Heeft wel effectquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 07:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof ik dikker word door naar het plaatje te kijken
Dan doe je dat nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 07:38 schreef Flippiee het volgende:
Heb ook helemaal geen zin om te werken.
Liever Ronaldo?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eens
[..]
Hoi Cd
[..]
Was het maar zo makkelijk
Bijv of iets vrolijksquote:
Yessquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:29 schreef UitStraling het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah vrijdag![]()
Toch?
Verander maar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bijv of iets vrolijks
Strand, zon, zee of zo
[..]
Yess
Zet hem bovenaan mijn lijstquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prachtig eiland, kan aanraden er naar toe te gaan 14/10
Goed zo, wel duur hoor. Prijzen zijn daar 2x zo duur als rest van Thailand.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zet hem bovenaan mijn lijst
Ik kan wel wat kwijt aan vakanties 😁quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed zo, wel duur hoor. Prijzen zijn daar 2x zo duur als rest van Thailand.
En weet niet wat je tegenwoordig aan toeslag betaalt omdat het beschermd natuurgebied is, maar dat was destijds iets van 10-15 EUR
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan wel wat kwijt aan vakanties 😁
Waar is dat?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En deze moet je nummer 2 zijn
[ afbeelding ]
Heb dinsdag 3e gesprek over salaris en de invulling van de openstaande vacature met de big bossquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:48 schreef Flippiee het volgende:
Dat ik daar aan het begin van het seizoen heen ging, was er ook bijna niemand op het strand
Nice.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb dinsdag 3e gesprek over salaris en de invulling van de openstaande vacature met de big boss
Tioman Island, Maleisiëquote:
Kijk jou eens gaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb dinsdag 3e gesprek over salaris en de invulling van de openstaande vacature met de big boss
Hoop het wel ja want ik had wel twee hele leuke gesprekkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tioman Island, Maleisië
[..]
Kijk jou eens gaangoed vooruitzicht. Hopelijk komen jullie er uit qua salaris.
Log uit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We heten niet allemaal dud0r
Verlof nemen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eens
[..]
Hoi Cd
[..]
Was het maar zo makkelijk
Lekker!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Log uit.
[..]
Verlof nemen?
[..]
Lekker!
Ahaquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tioman Island, Maleisië
[..]
Kijk jou eens gaangoed vooruitzicht. Hopelijk komen jullie er uit qua salaris.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoop het wel ja want ik had wel twee hele leuke gesprekken
Snap ook niet waarom ik daar niet aangedacht heb.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Log uit.
[..]
Verlof nemen?
[..]
Lekker!
Geeft niet, ik wel, dus ik kan al je vragen beantwoordenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben nog niet zo bekend met die uithoek van de wereld, flipps.
Omdat je hoofd te vol zit met andere zaken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]komt vast wel goed
[..]
Snap ook niet waarom ik daar niet aangedacht heb.
Mijn persoonlijk reisleidsterquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geeft niet, ik wel, dus ik kan al je vragen beantwoorden
Ben alleen niet op de Filippijnen en Indonesië geweest.
Filippijnen of Flippieepijnen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geeft niet, ik wel, dus ik kan al je vragen beantwoorden
Ben alleen niet op de Filippijnen en Indonesië geweest.
Zo iets jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat je hoofd te vol zit met andere zaken?
Anytimequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn persoonlijk reisleidster
Maar met kleine kinderen daar is niet echt aan te raden nog, toch?quote:
Vond ik ook al.quote:
Kan je niet anders een halve dag nemen?quote:
Jawel joh, kan gemakkelijk. Je moet er alleen wat meer rekening mee houden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar met kleine kinderen daar is niet echt aan te raden nog, toch?
Al denken ze daar in Thailand natuurlijk weer anders over.
Okéquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel joh, kan gemakkelijk. Je moet er alleen wat meer rekening mee houden.
En hoorde van collega die met zijn zoontje in Maleisië geweest was dat hij het advies had gehad om wel gewoon echt op je kind te letten
Maar beide landen kun je prima bereizen met kinderen.
Ook een goed idee. Ga ik zo even overleggenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vond ik ook al.
[..]
Kan je niet anders een halve dag nemen?
En dan hopelijk beter slapen dan vannacht?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook een goed idee. Ga ik zo even overleggen
Kan ik gauw weer naar bed
Slaap jij al wat beter?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan hopelijk beter slapen dan vannacht?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan hopelijk beter slapen dan vannacht?
Soms.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Slaap jij al wat beter?
Oh hij is er nog. Nice.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]zo iets ja.
en anders verkoop ik hem een mep dat ie rustig moet blijven liggen
Ja dat weet ik maar wist niet dat hij de hele dag zou blijven.quote:
Zo zeg je dat toch niet.quote:
* dud0r maakt notitiequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:44 schreef Flippiee het volgende:
Zou ook niet chill vinden als iemand mij zo noemde. Dan was het wel meteen voorbij
* Ivo1986 heeft het genoteerdquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:44 schreef Flippiee het volgende:
Zou ook niet chill vinden als iemand mij zo noemde. Dan was het wel meteen voorbij
Alles goed?quote:
Ik wil ook wel voor je komen kokenquote:
Ik heb een stiefbroerquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wie is hij?![]()
![]()
Vertel me alsjeblieft dat je een broer hebt die langskomt vanavond
Ja hoor. Nog leuke plannen voor het weekend?quote:
Kom je ook voor mij koken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil ook wel voor je komen koken
[..]
Ik heb een stiefbroer
Mwah niet echt eigenlijk. Jij?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:48 schreef dud0r het volgende:
Ja hoor. Nog leuke plannen voor het weekend?
Het leven is primaquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dankje! Hoe staat het leven daar? Had je die date al gehad?
Echt super veel aanwezig zijn die de laatste week.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:06 schreef Amarantha het volgende:
Kunnen alle mini vliegjes even optyfen uit mijn huis.
Ja ik word er echt gek van.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt super veel aanwezig zijn die de laatste week.
Zoiets?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het leven is prima![]()
En ja zo iets.
Van die fruitvliegjes?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt super veel aanwezig zijn die de laatste week.
En dan wordt het weer warmer weer ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik word er echt gek van.Zo ranzig. Kan de prullenbak voor mijn gevoel ook elke dag wel leeghalen.
Jaquote:
Ja. Terwijl niets rot of zo isquote:
Ja klopt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:18 schreef Fushia2 het volgende:
Haha je woont in een smerig crackpandje
Ik heb ook weer 350 mensen blij gemaakt en de eerste met vragen aan mijn bureau gehad.quote:
Nee klopt. Ze zijn er gewoon door de warmte.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan wordt het weer warmer weer ook
[..]
Ja
[..]
Ja. Terwijl niets rot of zo is
Wat voor vragen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:35 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb ook weer 350 mensen blij gemaakt en de eerste met vragen aan mijn bureau gehad.
Heb beter spulquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet nodig hoor, heb mn mensen wel.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wat voor vragen?Doe je salarisadmin?
Is dit niet vreemd dat je iedereen zijn salaris kent? Of dat je weet dat de nieuwe rookie x meer verdient dan een senior werknemer met 5 jaar dienst?quote:
Wat kan hem dat nou bouten joh.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Is dit niet vreemd dat je iedereen zijn salaris kent? Of dat je weet dat de nieuwe rookie x meer verdient dan een senior werknemer met 5 jaar dienst?
excusez-moiiiiiiiquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat kan hem dat nou bouten joh.
Salarishuis zit goed in elkaar hier, een rookie zal never nooit meer verdienen dan iemand die al jaren rondloopt hier.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:39 schreef Fushia2 het volgende:
ereen zijn salaris kent? Of dat je weet dat de nieuwe rookie x meer verdient dan een senior werknemer met 5 jaar dienst?
Frauderen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je ook beetje frauderen enzo?
Maar ik zou het wel vreemd vinden. Dat je iedereen in het gebouw zijn salaris weet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Salarishuis zit goed in elkaar hier, een rookie zal never nooit meer verdienen dan iemand die al jaren rondloopt hier.
[..]
Frauderen?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Salarishuis zit goed in elkaar hier, een rookie zal never nooit meer verdienen dan iemand die al jaren rondloopt hier.
[..]
Frauderen?
Weet het alleen niet van het RVB, directie enzo welquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:43 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar ik zou het wel vreemd vinden. Dat je iedereen in het gebouw zijn salaris weet.
Van entry level tot hoger management.
Raad van bestuur betaalt zichzelf uit?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:44 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Weet het alleen niet van het RVB, directie enzo wel
Sturen factuurtjes. Moeten het zelf via de IB aangevenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:45 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Raad van bestuur betaalt zichzelf uit?
Ga mijn leven niet vergooien voor wat rotcentjes...quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]uiteindelijk val je vanzelf wel door de mand ja.
Snap ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ga mijn leven niet vergooien voor wat rotcentjes...
Beetje gamen, morgen poffertjes eten. Misschien nog even naar een vriend in Purmerend. Dus echt spannend is het nietquote:
Ach ik was onkruid uit de tuin aan het trekken.. Vraagt de bovenbuurvrouw of ik een schoffel nodig ben dus ik zo na nee lukt wel (en ik dacht ook dat ik geen 1 had). Staat ze 10 minuten later voor mijn deur omdat ze 1 heeft geleend voor me maar wat blijkt.. Op het moment dat ze dat zegt besef ik mij dat ik gewoon tijdje terug een schoffel heb gekocht.quote:
Nee dat was ik niet, was wel vlakbij mijn huis hehe.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zat je vast in een basketbalnet?
Dingen die dichtbij komen...quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat was ik niet, was wel vlakbij mijn huis hehe.
Haha dat is bestquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ik was onkruid uit de tuin aan het trekken.. Vraagt de bovenbuurvrouw of ik een schoffel nodig ben dus ik zo na nee lukt wel (en ik dacht ook dat ik geen 1 had). Staat ze 10 minuten later voor mijn deur omdat ze 1 heeft geleend voor me maar wat blijkt.. Op het moment dat ze dat zegt besef ik mij dat ik gewoon tijdje terug een schoffel heb gekocht.
Ik heb Noel best hoog zitten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een slimme jongeman
Dit zegt heel erg veel en helemaal totaal niks.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb Noel best hoog zitten.
halloquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een slimme jongeman
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb Noel best hoog zitten.
Hoiquote:
nep supporterquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet het niet
[..]
Hoi
Dat is veel te ver dus nee
wel naar den haagquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet het niet
[..]
Hoi
Laten we het houden op helemaal niks.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zegt heel erg veel en helemaal totaal niks.
haha jezus jij bent echt mega domquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ik was onkruid uit de tuin aan het trekken.. Vraagt de bovenbuurvrouw of ik een schoffel nodig ben dus ik zo na nee lukt wel (en ik dacht ook dat ik geen 1 had). Staat ze 10 minuten later voor mijn deur omdat ze 1 heeft geleend voor me maar wat blijkt.. Op het moment dat ze dat zegt besef ik mij dat ik gewoon tijdje terug een schoffel heb gekocht.
Hoezo weet je het niet?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet het niet
[..]
Hoi
Weet niet goed wat ik van hem moet vindenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo weet je het niet?
Matig weekendje hequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boeiend
[..]
Kaartverkoop was al gestopt dus nee
ga je nu nog wedstrijden heen of nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boeiend
[..]
Kaartverkoop was al gestopt dus nee
zijn ex valt op hoog opgeleide slimme jongensquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet niet goed wat ik van hem moet vinden
Afhankelijk van stadionquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga je nu nog wedstrijden heen of niet
je hebt toch seizoenskaart
Hoi tjacka, haags hier.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zijn ex valt op hoog opgeleide slimme jongens
hij is echt wel slim hoor dus
hoi maatquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi tjacka, haags hier.
lekker maatquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, matties 4 life!
Je hoerenmoederquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we het houden op helemaal niks.
Ja wij kunnen dit tegen elkaar zeggen, gaat een hele poos terug. Niks dan liefde hoorquote:
Ohquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja wij kunnen dit tegen elkaar zeggen, gaat een hele poos terug. Niks dan liefde hoor
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Als ik dat tegen Haags zeg wordt hij altijd boos!
quote:Op woensdag 6 juli 2016 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die Noel is nu echt een user naar mijn hart. Werkelijk fantastisch, die jongen kan gewoon niets verkeerd doen.
We zouden dus ook uitstekende collega's zijnquote:
Oh, ah, ja, dat kanquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had het over hij en Haags_kwartiertje
Zullen we dat maar niet doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij had het over hij en Haags_kwartiertje
Dan is de knuffelberen actie weer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:01 schreef Kiid het volgende:
Mensen die 15 september niet naar Feyenoord - Ado gaan
Ach hij is toch liefquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen we dat maar niet doen
JIj bent mijn knuffelbeerquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan is de knuffelberen actie weer.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen we dat maar niet doen
Nee zeer zeker nietquote:
Ga eten danquote:
HOI KOPJEquote:
Jupquote:
Zo voelt het welquote:
Waarom moet je nog wachtenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:27 schreef Amarantha het volgende:
En ik wil mijn gekko's maar moet nog maand wachten.
Omdat ik dan jarig ben en het is een deel een verjaardagscadeau.quote:
Je stond te duwen terwijl je moest trekken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Zo ook maar eens eten
Hele dag bezig geweest met een deur
Oh ja dan moet je wachten. Wel een leuk cadeauquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik dan jarig ben en het is een deel een verjaardagscadeau.
Hoe kan je een hele dag bezig zijn geweest met een deur?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Zo ook maar eens eten
Hele dag bezig geweest met een deur
Jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:58 schreef dud0r het volgende:
Oh ja dan moet je wachten. Wel een leuk cadeau
Druk vanavond hequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Jongens doe allemaal eens niet zo saai.
Ik zit een spelletje te spelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:40 schreef Amarantha het volgende:
Jongens doe allemaal eens niet zo saai.
quote:
Als je wilt, ga ik gewoon vrijwillig weg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]____
Het zou gerechtvaardigd zijn als wij nu ook helemaal loco gaan nu jij inbreekt in onze SC, niet?
Maakt mij niet uit verder, ik wijs je alleen even eropquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als je wilt, ga ik gewoon vrijwillig weg.
Ik kan er niet zo goed tegen, dus ik ga weer. Fijne avond.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit verder, ik wijs je alleen even erop
De beste man had zijn halve medicijnmandje nodig toen er een paar man uit onze SC bij zijn ouwelullen-SC gingen posten.quote:
Jaquote:
Dikke ruzie?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:45 schreef Amarantha het volgende:
Er zijn hier katten buiten aan het janken. Naar geluid zeg.
ziedendquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaVan mij mag hij hier posten hoor
Was meer een leuke reflectie naar hun hysterische gedrag
razendquote:
Dat ging ook helemaal nergens over daar, had stukje terug gelezen en heb hardop gelachenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaVan mij mag hij hier posten hoor
Was meer een leuke reflectie naar hun hysterische gedrag
link ff danquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat ging ook helemaal nergens over daar, had stukje terug gelezen en heb hardop gelachen
stel je gerust met de gedachte, dat alles voor niks isquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:53 schreef SoS87 het volgende:
Wel jammer dat ik voor niks naar Amsterdam ben gereden
Wel een top stad.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:53 schreef SoS87 het volgende:
Wel jammer dat ik voor niks naar Amsterdam ben gereden
Niet echt geruststellende gedachtequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:54 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
stel je gerust met de gedachte, dat alles voor niks is
Doe even normaalquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:56 schreef aloa het volgende:
Niet? Mooiste stad van Nederland op Leeuwarden na uiteraard
Vond je mijn OP geslaagd?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
40+ / [40+ SC #2397] JanCees.
Vanaf hier werd het steeds vermakelijker
Binnenstad is wel leuk om te zien, zolang je niet uitglijdt over de kost van die blowende toeristenquote:
Dat laatste is moeilijk te voorkomenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Binnenstad is wel leuk om te zien, zolang je niet uitglijdt over de kost van die blowende toeristen
In Den Haag wel?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:
Nee Amsterdam vind ik echt een vreselijke kutstad. Wil ik nog niet dood in gevonden worden.
Als ze maar in de binnenstad blijven. Daar kom ik toch niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:58 schreef Fok-it het volgende:
Je ziet nu al dat hoop toeristen naar Utrecht vertrekken omdat ze Amsterdam 3x kut vinden, en je in Utrecht nog fatsoenlijks langs de grachten kan slenteren. Slechte zaak wel voor Utrecht helaas maargoed
Ik hoop ook ergens anders dood te gaan ja, geeft altijd zo'n rotzooi héquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:
Nee Amsterdam vind ik echt een vreselijke kutstad. Wil ik nog niet dood in gevonden worden.
Hopelijk kom ik er ooit nog eens te wonen. Blijven dromenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:00 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Als ze maar in de binnenstad blijven. Daar kom ik toch niet.
Den Haag ken ik niet goed genoeg om daarover te oordelen. Ik kom daar nooit eigenlijk.quote:
In Amsterdam?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk kom ik er ooit nog eens te wonen. Blijven dromen
moet jij wetenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet echt geruststellende gedachte
Nee Utrechtquote:
Oké als je eruit bent kunnen haags en ik dat wel regelen voor het juiste bedrag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Den Haag ken ik niet goed genoeg om daarover te oordelen. Ik kom daar nooit eigenlijk.
De wallen ook, niet normaal hoe druk het daar isquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:00 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Als ze maar in de binnenstad blijven. Daar kom ik toch niet.
Ja, laat mij maar doodgaan in een bos ofzo. Ruimt de natuur de troep op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:00 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop ook ergens anders dood te gaan ja, geeft altijd zo'n rotzooi hé
Nou, het is wat. Een naakte vrouw zien als je kind bentquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:01 schreef aloa het volgende:
[..]
De wallen ook, niet normaal hoe druk het daar isLopen gewoon gezinnen met kinderen
Dat jullie mij vermoorden in Den Haag tegen betaling?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:01 schreef Mortaxx het volgende:
Oké als je eruit bent kunnen haags en ik dat wel regelen voor het juiste bedrag.
Jong geleerd is oud gedaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:01 schreef aloa het volgende:
[..]
De wallen ook, niet normaal hoe druk het daar isLopen gewoon gezinnen met kinderen
Ja, en duur wijkjequote:
Kind kan het niet boeien waarschijnlijk, maar waarom doe je dat als ouder?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, het is wat. Een naakte vrouw zien als je kind bent
Kijk kinders, hier gaat papa heen als mama zogenaamd hoofdpijn heeftquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Mensen wonen er ook gewoon hequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Kind kan het niet boeien waarschijnlijk, maar waarom doe je dat als ouder?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:04 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Kijk kinders, hier gaat papa heen als mama zogenaamd hoofdpijn heeft
Die wijken ken ik niet moet ik zeggenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:05 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Valt mee. Nieuw engeland of majella dan? Ook leuk.
Lombok maar dan andere kant vd Vleutensewegquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die wijken ken ik niet moet ik zeggen
Ah tegen Zuilen aan. Nu kom ik ook niet overal in Utrecht verderquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:07 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Lombok maar dan andere kant vd Vleutenseweg
Zegt mij ook niks eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:09 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben ook echt nog nooit in Utrecht geweest, zou niet weten wat ik daar moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |