We merken geen verslechtering zoals we dat wel merkten toen hij naar regulier onderwijs ging. Dus we zijn er heel blij mee.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:37 schreef FlyingFish het volgende:
Wat fijn MwC! Merk je qua gedrag na school ook verbetering?
quote:Op donderdag 5 september 2019 19:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hier is onze Sjaak deze week voor het eerst 2 hele dagen naar school geweest, in plaats van 2 halve dagen. Hij is hartstikke moe, maar het ging goed en hij vond het leukVooruitgang! We zijn er blij mee!
Wat fijn!quote:Op donderdag 5 september 2019 20:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
We merken geen verslechtering zoals we dat wel merkten toen hij naar regulier onderwijs ging. Dus we zijn er heel blij mee.
quote:Op donderdag 5 september 2019 19:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
Hier is onze Sjaak deze week voor het eerst 2 hele dagen naar school geweest, in plaats van 2 halve dagen. Hij is hartstikke moe, maar het ging goed en hij vond het leukVooruitgang! We zijn er blij mee!
Sorry, late reactie... Ik bedoelde idd t smoeltjesschrift ;quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:43 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Heel graag!
Het is deze week elke avond paniek geweest, arm ding. Vanavond wel een kleine overwinning. Ik had een yoga-playlist aangezet en begon heel rustig een verhaaltje te verzinnen, over twee kinderen op het strand en regenbogen en voetstappen en weet ik veel. Toen zei ze dat dit hielp om nergens aan te denken. Op een gegeven moment begon ze mee te vertellen en draaide ze zich om, en na verder te fluisteren in haar oor viel ze zo in slaap.
Dat vond ze dus kennelijk wel erg fijn, dus dan doen we dat maar komende tijd.
Alle moed en inzet lijkt te worden beloond MwC.quote:Op donderdag 5 september 2019 19:01 schreef MevrouwCactus het volgende:
quote:Op zondag 8 september 2019 17:50 schreef Hupje het volgende:
Fijn ja. Mijn kleuter was vorige week voor hij aan de beurt was door de fotograaf op zijn neus geslagen door een klasgenootje
Weet je wat ik nou zo leuk vindt Exode, onze kinderen lijken zoveel gelijkenissen te hebben. Jij hebt dan een knul en ik de meidquote:Op zondag 8 september 2019 19:43 schreef exode het volgende:
Oh wat fijn om te lezen mevrouwC! Wat een opluchting voor jullie![]()
Ik was de schoolfotograaf vorig jaar vergeten, dus B stond er op in een veel te groot shirt en met zijn haar niet op zijn best. Ik zag dat het dit jaar op 19 en 24 september is....hopelijk vergeet ik het dit jaar niet.
Wel naar van een wesp trouwens Luna, heeft ie er geen last van?
Vandaag weer voor het eerst voetballen na een lange zomerstop. Ik heb me doodgeirriteerd. Ik denk dat 75% nieuw was en er liepen hele vervelende jochies tussen, van die mannetjes die kinderen duwen en schoppen tijdens partijtje. En ik was zo trots dat B zich inhield, hij is de grootste van de hele groep nu en hij zei er wel wat van maar deed niets terug.
De ouders die bij de kinderen horen waren ook niet echt mijn normale sociale kring zeg maar. Nu maakt dat verder geen ruk uit, als B het leuk vindt, is het goed. Maar vandaag was chaotisch en de sfeer was minder. Kortom ik ben benieuwd hoe dat de komende weken gaat zijn. Hopelijk wat strakker en gezelliger.
En verder hebben we sinds school is begonnen weer een enorm gezellig jochie in huis. Hij is enorm vrolijk en kletst veel, hij was ons dus gewoon zat
Jouw omschrijving van voetbal is de reden dat ik hoop dat Frits en Fred niet op voetbal willen.quote:Op zondag 8 september 2019 19:43 schreef exode het volgende:
Oh wat fijn om te lezen mevrouwC! Wat een opluchting voor jullie![]()
Ik was de schoolfotograaf vorig jaar vergeten, dus B stond er op in een veel te groot shirt en met zijn haar niet op zijn best. Ik zag dat het dit jaar op 19 en 24 september is....hopelijk vergeet ik het dit jaar niet.
Vandaag weer voor het eerst voetballen na een lange zomerstop. Ik heb me doodgeirriteerd. Ik denk dat 75% nieuw was en er liepen hele vervelende jochies tussen, van die mannetjes die kinderen duwen en schoppen tijdens partijtje. En ik was zo trots dat B zich inhield, hij is de grootste van de hele groep nu en hij zei er wel wat van maar deed niets terug.
De ouders die bij de kinderen horen waren ook niet echt mijn normale sociale kring zeg maar. Nu maakt dat verder geen ruk uit, als B het leuk vindt, is het goed. Maar vandaag was chaotisch en de sfeer was minder. Kortom ik ben benieuwd hoe dat de komende weken gaat zijn. Hopelijk wat strakker en gezelliger.
En verder hebben we sinds school is begonnen weer een enorm gezellig jochie in huis. Hij is enorm vrolijk en kletst veel, hij was ons dus gewoon zat
Vandaag was wel een hele vervelende inderdaad. Maar B zit er nu een jaar op en vorig seizoen was het elke zondag erg leuk en aan de lijn supergezellig. Nooit gedoe, strak zover het kan met zoveel 4 en 5 jarigen en gewoon met een hoop lol.quote:Op zondag 8 september 2019 20:02 schreef Cholula het volgende:
[..]
Jouw omschrijving van voetbal is de reden dat ik hoop dat Frits en Fred niet op voetbal willen.
Eigenlijk niet echt. Op het moment zelf was het even paniek en huilen, maar dat was behoorlijk snel voorbij. Bij thuiskomst hebben we er meteen aloë vera op gedaan en de zwelling en roodheid vallen nu erg mee. Hopelijk blijft dat zo.quote:Op zondag 8 september 2019 19:43 schreef exode het volgende:
Tja, ach. Mijn kind is ook niet heilig, dat soort dingen gebeuren af en toe bij kleuters. Liefst niet te vaakquote:
Ja, lastig he. I vindt ook alles leuk. Ze zit nu op dans. Ze heeft een half jaar klassiek ballet gedaan, maar vindt streetdance veel leuker. Omdat het ook beter bij haar past denk ik, is ze nu op dezelfde dansschool overgestapt. Maar ze wil ook op turnen, atletiek, judo, en ook wel voetbal etc. En dan zit ik zelf nog aan scouting te denken.quote:Op zondag 8 september 2019 21:08 schreef krijgerrtje het volgende:
Wanneer zijn jullie begonnen met sport?S. heeft zwemles maar zit eraan te denken om haar ergens dit jaar ook op een andere sport te doen. Maar wat..
ze vind alles leuk. En alles heeft ook wel z’n voordelen. Gymnastiek, gym, dansles.. Ik weet dat je vaak gratis en les mag proberen, maar ik ken m’n dochter en die wil ongetwijfeld alles doen
Hoe maak je daarin een keuze joh
Kuiken was 5 toen hij met hockey begon. Hij wilde wel eerder, maar we wilden hem eerst zijn draai laten vinden met school en het nieuwe huis en alles en voor we er aan toe kwamen, begon de winterstop al.quote:Op zondag 8 september 2019 21:08 schreef krijgerrtje het volgende:
Wanneer zijn jullie begonnen met sport?S. heeft zwemles maar zit eraan te denken om haar ergens dit jaar ook op een andere sport te doen. Maar wat..
ze vind alles leuk. En alles heeft ook wel z’n voordelen. Gymnastiek, gym, dansles.. Ik weet dat je vaak gratis en les mag proberen, maar ik ken m’n dochter en die wil ongetwijfeld alles doen
Hoe maak je daarin een keuze joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |