abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189054262
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:26 schreef madam-april het volgende:

[..]

[..]

Nou uuhm ik leerde hem op nieuwjaarsdag/nacht kennen. Ben bij hem blijven slapen. Twee dagen later weer blijven slapen en nooit meer weggegaan. 😅
Ook nog steeds mijn droomscenario. :P
pi_189054451
Nee.

All hope is gone.
pi_189060403
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 september 2019 14:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Nee.

All hope is gone.
Echt? Kom op!

[ Bericht 0% gewijzigd door stokj op 22-09-2019 20:45:23 ]
pi_189081197
quote:
4s.gif Op zaterdag 21 september 2019 14:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Nee.

All hope is gone.
Weet je het zeker? Ik ben van de 100+ pogingen 100+ keren afgewezen op uiterlijk.Ik zou de hoop nooit zomaar opgeven. Dat deed ik ook niet. Ik ben juist een persoon dat bijna nooit opgeeft daar anderen al lang afhaken. Ik zou mijzelf nooit gewonnen geven tenzij absoluut duidelijk is dat het er nooit van gaat komen want dan wordt het zelfkwelling. Het was een hele strijd voordat ik mij uiteindelijk gewonnen gaf en dat ging niet zonder slag of stoot. Als je uiterlijk in orde is zou ik sowieso nooit opgeven. Je uiterlijk moet voldoende zijn, zonder aantrekkingskracht kom je nergens, hoogstens friendzone. Ik heb een onzichtbaar uiterlijk zonder enige vorm van aantrekkingskracht dat is mijn grootste probleem. Ik ben letterlijk niemands type. En nu ben ik ook redelijk oud. Ik ben hard, verbitterd, gevoelloos, vol haat en noem maar op, ik wens zo’n leven niemand toe. Maar mij lukt het om te blijven bestaan ondanks dat het voelt alsof ik in een nachtmerrie leef. Ik zou maatregelen nemen want eindigen zoals ik dat wil je echt niet. Ik gun het niemand om dagelijks te lijden dat je niet eens meer weet wanneer het de laatste keer was dat je je goed voelde. Ik gun iedereen het beste want ik geloof in de quote : wie het geluk gunt voor een ander bezit een rijkdom zonder grenzen. Op mijn werk ontstaan er ook de ene na de andere relatie. De enige juiste manier van denken is om blij te zijn voor die persoon.

[ Bericht 17% gewijzigd door -Deluzion- op 23-09-2019 03:28:52 ]
Graag verwijderen
pi_189081203
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:21 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dus je besluit ineens om een relatie te nemen met een persoon die je pas net kent?
Ik oordeel daar niet over. Als het voor hen werkt wie ben ik dan om daar iets van te vinden? Er zijn ook mensen die elkaar een paar weken kennen en dan al direct gaan trouwen. Moet iedereen lekker zelf uitmaken.
Graag verwijderen
pi_189081403
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 00:44 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Wat zonde dat je zo verbitterd bent. Praat je daar wel eens met andere mensen over?

Ik hoop dat ik nooit zo word, want ik heb (ook) nog nooit een vriendin gehad. Ik heb de hoop nog niet opgegeven, maar ik ben wel bang om voor altijd single te blijven. Langzamerhand houd ik daarmee in m'n hoofd al rekening. Ik heb helaas geen sociaal netwerk, dus dat werkt me behoorlijk tegen, evenals wat andere probleempjes.
Ik ben gestopt met praten want het leverde niks op. Bovendien wordt er veel te snel geroepen vooral hier op het forum” zoek hulp” om het minste geringste roept men dit al. Alsof dat zoveel helpt. Helemaal niks is mijn ervaring. Hulp zoeken is zwaar overrated.

Ik heb ook geen sociaal netwerk en zou dit ook niet meer willen hebben. Ik ben het liefst op mezelf. Ik heb geen vrienden, familie of kennissen. Ik voel mij prettig in een geïsoleerd bestaan. Maar ik wil nu ook echt alleen blijven Zo’n bestaan wat ik nu leid past ook echt gewoon bij mij. Ben teveel misantropisch geworden om ooit nog sociaal te zijn.
Graag verwijderen
pi_189081929
Mijn uiterlijk is van het niveau Marc Zuckerberg. Dit is in mijn ogen een typisch “vijfje” niet lelijk genoeg om nagestaard te worden maar verder ook geen enkele vorm van fysieke aantrekkingskracht bezitten op vrouwen. Een compleet onzichtbaar uiterlijk. Als hij geen enorme bekendheid was geworden zonder rijkdom dan was dit een incel geweest.
Graag verwijderen
pi_189082297
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 03:15 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Weet je het zeker? Ik ben van de 100+ pogingen 100+ keren afgewezen op uiterlijk.Ik zou de hoop nooit zomaar opgeven. Dat deed ik ook niet. Ik ben juist een persoon dat bijna nooit opgeeft daar anderen al lang afhaken. Ik zou mijzelf nooit gewonnen geven tenzij absoluut duidelijk is dat het er nooit van gaat komen want dan wordt het zelfkwelling. Het was een hele strijd voordat ik mij uiteindelijk gewonnen gaf en dat ging niet zonder slag of stoot. Als je uiterlijk in orde is zou ik sowieso nooit opgeven. Je uiterlijk moet voldoende zijn, zonder aantrekkingskracht kom je nergens, hoogstens friendzone. Ik heb een onzichtbaar uiterlijk zonder enige vorm van aantrekkingskracht dat is mijn grootste probleem. Ik ben letterlijk niemands type. En nu ben ik ook redelijk oud. Ik ben hard, verbitterd, gevoelloos, vol haat en noem maar op, ik wens zo’n leven niemand toe. Maar mij lukt het om te blijven bestaan ondanks dat het voelt alsof ik in een nachtmerrie leef. Ik zou maatregelen nemen want eindigen zoals ik dat wil je echt niet. Ik gun het niemand om dagelijks te lijden dat je niet eens meer weet wanneer het de laatste keer was dat je je goed voelde. Ik gun iedereen het beste want ik geloof in de quote : wie het geluk gunt voor een ander bezit een rijkdom zonder grenzen. Op mijn werk ontstaan er ook de ene na de andere relatie. De enige juiste manier van denken is om blij te zijn voor die persoon.
Hmmz.
pi_189086785
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 07:56 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik ben gestopt met praten want het leverde niks op. Bovendien wordt er veel te snel geroepen vooral hier op het forum” zoek hulp” om het minste geringste roept men dit al. Alsof dat zoveel helpt. Helemaal niks is mijn ervaring. Hulp zoeken is zwaar overrated.
Ik kan dat beamen. Niemand staat in jouw schoenen, niemand weet wat je allemaal hebt meegemaakt. Psychologen doen helemaal niks, behalve de bal terugkaatsen en zeggen dat je het zelf allemaal moet oplossen. Ze hebben bovendien nauwelijks tijd (30 min. per sessie waarvan ze 3/4 zelf vol lullen).
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189086820
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 09:24 schreef -Deluzion- het volgende:
Mijn uiterlijk is van het niveau Marc Zuckerberg. Dit is in mijn ogen een typisch “vijfje” niet lelijk genoeg om nagestaard te worden maar verder ook geen enkele vorm van fysieke aantrekkingskracht bezitten op vrouwen. Een compleet onzichtbaar uiterlijk. Als hij geen enorme bekendheid was geworden zonder rijkdom dan was dit een incel geweest.
Toch zie ik wel degelijk doorsnee mannen qua uiterlijk (en dat zijn best heel veel mannen) met een partner lopen. Het is natuurlijk een combinatie van factoren wat maakt of je aantrekkelijk voor een vrouw bent.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189086873
quote:

[..]

Weet je het zeker? Ik ben van de 100+ pogingen 100+ keren afgewezen op uiterlijk.Ik zou de hoop nooit zomaar opgeven. Dat deed ik ook niet. Ik ben juist een persoon dat bijna nooit opgeeft daar anderen al lang afhaken. Ik zou mijzelf nooit gewonnen geven tenzij absoluut duidelijk is dat het er nooit van gaat komen want dan wordt het zelfkwelling. Het was een hele strijd voordat ik mij uiteindelijk gewonnen gaf en dat ging niet zonder slag of stoot.
Hebben vrouwen letterlijk tegen je gezegd dat ze jouw uiterlijk niet aantrekkelijk vinden?

Heb je wel eens vrouwen gestalkt? Zo komt dit op mij over namelijk.
pi_189086976
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 17:24 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Ik kan dat beamen. Niemand staat in jouw schoenen, niemand weet wat je allemaal hebt meegemaakt. Psychologen doen helemaal niks, behalve de bal terugkaatsen en zeggen dat je het zelf allemaal moet oplossen. Ze hebben bovendien nauwelijks tijd (30 min. per sessie waarvan ze 3/4 zelf vol lullen).
Hoe zie jij het voor je dat iemand anders jouw problemen oplost? Natuurlijk zal je het in principe zelf moeten doen. Een goede psycholoog weet wel de behandeling en opdrachten die je daarbij kunnen helpen. Daarvoor worden immers diagnoses gesteld.

Maar slechte hulpverlening is er zeker. Gelukkig ook erg goede.
pi_189088005
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 17:39 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Hoe zie jij het voor je dat iemand anders jouw problemen oplost? Natuurlijk zal je het in principe zelf moeten doen. Een goede psycholoog weet wel de behandeling en opdrachten die je daarbij kunnen helpen. Daarvoor worden immers diagnoses gesteld.

Maar slechte hulpverlening is er zeker. Gelukkig ook erg goede.
Ik vind dat een psycholoog als een coach en maatje zou moeten zijn. Dat kan natuurlijk niet. Ik vind het jammer dat de zorgverzekeraar geen coaches vergoed.
pi_189088065
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 15:26 schreef madam-april het volgende:

[..]

[..]

Nou uuhm ik leerde hem op nieuwjaarsdag/nacht kennen. Ben bij hem blijven slapen. Twee dagen later weer blijven slapen en nooit meer weggegaan. 😅
Ja oke, maar het was dus eerst een one night stand.

Dan is de verhouding gewoon gelijk al anders. De manier hoe TS het vertelt klinkt het alsof hij voor het eerst met iemand heeft afgesproken en het gelijk een relatie noemt.
pi_189088094
quote:

[..]

Zie je er onverzorgd uit? Heb je een neckbaard?

Ik krijg vaak het idee dat de gasten die worden afgewezen vanwege hun uiterlijk er gewoon heel erg onverzorgd uitzien.
  maandag 23 september 2019 @ 19:46:31 #271
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_189088442
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 07:56 schreef -Deluzion- het volgende:

Ik heb ook geen sociaal netwerk en zou dit ook niet meer willen hebben. Ik ben het liefst op mezelf. Ik heb geen vrienden, familie of kennissen. Ik voel mij prettig in een geïsoleerd bestaan. Maar ik wil nu ook echt alleen blijven Zo’n bestaan wat ik nu leid past ook echt gewoon bij mij. Ben teveel misantropisch geworden om ooit nog sociaal te zijn.
quote:
Ik ben hard, verbitterd, gevoelloos, vol haat en noem maar op, ik wens zo’n leven niemand toe. Maar mij lukt het om te blijven bestaan ondanks dat het voelt alsof ik in een nachtmerrie leef. Ik zou maatregelen nemen want eindigen zoals ik dat wil je echt niet. Ik gun het niemand om dagelijks te lijden dat je niet eens meer weet wanneer het de laatste keer was dat je je goed voelde.
Sorry, maar ik geloof er niet zo veel van dat je je prettig voelt met op jezelf zijn.
pi_189088566
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 19:19 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja oke, maar het was dus eerst een one night stand.

Dan is de verhouding gewoon gelijk al anders. De manier hoe TS het vertelt klinkt het alsof hij voor het eerst met iemand heeft afgesproken en het gelijk een relatie noemt.
Haha ja klopt.

Heb je gelijk in hoor, ik reageerde enkel op het feit dat er werd gezegd dat je voor een relatie altijd gedate moet hebben ;)
pi_189088685
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 19:56 schreef madam-april het volgende:

[..]

Haha ja klopt.

Heb je gelijk in hoor, ik reageerde enkel op het feit dat er werd gezegd dat je voor een relatie altijd gedate moet hebben ;)
In een zekere zin zou je dat blijven slapen ook een date kunnen noemen :P
pi_189088971
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 20:06 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

In een zekere zin zou je dat blijven slapen ook een date kunnen noemen :P
Haha ja soort van :D
pi_189091826
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 19:14 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Ik vind dat een psycholoog als een coach en maatje zou moeten zijn. Dat kan natuurlijk niet. Ik vind het jammer dat de zorgverzekeraar geen coaches vergoed.
Nee de verhouding tussen psycholoog en client is wel anders. Misschien is psychotherapie dan meer je stijl? Er zijn wel psychologen die een meer mens-gerichte stijl hebben zoals Carl Rogers.

Maar je vergist je in het beeld van een coach denk ik. Onderdeel van mijn werk is een coachopleiding en een goede coach is er niet om je vriend te zijn. Die zal je ook confronteren en een spiegel voorhouden. Ook zal een coach bij bepaalde problemen tekort schieten als je eigenlijk therapie nodig hebt. Een coach gaat uit van eigen regie en dat je zelf in actie komt. Gaat dus nog meer dan een psycholoog uit van jouw eigen verantwoordelijkheid en zelfredzaamheid. De verhouding is gelijkwaardiger.

Een klik en basis van vertrouwen moet er natuurlijk wel zijn. Heb je ook niet bij iedere psych of coach.

Psychotherapeuten hebben een andere opleiding dan bijv GZ psychologen.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Cliëntgerichte_psychotherapie

[ Bericht 2% gewijzigd door -Straw- op 23-09-2019 23:03:01 ]
pi_189092620
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 22:55 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Nee de verhouding tussen psycholoog en client is wel anders. Misschien is psychotherapie dan meer je stijl? Er zijn wel psychologen die een meer mens-gerichte stijl hebben zoals Carl Rogers.

Maar je vergist je in het beeld van een coach denk ik. Onderdeel van mijn werk is een coachopleiding en een goede coach is er niet om je vriend te zijn. Die zal je ook confronteren en een spiegel voorhouden. Ook zal een coach bij bepaalde problemen tekort schieten als je eigenlijk therapie nodig hebt. Een coach gaat uit van eigen regie en dat je zelf in actie komt. Gaat dus nog meer dan een psycholoog uit van jouw eigen verantwoordelijkheid en zelfredzaamheid. De verhouding is gelijkwaardiger.

Daarom typte ik ook coach EN maatje.

Eigenlijk heb ik het liefste gewoon een vriendin, want ik mis iemand waar ik met m'n emoties bij terecht kan.
pi_189092669
Een psycholoog gaat ook uit van zelfredzaamheid . Een psycholoog gaat ervan uit dat je de cognitieve gedragstherapie opdrachten uitvoert en dat dan alles goedkomt, dat je je dan spontaan beter gaat voelen. Terwijl deze opdrachten door sommigen alleen succesvol afgerond kunnen worden als hun lichamelijke probleem wordt verminderd met medicijnen. Er zijn wel degelijk genen voor aan te wijzen ook al is men nog zoekende en veel psychische aandoeningen kunnen in laboratoria worden nagebootst met stoffen als https://en.m.wikipedia.org/wiki/Anxiogenic
https://www.sciencedirect(...)ii/S0014488617301103
https://www.scientias.nl/muis-krijgt-adhd-van-gsm-straling/
Veel mensen ontkennen dit een beetje, dat is jammer voor mensen die volledig in de put zitten zoals Deluzion.

[ Bericht 12% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 24-09-2019 00:15:30 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_189092712
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 23:52 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Eigenlijk heb ik het liefste gewoon een vriendin, want ik mis iemand waar ik met m'n emoties bij terecht kan.
Zijn er geen goede vrienden waar je je emoties kwijt kunt?
pi_189092757
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 23:59 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Zijn er geen goede vrienden waar je je emoties kwijt kunt?
Nee en dan nog: ik zou nooit alles aan vrienden vertellen, zeker als man niet.
pi_189092773
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 19:14 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Dat is ook echt wel mogelijk, maar alleen als je er echt helemaal voor open staat. Je moet de spiegel die je door hem/haar voorgehouden wordt, hoe pijnlijk/confronterend/etc. die ook is, kunnen accepteren en respecteren.
pi_189092858
Dit klinkt herkenbaar.
Soms moet je dan maar die one-night stands doen en ondertussen aan jezelf werken.

Ik ben 32-36 uur gaan werken, ga naar een coach en sport regelmatig.
pi_189092966
quote:

[..]

De relatie is al direct ongelijkwaardig als je met die instelling de relatie instapt.

Een relatie hoort een aanvulling te zijn, niet een opvulling.
pi_189092986
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:30 schreef madam-april het volgende:

[..]

De relatie is al direct ongelijkwaardig als je met die instelling de relatie instapt.

Soms zijn deze uitspraken best verwarrend voor mannen.
Aan de ene kant moeten wij onze emoties laten zien, maar willen wij onze emoties laten zien, dan zou het tonen van emoties niet in de relatie terecht kunnen.
pi_189092997
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:35 schreef L_ het volgende:

[..]

Soms zijn deze uitspraken best verwarrend voor mannen.
Aan de ene kant moeten wij onze emoties laten zien, maar willen wij onze emoties laten zien, dan zou het tonen van emoties niet in de relatie terecht kunnen.
Tonen van je emoties hoort natuurlijk bij een relatie. Maar je moet je vriendin niet nodig hebben om op een gezonde manier met je emoties om te kunnen gaan.
pi_189093032
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 00:38 schreef madam-april het volgende:

[..]

Tonen van je emoties hoort natuurlijk bij een relatie. Maar je moet je vriendin niet nodig hebben om op een gezonde manier met je emoties om te kunnen gaan.
Hij typt toch ook dat hij met zijn emoties in de relatie terecht zou kunnen. Niet direct samen verwerken. Om er mee om te gaan is een psychotherapeut wel aan te raden.
pi_189094155
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 17:30 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Hebben vrouwen letterlijk tegen je gezegd dat ze jouw uiterlijk niet aantrekkelijk vinden?

Heb je wel eens vrouwen gestalkt? Zo komt dit op mij over namelijk.
Ja, meerdere keren hebben ze dit gezegd recht in mijn gezicht. Voor mij kwam dit niet als verassing. Ik ben nu de plastisch chirurgische kant op gegaan. Ik heb een dubbele kaakoperatie om mijn scheefgegroeide platte kaak te herstellen achter de rug die helaas niet helemaal is goed gegaan en binnenkort nog een keer moet gebeuren.

Maar na de operatie kwam er de volgende ochtend een andere kaakchirurg kijken hoe het met mij ging en zijn letterlijke woorden waren” ik heb even uw before foto’s bekeken en ik verwacht een extreme verbetering als de zwelling gaat afnemen”
helaas is dit niet zo uitgekomen aangezien er fouten zijn gemaakt tijdens de operatie maar ik zie wel potentie. Ik kan zien hoe extreem de verbetering zou zijn geweest als de operatie wel geslaagd zou zijn. Verder heb ik een nosejob achter de rug om mijn haviksneus te verhelpen.
En nee ik stalk geen mensen. Geloof mij mijn probleem ligt echt aan het uiterlijk dat ik geen kansen kan creëren op dating gebied. Ik was het helemaal zat om met mijn mislukte uiterlijk te moeten leven daarom ben ik nu deze kant op gegaan en ik had dit eigenlijk 10 jaar eerder moeten doen.
Maar ik snap heel goed hoe je op het idee kan komen dat je aan stalken gaat denken.

[ Bericht 1% gewijzigd door -Deluzion- op 24-09-2019 08:32:32 ]
Graag verwijderen
pi_189094268
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 17:24 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die het begrijpt. Ze hebben nauwelijks de tijd om te praten en moeten even in het dossier kijken omdat ze alweer zijn vergeten wat er de vorige keer behandeld was. Bovendien zijn ze maar wat graag zelf aan het woord. Nou laat ik je zeggen; een goede psych staat in de schaduw van zijn/haar “client” en probeert niet op dwingende dominante wijze te vertellen hoe het leven in elkaar zit. Vaak heb ik ook het idee dat ze niet weten wat ze met mij aan moeten. Mijn problematiek is zo complex en fucked up dat het hun petje te boven gaat. Tevens zijn ze zeer happig om medicatie uit te schrijven zodat ze even flink aan je kunnen verdienen. In mijn lichaam komt die troep/gif niet. Ook ben ik het met schenkstroop eens dat er vooral op dit forum “ gekankerd” wordt op mensen die het al moeilijk genoeg hebben. Ik mis schenkstroop en ik vind het jammer dat hij zelfmoord hebt gepleegd.
Graag verwijderen
pi_189094326
quote:

[..]

Dat zegt hij toch ook niet? Een relatie is wel degelijk iemand waar je met je emoties terecht kunt. Je steun en toeverlaat. Al hangt dat wel af van de manier waaroo, de ander moet zich niet een hulpverlener gaan voelen.
pi_189094349
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 19:21 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Zie je er onverzorgd uit? Heb je een neckbaard?

Ik krijg vaak het idee dat de gasten die worden afgewezen vanwege hun uiterlijk er gewoon heel erg onverzorgd uitzien.
Vergroeide kaakbotten. Botstructuur waar helemaal niks van klopt. Mijn gezichtsvorm is mislukt. Nog wel tenminste, hopelijk niet meer na mijn volgende kaak operatie.
Graag verwijderen
pi_189094354
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 23:55 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Een psycholoog gaat ook uit van zelfredzaamheid . Een psycholoog gaat ervan uit dat je de cognitieve gedragstherapie opdrachten uitvoert en dat dan alles goedkomt, dat je je dan spontaan beter gaat voelen. Terwijl deze opdrachten door sommigen alleen succesvol afgerond kunnen worden als hun lichamelijke probleem wordt verminderd met medicijnen. Er zijn wel degelijk genen voor aan te wijzen ook al is men nog zoekende en veel psychische aandoeningen kunnen in laboratoria worden nagebootst met stoffen als https://en.m.wikipedia.org/wiki/Anxiogenic
https://www.sciencedirect(...)ii/S0014488617301103
https://www.scientias.nl/muis-krijgt-adhd-van-gsm-straling/
Veel mensen ontkennen dit een beetje, dat is jammer voor mensen die volledig in de put zitten zoals Deluzion.
Hier heb je gelijk in. Maar de basis van zelfredzaamheid is wel anders bij iemand met zwaardere problematiek. Waardoor de verhouding tussen psycholoog en client ook anders is dan die tussen coach en client, over het algemeen.
pi_189094379
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 08:19 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik mis schenkstroop en ik vind het jammer dat hij zelfmoord hebt gepleegd.
Hij postte weer onder een nieuwe naam, dacht ik te lezen.
pi_189094385
quote:

[..]

Bij goede vrienden moet dit ook kunnen.
pi_189094403
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 08:30 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Hij postte weer onder een nieuwe naam, dacht ik te lezen.
Klopt, in juni postte hij daar nog mee, maar hij heeft nu een ban.
pi_189094434
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 08:33 schreef Chia het volgende:

[..]

Klopt, in juni postte hij daar nog mee, maar hij heeft nu een ban.
Met welke username dan?
Graag verwijderen
pi_189094440
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 08:37 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Met welke username dan?
Zomaar-een-Chinees
pi_189094539
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 08:38 schreef Chia het volgende:

[..]

Zomaar-een-Chinees
Ah ok gelukkig dan maar. Ik kreeg de indruk dat het game over was met schenk nadat ik vroeger met hem mailde en die indruk sterk gewekt werd.
Graag verwijderen
pi_189094625
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 19:46 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

[..]

Sorry, maar ik geloof er niet zo veel van dat je je prettig voelt met op jezelf zijn.
Jawel. Ik zou oprecht niet anders meer willen. Van 18 tot 31 wel maar inmiddels weet ik dat ik alleen zijn een onderdeel is van mij en dat dit ook het best bij mij past. Ik ben een misantroop, zodra ik met andere mensen ben ga ik mij nog veel slechter voelen dan als ik alleen ben. Daarom ben ik blij dat ik werk heb dat bij mij past. Ik werk bij de gemeente heuvelrug en ben nu 6 tot 8 uur per dag bezig met het verzorgen van herten, manenschapen en paarden en ik onderhoud natuurgebieden. Het is heerlijk om de hele dag rond te rijden in dit gigantische bosgebied en de dieren te verzorgen. En zo hoef ik gelukkig nauwelijks sociaal te zijn met andere mensen.

[ Bericht 18% gewijzigd door -Deluzion- op 24-09-2019 09:03:34 ]
Graag verwijderen
pi_189095022
quote:

[..]

Tja dan word je een mentaal geharde machine/robot , ik weet er alles van ^^.
Graag verwijderen
pi_189099580
Deluzion, je posts zijn zo zwartgallig dat ik bijna ga denken dat je aan het trollen bent. :')

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2019 15:51:26 ]
pi_189101258
quote:

[..]

Je hebt als stel beide emoties die je met elkaar kunt delen. Het is tweerichtingsverkeer, dus ik zie geen ongelijkwaardigheidsprobleem.
pi_189102512
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 17:27 schreef vouwdeurtje het volgende:

[..]

Je hebt als stel beide emoties die je met elkaar kunt delen. Het is tweerichtingsverkeer, dus ik zie geen ongelijkwaardigheidsprobleem.
Zo lang er ook ruimte blijft voor positieve emoties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')