Het levert allemaal niks op...quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:01 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Alleen als het om roken gaat. Omdat dat helemaal niks oplevert. Alcohol of andere drugs geven een roes op z'n minst.
Ben jij al gestopt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het levert allemaal niks op...![]()
Maar goed, ooit gerookt?
Zeker, 10 jaar geleden al. maar niet zo massaal als nu hoor. Ik erger me vooral aan de troep die jongeren maken. Overal ballonnen en patronen. Aan de andere kant gooide men vroeger ook weer met bierflesjes dus ballonnen zijn wat dat betreft beter voor je fietsquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:50 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Mwoah, het is vooral weer de massale media aandacht die het gebruik in de spotlights zet. Lachgas is al jaaaaren een dingetje.
Je hebt gelijk. Het levert wel iets op: je gaat weer terug naar de normaalstand. Roken zorgt er voor dat het kut gevoel van de nicotine ontwenningsverschijnselen tijdelijk verdwijnt. Alleen maken rokers zich wijs dat ze zich er beter dan normaal door voelen. Het is van -1 naar 0, maar rokers doen alsof het van 0 naar +1 is. Ik weet helaas maar al te goed waar ik over praat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het levert allemaal niks op...![]()
Maar goed, ooit gerookt?
100 per dag? Denk het ook nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:04 schreef n__n het volgende:
Zoiets zal met een pilletje of een jointje niet zo snel gebeuren.
Lacht in een rolstoel hihahoquote:
Rook je of heb je ooit gerookt? Dat was mijn vraag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:49 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Je hebt gelijk. Het levert wel iets op: je gaat weer terug naar de normaalstand. Roken zorgt er voor dat het kut gevoel van de nicotine ontwenningsverschijnselen tijdelijk verdwijnt. Alleen maken rokers zich wijs dat ze zich er beter dan normaal door voelen. Het is van -1 naar 0, maar rokers doen alsof het van 0 naar +1 is. Ik weet helaas maar al te goed waar ik over praat.
Ik zeg toch, ik heb ervaring. 17 jaar gerookt. Nu 6,5 jaar er vanaf. Nog tien jaar verhoogd risico. Joepie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Rook je of heb je ooit gerookt? Dat was mijn vraag.
Exactly.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:18 schreef SugeLucky het volgende:
Wat voor malloot gaat er dan ook 100 ballonnen op een dag doen.
Je moet ook geen 10 XTC pillen slikken op een avond.
Als je er gewoon normaal mee omgaat, is er niets aan de hand.
Zuurstoftekort?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:28 schreef StateOfMind het volgende:
100 Keer per dag zuurstoftekort naar de hersenen.
Hadden ze nou echt niet zelf kunnen bedenken dat dat niet zo heel erg goed is.
Zoals ik elders al zei: Lachgas werkt niet d.m.v. zuurstoftekort, want dan zou je immers ook eindeloos in een plastic zakje kunnen ademen om hetzelfde effect te bewerkstelligen. Bijwerkingen van lachgas zijn gering in lage hoeveelheden en is redelijk veilig. Te veel, echter, en je krijgt dit soort toestanden. Maar ja, er zijn ook mensen die zich dood zuipen. Ik denk dat goede voorlichting het beste is, en denk dat dat ook wel kan. Zo krijgen ze wat meer zelfinzicht en verpesten ze het ook niet voor mensen die het wél verantwoordelijk gebruiken. Toch is jeugd die domme dingen doet een beetje van alle tijden. Jammer, maar het gebeurt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:28 schreef StateOfMind het volgende:
N2O oxideert vitamine B12. Het is het gebrek aan B12 dat de schade veroorzaakt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:28 schreef StateOfMind het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |