Dit lijkt op fraude!!quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:15 schreef Goudenvis het volgende:
Ik voel me vereerd maar hoe ben ik in de finale terechtgekomen? Zijn er voorrondes geweest?
Voorrondes niet nodig met deze users.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:15 schreef Goudenvis het volgende:
Ik voel me vereerd maar hoe ben ik in de finale terechtgekomen? Zijn er voorrondes geweest?
hie-jaai-nie-daai*quote:
Op jezelf stemmenquote:Op maandag 19 augustus 2019 20:33 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Niet te vergeten een eervolle vermelding voor de gastheer Mikeytt
PZ stemmenquote:
Je zwom er zo in terwijl je die goudvisvoer aan het zoeken was.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:15 schreef Goudenvis het volgende:
@Mikeytt baas dat je bent om deze verkiezingen te organiseren!quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:13 schreef Mikeytt het volgende:
@:Vogeltjesdans
@:Nismo91
@:Plompzakker
@:Detelevisiekijker
@:Goudenvis
@:Wielrennerdt
@:Stokj
@:Hyaenidae
Man man man....het is toch duidelijk dat ik de winnaar ben!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:27 schreef Mikeytt het volgende:
Winnaar is hierbij bekend, @:plompzakker heeft gewonnen.
Ik sta mijn zege af aan @vogeltjesdansquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:27 schreef Mikeytt het volgende:
Hoe zit nou eigenlijk? Want ik zie dat @stokj met grote overmacht gewonnen heeft op het scorebordquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:27 schreef Mikeytt het volgende:
@stokj is tweede plaats geworden. Uitslag is bepaald door mijn keuze.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe zit nou eigenlijk? Want ik zie dat @:stokj met grote overmacht gewonnen heeft op het scorebord
Aha dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
@:stokj is tweede plaats geworden. Uitslag is bepaald door mijn keuze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |