Ja, Haags. Ik zou echt een top TT neerknallen gewoon.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:34 schreef stokj het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn we inspiratieloos geworden dat de TT zo saai is
Inderdaad en niet zo bescheiden zijn in het uiten van de TT.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, Haags. Ik zou echt een top TT neerknallen gewoon.
Jezus wat veel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ja echt man, moet maar weer aanNo: 6
Nou nou, iemands kleurtje zegt niets over hem/haar als persoon he!quote:
quote:Vanwege een onoverkoombaar verschil in inzicht gaan we helaas afscheid nemen van Vanillekwark en gaat hij verder in het zwart.
Vanillekwark, jammer dat het zo gelopen is. Bedankt voor alle tijd die je in FOK! gestoken hebt.
Weet ik togquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou nou, iemands kleurtje zegt niets over hem/haar als persoon he!Laten we open-minded blijven!
Niet geklikt.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:52 schreef -Chakotay- het volgende:
Is it possible to make a deposit in your mouth?
To show no interest after.
WTF
Niet gekliktquote:
Wel gekliktquote:
Die is nu lekker aan het snorkelen bij het Groot Barrièrerif. Die komt denk ik pas volgende week weer te voorschijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En @:limoentjuh ook al foetsie
Wtf. Lolquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Die is nu lekker aan het snorkelen bij het Groot Barrièrerif. Die komt denk ik pas volgende week weer te voorschijn.
Ha die Geerdje, hoe is het ermee? Ben je weleens in een trein vol met homo's geweest om daar de OV-kaart te controleren?quote:
In die toppa van 'speculeer hier wat er met Haga is' gaf je aan dat je door je rug bent gegaan.quote:
Oh dat ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:13 schreef stokj het volgende:
[..]
In die toppa van 'speculeer hier wat er met Haga is' gaf je aan dat je door je rug bent gegaan.
Dankjequote:
Nee niks bijzonders. Daar al bijna etenstijd?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iets speciaals op het menu?
Over 1.5 uur ga ik eten als het meezitquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee niks bijzonders. Daar al bijna etenstijd?
Kan prima zonder ruggengraat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:13 schreef stokj het volgende:
[..]
In die toppa van 'speculeer hier wat er met Haga is' gaf je aan dat je door je rug bent gegaan.
Ben ik weerquote:
Hoe is het met jou?quote:
Yaaaayquote:
Goed hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?
[..]
Yaaaay
Wanneer ging je nou je Switch kopen?
Vorige week donderdagquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?
[..]
Yaaaay
Wanneer ging je nou je Switch kopen?
En dat zeg jij mij niet?! We moeten Mario Kart spelen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:33 schreef eNGine10 het volgende:
Vorige week donderdagecht een mooi ding
Haha ja moest ik nog zeggen. Wou eerst even beetje oefenenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En dat zeg jij mij niet?! We moeten Mario Kart spelen!
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
weet ikquote:
nee dat nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:52 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Moet je een narcist zijn om jezelf te mogen?
Als je eigen zelf een narcist is liever nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:52 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Moet je een narcist zijn om jezelf te mogen?
Heyquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je eigen zelf een narcist is liever niet
Ik ben toch slechtquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:41 schreef eNGine10 het volgende:
Haha ja moest ik nog zeggen. Wou eerst even beetje oefenen
Ik speel altijd met mijn broer online, dus mijn poppetje zelf heeft nog geen punten gespaard.quote:
Mogen alle narcisten zichzelf niet altijd wel?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je eigen zelf een narcist is liever niet
Niet altijd welquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:55 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Mogen alle narcisten zichzelf niet altijd wel?
Altijd welquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet altijd wel![]()
Bedoel je altijd wel of niet altijd?
Het valt wel mee hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zou je aan een ras narcist zoals @:haags_kwartiertje moeten vragen
Verspilde moeite; die gaat toch niet reagerenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zou je aan een ras narcist zoals @:haags_kwartiertje moeten vragen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Verspilde moeite; die gaat toch niet reageren
Hij heeft toch gereageerdquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Verspilde moeite; die gaat toch niet reageren
Uit het raam!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wat een trage k*t computer heb ik toch
Volgens mij was zijn anus open!quote:
Maar dan kan Haags ze niet meer ADOrerenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:00 schreef aloa het volgende:
Ado heeft wel wat...al vond ik FC Den Haag toch iets beter klinken...
Haagseren klinkt ook niet echt idd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan kan Haags ze niet meer ADOreren
100% mee eens vrind.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:00 schreef aloa het volgende:
Ado heeft wel wat...al vond ik FC Den Haag toch iets beter klinken...
Elke dag weerquote:
Ik bak er volgens mij ook niet veel van dus wordt spannendquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben toch slecht
[..]
Ik speel altijd met mijn broer online, dus mijn poppetje zelf heeft nog geen punten gespaard.
En is jouw anus open?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:01 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Volgens mij was zijn anus open!
(Haha, een Javaans gezegde. Zeg je wanneer iemand alleen iets doet wanneer hij in een goed humeur is)
Adolf Den Haagquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ken het niet anders dan ADO.
Al hoor ik mensen nog wel eens 'ader den haag' zeggen, geen idee wat daar het verband is.
TR gemacht.quote:
Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
TR gemacht.
Adoreren van Haagse Kwartiertjes is verboden!
Vroeger was het FC Den Haag...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ken het niet anders dan ADO.
Al hoor ik mensen nog wel eens 'ader den haag' zeggen, geen idee wat daar het verband is.
In de volksmond heet het nog steeds Fc Den Haag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Vroeger was het FC Den Haag...
Altijd leuk als ze op bezoek kwamen bij Cambuur
Zijn we samen slechtquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:04 schreef eNGine10 het volgende:
Ik bak er volgens mij ook niet veel van dus wordt spannend
Ben ook Mario deluxe aan het spellen nu. Ook wel grappig.
vast wel...wat voor plaatje?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Aloa maat kan jij een plaatje croppen voor mij of gifje maken
Ben wel in een goed humeurquote:
Van 6ix9ine weet niet of je daar gif van kan maken ofzo of alleen kan croppenquote:
Gewoon klassieke Mario game eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zijn we samen slecht
Oh, die ken ik niet zo goed. Wel Mario Party, dat is ook grappig
Vis, boontjes en appelmoesquote:
Deze bedoel je?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Van 6ix9ine weet niet of je daar gif van kan maken ofzo of alleen kan croppen
Dat het iig past op m'n profiel
Oh, tofquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:10 schreef eNGine10 het volgende:
Gewoon klassieke Mario game eigenlijk.
Mario party is ook vooral voor meerdere spelers leuk of? Speel je dat ook online?
Echt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja zoiets is goed alleen hoe crop je dat naar het juiste formaat?
Wat voor tandpasta gebruikt die gast?quote:
Wat speel je op de pc?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh, tof
Ja, of je moet bots gebruiken. Maar het leukste is om met vrienden te spelen.
Al ben ik de laatste tijd vooral achter de pc te vinden hoor qua gamen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja zoiets is goed alleen hoe crop je dat naar het juiste formaat?
Echt van alles; csgo, GTA, Siege, Sims en op dit moment ook helemaal verslaafd aan Armelloquote:
Welke GTA speel je?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Echt van alles; csgo, GTA, Siege, Sims en op dit moment ook helemaal verslaafd aan Armello
Zou je dan aub een foto willen croppen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat wordt moeilijk als je geen abo hebt
Nu ben ik benieuwd hoe je aan die pc komt lol. Heb je dat echt specifiek uitgezocht?quote:
Haha!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Neeeee ik wacht nog altijd op bevestiging van jou en Frans reageert niet
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zou je dan aub een foto willen croppen?
Het gaat ook om de MP toch lol fuck die singleplayer, nep verhaal als je GTA SA hebt gespeeld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:24 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haha!
Ik heb het al bijna uitgespeeld eigenlijk. Ik speel er niet meer mee.
Nieuwe gekocht pas, hebben mijn vrienden en broer voor mij uitgezocht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nu ben ik benieuwd hoe je aan die pc komt lol. Heb je dat echt specifiek uitgezocht?![]()
Of gewoon een vrij nieuwe gekocht?
Valt niet mee om dat 50 kb te krijgenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk geen abo.
Past niet denk ik.
Zal je zeggen wanneer ik daar weer tijd voor ga vrij maken. Ben nu bezig met No Man's Sky.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het gaat ook om de MP toch lol fuck die singleplayer, nep verhaal als je GTA SA hebt gespeeld.
Fixedquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Valt niet mee om dat 50 klb te krijgen
Oh vandaar. Nice nicequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nieuwe gekocht pas, hebben mijn vrienden en broer voor mij uitgezocht.
JA TIJD ZAT JOHquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:26 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zal je zeggen wanneer ik daar weer tijd voor ga vrij maken. Ben nu bezig met No Man's Sky.
Dat valt tegen idd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Valt niet mee om dat 50 kb te krijgen
No Man's is ook MPquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh vandaar. Nice nice
[..]
JA TIJD ZAT JOH
Wat is het voor spel en wat moet het kostenquote:
sorry dat ik stiekem foto van je keuken gemaakt hebquote:
Een rode keukenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
sorry dat ik stiekem foto van je keuken gemaakt heb
Survival space simulator en ik 40 euro ongeveer voor de PS4quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat is het voor spel en wat moet het kosten
Heb trouwens nog steeds geen vakantie lol, zou het vorige week al hebben.
Dat interesseert mij geen ene reet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Er zijn mensen in Afrika die hebben helemaal geen keuken, besef je je dat even ja?
Gewoon thuisbezorgd ja tochquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Er zijn mensen in Afrika die hebben helemaal geen keuken, besef je je dat even ja?
Nee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit meer iets voor jou?
[ afbeelding ]
Je bent een DLC?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Survival space simulator en ik 40 euro ongeveer voor de PS4
racistquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat interesseert mij geen ene reet.
Welnee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je bent een DLC?
Ik zal eens kijken.
[..]
racist
NEEEEEquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Ik ben de grootste idioot, dat ben ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij bent zo geweldig, jij kan alles zijn, dus ik dacht vraag het maar even.
Niet zo hoog van de toren blazenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben de grootste idioot, dat ben ik.
Je bent niet zo groot toch? Beetje credit stelen van mijquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:35 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben de grootste idioot, dat ben ik.
Whaaa waaaaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ligt wel aan de inhoud. Als je me dan gaat commanderen dat ik je moet bespelen sowieso.
Zal jouw toren blazenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet zo hoog van de toren blazen
Is al goedquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je bent niet zo groot toch? Beetje credit stelen van mij![]()
Komt goed
Vertelquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jongens ik zit met een dillema
Smoooooth CRIMINAL!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Loop ik te hard van stapel?
Sowieso ben jij dan de eerste game op de stapel
Dilemmaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jongens ik zit met een dillema
Donderdag ga ik naar de kuip natuurlijk maar omdat ik 2 weken niet kon trainen beetje welvaartsbuikje gekregen. Maar wil ook wel een biertje drinken daar maar dan word ik nog dikker en spierverzuring. Wat moet ik nou doen?quote:
Overal een antwoord opquote:
Hihahoquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:38 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien bedoelt hij wel een ma die van dille houdt?
That's me, babehquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Donderdag ga ik naar de kuip natuurlijk maar omdat ik 2 weken niet kon trainen beetje welvaartsbuikje gekregen. Maar wil ook wel een biertje drinken daar maar dan word ik nog dikker en spierverzuring. Wat moet ik nou doen?
[..]
Overal een antwoord op
Je bent een biertje in de kuip, een DLC, en naar eigen zeggen een idioot?quote:
Gelukkig maar, zou wat zijn als die ophoudt met draaienquote:
Ik ben meer dan dat. Ik ben veeeel meeer waaaard.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je bent een biertje in de kuip, een DLC, en naar eigen zeggen een idioot?
Hoop inhoud, geld sowieso waard dan
Flat earth confirmedquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig maar, zou wat zijn als die ophoudt met draaien
Weet ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:41 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben meer dan dat. Ik ben veeeel meeer waaaard.
Wat is dit nu weer?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Stukje cultuur uit mijn thuisland.
Is grappig filmpje, hij eet zoethout en krijgt een aanval.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok dan ga ik niet klikken
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Is grappig filmpje, hij eet zoethout en krijgt een aanval.
En het is in Finland!!!
jij met je Finlandquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
En het is in Finland!!!
wrom nie trots op?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Halfbloedje
Al ben ik hier niet echt trots op. Maar wel geinige video.
Zweeds maar ook geinigquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Op die video, gewoon een debiel.
Schande voor het land!
Die heb ik gezien jaquote:
Ik ga misschien nog last minute. Er is vast nog wel plek in de kofferquote:
ah zoquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Op die video, gewoon een debiel.
Schande voor het land!
ben er geweest, vond er maar weinig aan.quote:
En als je ooit gaat, ga dan niet naar Helsinki, dat is net 020, verziekt.quote:
Krijgen dat blikje al bijna niet openquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die heb ik gezien ja
[..]
Ik ga misschien nog last minute. Er is vast nog wel plek in de koffer
Lijkt me ook wel echt walgelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Krijgen dat blikje al bijna niet open
Lakku.. klinkt als lakritze, oftewel duits voor drop.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
En het is in Finland!!!
Oh okeequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
En als je ooit gaat, ga dan niet naar Helsinki, dat is net 020, verziekt.
Turku en Oulu zijn tof
https://www.amazon.com/Sk(...)g-12oz/dp/B00KCDB252quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Lakku.. klinkt als lakritze, oftewel duits voor drop.
Ga je ook een voetbalwedstrijdje bezoeken? :$quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:01 schreef murp het volgende:
[..]
Oh okee
Eerst rondreis door Engeland met vrienden volgend jaar
Lekker man. Cornwall vond ik echt tof paar jaar geledenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:01 schreef murp het volgende:
[..]
Oh okee
Eerst rondreis door Engeland met vrienden volgend jaar
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je ook een voetbalwedstrijdje bezoeken? :$
Ik moet alles nog plannen en boeken, maar al wel zin inquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lekker man. Cornwall vond ik echt tof paar jaar geleden
Sowieso geen verkeerde bestemmingquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:04 schreef murp het volgende:
[..]
Ik moet alles nog plannen en boeken, maar al wel zin in
Liquorice extract. Lijkt me wel lekker eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
https://www.amazon.com/Sk(...)g-12oz/dp/B00KCDB252
Als je er zo raar van gaat doen sla ik overquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Liquorice extract. Lijkt me wel lekker eigenlijk.
heb ik snel opgedronken natuurlijk. Ik kom graag nog eens dinerenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:09 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ben mn bier kwijt, moet ergens in het huis staan
Good luckquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:10 schreef murp het volgende:
[..]
Kinderen naar bed doen enzulks
druk druk druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |