je dikke teringmoeder ook nadat ik haar verkracht heb in een steegjequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:06 schreef Rozevla het volgende:
Ik ook!!!
Maar ik ben dan ook fantastisch
Hallllllloooooooooo zegquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
je dikke teringmoeder ook nadat ik haar verkracht heb in een steegje
Sodeju wat een kanonschot zeg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
je dikke teringmoeder ook nadat ik haar verkracht heb in een steegje
Niemand zit hier op te wqchten, maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:11 schreef Doublepain het volgende:
Vandaag benen trouwens voor de geinterreseeerden die hier de hele dag op hebben zitten wqchten
wqchtenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand zit hier op te wqchten, maar toch bedankt.
quote:
wqchtenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:11 schreef Doublepain het volgende:
Vandaag benen trouwens voor de geinterreseeerden die hier de hele dag op hebben zitten wqchten
Ectoboyquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:11 schreef Doublepain het volgende:
@trein2000quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:15 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
wacht maar. Telstar wordt kampioen keuken celdeling divisie
wat denk je, ik zit bij skeer als een peer basic fitquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
DP heb je sauna in de fitness? Is goed voor de spiertjes
Is een kloon van helpmefok & Braddiequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:15 schreef 7Eleven het volgende:
Even hele serieuze vraag, is PSVCL een troll of heeft ie echt een beperking?
Sneuquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:15 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Is een kloon van helpmefok & Braddie
Ach, als je elke dag als een kliko gaat eten en je iedereen kapot wilt slaan als ze niet voor Feyenoord zijn, dan kan ik daar niet anders naar kijken.quote:
hoi ik ben de kloon van Monopoly.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:19 schreef Doublepain het volgende:
Wie zijn deze sjonnies
Najah ben weg
Net vernomen dat psvcl isquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:18 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ach, als je elke dag als een kliko gaat eten en je iedereen kapot wilt slaan als ze niet voor Feyenoord zijn, dan kan ik daar niet anders naar kijken.
Najah, post je squat max 1 rm dan ectoquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:19 schreef Doublepain het volgende:
Wie zijn deze sjonnies
Najah ben weg
Skleine patat kapsalon colatjepoiler?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:33 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee vriend
Het is plat en zit achter op een auto ??
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:34 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Skleine patat kapsalon colatjepoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!
Wie ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:18 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ach, als je elke dag als een kliko gaat eten en je iedereen kapot wilt slaan als ze niet voor Feyenoord zijn, dan kan ik daar niet anders naar kijken.
Ik denk dat zelfs drizzt nog een grotere kanshebber isquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
Tijd dat @:onlogisch zijn stem voor beste mod gaat verdienen.
Ik weet nog goed dat ik jou een paar weken terug vriendelijk begroette toen je nieuw was in deze SC.quote:
Ik bedoel jou niet vriendquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat ik jou een paar weken terug vriendelijk begroette toen je nieuw was in deze SC.
Nu ben je overmoedig geworden.
Laten we deze clown gewoon negeren, dan is de lol er snel vanaf.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat ik jou een paar weken terug vriendelijk begroette toen je nieuw was in deze SC.
Nu ben je overmoedig geworden.
Ho, bel je moeder voor dit soort non-info. Debiel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:40 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ho, ik ben trouw aan het blauw-witte van PEC.
Ja omdat je daar krap aan een jaartje woonde ofzo toch, daarvoor was je voor Feyenoordquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:40 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ho, ik ben trouw aan het blauw-witte van PEC.
Nee hoor !!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laten we deze clown gewoon negeren, dan is de lol er snel vanaf.
Wow Buitendam, rustig maatjequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ho, bel je moeder voor dit soort non-info. Debiel.
Nee daar was niets aandachtshoerisme aan hoor. Liefde voor de clubquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja omdat je daar krap aan een jaartje woonde ofzo toch, daarvoor was je voor Feyenoord
Toen ook uit aandachtshoerisme getrouwd in het PEC stadion of ben ik in de war met iemand anders
Donder op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:44 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Nee daar was niets aandachtshoerisme aan hoor. Liefde voor de club
OPDONDERENquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:44 schreef Rozevla het volgende:
Ik ben gewoon tijdens het voetbal voor de groep die wint.
Ben ik tenminste altijd blij
Die is nog blauw horquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:49 schreef Treinhoer het volgende:
blij dat VK geen mod meer is, die was nog erger dan HMF
Bedankt vriendquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:54 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Flexen met dat je regular in deze sc bent
Honk honk clown
Ik doe squats en front squats altijd op het einde, dus op trillende beentjes haal ik soms 80, maar ligt echt aan hoe hard ik ervoor ben gegaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:22 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Najah, post je squat max 1 rm dan ecto
Pics van je ritualsquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:33 schreef Charlotte3 het volgende:
Lekker in bad, zo eruit en ‘vroeg’ naar bed
Sinds je getrouwd ben hoor ik weinig meer van je spinningsessies...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:39 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik ook, gruwelijk.. van top tot teen!
Dan heb je slecht opgelet, heb pas nog gezegd dat ik stop met sporten omdat ik geen zin meer heb aan verplichtingen na mijn werk én opgesloten te zitten in een bedompte ruimte.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds je getrouwd ben hoor ik weinig meer van je spinningsessies...
Ja jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:45 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dan heb je slecht opgelet, heb pas nog gezegd dat ik stop met sporten omdat ik geen zin meer heb aan verplichtingen na mijn werk én opgesloten te zitten in een bedompte ruimte.
Zit heel de dag al in een kantoor.
Mijn man werkt tot laat en dan is het opschieten en met volle maag op de fiets, dat werkt even niet dus ben gestopt! Erna eten is te laat dus geen optie.
Hij mag toch vragenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:46 schreef Charlotte3 het volgende:
Eigenlijk ben ik deze uitleg niet eens verplicht want het is MIJN keuze.
Als je nou ook nog durft te zeggen tldr krijg je helemaal nooit geen uitleg meer
Als jij dat wil denken moet je dat vooral doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ja
Gewoon typisch van vrouwen als ze getrouwd zijn dat het geen zin meer heeft op hun lichaam te letten en je over een paar jaar met een te dikke vrouw zit
DIT IS WAAROM IK NOOIT ZAL TROUWEN
Het is helaas geen denken meer tegenwoordig als ik kijk naar iedereen die getrouwd is...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:49 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Als jij dat wil denken moet je dat vooral doen
Nou bedankt..quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is helaas geen denken meer tegenwoordig als ik kijk naar iedereen die getrouwd is...
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:54 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Maak anders lekker de zaken voor een ander uit
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:01 schreef Charlotte3 het volgende:
Het is eerder lachwekkend dan dat ik me er druk om maak...
Lekker man slijptolquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:25 schreef Doublepain het volgende:
@:jancees
Slijptolgod met zijn LV tas
Ik heb deze ook gekeken op aanraden van @typischquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:59 schreef Elan het volgende:
Begonnen met battlestar galactica. Lekker serietje hoor @:Saind
jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:59 schreef Elan het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ja
Gewoon typisch van vrouwen als ze getrouwd zijn dat het geen zin meer heeft op hun lichaam te letten en je over een paar jaar met een te dikke vrouw zit
DIT IS WAAROM IK NOOIT ZAL TROUWEN
Slimme ventquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is helaas geen denken meer tegenwoordig als ik kijk naar iedereen die getrouwd is...
Ik heb er af en toe iets van gezien, maar volgens mij moet ik er eens goed voor gaan zitten.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 00:19 schreef aTypisch het volgende:
Battlestar Galactica is ondanks de kutte naam beste sci-fi serie tot nu toe.
Wij hebben nieuwe bonen, de koffie is nu smerigquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:53 schreef Charlotte3 het volgende:
Waarom zouden mensen überhaupt zin hebben, om 's ochtends vroeg naar een ellenlang radio interview te luisteren... tijd voor koffie
Best wat centjes.quote:According to the petition to the court, Epstein’s personal property included some $56 million in cash, $18 million in planes, cars and boats, and nearly $200 million in hedge funds and private equity investments.
Ik neem de koffie van thuis mee.. in een grote drinkbeker.. die van hier is ook niet te zuipen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wij hebben nieuwe bonen, de koffie is nu smerig
Koffie uit zo'n beker is ook niet te zuipen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:58 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik neem de koffie van thuis mee.. in een grote drinkbeker.. die van hier is ook niet te zuipen.
Die van mij wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Koffie uit zo'n beker is ook niet te zuipen.
Toevallig van de week gedownload. Moet je met seizoen 0 beginnen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:59 schreef Elan het volgende:
Jij snapt er weer niks van hèquote:Op woensdag 21 augustus 2019 00:19 schreef aTypisch het volgende:
Battlestar Galactica is ondanks de kutte naam beste sci-fi serie tot nu toe.
Begonnen bij 1978, wil ook Galactica kijken uit 1980. Alleen kan die nergens vinden nog.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Toevallig van de week gedownload. Moet je met seizoen 0 beginnen?
Overal moet gewoon een ouderwets doorloop koffie apparaat staanquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Koffie uit zo'n beker is ook niet te zuipen.
Dat geschuif met Utopia was achteraf niet echt nodig geweest.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:21 schreef GGMM het volgende:
Ik ga zo maar eens wat zeer belangrijke FA taken doen.
@:maxi-mus
Neequote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat geschuif met Utopia was achteraf niet echt nodig geweest.
Post dan pics, je weet dat we dat graag willen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Even ter info: de hond heeft een knipbeurt gehad.
Ik zit mobiel. Kan wel even via Twitter en dat ik dan van daaruit de link hier post.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Post dan pics, je weet dat we dat graag willen.
Gayquote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat lijkt mij een prima oplossing!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zit mobiel. Kan wel even via Twitter en dat ik dan van daaruit de link hier post.
twitter:lange_lans twitterde op woensdag 21-08-2019 om 13:11:48Foto van de hond met zijn blaffer. https://t.co/0hEjfpzccO reageer retweet
Gereageerd (op twitter)quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
twitter:lange_lans twitterde op woensdag 21-08-2019 om 13:11:48Foto van de hond met zijn blaffer. https://t.co/0hEjfpzccO reageer retweet
Dank je!quote:
Een 'like' gegeven.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoe gaat het met afvallen?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bammetjes filet americain met uitje genot.
Dank je. Ik heb het sterke gevoel dat de tweet viral gaat.quote:
Als je dat spul regelmatig vreet heb je een bataljon ringwormen die lekker meeknabbelen bij elke maaltijd, dus in dat opzicht helpt het wel bij afvallen.quote:
Een plukbeurt in het geval van jouw ras als je het goed hebt gedaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:08 schreef Lange_Lans het volgende:
ja onbegrijpelijk dat mensen nog zulke rotzooi vreten, het kruipt nog het bakje niet uitquote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je dat spul regelmatig vreet heb je een bataljon ringwormen die lekker meeknabbelen bij elke maaltijd, dus in dat opzicht helpt het wel bij afvallen.
Drizzt weet weer waar hij staat.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja onbegrijpelijk dat mensen nog zulke rotzooi vreten, het kruipt nog het bakje niet uit
Ringworm is een schimmelinfectie van de huid, die krijg je niet door filet americain te vreten.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je dat spul regelmatig vreet heb je een bataljon ringwormen die lekker meeknabbelen bij elke maaltijd, dus in dat opzicht helpt het wel bij afvallen.
Ik bedoelde lintwormen natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ringworm is een schimmelinfectie van de huid, die krijg je niet door filet americain te vreten.
Wielrennenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar? In ieder geval niet in de fitness, daar is hij al 12 weken niet geweest.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wielrennen
Zie gesloten topics.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Die man zou geen moderator mogen zijn.
Dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:41 schreef Elan het volgende:
Tapia dus in de spits morgen. Wat vinden de heren daarvan?
huh?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:41 schreef Elan het volgende:
Tapia dus in de spits morgen. Wat vinden de heren daarvan?
Nee, we schrikken niet meer als jij iets vreemds zegt. We zouden eerder schrikken als je iets zinnigs zei.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met die bobbel op je gezicht kom je sowieso al over als een tokkie, dus leef je uit.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:44 schreef Elan het volgende:
Ik wil nieuwe Nikes, welke kan ik nou dragen zonder al te tokkie over te komen?
Uh goeiequote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met die bobbel op je gezicht kom je sowieso al over als een tokkie, dus leef je uit.
Dat hangt af van de rest van je kleding natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:44 schreef Elan het volgende:
Wat maakt het nou uit hoe je overkomt man, draag toch gewoon waar je je prettig bij voelt.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:44 schreef Elan het volgende:
Elan is zo onzeker dat hij al zijn keuzes af laat hangen van wat anderen vinden.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit hoe je overkomt man, draag toch gewoon waar je je prettig bij voelt.
moet hij wetenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Elan is zo onzeker dat hij al zijn keuzes af laat hangen van wat anderen vinden.
Redelijk casual allemaal. Vaak Levi spijkerbroek met bijvoorbeeld een shirt van G-Star. Of een polo van RL met een nette broek .quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat hangt af van de rest van je kleding natuurlijk.
Even vragen aan @GGMM voor ik antwoord geef.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is toch treurig? Of niet? Wat vind jij daar eigenlijk van?
Welnee.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Elan is zo onzeker dat hij al zijn keuzes af laat hangen van wat anderen vinden.
De onzekerheid straalt er vanaf als je mode advies gaat vragen aan de Kapiteintjes van deze wereld.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Welnee.
Ik vraag alleen om wat simpel mode-advies van de mooiboiis die in dit topic de dienst uitmaken .
Ja maar er is zoveel keus, ik weet niet eens wat mooi is qua sneakersquote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit hoe je overkomt man, draag toch gewoon waar je je prettig bij voelt.
In het geval van Elan zou dat een voor de omwonenden (met kinderen) onaanvaardbaar advies zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mooi is subjectief, afhankelijk van je eigen mening.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar er is zoveel keus, ik weet niet eens wat mooi is qua sneakers
Dat is het probleem van Elan, die heeft hij niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mooi is subjectief, afhankelijk van je eigen mening.
Kapo zijn mening heb ik hoog zitten.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De onzekerheid straalt er vanaf als je mode advies gaat vragen aan de Kapiteintjes van deze wereld.
Ik vind die Air Safari's in wat uniformere kleuren wel gaaf. Of Nike Air Pegasus. Zolang het schreeuwerige er maar een beetje van af is en je niet een goedkoop ogend Scapino modelletje kiest of eentje met van die 'air' dingen in je zolen is het toch best ok?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Redelijk casual allemaal. Vaak Levi spijkerbroek met bijvoorbeeld een shirt van G-Star. Of een polo van RL met een nette broek .
Nike Air Pegasus. 'als het schreeuwerige er maar vanaf is' © @kapiteintjequote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind die Air Safari's in wat uniformere kleuren wel gaaf. Of Nike Air Pegasus. Zolang het schreeuwerige er maar een beetje van af is en je niet een goedkoop ogend Scapino modelletje kiest of eentje met van die 'air' dingen in je zolen is het toch best ok?
Waarom probeer je geen ander merk?
Is dat serieus in de mode of zit kapo me te trollenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nike Air Pegasus.
[ afbeelding ]
Verstandig, onlogisch loopt er altijd bij alsof hij tussen het klussen door iets komt bijkopen in de Hornbach.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Kapo zijn mening heb ik hoog zitten.
Jou vraag ik in elk geval niks. Met je dikke kop en en je Angerfist-maskertje.
Ja.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nike Air Pegasus. 'als het schreeuwerige er maar vanaf is' © @:Kapiteintje
[ afbeelding ]
Ik heb brede voorvoeten en ik kan er eigenlijk wel goed weg mee. Maar rest van mijn voet is smal dus kan daar verder niet echt iets over zeggen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:04 schreef Tarado het volgende:
ik koop eigenlijk nooit Nike, vond ze altijd wat smal
Je hebt ook een breed voorhoofd.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb brede voorvoeten en ik kan er eigenlijk wel goed weg mee. Maar rest van mijn voet is smal dus kan daar verder niet echt iets over zeggen.
Er moet dan ook iets meer grijze massa in passen dan bij jou.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt ook een breed voorhoofd.
DonRaja gaat op suede slofjes door het leven.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik accepteer alleen mode tips van @:DonRaja
Probleem is alleen dat ik die kleren nooit kan betalen, wandelende modeshow dat ie is.
dat weet je van z'n moeder natuurlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt ook een breed voorhoofd.
Adidas dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:04 schreef Tarado het volgende:
ik koop eigenlijk nooit Nike, vond ze altijd wat smal
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat weet je van z'n moeder natuurlijk
meestal wel ja, soms puma maar die zijn me een beetje te futuristisch geworden, het moeten wel schoenen blijvenquote:
https://www.footlocker.nl(...)UD0BOTxoChDIQAvD_BwEquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
meestal wel ja, soms puma maar die zijn me een beetje te futuristisch geworden, het moeten wel schoenen blijven
voor casual meestal stan smith, of iets in die stijlquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:15 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.footlocker.nl(...)UD0BOTxoChDIQAvD_BwE
Zoiets?
Cruijff heeft mooie patta'squote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
meestal wel ja, soms puma maar die zijn me een beetje te futuristisch geworden, het moeten wel schoenen blijven
Mooie dame in een nauwsluitende zwarte fitnessbroek met mooie zwarte nikes eronder. Niks mis mee. Niks tokkie aan.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:14 schreef Gutanoth het volgende:
Nikes zien er gewoon nooit classy uit, altijd een beetje tokkie achtig
Behalve Jordan'squote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:14 schreef Gutanoth het volgende:
Nikes zien er gewoon nooit classy uit, altijd een beetje tokkie achtig
Draag nu deze:quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Timberland maakt echt genottelijk zittende schoenen. Zelf ook 3 paar.
Begrijp niet hoe je dat uitgesproken mooi kunt vinden. Dat is iets zoals all-stars dragen, niks mis mee maar het is ook niet echt een schoen die iets uitstraalt. (wat ook niet hoeft wmb)quote:
Less is more waarschijnlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Begrijp niet hoe je dat uitgesproken mooi kunt vinden. Dat is iets zoals all-stars dragen, niks mis mee maar het is ook niet echt een schoen die iets uitstraalt. (wat ook niet hoeft wmb)
Altijd jammer he, suede wel mooi maar wordt snel vies.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:22 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had deze een tijdje maar dan een special edition licht grijs en met een soort suede stof
Maar kon niet zo goed tegen water helaas
In dit geval vind ik het voornamelijk een lompe schoen. Ik heb ook lompe schoenen hoor, maar die zou ik niet als mooie schoenen betitelen per sé.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2019 15:28:30 ]
ik heb er verschillende van die Stan Smith, 1 paar gemaakt uit 1 stuk leer, 1 paar met gaatjes voor de zomer zonder sokken, zoiets als ditquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Begrijp niet hoe je dat uitgesproken mooi kunt vinden. Dat is iets zoals all-stars dragen, niks mis mee maar het is ook niet echt een schoen die iets uitstraalt. (wat ook niet hoeft wmb)
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:24 schreef kapiteintje het volgende:
Caland stuurt net foto op de app van z'n kleine. Schattig wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk dit begrijp ik wel, dit is een mooie schoen. Zelfde type model maar verfijnd en anders.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb er verschillende van die Stan Smith, 1 paar gemaakt uit 1 stuk leer, 1 paar met gaatjes voor de zomer zonder sokken, zoiets als dit
[ afbeelding ]
Eigenlijk moet je zulke schoenen ook niet voor dagelijks gebruik gebruikenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Altijd jammer he, suede wel mooi maar wordt snel vies.
Vind ook jammer dat je vaak van die verkleuringen krijgt in de vouw die ontstaat in de neus van je schoen als je loopt. Bijv bij grijs krijg je dan wel eens van die lichtere vouwen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je zulke schoenen ook niet voor dagelijks gebruik gebruiken
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk dit begrijp ik wel, dit is een mooie schoen. Zelfde type model maar verfijnd en anders.
Helaas is dat niet gelukt. Eerste keer zijn we bij een plukster geweest die ons werd aangeraden, maar daar hadden we naderhand geen goed gevoel bij. Daarna naar een andere plukster gedaan en die heeft aangegeven dat zijn vacht niet te plukken is. Dat dat nu eenmaal het geval kan zijn. Dat ze een trimsalon runt en geen martelkamer. Dus jammer, maar het is niet anders.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een plukbeurt in het geval van jouw ras als je het goed hebt gedaan.
Wauw bazenschoen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb er verschillende van die Stan Smith, 1 paar gemaakt uit 1 stuk leer, 1 paar met gaatjes voor de zomer zonder sokken, zoiets als dit
[ afbeelding ]
je kan ze wassen dat scheeltquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Wauw bazenschoen.
Al zijn ze waarschijnlijk wel na 2 kroegen compleet verpest.
Beter kortharige beest nemen, een pitbull ofzoquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Helaas is dat niet gelukt. Eerste keer zijn we bij een plukster geweest die ons werd aangeraden, maar daar hadden we naderhand geen goed gevoel bij. Daarna naar een andere plukster gedaan en die heeft aangegeven dat zijn vacht niet te plukken is. Dat dat nu eenmaal het geval kan zijn. Dat ze een trimsalon runt en geen martelkamer. Dus jammer, maar het is niet anders.
Nee.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beter kortharige beest nemen, een pitbull ofzo
Klopt.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Helaas is dat niet gelukt. Eerste keer zijn we bij een plukster geweest die ons werd aangeraden, maar daar hadden we naderhand geen goed gevoel bij. Daarna naar een andere plukster gedaan en die heeft aangegeven dat zijn vacht niet te plukken is. Dat dat nu eenmaal het geval kan zijn. Dat ze een trimsalon runt en geen martelkamer. Dus jammer, maar het is niet anders.
Beter gewoon een normale hond die je de baas kunt als het fout gaat. Begrijp niet zo goed waarom iedereen nu ineens van die vechthonden moet hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beter kortharige beest nemen, een pitbull ofzo
Jip. Hij is niets te zwaar.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt.Dan zul je ook hebben dat je hond ineens een mager scharminkel is na zo'n bezoek aan de trimsalon.
Deze zijn wel echt heel mooi, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met klittenband? Hoop dat je een grapje maakt.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:Elan
https://www.adidas.nl/stan-smith-schoenen/BZ0520.html
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:Elan
https://www.adidas.nl/stan-smith-schoenen/BZ0520.html
Voor de sportschool ga ik altijd naar de Nike Clearance storequote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:36 schreef Tarado het volgende:
moet trouwens wel een paar nieuwe schoenen voor de sportschool
Ik draag gewoon stan smith sneakers yoloquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voor de sportschool ga ik altijd naar de Nike Clearance store
Voor 30eu haal je prima sportschoenen
Leken mij prima schoentjes voor Elan. Veters strikken zal iets zijn wat hij nog moet leren.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met klittenband? Hoop dat je een grapje maakt.
Wacht maar tot je tentjes gaat afbrekenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik draag gewoon stan smith sneakers yolo
zo danquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Leken mij prima schoentjes voor Elan. Veters strikken zal iets zijn wat hij nog moet leren.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Leken mij prima schoentjes voor Elan. Veters strikken zal iets zijn wat hij nog moet leren.
Moet jij wetenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moest lachen. Goede comeback.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat lul jij.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik tijdens sporten Adidas Kaiser 5quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
JC draagt altijd zelfde model schoenen.Urk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Genotquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik tijdens sporten Adidas Kaiser 5
Veel beter heb je niet
Wow, goeie!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo gedraag je je een beetje. (Als het resultaat van incest)
Grappig?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Check Twitter.quote:
Probeer dit maar niet meer.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hard gelachenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze doen alsofquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Oh, raar dat niemand anders de grap leuk vond.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze doen alsof
Jij bent een échte vriend.
Jammer dat jij de geestelijke problemen van onlogisch niet wil erkennen en hem op non actief zet.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:46 schreef GGMM het volgende:
Het was een prima grap.
Jammer dat jullie dit niet erkennen.
Zegt wel weer genoeg.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Oh, raar dat niemand anders de grap leuk vond.
Vreemd, aangezien mijn grap op de vorige pagina (waar jij ook het slachtoffer van was) nog op meerdere reacties kon rekenen!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:53 schreef Elan het volgende:
Scrummie maakt een 'grap'. Doodse stilte meteen.
Oh, dat heb ik even gemist.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer dat jij de geestelijke problemen van onlogisch niet wil erkennen en hem op non actief zet.
Dat getrol in het wielrenforum is echt totaal ongepast voor iemand met een blauw kleurtje.
Hier zitten een aantal niet zo subtiele sneren in.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik even gemist.
Nee, ontgroeningen horen erbij, en daar mogen mods ook gewoon aan meedoen. Dat veel mods daar niet aan mee doen, omdat ze vinden dat dat iets voor 12-jarigen is betekent ook niet dat het niet mag. Onlogisch mag dat echter gewoon doen. Onlogisch mag ook als mod posten met die UI die hij nu heeft, ook dat is ook niet verboden.
We vinden er alleen allemaal wat van.
Best vreemd dat je kennelijk een kleuter als hulpje hebt. Of nouja.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik even gemist.
Nee, ontgroeningen horen erbij, en daar mogen mods ook gewoon aan meedoen. Dat veel mods daar niet aan mee doen, omdat ze vinden dat dat iets voor 12-jarigen is betekent ook niet dat het niet mag. Onlogisch mag dat echter gewoon doen. Onlogisch mag ook als mod posten met die UI die hij nu heeft, ook dat is ook niet verboden.
We vinden er alleen allemaal wat van.
Als jij er nu pas achter komt dat Onlogisch een kleuter is heb je zelf ook niet vooraan gestaan toen ze de intelligentie uitdeelden.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Best vreemd dat je kennelijk een kleuter als hulpje hebt. Of nouja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |