abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 september 2019 @ 22:47:48 #226
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188982022
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 21:19 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Na hoeveel dates?
De date van S95Sedan :P
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188984569
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 22:47 schreef M1stral het volgende:

[..]

De date van S95Sedan :P
Nu ik hem weer lees zie ik dat hij na een keer stappen denkt een relatie te hebben :? Of ben ik nu bot.
  dinsdag 17 september 2019 @ 10:03:03 #228
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188986373
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 06:29 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Nu ik hem weer lees zie ik dat hij na een keer stappen denkt een relatie te hebben :? Of ben ik nu bot.
Volgens mij dacht die meid dat. Maargoed, als je daar als kerel in mee gaat, zegt natuurlijk ook wel iets.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188987783
@Ivo1986

dacht even dat jij dit was

Ontopicque: komt allemaal wel goed TS.
pi_189014278
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 20:49 schreef Biemm92 het volgende:

[..]

Welke hobby's en welk soort verenigingen?

En is vrijwilligerswerk (bijv. in een bejaardenhuis) ook een goede optie? Want daar werken meestal veel vrouwen.
Als jij je daar goed bij voelt is het prima lijkt me.. bedenk je alleen wel dat je iets met de vrouwen gemeen moet hebben. Daarom is uitgaan niet echt de beste gelegenheid vind ik - misschien vrijwilligerswerk ook niet als het je niet echt ligt.
Misschien je aanmelden bij een vereniging dat te maken heeft met je politieke overtuiging of een hobbyclub of sport waar je passie ligt of een religieuze groep ofzo.
Leuk als je een vriendin krijgt, maar je moet ook wel een beetje weten wat voor type je zoekt. Je wordt niet blij op lange termijn door zomaar 'een vriendin' te hebben - straks vind je bijvoorbeeld iemand waar je wel veel mee kan delen en heb je spijt.
pi_189019550
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 22:50 schreef PatriciaPrecies het volgende:

[..]

Als jij je daar goed bij voelt is het prima lijkt me.. bedenk je alleen wel dat je iets met de vrouwen gemeen moet hebben. Daarom is uitgaan niet echt de beste gelegenheid vind ik - misschien vrijwilligerswerk ook niet als het je niet echt ligt.
Misschien je aanmelden bij een vereniging dat te maken heeft met je politieke overtuiging of een hobbyclub of sport waar je passie ligt of een religieuze groep ofzo.
Leuk als je een vriendin krijgt, maar je moet ook wel een beetje weten wat voor type je zoekt. Je wordt niet blij op lange termijn door zomaar 'een vriendin' te hebben - straks vind je bijvoorbeeld iemand waar je wel veel mee kan delen en heb je spijt.
Sommige sporten zijn niet gemengd, daar leer je juist weinig vrouwen kennen. :P

Je hebt gelijk wat je zegt over het op lange termijn niet blij worden met zomaar een vriend(in) of de eerste beste die je kan pakken.
pi_189020997
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2019 21:19 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Na hoeveel dates?
0 dates
Get
  donderdag 19 september 2019 @ 13:39:04 #233
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_189021103
Millimeteren of vrijwel kaal, veel aantrekkelijker dan van die overgebleven vlassige plukken. Verder op plekken komen waar jouw type loopt.

[EDIT]

haha, laatste posts niet gelezen, leuk, en bewijst wat ik schreef
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_189032607
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 01:16 schreef Ivo1990 het volgende:
Goede avond allemaal , jullie geloven het niet maar ik ben gisteren in een relatie gestapt
Met een vrouw van 23 Via opstap gaan in eindhoven leren kennen.
Zo slecht ben ik dus tog nog niet.
Bedankt voor jullie steun en deluzion dont give up
Mooi voor je :)

Er valt niks op te geven aangezien ik zelf niks meer wil. Ik heb geen enkele vorm meer van menselijkheid in mij. Ik voel mij het prettigst in een geïsoleerd bestaan.

Ik snap dat als je in de 20 bent of begin 30 dat je graag samen wilt zijn met iemand, maar geloof mij die drang gaat heel sterk afnemen als je de 30 ruim gepasseerd bent.

Ik ben niet goed genoeg dat is een objectieve waarneming. Voor mij geen vrouwen in mijn leven, ook niet op werk, ik weiger samen te werken met vrouwelijke personen. Ik weiger zelfs om te ze te begroeten. Ja ik haat en walg van vrouwen :r en dit gevoel is geheel wederzijds Ik compenseer mijn gedrag door de beste werknemer te zijn in het bedrijf. Ik ben onmisbaar dus wordt mijn gedrag door de vingers gezien. Ik ben de machine waar men altijd op kan rekenen.

[ Bericht 5% gewijzigd door -Deluzion- op 20-09-2019 00:06:38 ]
Graag verwijderen
pi_189033102
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 13:29 schreef Ivo1990 het volgende:

[..]

0 dates
Je hebt een relatie met iemand waar je nog geen date mee hebt gehad?
pi_189033455
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 23:41 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Wat maakt het het uit, als het voor hem werkt...
Graag verwijderen
pi_189033518
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 23:41 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik heb al bijna 9 jaar een relatie, ben verloofd en heb 2 kinderen met mijn vriend. Heb nog nooit een date met mijn vriend/verloofde gehad..
pi_189033692
Nee
pi_189033714
geen hoop
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_189033795
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2019 23:20 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Mooi voor je :)

Er valt niks op te geven aangezien ik zelf niks meer wil. Ik heb geen enkele vorm meer van menselijkheid in mij. Ik voel mij het prettigst in een geïsoleerd bestaan.

Ik snap dat als je in de 20 bent of begin 30 dat je graag samen wilt zijn met iemand, maar geloof mij die drang gaat heel sterk afnemen als je de 30 ruim gepasseerd bent.

Ik ben niet goed genoeg dat is een objectieve waarneming. Voor mij geen vrouwen in mijn leven, ook niet op werk, ik weiger samen te werken met vrouwelijke personen. Ik weiger zelfs om te ze te begroeten. Ja ik haat en walg van vrouwen :r en dit gevoel is geheel wederzijds Ik compenseer mijn gedrag door de beste werknemer te zijn in het bedrijf. Ik ben onmisbaar dus wordt mijn gedrag door de vingers gezien. Ik ben de machine waar men altijd op kan rekenen.
Wat zonde dat je zo verbitterd bent. Praat je daar wel eens met andere mensen over?

Ik hoop dat ik nooit zo word, want ik heb (ook) nog nooit een vriendin gehad. Ik heb de hoop nog niet opgegeven, maar ik ben wel bang om voor altijd single te blijven. Langzamerhand houd ik daarmee in m'n hoofd al rekening. Ik heb helaas geen sociaal netwerk, dus dat werkt me behoorlijk tegen, evenals wat andere probleempjes.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189033808
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 00:44 schreef vouwdeurtje het volgende:

Wat zonde dat je zo verbitterd bent. Praat je daar wel eens met andere mensen over?

Ik hoop dat ik nooit zo word, want ik heb (ook) nog nooit een vriendin gehad. Ik heb de hoop nog niet opgegeven, maar ik ben wel bang om voor altijd single te blijven. Langzamerhand houd ik daarmee in m'n hoofd al rekening. Ik heb helaas geen sociaal netwerk, dus dat werkt me behoorlijk tegen, evenals wat andere probleempjes.
Waarom ben je daar bang voor? Het is toch je eigen keuze? Mocht je spijt krijgen op je oude dag, zo lang duurt die periode dan ook niet meer.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_189033857
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 00:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Waarom ben je daar bang voor? Het is toch je eigen keuze? Mocht je spijt krijgen op je oude dag, zo lang duurt die periode dan ook niet meer.
Omdat ik geen verbitterde man zoals Deluzion wil worden.

Ik ben niet nog single omdat het mijn bewuste keuze is, maar door samenloop van omstandigheden.
Steun ook gewone en weldenkende Nederlanders. Help mee de klimaatmaffia en globalisten bestaand uit slinkse media, pseudo-wetenschappers, indoctrinerende leraren, corrupte politici, elite, NGO's, VN, banken en multinationals te stoppen.
pi_189033961
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 00:51 schreef vouwdeurtje het volgende:

Omdat ik geen verbitterde man zoals Deluzion wil worden.

Ik ben niet nog single omdat het mijn bewuste keuze is, maar door samenloop van omstandigheden.
Ok
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_189035590
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 00:14 schreef madam-april het volgende:
Heb nog nooit een date met mijn vriend/verloofde gehad..
Uitgehuwelijkt? :P
pi_189037404
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2019 00:14 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik heb al bijna 9 jaar een relatie, ben verloofd en heb 2 kinderen met mijn vriend. Heb nog nooit een date met mijn vriend/verloofde gehad..
Hoe zijn jullie samen gekomen dan?
pi_189037408
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 00:08 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Wat maakt het het uit, als het voor hem werkt...
Dus je besluit ineens om een relatie te nemen met een persoon die je pas net kent?
pi_189037764
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:21 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dus je besluit ineens om een relatie te nemen met een persoon die je pas net kent?
Doe ik ook altijd. Is dat raar?
pi_189037818
Date is sowieso een raar woord voor afspraak om te gaan vozelen. Het betekent letterlijk datum en dat is alles. Het klinkt ook zo hipster weetje 'Date'. Kun je het ook Koffie noemen. Wanneer ga je weer op de koffie?
Hey ik kwam even lekker potje koffiedrinken. Heb je tijd?
pi_189038157
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als jij een persoon net hebt ontmoet en je besluit meteen om een relatie met die persoon te nemen is dat inderdaad best raar.
pi_189039286
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 september 2019 12:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik vind dat vrij raar. Hoe kan je een relatie aangaan met iemand die praktisch een vreemde voor je is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')