abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_188540454
Ondernemer uit eigen pand gezet door We Are Here-krakers

Een onaangename verrassing voor de Amsterdamse ondernemer Salih Ozcan toen hij vorige week terugkwam van vakantie. Een We Are Here-groep heeft zijn bedrijfspand gekraakt in Westpoort. Vandaag probeerde hij het gesprek aan te gaan met de krakers, maar dat pakte anders uit dan gepland.


Ozcan zegt zijn zaak nodig te hebben voor zijn autobedrijf. Hij had de ruimte eerst verhuurd, maar dat bleek 'een foute huurder' die er een wietplantage in was begonnen. Nadat het pand in januari was ontruimd heeft de ondernemer het laten opknappen. Hij wilde het juist gaan betrekken: 'Ik ben een kleine ondernemer die gewoon zelf gebruik maakt van zijn pand en door hen loop ik nu mijn zaken mis.'

Die boodschap wilde Ozcan vandaag gaan overbrengen aan de groep veelal uitgeprocedeerde asielzoekers die nu met minstens veertig man in de bedrijfsruimte aan de Abberdaan bivakkeren. AT5 ging met hem mee.

Voor de ingang ligt een grote berg met afval. 'Dit is toch te gek voor woorden', verzucht Ozcan. 'Hier komen alleen maar ratten en muizen op af.'

Verhitte discussie
Zodra de ondernemer de ruimte wil betreden, slaat de vlam in de pan. Een aantal van de krakers komt op Ozcan afgestormd en zegt dat hij het pand onmiddellijk moet verlaten: 'Anders bellen we de politie.'

Dat schiet de Amsterdammer in het verkeerde keelgat:. 'Moet ik mijn eigen gebouw uit?!'
Eenmaal buiten wordt de verhitte discussie voortgezet. Voordat de situatie echt escaleert en nog voordat de politie arriveert, besluit de verbouwereerde Ozcan dan maar af te druipen. 'Het is een heel naar gevoel. Ik heb er helemaal geen woorden voor. Ik kan die mensen enigszins begrijpen, maar zij begrijpen mij helemaal niet. Ongelofelijk. Dat dit in zo'n land kan.'

Ontruiming
De politie laat weten nog niet specifiek op deze zaak te kunnen reageren, maar dat er niet met spoed ontruimd gaat worden. Gemiddeld moet een eigenaar voor een ontruimingsprodedure zes weken wachten. Ozcan heeft intussen een advocaat in de arm genomen.
https://www.at5.nl/artike(...)-we-are-here-krakers
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_188540493
Een aantal van de krakers komt op Ozcan afgestormd en zegt dat hij het pand onmiddellijk moet verlaten: 'Anders bellen we de politie.'

Wat een volk :')
  Moderator dinsdag 20 augustus 2019 @ 17:20:50 #3
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_188540525
Knokploegje regelen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 17:21:05 #4
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_188540530
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 17:18 schreef SoS87 het volgende:
Een aantal van de krakers komt op Ozcan afgestormd en zegt dat hij het pand onmiddellijk moet verlaten: 'Anders bellen we de politie.'

Wat een volk :')
Mede mogelijk gemaakt door de gemeente Amsterdam, en door de politiek in Den Haag die niet optreedt tegen criminele illegalen.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 20 augustus 2019 @ 17:23:15 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188540584
Zitten ze er nog steeds? :') Wat is dit?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_188540585
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 17:21 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Mede mogelijk gemaakt door de gemeente Amsterdam, en door de politiek in Den Haag die niet optreedt tegen criminele illegalen.
Gewoon lekker blijven etteren, met een beetje geluk krijg je nog een paspoort en woning ook :r
pi_188540620
als ze er niet uit willen, maak het pand dan hermetisch dicht. na een paar weken terugkomen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_188540657
Ja maaruh nejerlanse straffe benne bijnaa de hoogstee op dit wereld
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 17:47:14 #9
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188540999
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 16:25 schreef kanovinnie het volgende:[..]
Voor een half jaar?
Sowieso zijn de helft van je voorstellen bespottelijk. Waarom moet een aannemer zijn bus er laten staan? Hoe komt hij thuis? Hoe weet je dat zijn gereedschap of auto niet gejat is de volgende dag?
Eten bestellen? wie neemt het aan? En waarom zou je die kosten maken?
Het gaat er om dat je duidelijk maakt dat er werd gewerkt, dat het werd gebruikt, er werd geleefd etc.etc. en hiermee getuigen hebt. Dat je dat bespottelijk vindt, is dan aan jou om het recht je huis/pand te gebruiken te verliezen wat kennelijk langere tijd leegstaat.

Reken er maar op dat "we are here" van "we are not stupid" zijn en hun zaakjes prima geregeld hebben. Het doel daarbij is vooral als sprinkhanen gratis te kunnen rondtrekken waarvoor ik (en wellicht jij) moet krom liggen.
De rest van alle bullshit is idealistisch links gelul van verkapte "moedertjes" die het maar wat fijn vinden om economische vluchtelingen "we are good" te kunnen gebruiken en aankomen dat elk mens het recht heeft hier te zijn om mijn geld op te maken.

quote:
Het pand stond niet leeg, er werd gewerkt. Zodra die parasieten eruit zijn kan je waarschijnlijk opnieuw verbouwen en de boel schoonmaken. Wie betaald dat?
Ja, eigen schuld had je maar de regels moeten volgen en het pand daadwerkelijk gebruiken en niet voor een vage reden laten leegstaan. Wat is werken, een verstofte trap neerzetten ? Wat weer een heel ander onderwerp is.
quote:
En nog het meest belachelijke is dat je onderzoek wilt doen naar de eigenaar van het pand. Als er iemand onschuldig is....
Mark my words, dat die vent wel wat anders heeft gedaan dan met z'n verhaaltjes..... en ja ik ben dan bevooroordeeld en so what. Ik kan "I am here" ook simpelweg de zaak omdraaien, wie zegt dat die vent "we are here" daar niet heeft uitgenodigd ? Welk bewijs is dan daarvoor ? Ms dachten die zielpieten me een barmhartige samaritaan te maken te hebben.
En dan ben jij die politieagent... wat ga jij doen zonder "bevooroordeeld" te zijn ?

Waarvoor die Turk dit spel zou spelen... nou bv de wietkwekerij van een compagnon kaduukmaken. etc.etc. Ik tientallen redenen bedenken hoe iemand een ander voor zijn zaak kan inzetten, wat verder niet ter zake doet.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 17:49:23 #10
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188541036
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 17:06 schreef Redbullkid het volgende:
Maar wat nou als hij naar binnen gaat en al die spullen van dat tuig naar buiten gooit?
Je mag het recht niet in eigen hand nemen. Doe je dat wel, dan krijg je te maken met Justitie, die vast heel geinteresseerd zal zijn in de foto's en videopnamens.
Welkom in ons mooie vrije land, "we are here to stay".
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 17:58:41 #11
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_188541160
Dit is toch gewoon inbraak en een heterdaad? Hoezo 'geen vervroegde ontruiming'? Gewoon inrekenen en afvoeren!
Life is what you make it.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 17:59:55 #12
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_188541179
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 17:47 schreef Vallon het volgende:

[..]

Het gaat er om dat je duidelijk maakt dat er werd gewerkt, dat het werd gebruikt, er werd geleefd etc.etc. en hiermee getuigen hebt. Dat je dat bespottelijk vindt, is dan aan jou om het recht je huis/pand te gebruiken te verliezen wat kennelijk langere tijd leegstaat.

Reken er maar op dat "we are here" van "we are not stupid" zijn en hun zaakjes prima geregeld hebben. Het doel daarbij is vooral als sprinkhanen gratis te kunnen rondtrekken waarvoor ik (en wellicht jij) moet krom liggen.
De rest van alle bullshit is idealistisch links gelul van verkapte "moedertjes" die het maar wat fijn vinden om economische vluchtelingen "we are good" te kunnen gebruiken en aankomen dat elk mens het recht heeft hier te zijn om mijn geld op te maken.
[..]

Ja, eigen schuld had je maar de regels moeten volgen en het pand daadwerkelijk gebruiken en niet voor een vage reden laten leegstaan. Wat is werken, een verstofte trap neerzetten ? Wat weer een heel ander onderwerp is.
[..]

Mark my words, dat die vent wel wat anders heeft gedaan dan met z'n verhaaltjes..... en ja ik ben dan bevooroordeeld en so what. Ik kan "I am here" ook simpelweg de zaak omdraaien, wie zegt dat die vent "we are here" daar niet heeft uitgenodigd ? Welk bewijs is dan daarvoor ? Ms dachten die zielpieten me een barmhartige samaritaan te maken te hebben.
En dan ben jij die politieagent... wat ga jij doen zonder "bevooroordeeld" te zijn ?

Waarvoor die Turk dit spel zou spelen... nou bv de wietkwekerij van een compagnon kaduukmaken. etc.etc. Ik tientallen redenen bedenken hoe iemand een ander voor zijn zaak kan inzetten, wat verder niet ter zake doet.
Ik kan jouw denkwijze werkelijk waar niet volgen.

Als ik een half jaar op reis ga en mijn huis dus leegstaat keur jij het ook goed dat die gasten mijn huis in komen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 18:07:44 #13
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188541327
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 17:59 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik kan jouw denkwijze werkelijk waar niet volgen.

Als ik een half jaar op reis ga en mijn huis dus leegstaat keur jij het ook goed dat die gasten mijn huis in komen?
Ik keur het niet goed, ik constateer hoe het werkt.
Mijn denkwijze is ietwat gepokt en gemazeld, doe je voordeel ermee... of niet.
Hoe zeggen ze dat ook al weer.... ga op reis en bedenk wat je gaat doen.

Ik raad je aan je huis niet leeg te maken, te laten verzorgen door je buren of zo en desnoods melding te doen bij de gemeente/politie. Wanneer jouw spullen in het huis staan, er er geen laag stof opligt etc.etc., kan je redelijk aantonen dat jij de rechtmatige bewoner bent.
Los daarvan blijft het in Nederland relatief moeilijk om eventjes iemand uit je huis te (laten) gooien.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188541598
pi_188542759

Met dit soort volk krijg je dus te maken. Ik had even wat vrienden gebeld, keihard geroepen KOM OP DAN VUILE KKLIJER en ze MIJN zaak uit geslagen, dan maar een paar maanden zitten. Dit laat je toch niet over je kant gaan toch. Addergebroed
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_188543045
Kraken is illegaal. De Politie handhaaft echter niet. Falliet van de rechtstaat dus?
^ To je nesmysl ^
pi_188543114
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 19:32 schreef TyVole het volgende:
Kraken is illegaal. De Politie handhaaft echter niet. Falliet van de rechtstaat dus?
Failliet van de Law and Order partij VVD en coalitie-makkers. Maar dat is oud nieuws.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_188543127
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 19:18 schreef BoneThugss het volgende:

Met dit soort volk krijg je dus te maken. Ik had even wat vrienden gebeld, keihard geroepen KOM OP DAN VUILE KKLIJER en ze MIJN zaak uit geslagen, dan maar een paar maanden zitten. Dit laat je toch niet over je kant gaan toch. Addergebroed
Wat jij zegt zal de toekomst worden met de mieterige politie en OM in Nederland..
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 19:51:04 #19
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_188543396
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 17:58 schreef Schanulleke het volgende:
Dit is toch gewoon inbraak en een heterdaad? Hoezo 'geen vervroegde ontruiming'? Gewoon inrekenen en afvoeren!
Nope... de "inbraak" of forceren van toegang kan door iemand anders zijn gedaan.... waarna het gebouw kennelijk onbeheerd en leeg openstond. Dat wil niet zeggen dat je dan naar binnen mag maar je kunt het wel doen..... heb je iig weer een periode van onderdak.

Vervolgens laten de "krakers" een slotenmaker komen die er een deugdelijk slot inzetten en natuurlijk (serieus!!) met factuur garantie afgeeft voor het werk.
Ik wens de eigenaar veel suc6 met de afloop om nog snel zijn "verlaten" en "lege" pand te kunnen betreden zonder daarbij zelf de wet te overtreden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_188543403
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 19:36 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Wat jij zegt zal de toekomst worden met de mieterige politie en OM in Nederland..
Het is gewoon 'beleid' wat nergens op slaat. Paar keer met de wapenstok erover en niemand haalt het meer in de kop.

Spaanse politie.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_188543437
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 19:51 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Het is gewoon 'beleid' wat nergens op slaat. Paar keer met de wapenstok erover en niemand haalt het meer in de kop.

Spaanse politie.
Fout beleid + wapenstok is het begin van het einde. Eerst fatsoenlijk, solide beleid en dan stevig handhaven. Hier in Nederland gaat het direct bij het handhaven al fout.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_188543484
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 19:53 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Fout beleid + wapenstok is het begin van het einde. Eerst fatsoenlijk, solide beleid en dan stevig handhaven. Hier in Nederland gaat het direct bij het handhaven al fout.
Die krakers kennen vaak het rechtsboek beter dan de rechter kontzak. Gooi ze eruit met geweld, doe dat drie keer en het is klaar. Je gaat geen moeite doen als je weet dat je toch binnen een paar uur je spullen weer in kan pakken.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_188543526
Tja dat soort gasten hebben meer rechten dan autochtonen.
pi_188544996
Goh….Denk loopt te roepen dat Rutger Groot Wassink hard op moet treden tegen de krakers. Meestal doen ze alles voor asielzoekers. Waarom zouden ze net nu kritiek op de krakers uitten?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188545150
Man, man dit is Nederland weer. _O- 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Ga kamperen in de tuin van Rutte of Halsema en je wordt binnen een uur gearresteerd, maar zo'n inbraak bij een ondernemer of burger dan wordt er niets gedaan door politie of gemeente. Niet normaal. 8)7
pi_188546311
quote:
Oppositie roept op tot actie nadat krakers ondernemer uit eigen pand zetten

Het verhaal van AT5 over de ondernemer in Westpoort die door krakers van We Are Here uit zijn eigen pand werd gezet, heeft behoorlijk wat losgemaakt. De VVD en Forum voor Democratie hebben al vragen gesteld aan het college. Bovendien vindt DENK dat wethouder Groot Wassink moet optreden.

Nadat de Amsterdamse ondernemer Salih Ozcan terugkwam van vakantie, stond hem een onaangename verrassing te wachten. Een We Are Here-groep bleek zijn bedrijfspand in Westpoort gekraakt te hebben. Hoewel Ozcan in gesprek wilde gaan, werd hem de toegang tot het pand geweigerd.

'Te bezopen voor woorden', vindt Kevin Kreuger van Forum voor Democratie. 'Een groep illegale asielzoekers die gewoon een ondernemer uit zijn eigen pand zet.' Het verzoek van zijn partij is daarom dat de bedrijfsruimte direct wordt ontruimd.

Tempo
Ook DENK-lijsttrekker Mourad Taimounti heeft het item bekeken. 'Het is natuurlijk heel erg lastig voor de ondernemer, daar heb ik alle begrip voor. Maar het blijft natuurlijk wel een probleem. Die mensen hebben een basale behoefte: onderdak. En dat blijft gewoon doorgaan zolang wij daar met z'n allen niet een oplossing voor bedenken', vindt hij.

Taimounti kijkt wat dat betreft in de richting van verantwoordelijk wethouder Rutger Groot Wassink. Al ruim een jaar probeert de wethouder een 24-uursopvang te realiseren voor een groep van 500 ongedocumenteerden. Maar dat plan komt tot nu toe maar moeizaam van de grond. 'Het tempo mag er nu wel in', concludeert de DENK-voorman.

Ontruimd
Groot Wassink - momenteel ook locoburgemeester is vanwege de vakantie van Halsema - gaf vandaag aan niet te kunnen reageren. Een woordvoerder liet namens het college weten dat het Openbaar Ministerie (OM) momenteel de aangifte beoordeelt.

'Als het pand daadwerkelijk in gebruik blijkt te zijn, zal het OM het pand ontruimen. Kraken is strafbaar en ieder gekraakt pand waar de eigenaar een concreet plan voor heeft, wordt zo snel mogelijk op last van het OM ontruimd', aldus de woordvoerder.

Maar als er sprake is van leegstand, ligt de situatie anders. In dat geval wordt er niet ontruimd, zo geeft de woordvoerder aan. 'Of daar sprake van was, wordt op dit moment door politie en het OM uitgezocht.'
https://www.at5.nl/artike(...)it-eigen-pand-zetten
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 21:52:24 #28
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_188546370
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 21:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

DENK is ook weer zo hypocriet als de pest natuurlijk.
pi_188546590
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

DENK is ook weer zo hypocriet als de pest natuurlijk.
Toen WAH die halve straat kraakte en onder andere in een huis inbraken waar een vrouw net aan het douchen was, toen koos Denk zelfs de kant van de krakers. Ze waren helemaal woedend toen Identitair Verzet met toestemming van de bewoner een huis in dezelfde straat bewoonde.

Tijdens de andere 30+ kraken van WAH hielden ze zich meestal afzijdig. Dit is de eerste keer dat ze voor het slachtoffer van een kraakactie opkomen.

Heel toevallig is het slachtoffer dit keer een Turk.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:19:24 #30
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_188547304

Eigenlijk is deze vent zo gek nog niet.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:23:45 #31
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188547467
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 22:19 schreef kanovinnie het volgende:

Eigenlijk is deze vent zo gek nog niet.
_O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:24:43 #32
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_188547504
Holy shit eten die beesten gewoon poep alsof het een feestje is?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:49:51 #33
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_188548419
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 22:24 schreef SpecialK het volgende:
Holy shit eten die beesten gewoon poep alsof het een feestje is?
Die beesten eten alles. Volgens mij ruimde de italiaanse maffia de lijken op door ze aan hongerige varkens te voeren.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 23:48:26 #34
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_188549831
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 22:19 schreef kanovinnie het volgende:

Eigenlijk is deze vent zo gek nog niet.
tranen in mijn ogen van het lachen, jezus jezus
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  dinsdag 20 augustus 2019 @ 23:52:18 #35
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_188549881
Kan die vent uit amsterdam niet gewoon die stoep voor hem laten blubberen met gier? Of een open aanhanger vol mest voor de deur zetten. Je kan me niet wijsmaken dat ze dan lang blijven.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_188549907
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 23:52 schreef kanovinnie het volgende:
Kan die vent uit amsterdam niet gewoon die stoep voor hem laten blubberen met gier? Of een open aanhanger vol mest voor de deur zetten. Je kan me niet wijsmaken dat ze dan lang blijven.
Gierwagen voor de deur, slang door de brievenbus en pomp starten
pi_188550034
Invallen, oppakken en deporteren die handel
pi_188550061
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 00:06 schreef JanCees het volgende:
Invallen, oppakken en deporteren die handel
Dat klinkt bekend.
pi_188550079
O
quote:
11s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 00:10 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat klinkt bekend.
Ow?
pi_188550093
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 00:11 schreef JanCees het volgende:
O
[..]

Ow?
Deporteren in een trein of een vliegtuig?
pi_188550110
quote:
5s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 00:13 schreef sig000 het volgende:

[..]

Deporteren in een trein of een vliegtuig?
Op de boot zetten naar Afrika
pi_188550142
Je vraagt je wel af wat die eigenaar dan met dat pand van plan is. Echt leefbaar zag dat krot er niet uit.
pi_188550168
Het meest bizarre is nog wel dat politie niets doet, terwijl er toch sprake is van huisvredebreuk/inbraak. Politie je beste vriend, mn reet :')
pi_188550174
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 00:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Je vraagt je wel af wat die eigenaar dan met dat pand van plan is. Echt leefbaar zag dat krot er niet uit.
Dat doet er niet toe. Al staat het pand 10 jaar leeg, dan nog moet jij als je er wil wonen huur betalen of een huis zoeken of wat dan ook. Dit is gewoon crimineel.
pi_188550188
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 00:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Je vraagt je wel af wat die eigenaar dan met dat pand van plan is. Echt leefbaar zag dat krot er niet uit.
Dat pand is leeggehaald vanwege wietkwekerij het gaat tijdje dicht daarna voor onderzoek en eigenaar was net te laat waarschijnlijk.
pi_188550199
quote:
3s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 00:24 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat pand is leeggehaald vanwege wietkwekerij het gaat tijdje dicht daarna voor onderzoek en eigenaar was net te laat waarschijnlijk.
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat jij en ik ons scheel betalen aan huur/hypotheek en deze stukken stront vd maatschappij overal mee wegkomen. Dit is toch gewoon stelen? Moet jij eens proberen om 3 maanden geen huur te betalen.
pi_188550224
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 00:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik kan er met mijn verstand niet bij dat jij en ik ons scheel betalen aan huur/hypotheek en deze stukken stront vd maatschappij overal mee wegkomen. Dit is toch gewoon stelen? Moet jij eens proberen om 3 maanden geen huur te betalen.
Mijn eerste bedrijf is gestart in een gekraakt pand.
Ben wel gelijk in overleg gegaan om het te huren.
pi_188550611
rook bommen naar binnen gooien en dat zooitje eruit gooien. Achterlijke parasieten dat het zijn.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 07:03:52 #49
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_188550804
quote:
3s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 00:24 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat pand is leeggehaald vanwege wietkwekerij het gaat tijdje dicht daarna voor onderzoek en eigenaar was net te laat waarschijnlijk.
Hij heeft het denk ik over de huizen in dat kaatste filmpje van mij.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_188550831
quote:
12s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 00:28 schreef sig000 het volgende:

[..]

Mijn eerste bedrijf is gestart in een gekraakt pand.
Ben wel gelijk in overleg gegaan om het te huren.
Parasiet gespot.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')