is dit wat je moeder zei toen ze jou en je broertje betraptequote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:46 schreef UitStraling het volgende:
Beetje lelijke kussende jongens.
Ik heb geen broertje, wel twee knappe vlotte zussen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:49 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is dit wat je moeder zei toen ze jou en je broertje betrapte
Incest is wincestquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb geen broertje, wel twee knappe vlotte zussen.
sislovesmequote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je zus de beurt van haar leven geven is wel een beetje awkward
Nooit aan de onderbroek van je broer geroken of zelfs maar gekeken toen je een klein Kopje nog was?quote:
Neuken?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
Gelukkig zijn wij geen familie wink wink
De actual fuck?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:12 schreef UitStraling het volgende:
Nooit aan de onderbroek van je broer geroken of zelfs maar gekeken toen je een klein Kopje nog was?
Ik kijk niets op Netflix, zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
Je moet trouwens Mindhunter kijken op Netflix, trust me.
Per dag twintig minuten minder lezen, twintig minuten minder violieren, tien minuten minder muziek luisteren, tien minuten minder Fokken en je bent er.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kijk niets op Netflix, zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet trouwens Mindhunter kijken op Netflix, trust me.
Hoe kun je nou geen tijd hebbenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kijk niets op Netflix, zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen
Nooit van mijn levenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:21 schreef UitStraling het volgende:
Per dag twintig minuten minder lezen, twintig minuten minder violieren, tien minuten minder muziek luisteren, tien minuten minder Fokken en je bent er.
Door een leven te hebben. Daarom zit ik ook een stuk minder op FOKquote:
quote:
Lul niet je hebt ogen die twinkelen als supernovae en borsten waar een roedel bergbeklimmers voor in de rij staat, heb ik van horen zeggen.quote:
Deze man hequote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lul niet je hebt ogen die twinkelen als supernovae en borsten waar een roedel bergbeklimmers voor in de rij staat, heb ik van horen zeggen.
Niet eens zo heel verkeerd. Ik ben intelligent, gracieus en onbekend maar bitches zitten niet aan mijn penisquote:
Heb je wel eens zweet op je voorhoofd terwijl je niet eens iets gedaan hebt?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet eens zo heel verkeerd. Ik ben intelligent, gracieus en onbekend maar bitches zitten niet aan mijn penis
Ik vind dit een heel raar lopende zinquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel eens zweet op je voorhoofd terwijl je niet eens iets gedaan hebt?
Negentien keer nagelezen, hij klopt welquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel raar lopende zin
oh ik hoorde vies dikquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lul niet je hebt ogen die twinkelen als supernovae en borsten waar een roedel bergbeklimmers voor in de rij staat, heb ik van horen zeggen.
quote:
Agh kleinigheidje hou je toch!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet eens zo heel verkeerd. Ik ben intelligent, gracieus en onbekend maar bitches zitten niet aan mijn penis
Nee joh al paar weken niet meer. 1,5 maand vakantie zou wel feest zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat het?
Heb je nog vakantie?
Gaat dit ook nog over mijn penis?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:09 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Agh kleinigheidje hou je toch!
25ste tochquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:13 schreef Tjacka het volgende:
Hoop dat JC niet pas met pasen terug mag komen.
Ja lijkt mij ook welquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh al paar weken niet meer. 1,5 maand vakantie zou wel feest zijn
Heeft hij vakantie?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:13 schreef Tjacka het volgende:
Hoop dat JC niet pas met pasen terug mag komen.
Voor mij een vraag en voor jou een weetquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat dit ook nog over mijn penis?
Stond in zijn pm tochquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weet ik niet
Ik ben erg boos @:fok-it
Verlaag je eens niet tot VMBO tokkietaal.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stond in zijn pm toch
Op die menopauzende zeugen bedoel je?
Ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stond in zijn pm toch
Op die menopauzende zeugen bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |