SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Truste, en jij ook bedankt voor het draaien.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:50 schreef Melting het volgende:
Ik ga mijn bed ook opzoeken.
Fijne avond nog allemaal.
Welterusten Meltingquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:50 schreef Melting het volgende:
Ik ga mijn bed ook opzoeken.
Fijne avond nog allemaal.
Ja, bij sommige kinderen moet je echt extra maatregelen nemen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn zusje liep in het tuigje van de kinderstoel met daaraan een riem. Anders had ik nu waarschijnlijk geen zusje meer gehad
Toen ze wat groter werd had ze altijd wel iets: paar keer gebroken pols, gaten in hoofd, kneuzingen, spierscheuringen, de raarste dingen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, bij sommige kinderen moet je echt extra maatregelen nemen.
Ja, maar ze gaan dit weekend weer. Ze vertrekken morgenochtend en komen dinsdag weer terug.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Toen ze wat groter werd had ze altijd wel iets: paar keer gebroken pols, gaten in hoofd, kneuzingen, spierscheuringen, de raarste dingen.
Is je zoon heel gebleven bij het mountainbiken?
Viro ouwe mafklapper, hoe is het met u?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:17 schreef Viro het volgende:
Wow bijna 3000 topics in 8 jaar tijd....![]()
Gaat zijn gangetje. Druk met werk, twitch en gamen. Hoe is het met u?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Viro ouwe mafklapper, hoe is het met u?
Mwah, zit al lange tijd in de "ziektewet", maar gaat de goede kant op denk ik.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Gaat zijn gangetje. Druk met werk, twitch en gamen. Hoe is het met u?
Oh dat doe ik niet hoor. Kan het alleen wel copy pasten van google translatequote:
Hoop niets ernstig, goed om te horen dat het nu beter gaatquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mwah, zit al lange tijd in de "ziektewet", maar gaat de goede kant op denk ik.
[..]
Oh dat doe ik niet hoor. Kan het alleen wel copy pasten van google translate
Waar je ook eet. Eet smakelijk! Ik ben net thuis van werk, dus moet nog beginnen met koken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:51 schreef Doedezemaar het volgende:
De bbq staat aan, maar ik denk dat ik straks binnen ga eten, het is bloedheet in de tuin
Dat was weer laat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Waar je ook eet. Eet smakelijk! Ik ben net thuis van werk, dus moet nog beginnen met koken.
Goedemorgen just me.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 07:08 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
De jongste kabouter heeft prima geslapen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 07:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Maar jij ook?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 07:13 schreef just me het volgende:
[..]Melting, heb jij goed geslapen?
Nee, ik niet, maar dat haal ik vanmiddag wel in![]()
Voordeel is dat we vroeg naar de markt kunnen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 07:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. was al vroeg wakker, en ben nog blijven liggen, maar nee..... niet mijn ding.
Dus ik ga straks ook nog even een middagdutje doen.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:42 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting, just me en peaceman
Ja, ik leer het welquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Lekker uitgeslapen zie ik.
Vanwege de warmte?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:27 schreef Doedezemaar het volgende:
wat een waardeloze nacht, ik heb iets van 2 uur geslapen
Deels, maar ik was gewoon klaarwakker, werd er gek van. Dus vanochtend maar niet naar de grote rommelmarkt bij knokkels in de buurtquote:
Goedemorgen Fogel.quote:
Nu? Omdat ik bier wil brouwen en wakker genoeg benquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Fogel.
Waarom blijf je niet wat langer liggen, dan?
Niet teveel proeven dan.... alleen brouwen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu? Omdat ik bier wil brouwen en wakker genoeg ben
Kan prima proeven ondertussen, want er zit geen alcohol in voordat de gist zijn werk doet, en da’s na het brouwen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet teveel proeven dan.... alleen brouwen.
Proost dan alvast.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan prima proeven ondertussen, want er zit geen alcohol in voordat de gist zijn werk doet, en da’s na het brouwen.
Goedemiddag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:07 schreef DJ11 het volgende:
HalloStaan er voor vanavond al shows gepland?
Oké. En kun je zien of er verder nog iemand staat ingeroosterd vanavond?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemiddag.
Ik ben er vandaag en volgende week zaterdag niet.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oké. En kun je zien of er verder nog iemand staat ingeroosterd vanavond?
quote:
Dank. Dan wil ik om 20:00 uur wel draaien vanavond. Doe ik in het eerste uur wat nieuwe muziek en daarna een soort oldies-showquote:
Je staat ingepland op het rooster.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dank. Dan wil ik om 20:00 uur wel draaien vanavond. Doe ik in het eerste uur wat nieuwe muziek en daarna een soort oldies-show
Thanksquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Je staat ingepland op het rooster.
Mijn eerste UI op FOK! ooit. Pre-Elfletterig, zeg maar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:DJ11, wat heb je nou voor frambozen UI joh?
Ik vind 'm tof.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mijn eerste UI op FOK! ooit. Pre-Elfletterig, zeg maar.
Thanksquote:
Ja, dat zag ik, vandaar dat ik even kwam posten. Ik luister mee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
ThanksIk ga om 20:00 uur draaien, trouwens. Eerste uur beetje m'n eigen ding, daarna een Melting-achtige show.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik, vandaar dat ik even kwam posten. Ik luister mee.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:42 schreef just me het volgende:
Ik ga even kijken hoe lang ik wakker blijf, mijn bedgenoot heeft me weinig rust gegeven
nee ik was juist bang dat hij uit bed zou vallenquote:
Het zal je gebeuren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:44 schreef just me het volgende:
[..]
nee ik was juist bang dat hij uit bed zou vallen
Dat dus! Hij ging heel lief slapen maar werd rond 01.00 uur wakker en wilde niet meer in zijn eigen bedje slapen dus heb ik hem maar in bed genomen. Om 6 uur werd hij heel blij wakker "oma!!" Ik liep om 08.30 uur al op de marktquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:46 schreef just me het volgende:
Om 6 uur werd hij heel blij wakker "oma!!"
Daarom straks maar vroeg naar bed, het voelt alsof ik een kater heb zonder wat gedronken te hebbenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ja, dan houdt het een beetje op met uitslapen.
Wat zou meer kosten, een kater van drank, of de kosten van zo'n kleintje?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
Daarom straks maar vroeg naar bed, het voelt alsof ik een kater heb zonder wat gedronken te hebben
![]()
Reeds ingelogd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Ik zal zo geleidelijk aan eens gaan beginnen
in welk opzicht opzienbarend ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb dit uur trouwens een nieuw nummer klaarstaan van een poppy zangeres. Het is ehhh... nogal opzienbarend en anders.
Eén van de beste, zo niet de beste remix die Rollo ooit heeft afgeleverd. Mooie opbouw zit er in.quote:
Dat is knapquote:
quote:
Tina Turnerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Tina Turner - Disco Inferno (12-inch version)
De single-versie ligt dichter bij het origineel in de buurt. Deze 12-inch heeft meer dancebeats.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat tof dit. Vond het origineel ook al lekker dynamisch.
Ze doet het lang niet slecht, maar de originele zang past er net even iets beter bij.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De single-versie ligt dichter bij het origineel in de buurt. Deze 12-inch heeft meer dancebeats.
Ken je Inner City nog, trouwens? Late 80's....quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze doet het lang niet slecht, maar de originele zang past er net even iets beter bij.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ken je Inner City nog, trouwens? Late 80's....
Dit nummer had heel geen cover nodigquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Yup, het is haar echt hoor
[ afbeelding ]
Wellicht niet. Haar beste cover vind ik trouwens haar uitvoering van Unfinished Sympathy. Ze doet die Shara Nelson (Massive) compleet vergeten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit nummer had heel geen cover nodig
Toeval wil dat ik de afgelopen uren muziek gedownl kocht, wat aardig op 1 lijn ligt met dit sfeertje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is Inner City anno 2019:Inner City feat. Steffanie Christi'an - Need Your Love
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:14 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 zet een jingle klaar die al een tijdje niet is gebruikt.....
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wellicht niet. Haar beste cover vind ik trouwens haar uitvoering van Unfinished Sympathy. Ze doet die Shara Nelson (Massive) compleet vergeten.
Ik vind het een erg lekkere track. Draai 'm vaak de laatste tijd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toeval wil dat ik de afgelopen uren muziek gedownl kocht, wat aardig op 1 lijn ligt met dit sfeertje.
Daar kan ik me echt helemaal niks bij voorstellen. Nou ben ik ook bepaald geen fan van Tina Turner, dat speelt ook mee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wellicht niet. Haar beste cover vind ik trouwens haar uitvoering van Unfinished Sympathy. Ze doet die Shara Nelson (Massive) compleet vergeten.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]Er is ook een langere versie van die remix. Staat wel op YouTube.
Oh die heb je zeker al gekochtquote:
Ook een leuke cover van gemaakt door Chicks On Speed, trouwens. Met modem-geluiden, in plaats van een typmachine.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ook een leuke cover van gemaakt door Chicks On Speed, trouwens. Met modem-geluiden, in plaats van een typmachine.
Het is dan ook niet heel revolutionair of origineel. Maar het klinkt verder wel prettig. En het is leuk dat ze bezig blijven.quote:
Dubbel jatwerk dusquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Terwijl het dan weer dezelfde titel heeft als deze hit:Yazoo - Don't Go
Secretary...quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, ik dacht heel even dat er een ander nummer kwam, @:MadMaster.
Lekker nummer hoor. Maar het zal niet je nummer 1 worden in je jaarlijst van 2019 gok ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:39 schreef DJ11 het volgende:
FINNEAS - Shelter
De man heeft inmiddels een compleet album aan losse nummers uitgebracht. Ik tel er 14, met een speelduur van 50 minuten. Hij hoeft ze alleen nog maar op een album te zetten.
Nee, zeker niet. Alleen FINNEAS zelf al heeft dit jaar twee nummers uitgebracht die ik beter vind: Angel en I Lost A Friend.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker nummer hoor. Maar het zal niet je nummer 1 worden in je jaarlijst van 2019 gok ik.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Henry Mancini - The Pink Panther Theme (Malibu remix)
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Daar heb ik ook een leuke uitvoering van.
Zal ik eens opzoeken danquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Avrosse & Louie Cut - The Pink Panther.
Ja, daar komt de meest vage muziek vandaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die zijn heer en meester daarin?
En de meest vage tv-programma's en filmpjes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, daar komt de meest vage muziek vandaan.
"Concrete" bevat echt een heel duidelijk Beach Boys-achtig stukje (vind ik dan).quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:54 schreef livelink het volgende:
Ik miste wel de connectie met het voorgaande nummer eigenlijk.
Oh ja, nu je het zegt..quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
"Concrete" bevat echt een heel duidelijk Beach Boys-achtig stukje (vind ik dan).
Ben er nog niet over uit of ik 'm vaker ga draaien, maar ik vind het zo'n apart nummer dat ik het in elk geval even één keer moest laten horenquote:
Ze zijn gewoon raarquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
En de meest vage tv-programma's en filmpjes.
Dit behoort ook zeker tot mijn favoriete nummers van hem.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deze verwachtte niemand. Beste nummer van 'm, imo.
Ben trouwens wel benieuwd wat je van de volgende track vindt. Remix uit 2019, maar met een lekkere 90s retro-sound.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deze verwachtte niemand. Beste nummer van 'm, imo.
Ik ben tevreden met de muziekjes die ik hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Zoals eerder gezegd: als jullie ergens zin in hebben, stuur gerust verzoekjes / suggesties via DM. Dan ga ik op zoek.
Waarschijnlijk lekker.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben trouwens wel benieuwd wat je van de volgende track vindt. Remix uit 2019, maar met een lekkere 90s retro-sound.
Als je Happy Hour van The Housemartins hebt hou ik me aanbevolen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:07 schreef DJ11 het volgende:
Zoals eerder gezegd: als jullie ergens zin in hebben, stuur gerust verzoekjes / suggesties via DM. Dan ga ik op zoek.
Goed idee, dan moet ik even naar beneden lopenquote:
Ja, nu kan het weer nu de kabouters weg zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
Goed idee, dan moet ik even naar beneden lopen
Kost geen moeite hoor om dan niet te roken of een glaasje bier te nemen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, nu kan het weer nu de kabouters weg zijn.
Rook je dan helemaal niet? Ook niet in de tuin?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:20 schreef just me het volgende:
[..]
Kost geen moeite hoor om dan niet te roken of een glaasje bier te nemen.
Nope, ik heb vanmiddag pas gerookt toen Junior de kabouter had opgehaald en dat was om 16.00 uur. Stom dat ik het voor mezelf niet kan latenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Rook je dan helemaal niet? Ook niet in de tuin?
Toen mijn man nog rookte, kon hij het voor niemand laten. Ook niet voor de kinderen. Hij bleef gewoon in huis en in de auto roken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
Nope, ik heb vanmiddag pas gerookt toen Junior de kabouter had opgehaald en dat was om 16.00 uur. Stom dat ik het voor mezelf niet kan laten
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:26 schreef DJ11 het volgende:
.... en dat is precies wat Louis York zo leuk maakt, vind ik dan
Zeker. En ook weer een beetje bekend.quote:
Vind ik echt hartstikke knap! Symph is ook van het ene op het andere moment gestopt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:26 schreef livelink het volgende:
Bij hem was het alles of niets. Hij ging van 1 pakje shag per dag naar helemaal niks, want minderen of in de tuin roken kon hij niet.
Het was wel een lijdensweg hoor. Voor zowel hem als voor mij. Ik heb hem ook gedreigd dat ik hem wat aan zou doen als hij ooit weer zou beginnen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
Vind ik echt hartstikke knap! Symph is ook van het ene op het andere moment gestopt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was wel een lijdensweg hoor. Voor zowel hem als voor mij. Ik heb hem ook gedreigd dat ik hem wat aan zou doen als hij ooit weer zou beginnen.
In één keer stoppen schijnt het beste te zijn. Elke niet-gerookte sigaret is winst.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen mijn man nog rookte, kon hij het voor niemand laten. Ook niet voor de kinderen. Hij bleef gewoon in huis en in de auto roken.
Bij hem was het alles of niets. Hij ging van 1 pakje shag per dag naar helemaal niks, want minderen of in de tuin roken kon hij niet.
Ik ben ooit 1,5 jaar gestopt en toen was ik zo boos dat ik weer ben gaan roken, ik had alleen mezelf ermeequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was wel een lijdensweg hoor. Voor zowel hem als voor mij. Ik heb hem ook gedreigd dat ik hem wat aan zou doen als hij ooit weer zou beginnen.
Je rookt sowieso al heel weinig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben ooit 1,5 jaar gestopt en toen was ik zo boos dat ik weer ben gaan roken, ik had alleen mezelf ermee
Jepquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je rookt sowieso al heel weinig.
laat je vriendin dat maar niet horenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:30 schreef Fogel het volgende:
Touching me, touching you.... goede binnenkomer wel zo.
Fogelquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:30 schreef Fogel het volgende:
Touching me, touching you.... goede binnenkomer wel zo.
Die is niet thuis nuquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:31 schreef just me het volgende:
[..]
Jep
[..]
laat je vriendin dat maar niet horen
Ik had er nog een jingle van. Eeuwige roem voor wie kan vertellen uit welk nummer het komt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat had je rap gevonden, DJ11!
Werkelijk géén idee. Weg roem.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had er nog een jingle van. Eeuwige roem voor wie kan vertellen uit welk nummer het komt.
Alles is weer OKquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
FogelAlles wel in Noorwegen?
Ik heb nog een (nieuw) nummer uit je thuishaven klaarstaan.
Oeh!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:32 schreef Fogel het volgende:
In Tennessee gaan we in een Mustang rondknallen
Misschien draai ik 'm verderop in de show nog wel even.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Werkelijk géén idee. Weg roem.
Het is voor ons gewoon niet weggelegd, Luckyquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Werkelijk géén idee. Weg roem.
Oh, dan kan het wel eventjes heel snelquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die is niet thuis nu
Wel onderweg. Weekenddienst.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
Oh, dan kan het wel eventjes heel snel
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is voor ons gewoon niet weggelegd, Lucky
ABBA hebben we al gehad, dus dat valt af.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:36 schreef DJ11 het volgende:
In een topic op ESF werd onlangs gevraagd wat je aller-, aller-, allerfavoriete Songfestival-liedje ooit is. Ik ben er nog niet helemaal over uit, maar het liedje hierna scoort voor mij heel hoog.
Heeft het iets met A-ha van doen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
FogelAlles wel in Noorwegen?
Ik heb nog een (nieuw) nummer uit je thuishaven klaarstaan.
Op afstand durf ik het wel te zeggen, irl echt nietquote:
*oplet*quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft het iets met A-ha van doen?
Eres tu denk ik voor mij.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:36 schreef DJ11 het volgende:
In een topic op ESF werd onlangs gevraagd wat je aller-, aller-, allerfavoriete Songfestival-liedje ooit is. Ik ben er nog niet helemaal over uit, maar het liedje hierna scoort voor mij heel hoog.
Neequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft het iets met A-ha van doen?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:37 schreef just me het volgende:
[..]
Op afstand durf ik het wel te zeggen, irl echt niet
Mehquote:
Zeker. Uit m'n hoofd gezegd 1998. In 2007 ging ze nog eens op herhaling, maar dat was weinig succesvol. Een geweldige zangeres is en blijft ze trouwensquote:
Dat is de bandnaam. Goedquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, van wie is dat? Hoe klinkt dat?
Garage rock, zie wiki die ik er nog bij heb gezet. Je moet niksquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek?Is het iets dat ik nu kan en moet draaien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah zoquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Garage rock, zie wiki die ik er nog bij heb gezet. Je moet niksHet is "radiovriendlijke" muziek.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:49 schreef DJ11 het volgende:
Jimi Charles Moody - Shame
2017
26 weken Top 40
Piek #1 (5 wk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt hem in mijn playlist weten te spelen. Dus toch een succesje.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:51 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Je hebt hem in mijn playlist weten te spelen. Dus toch een succesje.
Dan heeft hij het zichzelf moeilijk gemaaktquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Op zich wel hè? Maar Paul Simon had nog 49 back-up-plannen nodig.
Totaal onbekend bij me!quote:
Echt een leuk nummer van hen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:00 schreef DJ11 het volgende:
Aangezien we toch in Noorwegen zijn........A-ha - Touchy
Ja, dat hoorde ik ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:59 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer doet me bij vlagen wat denken aan Justify My Love van Madonna, trouwens.
Zekerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die hebben ook een berg toffe nummers gemaakt.
I can't believe that we're together is lekker vrolijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb je nog een specifiek nummer van die Unga Bunga band? Dan kan ik eens kijken...
ninja editquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
I can't believe that we're together is lekker vrolijk.
En helaas is het waarquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Samen met livelink straks roemloos ten onder.
Ik moet van beide gapenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:06 schreef DJ11 het volgende:
Wie mij de overeenkomst tussen DIT nummer en het volgende nummer vertelt, verdient eeuwige roem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |