Op het stuk tussen de Ketelbrug en Lelystad fiets je tussen de schapenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een weg zo helemaal precies rondom ging![]()
Hoe groot deel daarvan is fietspad? Hoe minder auto's, hoe beter namelijk
Na de wedstrijd heb ik speciaal op die jongen gelet, kijken of hij blijvend letsel had, toen heeft 'ie tien minuten met z'n handen op z'n knieën en z'n gezicht naar het veld gestaan zoveel last had 'ie ervan!quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Na de wedstrijd heb ik speciaal op die jongen gelet, kijken of hij blijvend letsel had, toen heeft 'ie tien minuten met z'n handen op z'n knieën en z'n gezicht naar het veld gestaan zoveel last had 'ie ervan!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga in april een weekendje naar Sevilla met mijn vriendin, wedstrijdje meepikken hoop ik maar heb je nog restaurant tips?
Daarom tapete ik me altijd in Koffieplanter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Na de wedstrijd heb ik speciaal op die jongen gelet, kijken of hij blijvend letsel had, toen heeft 'ie tien minuten met z'n handen op z'n knieën en z'n gezicht naar het veld gestaan zoveel last had 'ie ervan!
Nou ze hebben zon eetbaar huisje waar ze in zitten waar ze helemaal door geobsedeerd zijn, ze zijn alleen maar de hele dag als een soort hooligans bezig om dat huisje aan stukken te scheuren. Ze zijn inmiddels al een flink stuk onderweg. En gister probeerde de ene de andere van achter te besluipen maar die had dat dus door en ze stak haar achterwerk omhoog en piste vol in het gezicht van die ander. Ik stikte bijna van het lachen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed, en met jou?
Vertel eens iets over je dieren.
Heet die toevallig Patricia?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ze hebben zon eetbaar huisje waar ze in zitten waar ze helemaal door geobsedeerd zijn, ze zijn alleen maar de hele dag als een soort hooligans bezig om dat huisje aan stukken te scheuren. Ze zijn inmiddels al een flink stuk onderweg. En gister probeerde de ene de andere van achter te besluipen maar die had dat dus door en ze stak haar achterwerk omhoog en piste vol in het gezicht van die ander. Ik stikte bijna van het lachen.
Nou ze heet Suus maar je brengt me wel op ideeën.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heet die toevallig Patricia?
Vuelta begint pas om 18.56. Je hebt nog even de tijdquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:17 schreef heywoodu het volgende:
Even dat Flevolandrondje uitgetekend op de goddelijke Fietsroutenetwerkplanner, ongeveer 150km (plus nog 10 om er te komen en 10 terug naar huis dan). Als ik echt helemaal niks te doen heb ga ik die maar eens een keer proberen
Dat doe ik natuurlijk niet op een zaterdagsportkijkdag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vuelta begint pas om 18.56. Je hebt nog even de tijd
Nou nee, dat ga ik niet.quote:
Ik heb een festival grote vriend.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax is vrij vanavond hoor
Oh, het klonk als gebiedende wijs. Alsof wij dat allemaal moesten gaan missen.quote:
Ga je naar NDSM werf?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb een festival grote vriend.
Mysteryland?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb een festival grote vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |