space-gray.html
Jouw baasquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/p(...)4ghz-space-gray.html
Oh lekker, kom maar op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 12:01 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
We moeten jou je fruithapje nog voeren, van vanochtend..
We zoeken nog een front ender.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jouw baas
Ik krijg ook een nieuwe lappie, maar zal sowieso WinFlop zijn
BEN JE MOOI TE LAAT MEEquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 12:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
We zoeken nog een front ender.
dat scheelt wel jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 12:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik het niet zelf te betalen.
Mijn vorige stagebedrijf kreeg iedereen gewoon de nieuwste Thinkpads met maximaal aan alles, zelfs administratie kreeg die dingen.. Dingen kostte bijna 2K per stuk ofzoquote:
leuke DINGEN.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 12:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn vorige stagebedrijf kreeg iedereen gewoon de nieuwste Thinkpads met maximaal aan alles, zelfs administratie kreeg die dingen.. Dingen kostte bijna 2K per stuk ofzo
heb ik iets gemistquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:11 schreef Charlotte3 het volgende:
Hebben jullie ook gelachen om het ‘valletje’ vn gisteren avond?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:11 schreef Charlotte3 het volgende:
??quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:11 schreef Charlotte3 het volgende:
Jeetje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:49 schreef Charlotte3 het volgende:
Ja laat maar, die viel bijna over een snoer..
Op de één of andere manier komen die anekdotes van jou er niet echt lekker uit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:49 schreef Charlotte3 het volgende:
mijn sperma wel als ik haar ziequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op de één of andere manier komen die anekdotes van jou er niet echt lekker uit.
vi is echt voor debielenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:49 schreef Charlotte3 het volgende:
europa league is echt voor debielen danquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit was niet bij VI zwakzinnige.
Je bent zelf echt iets voor debielen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
europa league is echt voor debielen dan
Staat hij daar op een kratje?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:35 schreef onlogisch het volgende:
Was even op de training met Onlo Jr. @:maxi-mus
Kelly stond handtekeningen uit te delen aan leeftijdsgenootjes.
[ afbeelding ]
wow ze zijn even grootquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:35 schreef onlogisch het volgende:
Was even op de training met Onlo Jr. @:maxi-mus
Kelly stond handtekeningen uit te delen aan leeftijdsgenootjes.
[ afbeelding ]
wees blij dat je een werkende hebt gevondenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:22 schreef onlogisch het volgende:
Amsterdammers aan klantenservicelijnen
Waarom vinden zij zichzelf zo vaak zo grappig?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
wees blij dat je een werkende hebt gevonden
nee dat zijn altijd mensen uit Krommenie of die kant opquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n diep Amsterdams accent?
Wat is een diep accent nou weer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
ik welquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij hebt een schattig accent Tjackaquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wel
ben dan ook een echte amsterdammer
Nou ik praat wel een beetje plat, maar niet heel erg. Krommenie doet me meer denken aan Westfries dan Amsterdams eigenlijk.quote:
ja maar dat zijn mensen die echt hun best doen om amsterdams te lijken, waarom mag Joost weten, je zal aan mij ook wel horen dat ik er vandaan kom maar dat is wat anders dan plat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik praat wel een beetje plat, maar niet heel erg. Krommenie doet me meer denken aan Westfries dan Amsterdams eigenlijk.
Ah beetje nep. Ik weet eigenlijk niet hoe erg je het hoort bij mijquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar dat zijn mensen die echt hun best doen om amsterdams te lijken, waarom mag Joost weten, je zal aan mij ook wel horen dat ik er vandaan kom maar dat is wat anders dan plat.
Smerige dikke goorlap.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Er mogen wel weer wat kilootjes af
ik heb zondag een 15 gangen lunch dus dat wordt ook wel gezellig #viesdikquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Er mogen wel weer wat kilootjes af
Ik wil warme chocomel, hier op kantoor is het ijskoud niet normaal meer. Ik zit met een vest aan en een sjaal om mijn middelquote:
Waarom maakt jou dat uit? Jij toch niet? Of wil je 'm uit kunnen maken voor ruggengraatloze flikker?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:57 schreef GGMM het volgende:
Ben je inmiddels weer op discord @:tjacka ?
#Ritualsquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:tjacka
Droog je tranen ook al heb je veel verdriehiet
Je kan treuren net als ik maar 't helpt ons nieeeeet
Droog je tranen ook al heb je verdriehiehiet
Het leven gaat door, het begint weer van voor, er ligt vast wel iets moois in 't verschieeeeeet
IK MAG TOCH WEL GEWOON INTERESSE HEBBEN IN MENSEN JEZUS HEYquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom maakt jou dat uit? Jij toch niet? Of wil je 'm uit kunnen maken voor ruggengraatloze flikker?
Nog steeds niet welkom?quote:
Oktober zoiets. Ik heb nog geen programma gezien. Tot dan gewoon zaterdags naar AFC daar begint het morgen weer.quote:
ja, straks bij febogod werkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oktober zoiets. Ik heb nog geen programma gezien. Tot dan gewoon zaterdags naar AFC daar begint het morgen weer.
Heb jij nog bij dat strandje gewerkt trouwens?
Staan die er ook dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, straks bij febogod werken
GOEDE LEVEN
Ja @Charlotte3quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
WAAROM JIJ WEL
WAT ZIJN DIT VOOR ACTIES
@:charlotte3
Of de FEBO ook bij dat strandje staatquote:
GGMM werkt in een patatzaak.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Of de FEBO ook bij dat strandje staatOF ga je gewoon bij de Febo werken? Die bij de ijsbaan in de buurt is niet zo heel succesvol volgens mij, zie daar als we er langskomen amper mensen binnen.
Daar zal Tjacka wel werken dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Of de FEBO ook bij dat strandje staatOF ga je gewoon bij de Febo werken? Die bij de ijsbaan in de buurt is niet zo heel succesvol volgens mij, zie daar als we er langskomen amper mensen binnen.
moet gewoon bij de febo werkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom zo booos. ??quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Donder allemaal maar op naar dat Discord.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik woon boven de.. ik bedoel.. hou gewoon je bek even oke!
Nee, alleen @GGMM is vorige week terug gekomen op Discord. Verder zit er he-le-maal niemand meer van VBLquote:
[..]
AFC? Welke klasse speelt het 1e van zaterdag?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oktober zoiets. Ik heb nog geen programma gezien. Tot dan gewoon zaterdags naar AFC daar begint het morgen weer.
Heb jij nog bij dat strandje gewerkt trouwens?
Stuur eens een uitnodigingquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee, alleen @:ggmm is vorige week terug gekomen op Discord. Verder zit er he-le-maal niemand meer van VBL
HUH @GGMMquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee, alleen @:ggmm is vorige week terug gekomen op Discord. Verder zit er he-le-maal niemand meer van VBL
HAHAHAquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Tweede divisie. Vorig jaar kampioen geworden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
AFC? Welke klasse speelt het 1e van zaterdag?
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Goed punt. In dat geval zit ik ook op discord.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:09 schreef Doublepain het volgende:
@:scrummie2.0
Je zei niet welke discord
Ze maakte een grapje, megadom varken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volkomen terecht.
Ik neem je NOOIT meer serieus.
Ik toch ook.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze maakte een grapje, megadom varken.
m'n zoons spelen er ook (zondag 5 of zo) maar ik vind het niet zo'n leuke clubquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Tweede divisie. Vorig jaar kampioen geworden.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik toch ook.
Iets teveel grapfruit gedronken.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
@:GGMM heeft die microfoon ook niet voor niks gekocht natuurlijk.
Ik vind het altijd wel gezellig, plus het is vlakbij dat helpt ook en lekkere gehaktballen in de kantinequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
m'n zoons spelen er ook (zondag 5 of zo) maar ik vind het niet zo'n leuke club
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:13 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
DIE GA JE DAN ZEKER HIER PLAKKEN, NEE!
In de grond?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zal jou even ergens in trappen.
Zijn VBL'ers niet meer welkom?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:13 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
DIE GA JE DAN ZEKER HIER PLAKKEN, NEE!
[..]
Oh zeker wel!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zijn VBL'ers niet meer welkom?
HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
trollen en met mijn maten sky en andersom pratenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:15 schreef Karina het volgende:
Wat moet je nou eigenlijk op discord doen dan? Beetje ouwehoeren doen ze hier al.
Voicechatten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:15 schreef Karina het volgende:
Wat moet je nou eigenlijk op discord doen dan? Beetje ouwehoeren doen ze hier al.
Chatten met drugsverslaafden, ik zie er de lol ook niet van in.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:15 schreef Karina het volgende:
Ja maarquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:15 schreef Karina het volgende:
HAHAHAHAHA IK WAS NET OP TIJD OMGquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Chatten met drugsverslaafden, ik zie er de lul ook niet van in.
WIJ MOETEN NOG MEETENquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:16 schreef Karina het volgende:
Nou ik ben niet omgepraatvoicechat heb ik sowieso geen zin in.
Ja, 95% van de mensen die daar zit heeft ernstige mentale problemen ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Chatten met drugsverslaafden, ik zie er de lol ook niet van in.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, 95% van de mensen die daar zit heeft ernstige mentale problemen ja.
Al is dat percentage iets gedaald sinds Tjacka weg is.
ja helaasquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ons plan is mislukt maat, en ik reken dat vooral mezelf aan.
Als het seizoen weer begint ben ik er sowieso om de week weer. Zal wel weer zaterdags om 1800 uur zijn. Ik geef wel een gil als het weer begint.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, 95% van de mensen die daar zit heeft ernstige mentale problemen ja.
Al is dat percentage iets gedaald sinds Tjacka weg is.
kan je dan ook kaarten regelenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het seizoen weer begint ben ik er sowieso om de week weer. Zal wel weer zaterdags om 1800 uur zijn. Ik geef wel een gil als het weer begint.
Al besproken in de APPquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:18 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)utm_campaign=stdc_ad
(lol)
Die strontpot zag je gelukkig ook niet van mijlenver aankomen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:18 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)utm_campaign=stdc_ad
(lol)
lol dat niet. maar in de derde periode kun je sowieso gewoon naar binnen want dan controleren ze niet meerquote:
Ah ja, meer dan de helft van die zweverige types van TRU zit aan de shit natuurlijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Chatten met drugsverslaafden, ik zie er de lol ook niet van in.
Meer dan de helft van de types in TRU? De helft van niks is nog steeds niets.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah ja, meer dan de helft van die zweverige types van TRU zit aan de shit natuurlijkEgg nogwat is volgens mij de ergste
nouja dan zeg je gewoon dat je moet werkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:19 schreef Karina het volgende:
[..]
lol dat niet. maar in de derde periode kun je sowieso gewoon naar binnen want dan controleren ze niet meer
in de hal dan he. als je al op het terrein bent, geloof wel dat het hek tegen die tijd ook nog gewoon openstaat nooit op gelet.
Dus de helft van jouw herseninhoud is niets?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de types in TRU? De helft van niks is nog steeds niets.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah ja, meer dan de helft van die zweverige types van TRU zit aan de shit natuurlijkEgg nogwat is volgens mij de ergste
Uh goeie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus de helft van jouw herseninhoud is niets?
jij werkt er toch, dus niet gelogenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nouja dan zeg je gewoon dat je moet werken
dan ben je ook binnen
is mij bij artis nu ook al twee keer gelukt
Niemand lacht.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus de helft van jouw herseninhoud is niets?
nu al de hele zomer niet meer hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:21 schreef Karina het volgende:
[..]
jij werkt er toch, dus niet gelogengewoon in je jaap kleren komen.
moet je wel eerst een uur in de rij staanquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nu al de hele zomer niet meer hoor
zou wel binnenkort failliet gaan
daar kan je ook ziek makkelijk gratis drinken en weg lopen
niemand die wat zegt
Zo dan! ik heb een mondje. Ben je de server begonnen met EggsTC?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..], spoel je bek!
We zijn die server samen begonnen
En jij bent een beetje een kleuter hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:28 schreef Doublepain het volgende:
Een mod of Admin is gay jongens
Dat jullie het weten, ik gok op @:Onlogisch
Ja. Jaar geleden bijna.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:26 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zo dan! ik heb een mondje. Ben je de server begonnen met EggsTC?
Jammer dat je het geen maand hebt volgehouden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb al bijna een maand geen note erbij gekregen.
#voorbeelduser
Maakt dat uit? Lang leve de liefdequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:28 schreef Doublepain het volgende:
Een mod of Admin is gay jongens
Dat jullie het weten, ik gok op @:Onlogisch
40+ zeker. WANBELEIDquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je het geen maand hebt volgehouden.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je het geen maand hebt volgehouden.
Noujah zeg, waar komt deze sneer INEENS vandaan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:28 schreef Karina het volgende:
[..]
En jij bent een beetje een kleuter hoor
We zitten in VBLquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Lang leve de liefde
zou ik ook zeggen als psv fanquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Lang leve de liefde
Tja door je kleutergedrag denk ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noujah zeg, waar komt deze sneer INEENS vandaan?
Wauw ook gewoon geen genade hequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:31 schreef Karina het volgende:
[..]volgens mij ben jij nu ook niet meer piepjong toch?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wauw ook gewoon geen genade he
Waar heb ik dit aan verdient?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mokerdomme idiootquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Godverdomme Tjacka, dit plan was waterdicht hoe kun je het zo verpesten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:36 schreef Tjacka het volgende:
ik was 2 seconden in de discord jongens
ik logde in met tjackaquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme Tjacka, dit plan was waterdicht hoe kun je het zo verpesten.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:37 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)er-per-uur~ab5c0b53/
Wat een god
Krijgt ie er nog een leuk fotootje bij ook. Genot.quote:Tegen de politie zei hij dat hij dit keer 180 kilometer per uur had gehaald. Hij zou ook geflitst zijn, maar dat kon de politie nog niet bevestigen.
JA DAT WAS MOKERDOM MAAR REAGEER GEWOON OP MIJN POST WALGELIJK VARKENquote:
Woest.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
JA DAT WAS MOKERDOM MAAR REAGEER GEWOON OP MIJN POST WALGELIJK VARKEN
Een forumbeest is nooit te laat maatquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
YES IK WAS TE LAAT BEDANKT MAAT
HAHAHAHHAHAHAHA WAT DOM
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
YES IK WAS TE LAAT BEDANKT MAAT
HAHAHAHHAHAHAHA WAT DOM
gayquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, maat van mij. (vriendin is aan het werk)
okequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, maat van mij. (vriendin is aan het werk)
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Terecht wel. Wat je deed kon echt niet.
wat deed ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Terecht wel. Wat je deed kon echt niet.
Overigens snap ik verder oprecht niet waarom je lid wil worden van zo'n kansloze bende, maar dat geheel terzijde.quote:
ik zit toch ook al in de vbl scquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overigens snap ik verder oprecht niet waarom je lid wil worden van zo'n kansloze bende, maar dat geheel terzijde.
Er zijn ook mensen lid van Feyenoord.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overigens snap ik verder oprecht niet waarom je lid wil worden van zo'n kansloze bende, maar dat geheel terzijde.
quote:
Roken is voor proleten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]ik denk eerder dat het de kou is trouwens. Het is hier min 4 of zo
Ben blij als ik naar huis mag. Was net even buiten roken, daar is het tenminste wel warm.
Ik heb liever dat je niet rookt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]ik denk eerder dat het de kou is trouwens. Het is hier min 4 of zo
Ben blij als ik naar huis mag. Was net even buiten roken, daar is het tenminste wel warm.
Ik damp dus he, niet meer roken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je niet rookt.
Ja paquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je niet dampt.
Nope. De training was een beetje een teleurstelling. De boys van gisteren, o.a. Vermeer & Berghuis werkten binnen een programma af. Hij is wel op de foto gegaan met Haps en Stam maar was duidelijk teleurgesteld omdat zijn idolen er niet waren. We gaan snel terug als ze wel weer op het veld staan. Meestal na een wedstrijd werken de eerste 11 een ander programma af.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is die kleine (niet Kelly) nog met Vermeer op de foto geweest?
Jammer is dat. Wel tof dat ze in ieder geval nog openbare trainingen doen, volgens mij is bij Ajax vrijwel alles gesloten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nope. De training was een beetje een teleurstelling. De boys van gisteren, o.a. Vermeer & Berghuis werkten binnen een programma af. Hij is wel op de foto gegaan met Haps en Stam maar was duidelijk teleurgesteld omdat zijn idolen er niet waren. We gaan snel terug als ze wel weer op het veld staan. Meestal na een wedstrijd werken de eerste 11 een ander programma af.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer is dat. Wel tof dat ze in ieder geval nog openbare trainingen doen, volgens mij is bij Ajax vrijwel alles gesloten.
Apart. Je zou verwachten bij de grootste club van Nederland dat ze wel oog hebben voor de supporters.quote:De meeste trainingen van het eerste elftal van Ajax zijn niet toegankelijk voor publiek. Ajax streeft ernaar om een paar keer per seizoen (bij voorkeur in de schoolvakanties) een openbare training te organiseren. De data van deze open trainingen worden altijd tijdig via de officiële mediakanalen van Ajax gecommuniceerd.
Hoe vaak is het bij Feyenoord dan? Toch ook niet elke keer. De opendag van Ajax is ook nooit meer gekomen na de aflasting vanwege de hitte.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Apart. Je zou verwachten bij de grootste club van Nederland dat ze wel oog hebben voor de supporters.
Er zal maar iemand het masterplan van Ten Hag ontdekken. Ik kan het voorlopig nog niet in de wedstrijden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Apart. Je zou verwachten bij de grootste club van Nederland dat ze wel oog hebben voor de supporters.
Dat klinkt heel cryptischquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hij ruikt en klinkt beter dan dat hij eruit ziet...
Koekoekquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hij ruikt en klinkt beter dan dat hij eruit ziet...
Uh ja/nee/ weet nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Charlotte normaal gesproken op iedereen springt?
Apart ja, blijkbaar vindt Karina Charlotte een slet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Charlotte normaal gesproken op iedereen springt?
En een goede stem dan zeker.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
gewoon een lelijkerd met een goeie smaak voor parfum
Neequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:16 schreef GGMM het volgende:
Laat Tjacka en Drizzt terug joh.
Al dat interessante gedoe omtrent een veredelde chatserver.
Dit was de laatste keer dat ik jou serieus namquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:16 schreef GGMM het volgende:
Laat Tjacka en Drizzt terug joh.
Al dat interessante gedoe omtrent een veredelde chatserver.
Ach joh, een gebbetje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dit was de laatste keer dat ik jou serieus nam
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach joh, een gebbetje.
Stel je niet aan.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, jij.
Gelukkig maar dat 3 v/d 4 zielige admins daar hier geen mod zijn
Beetje vergevingsgezindheid en niet kinderachtig blijven hangen in internetruzies is wel een vereistequote:
Doe ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje vergevingsgezindheid en niet kinderachtig blijven hangen in internetruzies is wel een vereiste
Nodig me dan gewoon nooit meer uit en laat je suggesties voor mogelijke moderators voortaan voor jequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:25 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mijn enige probleem ben jij die hier telkens over blijft zeiken.
Kusje erop?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nodig me dan gewoon nooit meer uit en laat je suggesties voor mogelijke moderators voortaan voor je
Danku!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |