abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188551649
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 22:19 schreef kanovinnie het volgende:

Eigenlijk is deze vent zo gek nog niet.
Hahaha hilarisch zit hardop te lachen :D
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_188551661
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 05:51 schreef totalvamp het volgende:
rook bommen naar binnen gooien en dat zooitje eruit gooien. Achterlijke parasieten dat het zijn.
Illegalen gewoon vastzetten wat mij betreft, totdat ze zelf terug willen naar land van herkomst.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 09:39:35 #53
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_188552138
Ja gwn terug op de boot naar Lampedusa.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 09:41:30 #54
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_188552170
Waarom gaat die eigenaar niet 's nachts zn eigen pand bekogelen met stinkbommen/rookbommen oid. Ik zou het er een sport van maken om ze eruit te pesten.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_188552208
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 23:52 schreef kanovinnie het volgende:
Kan die vent uit amsterdam niet gewoon die stoep voor hem laten blubberen met gier? Of een open aanhanger vol mest voor de deur zetten. Je kan me niet wijsmaken dat ze dan lang blijven.
Ze ruiken zelf waarschijnlijk al naar stront dus dat helpt denk ik niet.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 09:58:41 #56
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_188552371
quote:
Verhitte discussie
Zodra de ondernemer de ruimte wil betreden, slaat de vlam in de pan. Een aantal van de krakers komt op Ozcan afgestormd en zegt dat hij het pand onmiddellijk moet verlaten: 'Anders bellen we de politie.'

Dat schiet de Amsterdammer in het verkeerde keelgat:. 'Moet ik mijn eigen gebouw uit?!'
Eenmaal buiten wordt de verhitte discussie voortgezet. Voordat de situatie echt escaleert en nog voordat de politie arriveert, besluit de verbouwereerde Ozcan dan maar af te druipen. 'Het is een heel naar gevoel. Ik heb er helemaal geen woorden voor. Ik kan die mensen enigszins begrijpen, maar zij begrijpen mij helemaal niet. Ongelofelijk. Dat dit in zo'n land kan.'
Dit is toch werkelijk niet te geloven. Inderdaad Ozcan. Wat een land. Wat is dit een fucked up kloteland. In Frankrijk zou dit nooit zijn gebeurd, daar ramt de politie je gewoon kapot als je zoiets probeert met andermans eigendom.
pi_188553082
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 22:24 schreef SpecialK het volgende:
Holy shit eten die beesten gewoon poep alsof het een feestje is?
"I don't eat pork. Pig is a filthy animal."
  woensdag 21 augustus 2019 @ 11:12:18 #58
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_188553375
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_188553456
No amount of money ever bought a second of time.
pi_188553523
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 22:19 schreef kanovinnie het volgende:

Eigenlijk is deze vent zo gek nog niet.
Die varkens eten stront?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 11:29:26 #61
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188553630
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_188553663
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 09:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Dit is toch werkelijk niet te geloven. Inderdaad Ozcan. Wat een land. Wat is dit een fucked up kloteland. In Frankrijk zou dit nooit zijn gebeurd, daar ramt de politie je gewoon kapot als je zoiets probeert met andermans eigendom.
Dat Nederland een "fucked up kloteland" is is emotioneel geroeptoeter, maar hiervan sta ik ook wel even te kijken. :D

Je zou er bijna rechts door gaan stemmen :P
pi_188553828
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 11:32 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Dat Nederland een "fucked up kloteland" is is emotioneel geroeptoeter, maar hiervan sta ik ook wel even te kijken. :D

Je zou er bijna rechts door gaan stemmen :P
Rechts maakt het mogelijk door totale afbraak van politieapparaat te bewerkstelligen.
In de hele zomerperiode “vroeg” de politie aan collega’s terug te komen van vakantie in de gehele randstad zone.

Niet genoeg personeel om het rooster te vullen.

Nadat het naar buiten kwam in het AD meen ik, was er nog een woordvoerder van de politie die glashard beweerde dat het niet zo is.. toch vreemd dat de agenten zelf heel wat anders melden.
pi_188554418
quote:
Amsterdam komt met bed-bad-broodregeling voor uitgezette ondernemers

Amsterdam gaat noodlocaties zoeken voor ondernemers die uit hun pand zijn gezet door #wearehere. Vandaag stemde de gemeenteraad in met de zogenaamde bed-bad-broodregeling voor uitgeprocedeerde ondernemers.

In elke noodlocatie moet plek zijn voor maximaal 80 ondernemers, zo staat omschreven in het bestemmingsplan. “Het is niet de bedoeling dat ondernemers permanent in de noodlocatie gaan hangen”, legt GroenLinks-fractievoorzitter Femke Roosma uit. “Anders is er niet voldoende doorstroom. Het doel is een veilige werkplek, maar ondernemers moeten tegelijkertijd wel nadenken hoe hun toekomst zonder kantoor eruit ziet.”
pi_188554515
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 09:58 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dit is toch werkelijk niet te geloven. Inderdaad Ozcan. Wat een land. Wat is dit een fucked up kloteland.
Wat een klotestad bedoel je. In de rest van Nederland hoef je dit echt niet te proberen, want dan wordt er wel gewoon ontruimd. Misschien is dat ook de reden dat We Are Here in Amsterdam al meer dan 30 keer hetzelfde geintje flikt en pas na maanden weer weggaat. En in de dagen daarna is het volgende pand aan de beurt waarop alles weer opnieuw begint.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 21 augustus 2019 @ 12:36:25 #66
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_188554555
Is er trouwens de veiligheid van de "bewoners" van dit bedrijfspand niet in het geding?
Met 40 man in een relatief kleine ruimte. Daar zou de brandweer eens op moeten gaan controleren.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_188554575
https://www.telegraaf.nl/(...)akers-amsterdam-west
quote:
Oproep tot ’intimiderend’ protest tegen krakers Amsterdam-West

Door Redactie
Updated 12 min geleden
45 min geleden in BINNENLAND

AMSTERDAM - Op Facebook wordt opgeroepen om zaterdag massaal naar een gekraakt pand toe te komen in Amsterdam-West. Eerder deze week werd daar een ondernemer op brutale wijze uit zijn eigen gebouw gezet.

De actievoerders nemen zich op het sociale medium voor om „het recht in eigen hand te nemen.” Ze willen eigenaar Salih Özcan bijstaan en roepen op tot een geweldloos, maar ’duidelijk en intimiderend’ protest. Het evenement is recent aangemaakt en heeft tot nog toe ruim vijftig mensen die op ’aanwezig’ staan. Nog eens een paar honderd anderen zijn ’geïnteresseerd’ in de demonstratie.

„Mensen onthoud goed, het gebouw is van de eigenaar, laat de boel heel en zet deze mensen gewoon het gebouw uit”, schrijft een van de deelnemers op de pagina. „Zet de boel niet in brand en gebruik geen geweld.”

Bekijk ook:
Eigenaar gekraakt pand: ’Belachelijk dat dit in Nederland kan’
Anoniem

Het is onduidelijk wie er achter de demonstratie zit en of die, zoals verplicht, is medegedeeld bij burgemeester Femke Halsema. Het evenement is aangemaakt door een Facebookaccount voor vuurwerk. De Telegraaf wist nog geen contact te krijgen via dat account. „Een demonstratie met genoeg mensen lijkt me een heel duidelijk en intimiderend verhaal tegenover deze krakers. Laten we wel het pand van de lieve ondernemer heel laten”, aldus de onbekende initiatiefnemer.

Volgens de eigenaar hebben de krakers het slot van het pand, waar een verbouwing plaatsvond, met grof geweld kapotgemaakt. „Ik krijg er tranen van in mijn ogen”, zei hij radeloos. „Dat dit kan in Nederland is echt belachelijk.”

Een verslaggever van omroep Powned werd hardhandig weggeduwd toen die een item maakte over het pand. De politie kwam vervolgens tussenbeide. Op beelden is te zien dat de troep van de krakers voor de deur van het pand verder en verder opstapelt. Ook zou er een pislucht hangen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_188554583
quote:
6s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 12:26 schreef Frutsel het volgende:

[..]

De Speld is voor 1 keertje minder erg dan de realiteit. Voor uitgeprocedeerde illegale krakers is er in Amsterdam wel een noodopvang, ondanks dat dat tegen regeringsbeleid ingaat.
Bewoners en ondernemers die het slachtoffer zijn van datzelfde tuig worden in Amsterdam aan hun lot overgelaten. Die moeten keer op keer voor alle schade en juridische kosten betalen, terwijl ze zelf hun bedrijf niet kunnen runnen of een slaapplek hebben.

Zo'n realiteit is zelfs voor de Speld te erg om te overtreffen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188554584
quote:
5s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 12:36 schreef kasper het volgende:
Is er trouwens de veiligheid van de "bewoners" van dit bedrijfspand niet in het geding?
Met 40 man in een relatief kleine ruimte. Daar zou de brandweer eens op moeten gaan controleren.
De brandweer moet helemaal niks. De politie moet dat werkschuw tuig gewoon buiten flikkeren. Met harde hand en rubberen kogels. Optiefen godverdomme :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_188555069
quote:
Het zoveelste voorbeeld van 'actie, reactie'. De politie handhaaft de wet niet, dus gaan burgers de wet zelf maar handhaven.

In principe ben ik tegen dit soort 'eigen rechter' initiatieven, maar in dit soort gevallen ben ik er helemaal voor. Al is het maar als demonstratie dat dit soort idiote praktijken van zowel krakers als politie/wethouders niet getolereerd wordt door het volk.
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 13:14:23 #71
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188555137
Wat een falend beleid hebben we toch.
Je neemt het de mensen echt niet meer kwalijk als ze besluiten het recht in eigen hand te nemen.

Als mij zoiets zou overkomen zou ik ook de neiging hebben om met een paar kameraden naar binnen te gaan met wapenstokken en/of honkbalknuppels.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 13:14:47 #72
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188555144
  woensdag 21 augustus 2019 @ 13:20:22 #73
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_188555251
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 22:24 schreef SpecialK het volgende:
Holy shit eten die beesten gewoon poep alsof het een feestje is?
Ja hier stond ik ook wel van te kijken.
Varkens zijn super omnivoren maar ik dacht dat ze ook best schone dieren waren.
Ze houden van modder maar niet van poep. Dat blijkt dus niet waar te zijn.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 13:24:08 #74
65846 Bocaj
47th President.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 13:25:41 #75
65846 Bocaj
47th President.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')