abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_192640065
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 17:29 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Gewoon geduld en stapje voor stapje betere spelers inpassen. PSV heeft, net als in het echt, gewoon veel zwakke plakken in het elftal.
Dan nog is het mogelijk om in het eerste seizoen met grote afstand kampioen te worden en binnen 3 seizoenen de CL te winnen.
pi_192640820
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 23:03 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Dan nog is het mogelijk om in het eerste seizoen met grote afstand kampioen te worden en binnen 3 seizoenen de CL te winnen.
Hoe dan precies? Ik heb alleen controle over PSV, niet over Ajax. Ik kan 2x van Ajax winnen maar zolang zij de overige 32 wedstrijden winnen dan zul je nooit 'met grote afstand' kampioen worden. In mijn spel sta ik overigens 2de achter Ajax na 28 wedstrijden, ze hebben 2x gelijk gespeeld en 1x verloren :')
pi_192641211
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 23:42 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Hoe dan precies? Ik heb alleen controle over PSV, niet over Ajax. Ik kan 2x van Ajax winnen maar zolang zij de overige 32 wedstrijden winnen dan zul je nooit 'met grote afstand' kampioen worden. In mijn spel sta ik overigens 2de achter Ajax na 28 wedstrijden, ze hebben 2x gelijk gespeeld en 1x verloren :')
Ik zal mijn oude save morgen even opstarten. Dan kan ik je precies zeggen wat "grote afstand" in mijn optiek is. En misschien ben ik ook gewoon wel heel erg goed in deze game. ;)
pi_192641927
Brengt dit spel nooit patches uit ofzo? Echt nog nooit een rode kaart gezien die meer opleverde dan 1 match schorsing (sowieso echt ZELDEN een directe rode kaart. Totaal niet zoals in het echt).

En VAR altijd alleen maar voor pingels maar wel ontzettend vaak. Bij ongeveer 98% krijg je ook daadwerkelijk een penalty als die naar het scherm gaat.

Qua blessures ook echt ontzettend veel korte blessures maar maar HEEL weinig langdurige.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_192642105
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 01:54 schreef RipCity het volgende:
Brengt dit spel nooit patches uit ofzo? Echt nog nooit een rode kaart gezien die meer opleverde dan 1 match schorsing (sowieso echt ZELDEN een directe rode kaart. Totaal niet zoals in het echt).

En VAR altijd alleen maar voor pingels maar wel ontzettend vaak. Bij ongeveer 98% krijg je ook daadwerkelijk een penalty als die naar het scherm gaat.

Qua blessures ook echt ontzettend veel korte blessures maar maar HEEL weinig langdurige.
volgens mij spelen wij een ander spel
  zondag 19 april 2020 @ 10:03:31 #206
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_192695786
Spelen jullie nog een beetje in deze tijden? Ik heb een lange game lopen. Werkloos en zonder reputatie of diploma's begonnen en binnen een paar seizoenen de top bereikt:



Wexford in anderhalf seizoen van degradatiekandidaat naar topper in Ierland gebracht, Bangor precies hetzelfde verhaal maar in Wales. Toen de kans gekregen bij Cambuur, 15e in de KKD en via play offs het sprookje compleet gemaakt door direct te promoveren en 3e en 4e te worden in de Eredivisie :D Kon bijna niet beter.

Toen in het eerste seizoen met Schalke kampioen van de Bundesliga geworden, de EL en beker gewonnen ( :D ), toen in het begin van seizoen 2026/2027 overgestapt naar Spurs. Is in de Premier league wel andere koek, draait nog niet echt lekker. Wel boven verwachtingen (middenmoot, sta nu 6e na 26 duels).

Fijne game! _O_

Edit: Na uitgeschakeld te zijn in de CL door favoriet(!) FC Porto had het bestuur er al genoeg van. _O- Oké later! Bestuur vind dat ik minimaal 1 prijs had moeten pakken, maar we lagen voor mijn komst al uit de FA cup + stonden 13e toen ik binnenkwam. :D



Edit 2: en inmiddels aangenomen bij Bayern München _O_

[ Bericht 5% gewijzigd door Lindgren. op 19-04-2020 11:39:44 ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator zondag 19 april 2020 @ 12:34:53 #207
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_192697543
Jeboi Lindgren _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_192732359
Ik krijg het totaal niet op de rit in deze FM, maakt ook niet uit welke formatie of welke tactiek ik gebruik lijkt het wel. De ene wedstrijd win ik 0-6 met 80% balbezit en de volgende wedstrijd verlies ik 2-1 van een degradatiekandidaat en heb ik zelfs minder balbezit :')
pi_192750626




:')

Transferdeadline is net chter de rug, hij heeft nog 1 jaar te gaan in z'n huidige contract. Hij wilde weg, ik heb m op de TL gezet en aangeboden bij clubs, niemand wou hem.
Children of the night. What music they make.
pi_192768104


Braziliaanse regen genot _O_
pi_192799147
quote:
14s.gif Op donderdag 23 april 2020 15:33 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]

Braziliaanse regen genot _O_


_O_
pi_192813334


De selectie in februari 2024. Heerlijke tactics, sta bovenaan met slechts 10 tegengoals in 25 wedstrijden. En de verdediging is eigenlijk het minste deel van het elftal.

Speelde eerst met een box to box op de rechter cm, maar nu daar een ball winning midfielder staat gaat het goed.

Henderson in 2022 over kunnen nemen voor 20 miljoen (en 50% van de transferrechten voor Henderson zelf :+) en daarna is alles gaan lopen.Koop normaal nooit oudere spelers maar had weinig leiders.

Mooie bijkomstigheid is dat Henderson er ook voor zorgt dat spelers stoppen met zeuren om meer speeltijd of een nieuw contract, na een gesprek met hem is het vaak al gedaan. _O_

Ik ga dat vanaf nu vaker doen, een oudere speler kopen om aanvoerder te spelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2020 13:40:43 ]
pi_192834345
Winterstop!







Had de laatste 2/3 maanden een spitsenprobleem, de eerste spits had een gebroken rug dus mn 2e spits kon aan de bak, ging wel goed. Toen haalde ik een uitgeleende pits terug want ik had geen backup. Daarna raakte hij geblesseerd en daarna mn 2e spits ook :')

Timing ditdat.

Gelukkig heb ik 2 spelers die ook op de spitspositie kunnen spelen, maar ik speel altijd met een Complete Forward of een Target Man, en daar waren die 2 spelers wel slecht in.

Ook leuk dat ik Juve heb uitgeschakeld in de CL, die hebben de CL vorig seizoen gewonnen :+

[ Bericht 5% gewijzigd door DeHovenier op 27-04-2020 21:48:51 ]
Children of the night. What music they make.
pi_192834434
quote:
6s.gif Op zondag 26 april 2020 13:39 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]

De selectie in februari 2024. Heerlijke tactics, sta bovenaan met slechts 10 tegengoals in 25 wedstrijden. En de verdediging is eigenlijk het minste deel van het elftal.

Speelde eerst met een box to box op de rechter cm, maar nu daar een ball winning midfielder staat gaat het goed.

Henderson in 2022 over kunnen nemen voor 20 miljoen (en 50% van de transferrechten voor Henderson zelf :+) en daarna is alles gaan lopen.Koop normaal nooit oudere spelers maar had weinig leiders.

Mooie bijkomstigheid is dat Henderson er ook voor zorgt dat spelers stoppen met zeuren om meer speeltijd of een nieuw contract, na een gesprek met hem is het vaak al gedaan. _O_

Ik ga dat vanaf nu vaker doen, een oudere speler kopen om aanvoerder te spelen.
Netjes. Ik speel altijd met een BWM en een CF. Mijn vleugelspelers spelen altijd op W (aanvallend).

Mijn aanvoerder is een 23jarige fullback uit eigen jeugd :P

Dit is mijn standaardopstelling:



Children of the night. What music they make.
pi_192834581
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 21:37 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Netjes. Ik speel altijd met een BWM en een CF. Mijn vleugelspelers spelen altijd op W (aanvallend).

Mijn aanvoerder is een 23jarige fullback uit eigen jeugd :P

Dit is mijn standaardopstelling:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik speelde eerst ook met wingers, maar nu mijn backs en buitenspelers goed genoeg zijn kunnen ze wat aanvallender spelen.
pi_192932404
Regens *O*


Talentje van dit jaar:



_O-

Ondertussen zit ik in de CLkwartfinale tegen Chelsea en doe ik mee met Ajax aan stuivertjewisselen voor t kampioenschap:

Children of the night. What music they make.
pi_192938545
3de seizoen met PSV en inmiddels vrijwel uitsluitend Zuid-Amerikanen in de basis -O- Ik kan het op de 1 of andere manier gewoon niet laten als ik gasten zie met 5 ster potentie :') Ik zit nu een beetje tussen wal en schip; in de competitie heb ik geen uitdaging meer; win uit bij Ajax met de b-keuze nog met 0-3, maar in de CL kom ik gewoon nog te kort :') Nu in de poule met Porto, Barcelona en Inter en na 3 wedstrijden nog geen punt gehaald.
pi_192957300
_O-

Zirkzee transfervrij over kunnen nemen, heb mij in seizoen 23-24 gekwalificeerd voor CL voetbal en hij had blijkbaar geen zin om te verlengen bij Bayern.

Check zijn wedstrijdstatistieken en zijn waarde nu al. _O_



[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2020 13:26:30 ]
  Moderator dinsdag 5 mei 2020 @ 13:52:06 #219
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_192957557
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2020 13:25 schreef aTypisch het volgende:
_O-

Zirkzee transfervrij over kunnen nemen, heb mij in seizoen 23-24 gekwalificeerd voor CL voetbal en hij had blijkbaar geen zin om te verlengen bij Bayern.

Check zijn wedstrijdstatistieken en zijn waarde nu al. _O_

[ afbeelding ]
Wajoo _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_192974725
quote:
6s.gif Op zondag 26 april 2020 13:39 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]

De selectie in februari 2024. Heerlijke tactics, sta bovenaan met slechts 10 tegengoals in 25 wedstrijden. En de verdediging is eigenlijk het minste deel van het elftal.

Speelde eerst met een box to box op de rechter cm, maar nu daar een ball winning midfielder staat gaat het goed.

Henderson in 2022 over kunnen nemen voor 20 miljoen (en 50% van de transferrechten voor Henderson zelf :+) en daarna is alles gaan lopen.Koop normaal nooit oudere spelers maar had weinig leiders.

Mooie bijkomstigheid is dat Henderson er ook voor zorgt dat spelers stoppen met zeuren om meer speeltijd of een nieuw contract, na een gesprek met hem is het vaak al gedaan. _O_

Ik ga dat vanaf nu vaker doen, een oudere speler kopen om aanvoerder te spelen.
Toevallig een link of screen van instructies van je tactiek? Ziet er mooi uit!
pi_192974875
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 15:23 schreef SirDiehl10 het volgende:

[..]

Toevallig een link of screen van instructies van je tactiek? Ziet er mooi uit!
Staat toch links op de screenshot? Wat mis je?
pi_192975214
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2020 15:36 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Staat toch links op de screenshot? Wat mis je?
Bedoelde meer of je nog specifieke spelers instructies had ingesteld.
pi_192976610
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 15:57 schreef SirDiehl10 het volgende:

[..]

Bedoelde meer of je nog specifieke spelers instructies had ingesteld.
Ah, ja alleen geen zin om daar allemaal screenshots van te maken.

Maar die instructies zijn eigenlijk allemaal met dezelfde gedachte:

Voor alle spelers: Druk naar voren, harder tacklen en voor aanvallende spelers bijv minder schieten

en buitenspelers dus flink naar binnen laten (eentje zwerft wat meer ook) zodat de backs erover heen kunnen donderen

maar dat laatste zou ik pas doen als je goede inside forwards hebt, anders gewoon wingers met full backs die niet teveel er overheen gaan
pi_192984214
quote:
14s.gif Op woensdag 6 mei 2020 17:19 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ah, ja alleen geen zin om daar allemaal screenshots van te maken.

Maar die instructies zijn eigenlijk allemaal met dezelfde gedachte:

Voor alle spelers: Druk naar voren, harder tacklen en voor aanvallende spelers bijv minder schieten

en buitenspelers dus flink naar binnen laten (eentje zwerft wat meer ook) zodat de backs erover heen kunnen donderen

maar dat laatste zou ik pas doen als je goede inside forwards hebt, anders gewoon wingers met full backs die niet teveel er overheen gaan
Haha begrijpelijk, thanks voor je reactie.
pi_193023716
Ik bedenk me dat ik nog nooit een game in Nederland heb gehad met een andere club dan PSV. Ik wil het eigenlijk wel eens proberen met een KKD of degradatiekandidaat in Nederland. Doel is dan om binnen x jaar kampioen te worden in Nederland en de CK te winnen.

Twijfel tussen MVV en VVV. Al vind ik Telstar of Den Bosch ook wel aardig. Of TOP of Volendam. Hmmm. Nachtje over slapen maar.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')