Ah okay nou zo nieuwgierig ben ik ook weer nietquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon een paar wijven in elkaar slaan
diegene die je dan komt high fiven is homo ... denk ik dan
Gewoon is proberen bij de bushalte ofzo.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:55 schreef sp3c het volgende:
stuk makkelijker dan op fok! iedereen te vragen oftie homo is ook denk ik
Daar staan alleen proletenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Gewoon is proberen bij de bushalte ofzo.
@haags_kwartiertjequote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Daar staan alleen proleten
Okayquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
jongens morgen ben ik er niet
Ik snap je logica wel.. Om erachter te komen of iemand een sjw is, kun je ipv het vragen ook gewoon een paar blanke hetero mannen voor zijn/haar neus in elkaar slaan, als je dan een high five krijgt weet je ook gelijk dat het een sjw is..quote:
Succes ermee.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Feyenoord naar de overwinning schreeuwen
Ga je er heen?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Feyenoord naar de overwinning schreeuwen
Maja beer dusquote:
Zegt niks over morgenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Roda heeft ze ooit 10-0 gegeven
Ow oke.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee israel club
[..]
Neuh, was ook in 1997
hey lekkertje hoe is het vandaagquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:00 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik snap je logica wel.. Om erachter te komen of iemand een sjw is, kun je ipv het vragen ook gewoon een paar blanke hetero mannen voor zijn/haar neus in elkaar slaan, als je dan een high five krijgt weet je ook gelijk dat het een sjw is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |