SPOILER: niet lezen als je de film nog moet kijken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond deze film echt geweldig, de muziek (sixties), de stukjes tussendoor, de vrienschap tussen Rick en Cliff en zeker de afloop. Aanrader wat mij betreft![]()
Er draait echt geen moer in de bioscoop hier vandaag, maar deze wel (helaas niet in mijn favoriete bioscoop) dus ik ben erg benieuwd. Trailer al gezien, ben wel een beetje bang dat die al teveel heeft weggegeven, maar soit. Lijkt me een interessante, hopelijk kan ik me aansluiten bij jouw oordeelquote:Op maandag 6 januari 2020 16:03 schreef Ang3l het volgende:
Jojo Rabbit
[ afbeelding ]
IMDB: 8.0/10
Ik: 8.0/10
Vond het een geweldige film en mijn vrouw ook.quote:Op zondag 12 januari 2020 22:08 schreef flipsen het volgende:
[..]
Er draait echt geen moer in de bioscoop hier vandaag, maar deze wel (helaas niet in mijn favoriete bioscoop) dus ik ben erg benieuwd. Trailer al gezien, ben wel een beetje bang dat die al teveel heeft weggegeven, maar soit. Lijkt me een interessante, hopelijk kan ik me aansluiten bij jouw oordeel
Zal mijn vrouw eerst nog even moeten vertellen over de Hitler Jugend, want dat soort "details" zijn in Argentinië over het algemeen totaal niet bekend![]()
Bij ons waren de meningen gek genoeg 100% verschillend. Ik vond het een geweldige film (9.0!), mijn vrouw vond het he-le-maal niets en zat zich alleen maar op te winden. Hoe kan het dat er mensen lachen om Hitler? Dat mag niet, dat is verschrikkelijk! Mja, satire blijkt niet echt aan haar besteedquote:Op maandag 13 januari 2020 08:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Vond het een geweldige film en mijn vrouw ook.
8,5/10
quote:Op woensdag 8 januari 2020 23:11 schreef Karina het volgende:
Once Upon a Time ...in Hollywood (2019) - IMDb
De film gaat over de ietwat uitgerangeerde acteur Rick Dalton en zijn beste vriend tevens stuntman Cliff Booth. Rick krijgt niet echt grote rollen meer, hij mag meespelen in tv-series, meestal als de boef. Tussendoor zie je ook stukjes uit die tv-series. Eigenlijk gebeurt er de hele film niet zo heel veel, al krijg je wel een beetje een hint van wat er kan gaan komen wanneer Rick vertelt wie zijn buren zijn. Maar... op een gegeven moment gebeurt er toch wel watSPOILER: niet lezen als je de film nog moet kijken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond deze film echt geweldig, de muziek (sixties), de stukjes tussendoor, de vrienschap tussen Rick en Cliff en zeker de afloop. Aanrader wat mij betreft
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
quote:Op maandag 13 januari 2020 15:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu je het zegt, maar dan wel in de jongere jaren (dus zeg maar tot en met Leon).quote:Op maandag 13 januari 2020 15:23 schreef flipsen het volgende:
Ben ik overigens de enige die Sam Rockwell (Captain Klenzendorf) sprekend vond lijken op Gary Oldman (bijvoorbeeld van Léon)?
Dat heb ik in veel rollen van hem jaquote:Op maandag 13 januari 2020 15:23 schreef flipsen het volgende:
Ben ik overigens de enige die Sam Rockwell (Captain Klenzendorf) sprekend vond lijken op Gary Oldman (bijvoorbeeld van Léon)?
Omdat er voor Uncut Gems nog geen Nederlandse bioscooprelease gepland is kan ik je aanraden de film op het IFFR te gaan zien.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:27 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik zit echt al dagen te twijfelenen om de screener te downloaden of te wachten op de echte uitkomst. Ik ga wachten, echte films zijn het waard om voor te betalen.
Voor mij maken de beelden vooral de film (zeker in de bios), ik had het wel rauwer verwacht zoals de 1e wereldoorlog was. Het verhaal vond ik niet heel sterk. Als je echt de 1e wereldoorlog wil voelen dan moet je die docu kijken van Peter Jacksonquote:Op woensdag 8 januari 2020 17:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[ afbeelding ]
Indrukwekkend. De beelden icm de muziek en de "one-take".
@:Zipportal
@:yvonne
Welke bioscoop?quote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:38 schreef PippenScottie het volgende:
Ook net 1917 gezien. Fantastisch camerawerk.
En mooi realistisch beeld van de loopgraven, no mans land en de verwoesting van de oorlog. Een beeld ook van hoe jong die miljoenen jongens waren die streden in de oorlog.
Mager verhaal ja. Fantastische cinematografie. Maar dat mag je ook van Sam Mendes verwachtenquote:Op zaterdag 18 januari 2020 23:39 schreef illusions het volgende:
Heb 'm ook gezien maar vond hem eigenlijk niet heel aangrijpend noch spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |