Heeft wel effectquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 07:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alsof ik dikker word door naar het plaatje te kijken
Dan doe je dat nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 07:38 schreef Flippiee het volgende:
Heb ook helemaal geen zin om te werken.
Liever Ronaldo?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eens
[..]
Hoi Cd
[..]
Was het maar zo makkelijk
Bijv of iets vrolijksquote:
Yessquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:29 schreef UitStraling het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah vrijdag![]()
Toch?
Verander maar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bijv of iets vrolijks
Strand, zon, zee of zo
[..]
Yess
Zet hem bovenaan mijn lijstquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prachtig eiland, kan aanraden er naar toe te gaan 14/10
Goed zo, wel duur hoor. Prijzen zijn daar 2x zo duur als rest van Thailand.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zet hem bovenaan mijn lijst
Ik kan wel wat kwijt aan vakanties 😁quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed zo, wel duur hoor. Prijzen zijn daar 2x zo duur als rest van Thailand.
En weet niet wat je tegenwoordig aan toeslag betaalt omdat het beschermd natuurgebied is, maar dat was destijds iets van 10-15 EUR
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan wel wat kwijt aan vakanties 😁
Waar is dat?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En deze moet je nummer 2 zijn
[ afbeelding ]
Heb dinsdag 3e gesprek over salaris en de invulling van de openstaande vacature met de big bossquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:48 schreef Flippiee het volgende:
Dat ik daar aan het begin van het seizoen heen ging, was er ook bijna niemand op het strand
Nice.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb dinsdag 3e gesprek over salaris en de invulling van de openstaande vacature met de big boss
Tioman Island, Maleisiëquote:
Kijk jou eens gaanquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb dinsdag 3e gesprek over salaris en de invulling van de openstaande vacature met de big boss
Hoop het wel ja want ik had wel twee hele leuke gesprekkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tioman Island, Maleisië
[..]
Kijk jou eens gaangoed vooruitzicht. Hopelijk komen jullie er uit qua salaris.
Log uit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We heten niet allemaal dud0r
Verlof nemen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eens
[..]
Hoi Cd
[..]
Was het maar zo makkelijk
Lekker!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Log uit.
[..]
Verlof nemen?
[..]
Lekker!
Ahaquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tioman Island, Maleisië
[..]
Kijk jou eens gaangoed vooruitzicht. Hopelijk komen jullie er uit qua salaris.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoop het wel ja want ik had wel twee hele leuke gesprekken
Snap ook niet waarom ik daar niet aangedacht heb.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Log uit.
[..]
Verlof nemen?
[..]
Lekker!
Geeft niet, ik wel, dus ik kan al je vragen beantwoordenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben nog niet zo bekend met die uithoek van de wereld, flipps.
Omdat je hoofd te vol zit met andere zaken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]komt vast wel goed
[..]
Snap ook niet waarom ik daar niet aangedacht heb.
Mijn persoonlijk reisleidsterquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geeft niet, ik wel, dus ik kan al je vragen beantwoorden
Ben alleen niet op de Filippijnen en Indonesië geweest.
Filippijnen of Flippieepijnen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geeft niet, ik wel, dus ik kan al je vragen beantwoorden
Ben alleen niet op de Filippijnen en Indonesië geweest.
Zo iets jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat je hoofd te vol zit met andere zaken?
Anytimequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn persoonlijk reisleidster
Maar met kleine kinderen daar is niet echt aan te raden nog, toch?quote:
Vond ik ook al.quote:
Kan je niet anders een halve dag nemen?quote:
Jawel joh, kan gemakkelijk. Je moet er alleen wat meer rekening mee houden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar met kleine kinderen daar is niet echt aan te raden nog, toch?
Al denken ze daar in Thailand natuurlijk weer anders over.
Okéquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel joh, kan gemakkelijk. Je moet er alleen wat meer rekening mee houden.
En hoorde van collega die met zijn zoontje in Maleisië geweest was dat hij het advies had gehad om wel gewoon echt op je kind te letten
Maar beide landen kun je prima bereizen met kinderen.
Ook een goed idee. Ga ik zo even overleggenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vond ik ook al.
[..]
Kan je niet anders een halve dag nemen?
En dan hopelijk beter slapen dan vannacht?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook een goed idee. Ga ik zo even overleggen
Kan ik gauw weer naar bed
Slaap jij al wat beter?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
En dan hopelijk beter slapen dan vannacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |