abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 augustus 2019 @ 10:08:37 #51
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188569036
Piroe op huurbasis naar Sparta.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 10:20:12 #52
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188569134
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 09:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Momenteel qua team misschien niet, maar het is wel een veel grotere club met veel meer mogelijkheden.
Die mogelijkheden leiden vooralsnog in ieder geval niet tot meer prijzen of deelnames aan Europese competities. Maar financieel zal het zo zijn en de grotere competitie is uiteraard een voordeel..
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_188569288
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 10:00 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Wat maakt die club precies 'veel groter' dan?
Om te beginnen hebben ze een begroting die zeker 3x die van PSV is, ze spelen in een stadion met een capaciteit van ongeveer 75K, en ze hebben een veel groter achterland, Berlijn of Eindhoven...zoek de verschillen. In potentie zou deze club altijd top de top 5 van Duitsland moeten horen, waarom dat maar niet wil lukken is me een raadsel.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_188569635
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 19:09 schreef Scarface88 het volgende:
Ik snap ons beleid niet. We hebben een 10 miljoen spits die we verhuren en daarna halen we een spits. We hebben een supertalent achterin genaamd Obispo die verhuren we en we kopen een verdediger.

Niemand snapt dit. #Sjonout.
Ik was ook verrast dat men Obispo en Piroe verhuurt. Maar van de andere kant zijn dat ook jongeren. Je zou een team hebben met veel tieners zonder ervaren spelers. Alleen in de defensie heb je dan Viergever de oudste als ik het goed heb, en die niet capabel is om een team aan te sturen. En een zeer jong team is geweldig maar vaak ook wisselvallig. Dat men nu die oudere Griek huurt prima. Gelukkig word die gehuurd en niet gekocht. Want een talent zoals Lammers komt ook ooit weer terug(hoop ik). Persoonlijk is Lammers mijn favoriet.

Ik hoop wel nog op een zeer ervaren creatieve middenvelder.

Dan zou je wel een leuk team hebben. Het is gewoon doodzonde dat je nu al tegen die kwalificatie aanloopt dat een extra druk legt op een jong team. Had men van Basel gewonnen was je al verzekerd geweest van EL deelname. Nu word dit nog een zware opgave.

Bij Ajax lopen meer ervaren spelers zoals een Blind etc. Dat is het grote verschil met PSV vol met zeer jonge spelers. Van de andere kant is het leuk dat PSV nu eindelijk gebruik maakt van hun eigen jeugd. Dat is dan wel positief.
pi_188569747
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 10:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Om te beginnen hebben ze een begroting die zeker 3x die van PSV is, ze spelen in een stadion met een capaciteit van ongeveer 75K, en ze hebben een veel groter achterland, Berlijn of Eindhoven...zoek de verschillen. In potentie zou deze club altijd top de top 5 van Duitsland moeten horen, waarom dat maar niet wil lukken is me een raadsel.
Dat zegt ook niet alles. Parijs een wereldstad heeft nog nooit een club gehad met enige betekenis. Zelfs niet nu een idioot vanuit de zandbak er miljoenen insteekt is het nog niets. Het zal ook nooit iets worden met dat PSG.
pi_188569881
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:15 schreef Cherni het volgende:

[..]

Dat zegt ook niet alles. Parijs een wereldstad heeft nog nooit een club gehad met enige betekenis. Zelfs niet nu een idioot vanuit de zandbak er miljoenen insteekt is het nog niets. Het zal ook nooit iets worden met dat PSG.
Een hele rare constatering dit. PSG was altijd al een grote club in Frankrijk, misschien niet per se qua prijzen, maar wel qua historie en aanzien. Le Classique (de Franse versie van de Klassieker) gaat ook tussen PSG en Marseille, en dat duel wordt al decennia lang heel intens beleefd.

Ik denk zelfs dat je zou kunnen stellen dat na de overname van PSG het aanzien van de club in Frankrijk is gedaald. Maar om te stellen dat Parijs dus geen club van betekenis heeft, dan sla je de plank compleet mis :).

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2019 11:26:35 ]
pi_188569912
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:15 schreef Cherni het volgende:

[..]

Dat zegt ook niet alles. Parijs een wereldstad heeft nog nooit een club gehad met enige betekenis. Zelfs niet nu een idioot vanuit de zandbak er miljoenen insteekt is het nog niets. Het zal ook nooit iets worden met dat PSG.
Als je zo gaat redeneren dan zal Man City ook nooit wat worden. Ook daar hebben een paar idioten er een bak met geld tegenaan gegooid, en staat er vanuit het niets een club die waarschijnlijk de Premier League nog jaren zal domineren. Zelfde is in principe ook met Chelsea gebeurt, dat is ook altijd een marginaal clubje geweest, maar sinds Abramovic de boel overnam is "the sky the limit", en kunnen ze alles kopen wat ze maar willen. Tijden veranderen, traditionele topclubs die niet meegaan in die geldcarousel zullen afhaken en niet meer kunnen meekomen in de nationale en internationale top. Jij mag PSG niks vinden, maar sinds de rijke stinkerds daar de boel hebben overgenomen, zijn ze elk jaar met een straatlengte voorsprong kampioen geworden, en zijn ze in principe ook altijd een outsider voor het winnen van de CL. Dat dat nog niet gebeurt is zegt me verder vrij weinig, en is het gewoon een kwestie van tijd voor dat wel gaat gebeuren. Zolang ze daar schaamteloos honderden miljoenen op tafel kunnen smijten om hun selectie te versterken, doet de rest in Frankrijk gewoon mee voor spek en bonen. En laten we even wel wezen, als PSV 10 keer tegen het huidige PSG speelt, zal het 9 keer helemaal ondersteboven worden gespeeld.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_188569938
Mag deze in de OP?

  donderdag 22 augustus 2019 @ 11:37:59 #59
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_188570047
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 10:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Om te beginnen hebben ze een begroting die zeker 3x die van PSV is, ze spelen in een stadion met een capaciteit van ongeveer 75K, en ze hebben een veel groter achterland, Berlijn of Eindhoven...zoek de verschillen. In potentie zou deze club altijd top de top 5 van Duitsland moeten horen, waarom dat maar niet wil lukken is me een raadsel.
Nou ja, geen fancultuur door foute keuzes na de val van de muur en foute politici die de club ondersteunen. Sintelbaan. Berlijn. Onsympathieke en onsportieve spelers. Redenen genoeg.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 22 augustus 2019 @ 11:38:24 #60
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188570053
Dus, Jahanbaks. Zeg het maar jongens.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 11:40:26 #61
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188570088
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
Dus, Jahanbaks. Zeg het maar jongens.
Nog meer vleugelspelers *O*
pi_188570097
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 10:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Om te beginnen hebben ze een begroting die zeker 3x die van PSV is, ze spelen in een stadion met een capaciteit van ongeveer 75K, en ze hebben een veel groter achterland, Berlijn of Eindhoven...zoek de verschillen. In potentie zou deze club altijd top de top 5 van Duitsland moeten horen, waarom dat maar niet wil lukken is me een raadsel.
Je kunt een capaciteit van 10 miljoen toeschouwers hebben, als er maar 45000 komen gemiddeld heb je er niks aan natuurlijk.
pi_188570183
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:40 schreef tja77 het volgende:

[..]

Nog meer vleugelspelers *O*
In tegenstelling tot alle anderen is dit wel een rechtsbuiten.
pi_188570241
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:30 schreef Craptacular het volgende:
Mag deze in de OP?

[ afbeelding ]
Wie ben jij?
pi_188570393
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
Dus, Jahanbaks. Zeg het maar jongens.
Het maar jongens
pi_188570396
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:40 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Je kunt een capaciteit van 10 miljoen toeschouwers hebben, als er maar 45000 komen gemiddeld heb je er niks aan natuurlijk.
Dan is dat alsnog geen slecht gemiddelde voor een team dat in DL niet echt meedoet om de prijzen natuurlijk.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_188570532
quote:
99s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:50 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Wie ben jij?
woonplaats: Dordt
o.

Arme jij.
pi_188570557
quote:
9s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 12:09 schreef Craptacular het volgende:

[..]

woonplaats: Dordt
o.

Arme jij.
Nog eventjes maar gelukkig :) *O*
pi_188570574
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:25 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Een hele rare constatering dit. PSG was altijd al een grote club in Frankrijk, misschien niet per se qua prijzen, maar wel qua historie en aanzien. Le Classique (de Franse versie van de Klassieker) gaat ook tussen PSG en Marseille, en dat duel wordt al decennia lang heel intens beleefd.

Ik denk zelfs dat je zou kunnen stellen dat na de overname van PSG het aanzien van de club in Frankrijk is gedaald. Maar om te stellen dat Parijs dus geen club van betekenis heeft, dan sla je de plank compleet mis :).
Tja ook Hertha heeft een rijke historie. Welke club heeft dat niet? Ook een Monaco heeft een historie en een aanzien. Auxerre had dat ook. Hoe zit het eigenlijk met Auxerre.?

Maar je kunt toch niet ontkennen dat een wereldstad waar een Amsterdam mogelijk 20x in past niet brengt wat het zou moeten brengen.
Kom ik terug op het punt dat de grote van een stad niet alles zegt.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 12:19:00 #70
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188570660
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 12:00 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Het maar jongens
?
pi_188570780
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
Dus, Jahanbaks. Zeg het maar jongens.
Wil ik er best bij hebben, maar zal wel te duur zijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188571041
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 12:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wil ik er best bij hebben, maar zal wel te duur zijn.
Een echte rechtsbuiten zou wel lekker zijn.
pi_188571051
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 12:52 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Een echte rechtsbuiten zou wel lekker zijn.
Daarom. Maar hij zal wel 20 miljoen oid moeten kosten en dat is mij persoonlijk wat te gortig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_188571348
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 12:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Daarom. Maar hij zal wel 20 miljoen oid moeten kosten en dat is mij persoonlijk wat te gortig.
20 mil? Op basis van?
pi_188571428
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 13:26 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

20 mil? Op basis van?
Ze hebben 25 miljoen voor dat jong betaald en daar zullen ze het nodige van terug willen zien. Met wat steggelen en clausules zal je het naar 15 miljoen krijgen misschien. Dat vind ik nog steeds een erg groot risico.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')