Ben ik dan zo panisch dat ik dit niet vertrouw? gotinder.com ipv tinder.com en een mailtje met een zip-file.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:49 schreef Kreator het volgende:
Je kunt bij Tinder je data opvragen en dan kun je zien hoe vaak je hebt geswiped en hoeveel matches je had..
For the people wondering how to acquire your data and present it how I did...
Go to https://account.gotinder.com/data and click the first option. Request your data from Tinder.
In a day or two, you will receive an email from Tinder. Open the email and download the zip file on COMPUTER. It will NOT work on mobile.
Open the file and open the Index file. Under the usage tab, it will show you different categories of how many swipes right/left, matches, messages sent and received, as well as many times you opened the app.
I took the data from total matches, swipes right and left. I used Google Sheets to isolate the amount since the date is right next to it and added it all up using some Number Adder.
Sankey is the website I used for the flow diagram. It’s fairly easy to figure out.
Good luck.
Voorbeeld van iemand op reddit:
[ afbeelding ]
Heb er nog niet op geklikt. Denk je dat het niet te vertrouwen is?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:41 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ben ik dan zo panisch dat ik dit niet vertrouw? gotinder.com ipv tinder.com en een mailtje met een zip-file.
Iemand dit al geprobeerd?
Dat zeg ik toch hahahaquote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb er nog niet op geklikt. Denk je dat het niet te vertrouwen is?
quote:
Doe het zelf lekkerquote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja want dan kan je vertellen of wij het ook kunnen doen
Je snapt hopelijk toch zelf wel dat als ik vertel dat ik iets misschien niet vertrouw, het niet te verwachten is dat ik daar iets mee doe... Daarom vraag ik of anderen het gedaan hebben.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja want dan kan je vertellen of wij het ook kunnen doen
Je snapt toch ook wel dat ik een grapje maak...quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:58 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk toch zelf wel dat als ik vertel dat ik iets misschien niet vertrouw, het niet te verwachten is dat ik daar iets mee doe... Daarom vraag ik of anderen het gedaan hebben.
Interpreteerde het niet als grapje, misschien wat meer van het knipoogje gebruikenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je snapt toch ook wel dat ik een grapje maak...
Jeetje serieuze uurtje aangebroken?
Check al die smileysquote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:59 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Interpreteerde het niet als grapje, misschien wat meer van het knipoogje gebruiken
goed hee, misschien handig linkje voor in de OPquote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:49 schreef Kreator het volgende:
Je kunt bij Tinder je data opvragen en dan kun je zien hoe vaak je hebt geswiped en hoeveel matches je had..
For the people wondering how to acquire your data and present it how I did...
Go to https://account.gotinder.com/data and click the first option. Request your data from Tinder.
In a day or two, you will receive an email from Tinder. Open the email and download the zip file on COMPUTER. It will NOT work on mobile.
Open the file and open the Index file. Under the usage tab, it will show you different categories of how many swipes right/left, matches, messages sent and received, as well as many times you opened the app.
I took the data from total matches, swipes right and left. I used Google Sheets to isolate the amount since the date is right next to it and added it all up using some Number Adder.
Sankey is the website I used for the flow diagram. It’s fairly easy to figure out.
Good luck.
Voorbeeld van iemand op reddit:
[ afbeelding ]
Weet niet man, op zich zou het niet zo raar zijn want het is dezelfde tendens die ik ook op tinder merk : 5 % van mijn matches tussen 18 en 22, 20 % van mijn matches tussen 22 en 26, 25% van mijn matches tussen 26 en 30 en 40% van mijn matches tussen 30-38 en 10% 40+.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 09:29 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dit praat je jezelf aan hoor. Heb je het uberhaupt geprobeerd of waar aan merk je dat?
Ik weet niet zeker of je echt serieuze conclusies kunt trekken uit de likes die je krijgt. Denk dat je wel andere likes zou krijgen als mensen weten dat je het kunt zien wie je liked.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:30 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Weet niet man, op zich zou het niet zo raar zijn want het is dezelfde tendens die ik ook op tinder merk : 5 % van mijn matches tussen 18 en 22, 20 % van mijn matches tussen 22 en 26, 25% van mijn matches tussen 26 en 30 en 40% van mijn matches tussen 30-38 en 10% 40+.
Boeit niet heel veel verder allemaal, maar vind het best opvallend ; ) Maar idd dan die leeftijd ff wat strakker fixen.
Ja, die likes worden gegeven op de beschikbare informatie die jij op je profiel zet.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of je echt serieuze conclusies kunt trekken uit de likes die je krijgt. Denk dat je wel andere likes zou krijgen als mensen weten dat je het kunt zien wie je liked.
Ja het is de vraag hoeveel mensen het profiel lezen natuurlijk. Denk dat vrouwen er wel wat meer aandacht aan besteden om het te lezen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:55 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ja, die likes worden gegeven op de beschikbare informatie die jij op je profiel zet.
Of dat ook representatief is voor jou in het echt valt te betwijfelen natuurlijk
Niet per sé. Ik heb vaak genoeg gemerkt dat mijn tekst niet gelezen was en als ik er dan iets van zei was het 'o, op basis van die en die foto heb ik je geliked'. En ik daar godverdomme een partij moeite voor gedaan!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja het is de vraag hoeveel mensen het profiel lezen natuurlijk. Denk dat vrouwen er wel wat meer aandacht aan besteden om het te lezen.
Ik lees het juist bij aantrekkelijke mannen. Als ik de foto niets vind dan lees ik ook vrijwel nooit de bio's.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet per sé. Ik heb vaak genoeg gemerkt dat mijn tekst niet gelezen was en als ik er dan iets van zei was het 'o, op basis van die en die foto heb ik je geliked'. En ik daar godverdomme een partij moeite voor gedaan!
Zelfs schrikken? Wat was dan het verschil?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:11 schreef Generationalpha het volgende:
Ik lees nooit bio's maar maak gewoon een inschatting op basis van uiterlijk en opleidingsniveau. Foto's blijven overigens wel misleidend. Heb met vrouwen gedate die veel knapper waren dan op de foto, en vrouwen waarbij ik echt schrok toen ik ze ontmoette.
Iemand kan bijvoorbeeld een scheve mond hebben of een zenuwtrekje wat niet goed op de foto's wordt weergegeven.
Je moet echt wat veranderen aan je dating gedrag als je die liefde voor het leven wil vinden.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:11 schreef Generationalpha het volgende:
Ik lees nooit bio's maar maak gewoon een inschatting op basis van uiterlijk en opleidingsniveau. Foto's blijven overigens wel misleidend. Heb met vrouwen gedate die veel knapper waren dan op de foto, en vrouwen waarbij ik echt schrok toen ik ze ontmoette.
Iemand kan bijvoorbeeld een scheve mond hebben of een zenuwtrekje wat niet goed op de foto's wordt weergegeven.
Ja dit jaquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je moet echt wat veranderen aan je dating gedrag als je die liefde voor het leven wil vinden.
Je hele dating gedrag is puur oppervlakkig...
Dan is het wel heel toevallig als je iets anders vind dan oppervlakkig.
Ga je best gewoon eens doen.
Nouja, gewoon echt niet knap. Was een meisje dat echt veel steviger was dan op de foto en een beetje scheel keek. En ik ben echt niet zo'n lul dat ik dan meteen wegren, heb gewoon een drankje gedaan. Maar het kan natuurlijk weleens tegenvallen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zelfs schrikken? Wat was dan het verschil?
Dat heb ik toch al toegegeven.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je moet echt wat veranderen aan je dating gedrag als je die liefde voor het leven wil vinden.
Ah de bekende vrouwentrucquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nouja, gewoon echt niet knap. Was een meisje dat echt veel steviger was dan op de foto en een beetje scheel keek. En ik ben echt niet zo'n lul dat ik dan meteen wegren, heb gewoon een drankje gedaan. Maar het kan natuurlijk weleens tegenvallen.
Dat ben je wel... want je hebt dat drankje alleen maar gedaan om niet lullig te doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nouja, gewoon echt niet knap. Was een meisje dat echt veel steviger was dan op de foto en een beetje scheel keek. En ik ben echt niet zo'n lul dat ik dan meteen wegren, heb gewoon een drankje gedaan. Maar het kan natuurlijk weleens tegenvallen.
Ja tuurlijk maar dat mag toch? Jij hebt dat vast ook weleens gedaan bij een man.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat ben je wel... want je hebt dat drankje alleen maar gedaan om niet lullig te doen.
Dus effectief had je dr al afgeschreven
Hm mja heb 1x iets dergelijks gehad.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar dat mag toch? Jij hebt dat vast ook weleens gedaan bij een man.
Haha, daarom ga ik nooit dat soort dingen doen op een eerste date. Liever iets waarbij je er eenvoudig een einde aan kan maken en het niet zo ongemakkelijke vervelende avond wordtquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm mja heb 1x iets dergelijks gehad.
En had toen afgesproken wat te gaan eten... dus wegrennen na 1 drankje was geen optie
Het was wel een heel lange avond.
Ja, alleen een drankje is toch meestal de veiligste optie.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm mja heb 1x iets dergelijks gehad.
En had toen afgesproken wat te gaan eten... dus wegrennen na 1 drankje was geen optie
Het was wel een heel lange avond.
Ach, kom nou toch, als ik alle "gemene" dingen die vrouwen flikken op moet gaan schrijven, dan kan ik wel een paar A4 vol schrijven..quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat ben je wel... want je hebt dat drankje alleen maar gedaan om niet lullig te doen.
Ik ben het ermee eens dat hij wat moet veranderen wil ie een relatie vinden, maar in deze snap ik hem wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dit is logisch maar als er wat in het profiel staat wat niet bij je past kun je daar al op selecteren natuurlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:36 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat hij wat moet veranderen wil ie een relatie vinden, maar in deze snap ik hem wel.
Uiterlijk is randvoorwaardelijk voor veel mannen, inclusief mezelf. Qua uiterlijk moet het dan wel kloppen, wil je er moeite in gaan steken. En ja, dan kan het soms tegenvallen waardoor je geen zin meer krijgt iemand te leren kennen.
Heb dit zelf ook vaak zat meegemaakt. Het maakt voor mij persoonlijk dan niet zoveel meer uit hoe leuk iemand qua persoon is, want ik voel me niet aangetrokken tot het uiterlijk, en ben niet opzoek naar een platonische vriendin.
Ja maar het gaat erom dat je op de date achter bepaalde uiterlijke dingen komt die juist NIET in het profiel stonden. Dat wordt oppervlakkig genoemd hierboven, maar voor veel mannen is dit gewoon een randvoorwaarde.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is logisch maar als er wat in het profiel staat wat niet bij je past kun je daar al op selecteren natuurlijk.
Oh ja natuurlijk. Maar ze zei dit omdat hij aangaf helemaal geen bios te lezen maar gewoon alleen op fotos te selecteren. En fotos zijn natuurlijk ook geen garantie voor een een klik in het echt. Dat weet ik maar al te goedquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:38 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ja maar het gaat erom dat je op de date achter bepaalde uiterlijke dingen komt die juist NIET in het profiel stonden.
Precies, dit! Toen ik nog jong was, ooit wel eens geprobeerd om door te gaan, ondanks dat ik haar niet zo aantrekkelijk vond..quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:36 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat hij wat moet veranderen wil ie een relatie vinden, maar in deze snap ik hem wel.
Uiterlijk is randvoorwaardelijk voor veel mannen, inclusief mezelf. Qua uiterlijk moet het dan wel kloppen, wil je er moeite in gaan steken. En ja, dan kan het soms tegenvallen waardoor je geen zin meer krijgt iemand te leren kennen.
Heb dit zelf ook vaak zat meegemaakt. Het maakt voor mij persoonlijk dan niet zoveel meer uit hoe leuk iemand qua persoon is, want ik voel me niet aangetrokken tot het uiterlijk, en ben niet opzoek naar een platonische vriendin.
Dit ja. Zo tegen over elkaar zittenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:39 schreef KLady2 het volgende:
een drankje doen maakt het wel lastig dat je vaak bij elkaar zit en het gevoel hebt dat je moet praten. Meestal probeer ik iets als een wandelingetje door een park of stad te doen. Als het dan bevalt kan je altijd nog op een terrasje zitten
Was voor mij ook de laatste keer hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:34 schreef KLady2 het volgende:
[..]
Haha, daarom ga ik nooit dat soort dingen doen op een eerste date. Liever iets waarbij je er eenvoudig een einde aan kan maken en het niet zo ongemakkelijke vervelende avond wordt
Hij gaf aan dat ie beoordeelt op foto's en opleidingsniveau (inschatting). Daar ben ik het mee eens, want als je uiterlijk niet klopt heb ik ook geen zin om verder op iemand in te gaan. Als je dan op de date merkt dat het uiterlijk minder is, ben ik ook minder aangetrokken.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk. Maar ze zei dit omdat hij aangaf helemaal geen bios te lezen maar gewoon alleen op fotos te selecteren. En fotos zijn natuurlijk ook geen garantie voor een een klik in het echt. Dat weet ik maar al te goed
Ik selecteer gewoon vooral op uiterlijk en opleidingsniveau. Als het een knappe dame is met een prima opleiding dan is ze vaak echt wel in staat tot een leuk gesprek.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:36 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Is ook belangrijk. Vind dat niet oppervlakkig, al wordt dat soms zo gesteld. Ik kan geen relatie aangaan met een lelijk iemand maar met een supergoed karakter.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik selecteer allereerst ook op uiterlijk. Is niet alleen aan mannen voorbehouden :p
Voor sommigen wel erg engquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit ja. Zo tegen over elkaar zitten
Ja dat begrijp ikquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:41 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hij gaf aan dat ie beoordeelt op foto's en opleidingsniveau (inschatting). Daar ben ik het mee eens, want als je uiterlijk niet klopt heb ik ook geen zin om verder op iemand in te gaan. Als je dan op de date merkt dat het uiterlijk minder is, ben ik ook minder aangetrokken.
Ligt er maar net aan hoe niet kapot ik ben van haar uiterlijk. Vaak heb ik dan al wel bepaald dat het geen relatie kan worden, maar mits ze niet te lelijk is zou ik er wel een avondje mee kunnen beleven.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:42 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik selecteer gewoon vooral op uiterlijk en opleidingsniveau. Als het een knappe dame is met een prima opleiding dan is ze vaak echt wel in staat tot een leuk gesprek.
Vraag aan jou: Zou jij er nog mee naar bed gaan als je er eigenlijk al niet kapot van bent qua uiterlijk? Heb dat dilemma ook wel een paar keer gehad.
Heb gemerkt dat de dates waarmee ik wat deed afgezien van 1 leuker waren dan de dates waarmee ik op een terrasje heb gezeten.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:42 schreef KLady2 het volgende:
[..]
Voor sommigen wel erg eng
Als mijn date dan gewoon leuk kan praten heb ik er geen moeite mee, maar anders beter een activitiet
Ik vind dit maar raar. Als je een beetje sociaal aangelegd bent kun je toch wel een drankje met iemand doen en een gesprek voeren? Misschien praat ik makkelijk maar als je elkaar voor het eerst ziet lijkt het me dat je zoveel hebt om over te praten.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je tegenover elkaar moet gaan zitten?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja kan wel een gesprek met je voeren hoor maar voel soms dat er zon druk op ligt om maar te blijven praten.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik vind dit maar raar. Als je een beetje sociaal aangelegd bent kun je toch wel een drankje met iemand doen en een gesprek voeren? Misschien praat ik makkelijk maar als je elkaar voor het eerst ziet lijkt het me dat je zoveel hebt om over te praten.
Ja je kan ook anders gaan zitten.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:45 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Wie zegt dat je tegenover elkaar moet gaan zitten?
Altijd naast elkaar. Anders kun je elkaar niet aanraken.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja, hij vond haar niet aantrekkelijk. Dan houdt het op, toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ja, bij mij ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb gemerkt dat de dates waarmee ik wat deed afgezien van 1 leuker waren dan de dates waarmee ik op een terrasje heb gezeten.
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Altijd naast elkaar. Anders kun je elkaar niet aanraken.
Newbie.
Het moet wel van 2 kanten komen. Ik praat ook wel redelijk makkelijk, maar als mijn date het niet doet krijg je zo'n interview. Blerghquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:44 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik vind dit maar raar. Als je een beetje sociaal aangelegd bent kun je toch wel een drankje met iemand doen en een gesprek voeren? Misschien praat ik makkelijk maar als je elkaar voor het eerst ziet lijkt het me dat je zoveel hebt om over te praten.
Ook weleens gehad ja. Voelde me dan toch een beetje lullig na afloop.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:44 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe niet kapot ik ben van haar uiterlijk. Vaak heb ik dan al wel bepaald dat het geen relatie kan worden, maar mits ze niet te lelijk is zou ik er wel een avondje mee kunnen beleven.
Ja en denk dat je tijdens een activiteit ook wat meer ontspannen bent.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:47 schreef KLady2 het volgende:
[..]
ja, bij mij ook.
Dat je naast elkaar kan zitten klopt, dat doe ik ook meestal, maar blijft de valkuil hetzelfde. Te lange stiltes. BIj activiteiten heb je dan minder de drang dat je iets moet zeggen
Ik heb daar eigenlijk nooit last van, lange stiltes. Zou ook denken dat dat een teken is van weinig raakvlakken.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:47 schreef KLady2 het volgende:
[..]
ja, bij mij ook.
Dat je naast elkaar kan zitten klopt, dat doe ik ook meestal, maar blijft de valkuil hetzelfde. Te lange stiltes. BIj activiteiten heb je dan minder de drang dat je iets moet zeggen
Ja dat is waar, het moet niet zo zijn dat je constant het gesprek op gang moet houden. Of van die pijnlijke stiltes krijgt. Een tijdje geleden had ik juist het omgekeerde, dat meisje bleef maar nonstop ratelen, kwam er nauwelijks tussenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:48 schreef KLady2 het volgende:
[..]
Het moet wel van 2 kanten komen. Ik praat ook wel redelijk makkelijk, maar als mijn date het niet doet krijg je zo'n interview. Blergh
Jup.. en met sommige mensen klikt het grwoon echt niet... zit je daar danquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:48 schreef KLady2 het volgende:
[..]
Het moet wel van 2 kanten komen. Ik praat ook wel redelijk makkelijk, maar als mijn date het niet doet krijg je zo'n interview. Blergh
Ik heb weleens met iemand een escaperoom gedaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en denk dat je tijdens een activiteit ook wat meer ontspannen bent.
De volgende eerste date ga ik naar een arcadehal. Vind ik wel een goed voorstel
Haha, ik houd van dit soort uitdagende vrouwen. Tien keer beter dan van die saaie types die geen spanning opzoeken.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:52 schreef Afwazig het volgende:
Mijn vorige date vertelde op voorhand: als je niks aan bent na een half glas wijn ben ik weg.. Geniaal toch?
Oh, dat is ook wel irritant. Gelukkig zijn de meeste mannen niet van die ratelbandenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja dat is waar, het moet niet zo zijn dat je constant het gesprek op gang moet houden. Of van die pijnlijke stiltes krijgt. Een tijdje geleden had ik juist het omgekeerde, dat meisje bleef maar nonstop ratelen, kwam er nauwelijks tussen.
Maargoed, dan nog vind ik een drankje doen lekker laagdrempelig. Is het niks, ga je na één drankje weg. Dat kan toch? Mijn vorige date vertelde op voorhand: als je niks aan bent na een half glas wijn ben ik weg.. Geniaal toch?
Zo doe ik het ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja dat is waar, het moet niet zo zijn dat je constant het gesprek op gang moet houden. Of van die pijnlijke stiltes krijgt. Een tijdje geleden had ik juist het omgekeerde, dat meisje bleef maar nonstop ratelen, kwam er nauwelijks tussen.
Maargoed, dan nog vind ik een drankje doen lekker laagdrempelig. Is het niks, ga je na één drankje weg. Dat kan toch? Mijn vorige date vertelde op voorhand: als je niks aan bent na een half glas wijn ben ik weg.. Geniaal toch?
Heb je momenteel een relatie?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook.
Is het niets ben je snel weer weg. Is het leuk ga je daarna wat eten, leuke wandeling, romantische plekje in het licht van de maan voor de eerste kus en daarna nog even wat drinken thuis of bij haar.
Kun je toch prima seks hebben?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:03 schreef Generationalpha het volgende:
Vanavond overigens weer een date. Ik kan jullie plechtig beloven dat het geen seks wordt want ze moet morgen vroeg op.
Maar je hebt het wel gevraagd?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:03 schreef Generationalpha het volgende:
Vanavond overigens weer een date. Ik kan jullie plechtig beloven dat het geen seks wordt want ze moet morgen vroeg op.
Ja dat wel natuurlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar je hebt het wel gevraagd?
Ja precies, het was uiteindelijk ook heel gezellig. Vrijdag gaan we weer een terrasje pakken. Ik ben zelf best assertief en heb ben niet op mijn mondje gevallen dus ik denk dat een introvert of verlegen persoon ook totaal niet matcht.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:54 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Haha, ik houd van dit soort uitdagende vrouwen. Tien keer beter dan van die saaie types die geen spanning opzoeken.
Ik zou direct terugzeggen 'Mooi, meer wijn voor mij'. Dit creeert een goede sfeer om elkaar lekker uit te dagen
want je sext de hele nacht door?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:03 schreef Generationalpha het volgende:
Hm ik ben redelijk introvert maar ook een enorme flapuit en zou jouw reactie dus zeker wel waarderen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:09 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja precies, het was uiteindelijk ook heel gezellig. Vrijdag gaan we weer een terrasje pakken. Ik ben zelf best assertief en heb ben niet op mijn mondje gevallen dus ik denk dat een introvert of verlegen persoon ook totaal niet matcht.
Yep. Half december ontmoet via Tinder en we wonen al sinds begin februari samen (beetje vanwege de omstandigheden, want dat is op zichzelf natuurlijk veel te snel).quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:59 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Heb je momenteel een relatie?
Nou...quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:09 schreef KLady2 het volgende:
[..]
want je sext de hele nacht door?
Nouja introvert is opzich het probleem niet, maar als je daarnaast ook nog eens verlegen bent of sociaal incapabel dan krijg je zo`n eenzijdig gesprekquote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm ik ben redelijk introvert maar ook een enorme flapuit en zou jouw reactie dus zeker wel waarderen.
Zit helemaal niet te wachten op iemand die alleen maar ja, nee en amen zegt
Verslaafd? Nee hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:23 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ja, heel Fok weet ondertussen dat je seksverslaafd bent
Ok, interessant. Gezien de leeftijd van je kids ben je een stukje ouder dan ik. Hoeveel dates heb jij ervoor nodig gehad om tot deze vlam te komen?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Yep. Half december ontmoet via Tinder en we wonen al sinds begin februari samen (beetje vanwege de omstandigheden, want dat is op zichzelf natuurlijk veel te snel).
Na een of twee keer klaarkomen vind ik het wel mooi geweest. Je bent dan toch moe.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Verslaafd? Nee hoor.
Maar een hete nacht is toch niet zo bijzonder. Zeker niet in het begin, als je even de hele wereld om je heen vergeet.
Wat zit er in dat tasje dan? En waar ben je bang voor?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Voor de vrouwen, of misschien ook wel mannenAls jullie op een date naar het toilet gaan nemen jullie dan je tasje mee of laten jullie die liggen?
Ik laat hem altijd liggen en dan op het punt dat ik op het toilet ben denk ik jezus wat dom. :p
Geld/pasjes en sleutels. Soms ook telefoon.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat zit er in dat tasje dan? En waar ben je bang voor?
Ach dat komt vrijwel altijd wel goed toch. Als je date er daadwerkelijk met jouw tas vandaar gaat is er ook wel echt iets mis met je inschattingsvermogen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geld/pasjes en sleutels. Soms ook telefoon.
Dat iemand er mee vandoor gaat natuurlijk
Nou hoezo?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:38 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ach dat komt vrijwel altijd wel goed toch. Als je date er daadwerkelijk met jouw tas vandaar gaat is er ook wel echt iets mis met je inschattingsvermogen.
Ja, als je bezig bent tot nadat het licht wordt ben je strikt genomen toch ook de hele nacht bezig geweest. Ik neem aan dat in de uren voor de seks er ook al een bepaalde sfeer hing.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:31 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Na een of twee keer klaarkomen vind ik het wel mooi geweest. Je bent dan toch moe.
De laatste keer dat ik seks had na het uitgaan was ik ongeveer 2 uur bezig ofzo? En dat was toen ook wel prima. Het was in ieder geval al licht toen we gingen slapen.
Oude lul :pquote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, als je bezig bent tot nadat het licht wordt ben je strikt genomen toch ook de hele nacht bezig geweest. Ik neem aan dat in de uren voor de seks er ook al een bepaalde sfeer hing.
Dus dat vind ik ook wel tellen.
Maar een hele nacht seks komt ook wel eens voor hier, maar dat zijn ook uitzonderingen. Ik trek het inmiddels slechter om een hele nacht door te halen.
Heb dinsdag echt 1 uurtje geslapen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, als je bezig bent tot nadat het licht wordt ben je strikt genomen toch ook de hele nacht bezig geweest. Ik neem aan dat in de uren voor de seks er ook al een bepaalde sfeer hing.
Maar een hele nacht seks komt ook wel eens voor hier, maar dat zijn ook uitzonderingen. Ik trek het inmiddels slechter om een hele nacht door te halen.
Tussen de vriendin daarvoor en deze zaten slechts enkele vrouwen. Een is gebleven bij 1 date (mooie en leuke vrouw, maar ik voelde geen enkele seksuele aantrekkingskracht, dus dan houdt het op), de anderen enkele dates. Tsja, niet echt geteld.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:31 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ok, interessant. Gezien de leeftijd van je kids ben je een stukje ouder dan ik. Hoeveel dates heb jij ervoor nodig gehad om tot deze vlam te komen?
Dat had ik toen ookquote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:44 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Heb dinsdag echt 1 uurtje geslapen.Gebeurt me wel te vaak.
Snel voor elkaar hoor.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tussen de vriendin daarvoor en deze zaten slechts enkele vrouwen. Een is gebleven bij 1 date (mooie en leuke vrouw, maar ik voelde geen enkele seksuele aantrekkingskracht, dus dan houdt het op), de anderen enkele dates. Tsja, niet echt geteld.
Kwa tijd zat er ook maar iets van anderhalve maand tussen de vorige en deze relatie denk ik. Zou ik op moeten zoeken eerlijk gezegd.
Ja oke dat klopt.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |