ja op een gegeven moment wordt het wel irritant natuurlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja het is ook niet bij die 2 keer gebleven. Sommige lessen was het echt constant, want dan zaten we met 4 man in de klas dus kon ik telkens gebruiken
Er zit ook zo'n gozer in m'n klas, die in echt bizar introvert. Als je antwoord wil moet je dingen echt 3-4 keer vragen. Beetje autistisch wellicht. Dus die 'geef eens antwoord' is ook echt overused
Ja mijn kliekje vond het wel leuk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja op een gegeven moment wordt het wel irritant natuurlijk
Voor @Geerd is zijn hele werkdag een fluitconcertquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voor @:Geerd is zijn hele werkdag een fluitconcert
Zou leuk zijn om een keertje een goed klinkende ruft of boer te laten ipv te fluitenquote:
Uuh ..eerst fluiten...dan sleutelen ..dus helaasquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
Ik wil een keertje dat sleuteltje alvast omdraaien terwijl de conducteur nog op het perron staat te fluiten
Het goede levenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja bier zuipen in de kantine
Ja maar de conducteur laat eerst die sleutel daar hangen en loopt naar buitenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uuh ..eerst fluiten...dan sleutelen ..dus helaas
Ja oke, dan terug draaien en de deur sluiten...denk wel dan gaat de trein rijden hequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar de conducteur laat eerst die sleutel daar hangen en loopt naar buiten
Je hebt hem gekregen hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:33 schreef stokj het volgende:
![]()
![]()
![]()
ONZ / [FINALE] Beste User Verkiezing 2019
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |