SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door littledrummergirl op 22-08-2019 20:46:36 ]In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!

)
 )

)
 ) 

Casper heeft het ook regelmatig dus weet hoe naar het is; ik herken het hier ook juist vooral aan de gedragsverandering. Gelukkig knapt hij weer op
 Casper heeft het ook regelmatig dus weet hoe naar het is; ik herken het hier ook juist vooral aan de gedragsverandering. Gelukkig knapt hij weer op   

Oh en die knopjes, hier stelt meneer de timer van de oven soms in op 3 uur en 26 minuten ofzo en dan schrik je je om 23:36 oid een ongeluk
 Oh en die knopjes, hier stelt meneer de timer van de oven soms in op 3 uur en 26 minuten ofzo en dan schrik je je om 23:36 oid een ongeluk   

Ik lees hier alvast meequote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:27 schreef exode het volgende:
Thanks voor het meedenken! We hebben Juul in de wandelwagen nog. We zitten met B van 5,5 jaar die groot is voor zijn leeftijd en door zijn gekneusde voet niet lang kan lopen. De kans is aanwezig dat we ook de bolderkar meenemen (volksverhuizing).
We gaan kiezen tussen Zandvoort, Kijkduin (daar ook een rolstoelpad gevonden) en Hoek van Holland.

Wij komen overmorgen hier binnen vallen, dus ik lees hier al mee! Madame wordt namelijk zaterdag 1!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:52 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik lees mee voor de vliegtuigtips!
Vorig jaar was U. een voorbeeldkind in het vliegtuig. Hij heeft de hele reis geslapen. Nu is het echt een draak, dus we houden ons hart vast.
Ik ben iig van plan mee te nemen:
- iPad met Nijntje en Bumba
— Spelletje op de iPad
- Kleurpotloodjes
- Een boekje (of 3)
- Kleine cadeautjes ingepakt zodat ie die, wanneer hij weer vervelend wordt, kan uitpakken en daar weer 2 minuten zoet mee zal zijn
- Voldoende eten zodat ‘ie stil is.

We hebben een Wick air vliegtuig'bedje' (want eigen stoel geboekt voor Jip) , ik hoop dat dat het slapen voor hem makkelijker maakt. En ik ga een zoekzakje bestellen. Hij is er denk ik nog iets te jong voor maar vindt het knijpen in zo'n zakje waarschijnlijk al fantastisch op zichzelf. En samen kunnen we natuurlijk wel figuurtjes zoeken.
 We hebben een Wick air vliegtuig'bedje' (want eigen stoel geboekt voor Jip) , ik hoop dat dat het slapen voor hem makkelijker maakt. En ik ga een zoekzakje bestellen. Hij is er denk ik nog iets te jong voor maar vindt het knijpen in zo'n zakje waarschijnlijk al fantastisch op zichzelf. En samen kunnen we natuurlijk wel figuurtjes zoeken.

). De dreumes heeft:
). De dreumes heeft: 

En die gaan dan inderdaad plotseling af wanneer je het niet verwacht
 En die gaan dan inderdaad plotseling af wanneer je het niet verwacht 

Met wie vlogen jullie ook alweer? En hoe beviel het Wick air opblaasding?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben er net 23 uur vliegen met een kleuter en een dreumes op zitten (en dat keer twee dus eigenlijk, want we moesten eerst er ook naartoe). De dreumes heeft:
- Peppa Pig gekeken op het schermpje van het entertainmentsysteem
- Geslapen
- Gegeten.
We hadden een kinderrugzak vol met stickers en dat soort dingen mee en daar is vrijwel niet naar omgekeken. Met een schermpje, eten (wij kregen kindermaaltijden, maar op zo'n korte vlucht neem ik aan van niet), en zakje met luiers/doekjes/schone kleding (wij kregen luiers, maar dat zal ook wel alleen voor langere vluchten zijn), en een zuigflesje melk om uit te laten drinken tijdens het opstijgen komt het allemaal goed. Vooral niet te druk om maken.
Goede reis alvast!

Dit! Mars wisselde na een half uur van schoot. Werkte heel goed. Dat ‘vrij’ zijn gold dan weer niet want degene die Mars niet had, had Twix naast zich.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:47 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Over ovenknopjes, dankzij M zijn we er achter gekomen dat je verschillende tonen piepjes kan instellen op onze ovenEn die gaan dan inderdaad plotseling af wanneer je het niet verwacht
Goede vliegtuigtips zijn er al langs gekomen! Wat voor ons vooral heel fijn was: wissel het af. Dus een half uurtje jij met de kleine, een half uurtje je partner. En er dan vooral niet mee bemoeien, maar lekker een boekje lezen tijdens het half uurtje 'vrij'.

We vlogen met Cathay Pacific.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:01 schreef Aure het volgende:
[..]
Met wie vlogen jullie ook alweer? En hoe beviel het Wick air opblaasding?
 .
. .
.  

zit nog in dubio of ik het toch ga vragen en voor die plekken met extra beenruimte ga of dat ik gewoon een rijtje van 3 aan de zijkant reserveer
 zit nog in dubio of ik het toch ga vragen en voor die plekken met extra beenruimte ga of dat ik gewoon een rijtje van 3 aan de zijkant reserveer   daar past dat opblaasding dan wel weer ideaal tussen en dan kan Jip daar gewoon op tukken.
 daar past dat opblaasding dan wel weer ideaal tussen en dan kan Jip daar gewoon op tukken.

Dit hadden wij ook, maar in tegenstelling tot zijn zus vindt T filmpjes kijken erg leuk, dat mocht hij dan ook onbeperkt doen in het vliegtuigquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:25 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dit! Mars wisselde na een half uur van schoot. Werkte heel goed. Dat ‘vrij’ zijn gold dan weer niet want degene die Mars niet had, had Twix naast zich.
Maar Mars vond het vliegen prima. Keek zijn ogen uit het eerste half uur. Dronk wat tijdens het opstijgen uit een rietjesbeker, at een koekje, we hadden wat boekjes mee, het ging echt zoveel makkelijker dan we gedacht hadden.

? Alweer bijna 2 joh! En die honden en de nieuwsgierige neuzen ook altijd he, wel goed dat hij zijn grenzen aangeeft
 ? Alweer bijna 2 joh! En die honden en de nieuwsgierige neuzen ook altijd he, wel goed dat hij zijn grenzen aangeeft 
 Daarom ga ik nog altijd met de wandelwagen naar een supermarkt voorlopig, ze is nog zo ongeleid nu dat ze dan voor mijn eigen rust het beste in de wagen zit
 Daarom ga ik nog altijd met de wandelwagen naar een supermarkt voorlopig, ze is nog zo ongeleid nu dat ze dan voor mijn eigen rust het beste in de wagen zit 
 ? Of van zijn broer gekaapt
 ? Of van zijn broer gekaapt  ?
 ? Hier ook nog steeds een dreumes die veel op de grond veegt, haar drinkbeker smijt ze ook echt tegenwoordig
 Hier ook nog steeds een dreumes die veel op de grond veegt, haar drinkbeker smijt ze ook echt tegenwoordig  
  Leuk om je weer eens te lezen
 Leuk om je weer eens te lezen  Wat sneu toch voor Kees met zijn oortjes weer
 Wat sneu toch voor Kees met zijn oortjes weer  Fijn dat het iig voor de vakantie over is, waar gaan jullie heen? Geen vliegtuigtips verder, ik ben niet dol op vliegen dus dat staat hier voorlopig (nog) niet op de planning
 Fijn dat het iig voor de vakantie over is, waar gaan jullie heen? Geen vliegtuigtips verder, ik ben niet dol op vliegen dus dat staat hier voorlopig (nog) niet op de planning  
  en wat ben jij toch een knappe vrouw om te zien
 en wat ben jij toch een knappe vrouw om te zien 
 Lekker rommelkontje die Casper!
 Lekker rommelkontje die Casper!  Waar gaan jullie heen?
 Waar gaan jullie heen? C past zich best goed aan, op de enkele dreumesdriftbui na wat er gewoon bij hoort, maar ik kan er steeds beter mee omgaan.
 C past zich best goed aan, op de enkele dreumesdriftbui na wat er gewoon bij hoort, maar ik kan er steeds beter mee omgaan.

Jaloers! 1 land of meerdere landen? Ik heb ooit stage gelopen in Indonesië, dat blijft mijn favorietquote:

Gaaf!! Zou ik ook nog wel eens heen willenquote:

Ja indonesiequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:23 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[..]
Jaloers! 1 land of meerdere landen? Ik heb ooit stage gelopen in Indonesië, dat blijft mijn favoriet
 en cambodja
 en cambodja   ook awesome.
 ook awesome. 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wij zijn naar Thailand gevlogen met M van 10 maanden en hij paste qua gewicht nog wel in het mandje, maar qua lengte kon het net (niet) meer. Alleen tijdens de nachtvlucht heeft hij er in geslapen. Voor de rest diende het vooral als opslagplek voor alle spullen. Wij wilden niet elk half uur de koffer uit het bagagerek hoeven halen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:41 schreef Aure het volgende:
Volgens mij is Jip al te zwaar voor een babybedje van KLM zit nog in dubio of ik het toch ga vragen en voor die plekken met extra beenruimte ga of dat ik gewoon een rijtje van 3 aan de zijkant reserveerdaar past dat opblaasding dan wel weer ideaal tussen en dan kan Jip daar gewoon op tukken.

quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:38 schreef Aure het volgende:
Vet! Fingers crossed dat hij lekker gaat slapen idd (ook voor de medereizigersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!

om gek van te worden. Ik hoop niet dat het kwaad kan. En hij vindt de zee niet zo leuk, lijkt wel of hij het eng vind, ook de svinnetjes.
 om gek van te worden. Ik hoop niet dat het kwaad kan. En hij vindt de zee niet zo leuk, lijkt wel of hij het eng vind, ook de svinnetjes.  . Ik zou willen dat ik het niet had, maar ik heb echt het gevoel dat ik mezelf en mijn gezin de dood injaag als we een vliegtuig instappen. En ja, ik ken de statistieken en autorijden is gevaarlijker, etc etc. We hebben ook meestal niet het budget om te gaan vliegen met zo'n groot gezin, dus ik kom steeds goed weg
. Ik zou willen dat ik het niet had, maar ik heb echt het gevoel dat ik mezelf en mijn gezin de dood injaag als we een vliegtuig instappen. En ja, ik ken de statistieken en autorijden is gevaarlijker, etc etc. We hebben ook meestal niet het budget om te gaan vliegen met zo'n groot gezin, dus ik kom steeds goed weg   .
 .  .
 .

<3
 <3

Oh ja, ik las eerder dat je op weg bent naar Australie? Ik was stiekem al aan het wachten op je tipsquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben er net 23 uur vliegen met een kleuter en een dreumes op zitten (en dat keer twee dus eigenlijk, want we moesten eerst er ook naartoe). De dreumes heeft:
- Peppa Pig gekeken op het schermpje van het entertainmentsysteem
- Geslapen
- Gegeten.
We hadden een kinderrugzak vol met stickers en dat soort dingen mee en daar is vrijwel niet naar omgekeken. Met een schermpje, eten (wij kregen kindermaaltijden, maar op zo'n korte vlucht neem ik aan van niet), en zakje met luiers/doekjes/schone kleding (wij kregen luiers, maar dat zal ook wel alleen voor langere vluchten zijn), en een zuigflesje melk om uit te laten drinken tijdens het opstijgen komt het allemaal goed. Vooral niet te druk om maken.
Goede reis alvast!
 Fijn dat het goed is gegaan!
 Fijn dat het goed is gegaan! 
  Gelukkig heeft hij niet gehuild.
 Gelukkig heeft hij niet gehuild. 

En er dan ook gewoon om lachen hèquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 07:06 schreef DorothyGale het volgende:
[..]
Daarnaast trok hij aan haren van zijn medepassagiers

dan nog. Heb je kind gvd onder controlequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:19 schreef Aure het volgende:
Misschien vonden de medepassagiers het zelf wel grappig?

Zou jij het grappig vinden dat een wildvreemd kind in een vliegtuig aan jouw haren trekt?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:19 schreef Aure het volgende:
Misschien vonden de medepassagiers het zelf wel grappig?

Hangt een beetje van de situatie afquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:30 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Zou jij het grappig vinden dat een wildvreemd kind in een vliegtuig aan jouw haren trekt?
 zomaar uit het niets, nee dan niet echt. Maar als ik al contact heb met het kind dan zou ik er wel om kunnen lachen ja.
 zomaar uit het niets, nee dan niet echt. Maar als ik al contact heb met het kind dan zou ik er wel om kunnen lachen ja.

Niet iedereen in een vliegtuig zit te wachten op contact met een vreemd kind.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:31 schreef Aure het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de situatie afzomaar uit het niets, nee dan niet echt. Maar als ik al contact heb met het kind dan zou ik er wel om kunnen lachen ja.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |