Toch maar voor Mepal gegaan, 40 euro (plus de overige 30 voor alle andere hebbedingetjes) vond ik wat veel geld voor een experiment dat mogelijk gaat falenquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Je moet denk ik vooral zelf kijken wat je wilt. Groot, klein, veel vakjes, weinig? Voorziening voor (semi-)vloeistoffen? Er is van alles mogelijk, en je wordt er erg creatief van. En hebberig
Geen idee. Wat zijn maki's?quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:21 schreef Seven. het volgende:
Maki's zijn eigenlijk ook bijzonder geschikt voor bento's, of niet?
Soort aapjes, dacht ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Als je maar plezier hebt!quote:Op dinsdag 24 september 2019 20:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Toch maar voor Mepal gegaan, 40 euro (plus de overige 30 voor alle andere hebbedingetjes) vond ik wat veel geld voor een experiment dat mogelijk gaat falen
Ha, even teruggezocht naar aanleiding van dit topic en hier blijkbaar elf jaar geleden!quote:Op maandag 23 september 2019 20:53 schreef _Arual_ het volgende:
Gut dit deed ik 12 jaar terug. Zou het weer eens moeten oppakken, ik heb alle materialen en bakjes nog.
Ik heb wel mini potjes van sistemaquote:Op woensdag 25 september 2019 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
van die miniflesjes ben ik ook nog naar op zoek ja
quote:Op woensdag 25 september 2019 04:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, even teruggezocht naar aanleiding van dit topic en hier blijkbaar elf jaar geleden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee of ik de bakjes en prikkers en flesjes nog heb, eens zoeken!
Oeh die moet ik ook hebben!quote:Op woensdag 25 september 2019 14:31 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb wel mini potjes van sistema
https://www.gestrikt.nl/sistema-dressing-to-go-set-van-4
Gebruik het voor jam en dressing
gewoon box klaar maken voor het thuis werken!quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja beetje kut. Door corona ga ik niet alleen nooit meer naar kantoor, maar ook nooit meer ergens anders heen op reis eigenlijk. Dus ik heb nooit meer die box bij me
Dit is gelukt! Nu nog werken aan de tussendoortjes.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 12:28 schreef Seven. het volgende:
Leuk topic. Ik wil wat aan m'n eetgewoonten doen, te beginnen met gewoon ontbijten, gewoon lunchen en gewoon avondeten. Bento lijkt wel te passen in dat plaatje.
Deze troep mag je toch geen bento noemen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer klaar voor morgenAlleen nog even morgen een paar eitjes op brood bakken voor links onderin en dan kom ik de dag wel door
![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |