is dit wat je moeder zei toen ze jou en je broertje betraptequote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:46 schreef UitStraling het volgende:
Beetje lelijke kussende jongens.
Ik heb geen broertje, wel twee knappe vlotte zussen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:49 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is dit wat je moeder zei toen ze jou en je broertje betrapte
Incest is wincestquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb geen broertje, wel twee knappe vlotte zussen.
sislovesmequote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zus de beurt van haar leven geven is wel een beetje awkward
Nooit aan de onderbroek van je broer geroken of zelfs maar gekeken toen je een klein Kopje nog was?quote:
Neuken?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig zijn wij geen familie wink wink
De actual fuck?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:12 schreef UitStraling het volgende:
Nooit aan de onderbroek van je broer geroken of zelfs maar gekeken toen je een klein Kopje nog was?
Ik kijk niets op Netflix, zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Je moet trouwens Mindhunter kijken op Netflix, trust me.
Per dag twintig minuten minder lezen, twintig minuten minder violieren, tien minuten minder muziek luisteren, tien minuten minder Fokken en je bent er.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kijk niets op Netflix, zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet trouwens Mindhunter kijken op Netflix, trust me.
Hoe kun je nou geen tijd hebbenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kijk niets op Netflix, zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen
Nooit van mijn levenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:21 schreef UitStraling het volgende:
Per dag twintig minuten minder lezen, twintig minuten minder violieren, tien minuten minder muziek luisteren, tien minuten minder Fokken en je bent er.
Door een leven te hebben. Daarom zit ik ook een stuk minder op FOKquote:
quote:
Lul niet je hebt ogen die twinkelen als supernovae en borsten waar een roedel bergbeklimmers voor in de rij staat, heb ik van horen zeggen.quote:
Deze man hequote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lul niet je hebt ogen die twinkelen als supernovae en borsten waar een roedel bergbeklimmers voor in de rij staat, heb ik van horen zeggen.
Niet eens zo heel verkeerd. Ik ben intelligent, gracieus en onbekend maar bitches zitten niet aan mijn penisquote:
Heb je wel eens zweet op je voorhoofd terwijl je niet eens iets gedaan hebt?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet eens zo heel verkeerd. Ik ben intelligent, gracieus en onbekend maar bitches zitten niet aan mijn penis
Ik vind dit een heel raar lopende zinquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel eens zweet op je voorhoofd terwijl je niet eens iets gedaan hebt?
Negentien keer nagelezen, hij klopt welquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel raar lopende zin
oh ik hoorde vies dikquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lul niet je hebt ogen die twinkelen als supernovae en borsten waar een roedel bergbeklimmers voor in de rij staat, heb ik van horen zeggen.
quote:
Agh kleinigheidje hou je toch!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet eens zo heel verkeerd. Ik ben intelligent, gracieus en onbekend maar bitches zitten niet aan mijn penis
Nee joh al paar weken niet meer. 1,5 maand vakantie zou wel feest zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat het?
Heb je nog vakantie?
Gaat dit ook nog over mijn penis?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:09 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Agh kleinigheidje hou je toch!
25ste tochquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:13 schreef Tjacka het volgende:
Hoop dat JC niet pas met pasen terug mag komen.
Ja lijkt mij ook welquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh al paar weken niet meer. 1,5 maand vakantie zou wel feest zijn
Heeft hij vakantie?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:13 schreef Tjacka het volgende:
Voor mij een vraag en voor jou een weetquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat dit ook nog over mijn penis?
Stond in zijn pm tochquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weet ik niet
Ik ben erg boos @:fok-it
Verlaag je eens niet tot VMBO tokkietaal.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stond in zijn pm toch
Op die menopauzende zeugen bedoel je?
Ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stond in zijn pm toch
Op die menopauzende zeugen bedoel je?
Ze zijn ook nog de hele ochtend erna doorgegaan eroverquote:
Research zegt dat dat wel meevalt.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh, dat gaat vet zeer doen dat verwijderen
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:30 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Research zegt dat dat wel meevalt.
Kan niet erger zijn dan mijn oortampon (4 m gaas) uit mijn gehoorgang waar ze in hadden lopen beitelen en hakken .
Na een week
Linkquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zijn ook nog de hele ochtend erna doorgegaan erover![]()
Het was heel ziek wat we gedaan hebben
Die mensen hebben psychische problematiekquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:30 schreef UitStraling het volgende:
Jullie wilden gewoon kutten uit dodelijke verveling en zijn oudere mensen gaan trollen, supersexy hoor.
Poolse stukadoor niveau
Moet je dus lief tegen doen en niet voor de gek houdenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die mensen hebben psychische problematiek
quote:
Ik lees dit dus met hem als bowlingbalquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je zin om zaterdag met hem te gaan bowlen
Hoe langer hoe beter.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:13 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je dus lief tegen doen en niet voor de gek houden
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:26 schreef Voxs het volgende:
Wat ziek..en wat naar, vals en zonde van deze sc.
Surfers ears.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:33 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]Google maar op exostosen verwijderen in gehoorgang
Praat normaal over insoquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:30 schreef UitStraling het volgende:
Jullie wilden gewoon kutten uit dodelijke verveling en zijn oudere mensen gaan trollen, supersexy hoor.
Poolse stukadoor niveau
Nou je hebt het gisteravond in ieder geval voor eventjes geprobeerd, Je gaat nu verder op je oude oeuvre?quote:
Zaterdag ben ik de hele dag weg.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:32 schreef Mortaxx het volgende:
Heb je zin om zaterdag met hem te gaan bowlen
Nee hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou je hebt het gisteravond in ieder geval voor eventjes geprobeerd, Je gaat nu verder op je oude oeuvre?
Ik had het niet over jullie nachtelijk bezoekje. Dat kan mij gestolen wordenquote:
Ga ik zeker doenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Blijf jij maar het weer voorspellen
Dat JC toegewenst werd dat hij geen kinderen zou krijgen, omdat hij in een SC post?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik heb gezien wat er gebeurde gisteravond en vannacht. Meer niet
Wat ga je doen?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zaterdag ben ik de hele dag weg.
Hoi kernexplosiequote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voxs is werkelijk een superlieve vrouw, stelletje teringleiers dat jullie zijn
Oke. Fair enough. Dan neem ik mijn reactie terugquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had het niet over jullie nachtelijk bezoekje. Dat kan mij gestolen worden
Je had hem al terug gekregen!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke. Fair enough. Dan neem ik mijn reactie terug
Prachtig. In Afrika lopen ze gewoon op blote voeten verderquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:39 schreef Solotovski het volgende:
Fijn dat jullie t ook mooie pattas vinden hoor
Ik ken die hele gast niet. Weet alleen dat hij nogal agressief reageert als ik hier post of in de voetbal sc...en dat hij dts verneukt heeft met zijn voetbalmaatjes.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat JC toegewenst werd dat hij geen kinderen zou krijgen, omdat hij in een SC post?
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zit je vlakbij sesimbra of nog zuidelijker?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Klinkt goed, veel plezier, kort rokje aan en dansen maar want het gaat mooi weer wordenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Naar een festival aan het strand
Ik wens dat ook niet trouwensquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat JC toegewenst werd dat hij geen kinderen zou krijgen, omdat hij in een SC post?
Zoals je gister poste, prima. Je gewoon mengen in een gesprek wat gaande is. Dan reageert niemand agressief op jequote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ken die hele gast niet. Weet alleen dat hij nogal agressief reageert als ik hier post of in de voetbal sc...en dat hij dts verneukt heeft met zijn voetbalmaatjes.
Verder geen haat ofzo, maar echt leuk is anders...
Nee ik wens dat een hypothetisch kind van jou ook nietquote:
Setubal, vlak bij Sesimbraquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Zit je vlakbij sesimbra of nog zuidelijker?
Ik in een kort rokje HAHAquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt goed, veel plezier, kort rokje aan en dansen maar want het gaat mooi weer worden
Je klinkt als een modje nuquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals je gister poste, prima. Je gewoon mengen in een gesprek wat gaande is. Dan reageert niemand agressief op je
Ja en daar hebben ze altijd lekker weer.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prachtig. In Afrika lopen ze gewoon op blote voeten verder
Als er ooit nog een boeken forum op de foks komt ga ik daar modden. En dan hier beetje de brave schijnheil uithangenquote:
Negeer die minderwaardige dts'er nouquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals je gister poste, prima. Je gewoon mengen in een gesprek wat gaande is. Dan reageert niemand agressief op je
Ik wens dat ook niet trouwensquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jammer. Best een saai stadje. Eet smakelijkquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Setubal, vlak bij Sesimbra
Nagerecht nu, dagdag fijne avond
Niemand is minderwaardig in de ogen van Godquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Negeer die minderwaardige dts'er nou
Nodig me dan maar uit, ik heb duizenden boeken gelezen je weetzquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als er ooit nog een boeken forum op de foks komt ga ik daar modden. En dan hier beetje de brave schijnheil uithangen
Wat is een dtserquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja maar die bestaat nietquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand is minderwaardig in de ogen van God
Is God gewoon niet een beetje een minderwaardig wezen?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand is minderwaardig in de ogen van God
Domme tering stumpertquote:
Precies. Maar wat ik ook post bij die gast....ik ben meteen een debiel etc...quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kusjequote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou ja, ik zal niet ontkennen dat ik niet een betere indruk van je heb. Maargoed. dat kan je altijd veranderen. Ik sta open om verrast te wordenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Precies. Maar wat ik ook post bij die gast....ik ben meteen een debiel etc...
Wel makkelijk praten nu hij in jilla zit hequote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Precies. Maar wat ik ook post bij die gast....ik ben meteen een debiel etc...
Zal wel goedkomen na een paar biertjesquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:44 schreef UitStraling het volgende:
Eeeurrhm, ok als je maar lol hebt
GATVERDAMMEquote:
Okequote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:47 schreef UitStraling het volgende:
Zullen we gezamenlijk onze excuses aan gaan bieden daar?
Ik was er wel niet bij maar ik voel me zachtaardig vandaag.
Ik ga hier geen uitspraken over doen. Sta je daar straks aan de Hemelpoort jezelf te verantwoorden voor het feit dat je hem, haar of het een minderwaardig wezen hebt genoemdquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is God gewoon niet een beetje een minderwaardig wezen?
Zou toch kort rokje meenemen voor de zekerheid danquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal wel goedkomen na een paar biertjes
Godver, maar goed ik denk hetzelfdequote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik zal niet ontkennen dat ik niet een betere indruk van je heb. Maargoed. dat kan je altijd veranderen. Ik sta open om verrast te worden
Valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel makkelijk praten nu hij in jilla zit he
kan ook gewoon in mijn slaapkamer en paar shotjes ghbquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal wel goedkomen na een paar biertjes
Dag voordat je doodgaat 1500 euro overmaken naar een of andere kerkelijke instantie, wedden dat ze je binnen laten.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga hier geen uitspraken over doen. Sta je daar straks aan de Hemelpoort jezelf te verantwoorden voor het feit dat je hem, haar of het een minderwaardig wezen hebt genoemd
nou je had hem geen debiel genoemd als hij hier postte lolquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Godver, maar goed ik denk hetzelfde![]()
Let it go
[..]
Valt wel mee hoor.
Beter gratis biechten. Die katholiekjes hebben dat goed geregeldquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dag voordat je doodgaat 1500 euro overmaken naar een of andere kerkelijke instantie, wedden dat ze je binnen laten.
Niet?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou je had hem geen debiel genoemd als hij hier postte lol
quote:
Dit is wel een vreemd argument om iemand een debiel te vinden overigens.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:54 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Ik vind het zeker een debiel omdat hij mij een debiel vind.
Ja, vertel jij eens een geil verhaal over een van je minnaressen die je vol hebt geblaft op je werk ofzoquote:
Als je het omdraait ook toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is wel een vreemd argument om iemand een debiel te vinden overigens.
Ligt eraan wat hij voor redenen heeft om jou een debiel te vinden.quote:
Ok, welk verhaal wil je horen?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, vertel jij eens een geil verhaal over een van je minnaressen die je vol hebt geblaft op je werk ofzo
De minst realistischequote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, welk verhaal wil je horen?
Ben je homo of zo?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
was gezellig
50/50 betaald
@:mortaxx
Dat iddquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan wat hij voor redenen heeft om jou een debiel te vinden.
Ik denk dat hij dat baseert op je manier van posten.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat idd![]()
Ik kende heel Jancees niet. Dussss, waarom ben ik dan een debiel?
Hahahahquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, vertel jij eens een geil verhaal over een van je minnaressen die je vol hebt geblaft op je werk ofzo
Je bent iig wel schijtirritantquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat idd![]()
Ik kende heel Jancees niet. Dussss, waarom ben ik dan een debiel?
Mee eens, maar kun je ook uitleggen waarom?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je bent iig wel schijtirritant
Okay, best wel apart om iemand dan debiel te noemen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat baseert op je manier van posten.
Zo lopen janken miepen drammenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mee eens, maar kun je ook uitleggen waarom?
Ook gezoendquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
was gezellig
50/50 betaald
@:mortaxx
Jij ook best wel. Nog irritanter dan dat eigenlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je bent iig wel schijtirritant
Dit is nog niksquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij ook best wel. Nog irritanter dan dat eigenlijk.
Dit is wel van het niveau, wat je zegt ben jezelf.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij ook best wel. Nog irritanter dan dat eigenlijk.
Voer je in het echt al die belachelijke acts van je ook op? Mag lijen dat ze dan niet meteen weg is gerendquote:
Had je wat beters verwacht danquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is wel van het niveau, wat je zegt ben jezelf.
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:04 schreef KingRoland het volgende:
ze werkt trouwens bij Deloitte @:tjacka
Denk serieus dat ik die niet eens in mijn kast heb liggen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Zou toch kort rokje meenemen voor de zekerheid dan
Is ook een optie ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:49 schreef Tjacka het volgende:
kan ook gewoon in mijn slaapkamer en paar shotjes ghb
taiwanquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:07 schreef Tjacka het volgende:
Waar komt ze vandaan in azie @:kingroland
Knip gewoon een oude spijkerbroek tot over de kont af, leef.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:06 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Denk serieus dat ik die niet eens in mijn kast heb liggen.
[..]
Is ook een optie ja.
via via maar mortaxx had mij geholpenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:08 schreef Tjacka het volgende:
Waar komt ze vandaan in azie @:kingroland
[..]
Hoe ken je haar
Ik leef ook genoeg in een lange broek, of langere jurk. Heb nog nooit van mijn leven een kort rokje aangehad.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Knip gewoon een oude spijkerbroek tot over de kont af, leef.
Wat een goede wingmanquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:08 schreef KingRoland het volgende:
via via maar mortaxx had mij geholpen
hopelijk wordt het iets vriendquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
via via maar mortaxx had mij geholpen
Hekel aan je benen?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik leef ook genoeg in een lange broek, of langere jurk. Heb nog nooit van mijn leven een kort rokje aangehad.
Nergens voor nodig want die dragen een speciaal mens door het leven en waar die benen samen komen heb je regelmatig plezier van, toch?quote:
sterkte.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:15 schreef KingRoland het volgende:
@:tjacka ik ga bidden dan slapen morgen helemaal naarde klote in Rotterdam
Heb geen mooie, bruine, slanke en strakke benen.quote:
Minder als dat ik zou willenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:13 schreef UitStraling het volgende:
Nergens voor nodig want die dragen een speciaal mens door het leven en waar die benen samen komen heb je regelmatig plezier van, toch?
Ben jij de linkse of de rechtse?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook in zijn onderbroekje knijpt als hij zoiets typt
Tja, bereid daar iets aan te veranderen of vind je het wel batjequote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb geen mooie, bruine, slanke en strakke benen.
[..]
Minder als dat ik zou willen
Die kans acht ik ook wel aanwezig jaquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook in zijn onderbroekje knijpt als hij zoiets typt
Ik heb een heel leuk neger grapje alleen ben ik daar al 2 keer om gebandquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ZEG NOG EENS WAT LEUKS JIJ MARKANT RAAR FIGUUR, LAAT ONS HI HA HO GAAN GVD~!!!
Zeg zeg zegquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb een heel leuk neger grapje alleen ben ik daar al 2 keer om geband
vertel?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ligt allemaal een beetje ingewikkeld, en bruin word ik sowieso niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
Tja, bereid daar iets aan te veranderen of vind je het wel batje
Ik keur dat goed, de wereld is al flauw genoeg en iedereen is al een keer beledigd, doen!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nou, lijkt me alle reden om 'm eruit te gooienquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zoiezo 500 liter bloed.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:21 schreef Solotovski het volgende:
Zaterdag naar de nieuwe tarentino film heu
quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:23 schreef UitStraling het volgende:
Welke man maalt er nu om bruine benen als het lunchpakketje uitgepakt ligt voor zijn neus?
Ah oke, ja dat is wel minder dan. Zelfbruiner geen optie?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ligt allemaal een beetje ingewikkeld, en bruin word ik sowieso niet.
Ga door ga doorquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:23 schreef UitStraling het volgende:
Welke man maalt er nu om bruine benen als het lunchpakketje uitgepakt ligt voor zijn neus?
Niemand ziet mijn benen, dus ik ga niet kloten met dat spul. En daarbij boeit het mij niet meer zoquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
Ah oke, ja dat is wel minder dan. Zelfbruiner geen optie?
Ik heb al meermaals mijn zwel frikandel op de gevoelige plaat voor haar gezetquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je haar al verteld over jouw blanke boa?
Je post drie keer achter elkaar meneerquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je haar al verteld over jouw blanke boa?
zou niet weten waarom niet. Wees blij dat hij jou niet 3 keer achter elkaar met debiel aanspreektquote:
SOW !!!!!!!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zou niet weten waarom niet. Wees blij dat hij jou niet 3 keer achter elkaar met debiel aanspreekt
Kijk dan was ik woedend geworden .quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zou niet weten waarom niet. Wees blij dat hij jou niet 3 keer achter elkaar met debiel aanspreekt
Ok, ik eet nooit frikadellen want die ruiken naar zwangere vrouwen maar ik ga morgen dus echt een zwelfrikadel bestellen op ons yuppen hoofdkantoorquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb al meermaals mijn zwel frikandel op de gevoelige plaat voor haar gezet
Jij ook 🤨quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Je post drie keer achter elkaar meneer
Ja fuck it wat een gedoe ookquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niemand ziet mijn benen, dus ik ga niet kloten met dat spul. En daarbij boeit het mij niet meer zo
Nee hoor, had volkomen logisch geweestquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Kijk dan was ik woedend geworden .
Nu wil ik frikandellen i.p.v. kroketquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, ik eet nooit frikadellen want die ruiken naar zwangere vrouwen maar ik ga morgen dus echt een zwelfrikadel bestellen op ons yuppen hoofdkantoor
Je klapt er aardig opquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, had volkomen logisch geweest
Haha kusjequote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, had volkomen logisch geweest
Hij maakt het er ook wel weer lekker naarquote:
Geen zin om voor anderen 3 uur per dag te zwoegen om er iets beter uit te zienquote:
Stel je niet zo aan manquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij maakt het er ook wel weer lekker naar
Groot gelijk je moet het zelf voelen en anders maar nietquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen zin om voor anderen 3 uur per dag te zwoegen om er iets beter uit te zien
Doe je ook eens wat.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Altijd dat omlaag getrap...
zal zelf eens gaan trappen
Rokers ook?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Kap eens met dat latente ruzietje, iedereen is welkom hier
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Voel mij voor het eerst sinds jaren een klein beetje zelfverzekerder, dus helemaal prima zoquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:33 schreef Le_Professeur het volgende:
Groot gelijk je moet het zelf voelen en anders maar niet
Vind ik ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Zullen wij eens wat beschaving ende historisch besef gaan kweken bij dat gepeupel hier?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Altijd dat omlaag getrap...
zal zelf eens gaan trappen
Ah, lassitudinem Hercle verba tua mihi addunt, enicasquote:
Hij doet dit dus vaker?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij maakt het er ook wel weer lekker naar
Graag...quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen wij eens wat beschaving ende historisch besef gaan kweken bij dat gepeupel hier?
Jouw mening telt niet godverdomme, ik heb het tegen anderen, even je mond houden want je bent irritant.quote:
Nu wel voorvocht zo mannelijk ben jij hequote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw mening telt niet godverdomme, ik heb het tegen anderen, even je mond houden want je bent irritant.
Ga wegquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw mening telt niet godverdomme, ik heb het tegen anderen, even je mond houden want je bent irritant.
Wat is/zijn dat dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ongeveer een Bruna per dag
Lekker man keep it upquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Voel mij voor het eerst sinds jaren een klein beetje zelfverzekerder, dus helemaal prima zo
Uhm... een winkel die tabak verkoopt, dus als ik zeg een Bruna per dag, nou ja, haha...quote:
Uiteraard. Om vervolgens te huilen dat hij genegeerd wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |