ik eet niet meequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij gaan straks tortilla soep met kip eten
Nog wel aardig watquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als ik niet veel te doen heb zo'n 10-15 uur per week (in een normale werkweek) maar laatste tijd 50 uur per week moeten werken, dan is het maar zo'n 5 uur per week helaas.
Kan je inmiddels niet beter amputeren?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:57 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Kut.Zit nu weer voor controle te wachten in de wachtkamer. #duurtlang. Mja, oog is lekker rood en zicht is 0.
Lekker blijven druppelen.
Doe je goed!quote:
quote:
G E N O Tquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een kaiserbroodje met filet americain
Overdrijven is een van mijn kunstenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven.
Zeker omdat je dik bentquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Overdrijven is een van mijn kunsten
Broodje rosbief.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, trouwens, @:flippiee 3x raden wat ik vanavond ga eten
Pussy?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, trouwens, @:flippiee 3x raden wat ik vanavond ga eten
Jawel, ik heb er veel plezier in en zonder muziek kan ik niet leven. Is echt mijn passiequote:
Dan kan je heel goed overdrijven, duhquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dan?
quote:Gym, tijdens de Coopertest
Leraar:,, Goed bezig je hebt nu al een zes.”
Ik: meteen languit op het gras.
Leraar: wat doe je nu?”
Ik:,, had even eerder geroepen een 5,5 is ook een voldoende!”
Leraar: ,,Wegwezen!”
Niksquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dan?
En anders maakt het mij niet uit haha.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En anders maakt het mij niet uit haha.
Neejoh, al dat vet zorgt voor een zwemband effect.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
Alhoewel het natuurlijk ook kan zijn dat je snel naar de bodem zinkt als je dik bent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |