Kom nou. Als hij op zwart zaad had gezeten, had je ook gezegd dat hij zo veel mogelijk geld probeert te verdienen. Je zoekt gewoon een stok om mee te slaan, omdat zijn klimaatverhaal je ontrieft. Zeg dat dan gewoon. Dat stomme geouwehoer eromheen telkens om maar in dit topic ongebreideld gif te kunnen spuwen, het maakt het topic er niet leuker op, want het is gewoon wat random schelden op mensen.quote:Op woensdag 11 december 2019 00:52 schreef machtpen het volgende:
Gerrit Hoemstra altijd hysterisch over klimaatverandering. Terwijl hij zelf multimiljonair is door zijn klimaat adviesbureau. Hoe meer mensen erin trappen hoe rijker hij wordt.
Er is gewoon een stok om mee te slaan maar dat staat jou niet aan.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kom nou. Als hij op zwart zaad had gezeten, had je ook gezegd dat hij zo veel mogelijk geld probeert te verdienen. Je zoekt gewoon een stok om mee te slaan, omdat zijn klimaatverhaal je ontrieft. Zeg dat dan gewoon. Dat stomme geouwehoer eromheen telkens om maar in dit topic ongebreideld gif te kunnen spuwen, het maakt het topic er niet leuker op, want het is gewoon wat random schelden op mensen.
Volgens mij was de insteek: 'Ik kreeg eens een klap van Bassie, dus ik haat die clown'. Of 'Bonnie jatte ooit mijn bier, en sindsdien mot ik dat mens niet meer!' Of andere vuige roddel en achterklap.
Jij hebt geen idee of die mij niet aanstaat.quote:Op woensdag 11 december 2019 10:56 schreef machtpen het volgende:
[..]
Er is gewoon een stok om mee te slaan maar dat staat jou niet aan.
Met zijn gummie ADHD kop al die gasten hebben dat.quote:Op donderdag 5 september 2019 11:03 schreef BasEnAad het volgende:
Jochem Myjer,
is een parodie op zichzelf met zijn hijgerige haastige gedrag, ik kan er niet naar kijken.
Zet altijd vreselijk pijnlijk moralistische teksten op zijn sociale media.
Schrijft kinderboeken
Maar volwassenen die het nodig vinden om zulke reacties neer te plempen zijn ook niet helemaal goed.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:23 schreef Craptacular het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)tberichten-over-baby
Shelly Sterk die haar ugly ass baby op insta hoereert en dan boos wordt om hatelijke reacties.
Het is het internet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:01 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Maar volwassenen die het nodig vinden om zulke reacties neer te plempen zijn ook niet helemaal goed.
Doen ze dat ook bij ouders die ze op straat tegenkomen, al wandelend met de baby?
Die baby is toch noet zo lelijk? Heb wel eens ergere exemplaren gezien. En dan nog heef je niet zo'n commentaar.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:23 schreef Craptacular het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)tberichten-over-baby
Shelly Sterk die haar ugly ass baby op insta hoereert en dan boos wordt om hatelijke reacties.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:30 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Zeker van mannen die niet kunnen hebben dat het knappe meisje nu moeder is en zij niet de vader zijn. Wat in- en in triest dit.
Nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:45 schreef Ciclon het volgende:
Steffie 'aandachtsjunk' De Pous
Die doet alles om maar op tv te komen
80 dates
Yoga
En nu 1 van die malafide stichtingen van der
Zat gister bij Op1. Ze de bewoners op Lesbos extreem rechts nav dat men die NGO's spuugzat waren.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:49 schreef Ciclon het volgende:
Zat gister bij Op1. Ze de bewoners op Lesbos extreem rechts nav dat men die NGO's spuugzat waren.
Dus daar heeft die moraalridder ook al aan mee gedaan, niet te gelovenquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:53 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik haar haar van het mooiste meisje van de klas.
Dat ze op Lesbos met dat vluchtelingengebeuren bezig was kwam toen ook uitgebreid aan bod.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:56 schreef Ciclon het volgende:
Dus daar heeft die moraalridder ook al aan mee gedaan, niet te geloven![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, zit wel iets in. Je kúnt bijna niet sympathiek zijn én BN-er.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:26 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja dit dus, vind het bijna allemaal narcistische figuren.
Ze hebben allemaal de ziekelijk hang naar aandacht. Dat komt omdat ze ook best snel uitgekotst kunnen worden en wat ga je dan doen als "BN-er". Want ze kunnen in de regel niet echt veel. Dan wordt het werken in een winkel.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:26 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja dit dus, vind het bijna allemaal narcistische figuren.
Of ze gaan zich aanstellen op Instagram, zoals Gaby Blaaser of Yvonne Coldewijer (https://www.instagram.com/lifeofyvonne/).quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:17 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal de ziekelijk hang naar aandacht. Dat komt omdat ze ook best snel uitgekotst kunnen worden en wat ga je dan doen als "BN-er". Want ze kunnen in de regel niet echt veel. Dan wordt het werken in een winkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |