abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188568774
quote:
14s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 08:49 schreef Kreator het volgende:
Je kunt bij Tinder je data opvragen en dan kun je zien hoe vaak je hebt geswiped en hoeveel matches je had. 8-).

For the people wondering how to acquire your data and present it how I did...

Go to https://account.gotinder.com/data and click the first option. Request your data from Tinder.

In a day or two, you will receive an email from Tinder. Open the email and download the zip file on COMPUTER. It will NOT work on mobile.

Open the file and open the Index file. Under the usage tab, it will show you different categories of how many swipes right/left, matches, messages sent and received, as well as many times you opened the app.

I took the data from total matches, swipes right and left. I used Google Sheets to isolate the amount since the date is right next to it and added it all up using some Number Adder.

Sankey is the website I used for the flow diagram. It’s fairly easy to figure out.

Good luck.

Voorbeeld van iemand op reddit:

[ afbeelding ]
Ben ik dan zo panisch dat ik dit niet vertrouw? gotinder.com ipv tinder.com en een mailtje met een zip-file.

Iemand dit al geprobeerd?
pi_188568802
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 09:41 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ben ik dan zo panisch dat ik dit niet vertrouw? gotinder.com ipv tinder.com en een mailtje met een zip-file.

Iemand dit al geprobeerd?
Heb er nog niet op geklikt. Denk je dat het niet te vertrouwen is?
pi_188568822
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 09:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb er nog niet op geklikt. Denk je dat het niet te vertrouwen is?
Dat zeg ik toch hahaha ;)
pi_188568846
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 09:47 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch hahaha ;)
Probeer het dan even uit :Y
  donderdag 22 augustus 2019 @ 09:52:00 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188568872
quote:
10s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 09:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Iets wat ie niet vertrouwd toch aangeven het te moeten checken :')
pi_188568900
quote:
10s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 09:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:')

Maar ik heb ondertussen gegoogeld. Het lijkt echt vanuit Tinder te komen. Waarom ze dan een ander domein gebruiken gaat mij voorbij...
pi_188568933
Ja want dan kan je vertellen of wij het ook kunnen doen :D
  donderdag 22 augustus 2019 @ 09:56:59 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188568937
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 09:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Doe het zelf lekker
pi_188568941
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 09:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Doe het zelf lekker
Neem het niet zo serieus joh.
pi_188568945
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 09:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Je snapt hopelijk toch zelf wel dat als ik vertel dat ik iets misschien niet vertrouw, het niet te verwachten is dat ik daar iets mee doe... Daarom vraag ik of anderen het gedaan hebben.
pi_188568951
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 09:58 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Je snapt hopelijk toch zelf wel dat als ik vertel dat ik iets misschien niet vertrouw, het niet te verwachten is dat ik daar iets mee doe... Daarom vraag ik of anderen het gedaan hebben.
Je snapt toch ook wel dat ik een grapje maak...

Jeetje serieuze uurtje aangebroken? -O-
pi_188568962
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 09:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je snapt toch ook wel dat ik een grapje maak...

Jeetje serieuze uurtje aangebroken? -O-
Interpreteerde het niet als grapje, misschien wat meer van het knipoogje gebruiken ;)
pi_188568967
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 09:59 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Interpreteerde het niet als grapje, misschien wat meer van het knipoogje gebruiken ;)
Check al die smileys :{

Maar goed zal er voortaan nog meer bij doen... :P
pi_188569007
Maar ik heb het aangevraagd. :p
  donderdag 22 augustus 2019 @ 10:17:02 #215
545 dop
:copyright: dop
pi_188569113
quote:
14s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 08:49 schreef Kreator het volgende:
Je kunt bij Tinder je data opvragen en dan kun je zien hoe vaak je hebt geswiped en hoeveel matches je had. 8-).

For the people wondering how to acquire your data and present it how I did...

Go to https://account.gotinder.com/data and click the first option. Request your data from Tinder.

In a day or two, you will receive an email from Tinder. Open the email and download the zip file on COMPUTER. It will NOT work on mobile.

Open the file and open the Index file. Under the usage tab, it will show you different categories of how many swipes right/left, matches, messages sent and received, as well as many times you opened the app.

I took the data from total matches, swipes right and left. I used Google Sheets to isolate the amount since the date is right next to it and added it all up using some Number Adder.

Sankey is the website I used for the flow diagram. It’s fairly easy to figure out.

Good luck.

Voorbeeld van iemand op reddit:

[ afbeelding ]
goed hee, misschien handig linkje voor in de OP
@AlwaysHappy

https://account.gotinder.com/data klik de eerste optie.
Vraag je data op bij Tinder
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_188569200
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 09:29 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dit praat je jezelf aan hoor. Heb je het uberhaupt geprobeerd of waar aan merk je dat?
Weet niet man, op zich zou het niet zo raar zijn want het is dezelfde tendens die ik ook op tinder merk : 5 % van mijn matches tussen 18 en 22, 20 % van mijn matches tussen 22 en 26, 25% van mijn matches tussen 26 en 30 en 40% van mijn matches tussen 30-38 en 10% 40+.

Boeit niet heel veel verder allemaal, maar vind het best opvallend ; ) Maar idd dan die leeftijd ff wat strakker fixen.
pi_188569412
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 10:30 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Weet niet man, op zich zou het niet zo raar zijn want het is dezelfde tendens die ik ook op tinder merk : 5 % van mijn matches tussen 18 en 22, 20 % van mijn matches tussen 22 en 26, 25% van mijn matches tussen 26 en 30 en 40% van mijn matches tussen 30-38 en 10% 40+.

Boeit niet heel veel verder allemaal, maar vind het best opvallend ; ) Maar idd dan die leeftijd ff wat strakker fixen.
Ik weet niet zeker of je echt serieuze conclusies kunt trekken uit de likes die je krijgt. Denk dat je wel andere likes zou krijgen als mensen weten dat je het kunt zien wie je liked.
pi_188569489
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 10:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of je echt serieuze conclusies kunt trekken uit de likes die je krijgt. Denk dat je wel andere likes zou krijgen als mensen weten dat je het kunt zien wie je liked.
Ja, die likes worden gegeven op de beschikbare informatie die jij op je profiel zet.

Of dat ook representatief is voor jou in het echt valt te betwijfelen natuurlijk :P
pi_188569559
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 10:55 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja, die likes worden gegeven op de beschikbare informatie die jij op je profiel zet.

Of dat ook representatief is voor jou in het echt valt te betwijfelen natuurlijk :P
Ja het is de vraag hoeveel mensen het profiel lezen natuurlijk. Denk dat vrouwen er wel wat meer aandacht aan besteden om het te lezen.
pi_188569600
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja het is de vraag hoeveel mensen het profiel lezen natuurlijk. Denk dat vrouwen er wel wat meer aandacht aan besteden om het te lezen.
Niet per sé. Ik heb vaak genoeg gemerkt dat mijn tekst niet gelezen was en als ik er dan iets van zei was het 'o, op basis van die en die foto heb ik je geliked'. En ik daar godverdomme een partij moeite voor gedaan! ;)
pi_188569652
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Niet per sé. Ik heb vaak genoeg gemerkt dat mijn tekst niet gelezen was en als ik er dan iets van zei was het 'o, op basis van die en die foto heb ik je geliked'. En ik daar godverdomme een partij moeite voor gedaan! ;)
Ik lees het juist bij aantrekkelijke mannen. Als ik de foto niets vind dan lees ik ook vrijwel nooit de bio's.
pi_188569686
Ik lees nooit bio's maar maak gewoon een inschatting op basis van uiterlijk en opleidingsniveau. Foto's blijven overigens wel misleidend. Heb met vrouwen gedate die veel knapper waren dan op de foto, en vrouwen waarbij ik echt schrok toen ik ze ontmoette.

Iemand kan bijvoorbeeld een scheve mond hebben of een zenuwtrekje wat niet goed op de foto's wordt weergegeven.
pi_188569717
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:11 schreef Generationalpha het volgende:
Ik lees nooit bio's maar maak gewoon een inschatting op basis van uiterlijk en opleidingsniveau. Foto's blijven overigens wel misleidend. Heb met vrouwen gedate die veel knapper waren dan op de foto, en vrouwen waarbij ik echt schrok toen ik ze ontmoette.

Iemand kan bijvoorbeeld een scheve mond hebben of een zenuwtrekje wat niet goed op de foto's wordt weergegeven.
Zelfs schrikken? Wat was dan het verschil?
pi_188569718
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:11 schreef Generationalpha het volgende:

Je moet echt wat veranderen aan je dating gedrag als je die liefde voor het leven wil vinden.

Je hele dating gedrag is puur oppervlakkig...
Dan is het wel heel toevallig als je iets anders vind dan oppervlakkig.

Ga je best gewoon eens doen. :)
pi_188569730
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je moet echt wat veranderen aan je dating gedrag als je die liefde voor het leven wil vinden.

Je hele dating gedrag is puur oppervlakkig...
Dan is het wel heel toevallig als je iets anders vind dan oppervlakkig.

Ga je best gewoon eens doen. :)
Ja dit ja :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')