Dit is wel de meest dubieuze combinatie van voedsel die er isquote:
Maakt voor die blower niet uit.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is wel de meest dubieuze combinatie van voedsel die er is
Nou nouquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteraard. Om vervolgens te huilen dat hij genegeerd wordt.
Die zoetigheid mag wel weg ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is wel de meest dubieuze combinatie van voedsel die er is
Man man manquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:40 schreef UitStraling het volgende:
Beste toetje is toch wel Ama die beneveld en lichtelijk afwezig achterom kijkt terwijl je zelf keihard bezig bent met paren
Lekker hoor nog meer troepquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Morgen zeldzaam boekje fotograferen in de archieven
Okequote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Of chips en burger. Dat is tegenwoordig ook hip. Waarom zou ik chips willen bij mijn burgerquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zoetigheid mag wel weg ja.
Man man manquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij haha winkwink
Lekker veel xd
Serieus?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ahaquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Analyseren, kopiëren, bestuderen. Heerlijk.
Ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Aha
Oke
Is dat iets typisch Belgisch ?
Ik dacht altijd dat jij een vrouw was, zag je altijd tellen met Haags en dacht dat jullie wat hadden samenquote:
Dat kan nog wel als het speciale chips zijn in een of ander hip restaurant.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of chips en burger. Dat is tegenwoordig ook hip. Waarom zou ik chips willen bij mijn burger
Ik dacht altijd dat jij homo was.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een vrouw was, zag je altijd tellen met Haags en dacht dat jullie wat hadden samen
Moet nog wat publicaties afwerken ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaloers op je ergens wel, ik heb dat soort affiniteiten amper meer.
Jeetje, stopt eens met die sneren manquote:
Man man man hou hier toch eens over op, dat is een afgesloten hoofdstuk.quote:
Jawel maar niet tegelijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt wel, is toch heerlijk allemaal
😏 heyquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij homo was.
Maar dat is ook zo .
Sorry hoor was maar een grapje.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Man man man hou hier toch eens over op, dat is een afgesloten hoofdstuk.
Mag ik de kipnuggets?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Samen komen we er wel doorheen
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:45 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Sorry hoor was maar een grapje.
Ik zit je echt niet af te kraken ofzo
Neequote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:46 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zat ze bij antifa of we are here?
[..]
Ja npquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag ik de kipnuggets?Pleeease
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:46 schreef Fok-it het volgende:
Ja nog even een opmerking dat Ama zo van chips houdt omdat het lekker kraakt en dan hebben we ze allemaal
quote:
Vertel.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik kan alleen een goeie piemel waarderen.
[..]
😂 want kraker lol hoe kom je er toch opquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:46 schreef Fok-it het volgende:
Ja nog even een opmerking dat Ama zo van chips houdt omdat het lekker kraakt en dan hebben we ze allemaal
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
De humor van Rozevla... je kan er een voetbalkantine mee vullen.
Wat lees je?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:48 schreef Kopjechino het volgende:
Mooi moment om nog even te gaan lezen en dan te slapen
Bijna weekend
Doei kanjer xoxoquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:48 schreef Kopjechino het volgende:
Mooi moment om nog even te gaan lezen en dan te slapen
Bijna weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |