Waarschijnlijk omdat er bij The Beatles op zoveel verschillende nummers wordt gestemd. Het heeft ook jaren geduurd voordat Come Together er eindelijk in stond.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:04 schreef satecl het volgende:
Waarom heeft dit pareltje nog nooit in de Top 2000 gestaan!?![]()
Zou niet meer dan terecht zijn. Een nummer in de top 100 zou terecht zijn.quote:
Stond er vroeger gewoon inquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 22:04 schreef satecl het volgende:
Waarom heeft dit pareltje nog nooit in de Top 2000 gestaan!?![]()
Jup. Ik zie t nu pas...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stond er vroeger gewoon in
Voor anderen is het weer veel te veel.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:07 schreef PzKpfw het volgende:
35 nummers is echt veel te weinig eigenlijk.
Ik eis een uitzondering voor Bløf!quote:Op zondag 3 november 2019 11:49 schreef Fred_B het volgende:
Bløf heeft 39 Top 40-hits, dus met maximaal 35 platen per lijstje moet je toch weer gaan schrappen
Hallo! Het hoeven natuurlijk niet alleen hun top 40-hits te zijn he? Ik heb al 3 verschillende emailadressen en dan kom ik nog niet uitquote:Op zondag 3 november 2019 11:49 schreef Fred_B het volgende:
Bløf heeft 39 Top 40-hits, dus met maximaal 35 platen per lijstje moet je toch weer gaan schrappen
Wat zegt de voorzitter van de fanclub in de nieuwsbrief hierover?quote:Op zondag 3 november 2019 11:49 schreef Fred_B het volgende:
met Don Leo en Matthijs?quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:06 schreef houdjemond het volgende:
Nacht van de popmuziek volgende week op 3!
De echte ster van de show is natuurlijk Fenno.quote:
Zeker diequote:Op zondag 10 november 2019 17:12 schreef Piebe het volgende:
Velvet Underdog
Nog maar wat artiesten / bands die niet (meer) de waardering krijgen, mede "dankzij" de Bløf-terreur.
Macht van de fanclubs op de stemformulieren inperken. 5x 1 band max en anders ben je af.quote:Op zondag 10 november 2019 17:12 schreef Piebe het volgende:
Nog maar wat artiesten / bands die niet (meer) de waardering krijgen, mede "dankzij" de Bløf-terreur.
Staan een hoop leuke artiesten tussen, maar de gemiddelde radioluisteraar maak je daar niet blij mee.quote:Op zondag 10 november 2019 17:12 schreef Piebe het volgende:
...
Als je het antwoord al weet hoef je ook de vraag niet te stellen...quote:Op donderdag 14 november 2019 14:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoezo weer 5 meer? Het is al 5 jaar 35 nummers,
Oh lekker, een vrijdag.quote:Op donderdag 14 november 2019 21:15 schreef Pino112 het volgende:
20 december wordt de lijst bekend gemaakt.
Staat Talk Talk erin?quote:Op maandag 18 november 2019 00:32 schreef ok01 het volgende:
Ik heb al voorzichtig een lijstje in elkaar gezet
Die lijst is mij iets te middle of the road. Ik geniet al anderhalve week van de Kink 1500.quote:Op maandag 18 november 2019 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Voorpret op radio Veronica nu, met de Top1000 allertijden, ze zijn al ruim over de helft en nu is The Load Out/Stay
Maar voor een half uurtje ga je er niet heen.quote:
Lijst valt me wat tegen. Terwijl ik Veronica op het moment wel de leukste zender vind.quote:Op maandag 18 november 2019 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Voorpret op radio Veronica nu, met de Top1000 allertijden, ze zijn al ruim over de helft en nu is The Load Out/Stay
Zo dat is vet man! Had mij ook wel tof geleken. En sowieso meer echte oldskool rap/hiphop in de lijstquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga dinsdag naar Concertgebouworkest tribute to NWA met MC Yella.
Geen idee wat dat met top 2000 te maken heeft, maar ik heb er zin an. Oh ja, Straight Outta Compton moet in de top 2000!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |