quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:18 schreef pinquit het volgende:
Pfoeee loj, wat engstikken is ook één van mijn grote angsten.
Ik gooi er even wat bfdfotootjes in!Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook ff eentje van mini-ToT:![]()
Haha, echt wel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan koop je veel speelgoed, zo veel euro’s. En waar is madame dolgelukkig mee? een beertje van ¤1.20Ze slaapt er ook mee, moet niet vergeten om wat meer van dezelfde te halen haha.
Ben zo gek op dat broekje die ze aan heeft op de foto, maar hij gaat nu echt te klein worden![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:15 schreef Framblij89 het volgende:
Leuke foto’s pinq en totBij frum duurde het ook heel lang voordat ze meer begon te glimlachen, was echt een aardig serieuze newborn
Mini-ToT was behoorlijk snel met glimlachen, maar in de loop der tijd werd het wel "echter" om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan koop je veel speelgoed, zo veel euro’s. En waar is madame dolgelukkig mee? een beertje van ¤1.20Ze slaapt er ook mee, moet niet vergeten om wat meer van dezelfde te halen haha.
Ben zo gek op dat broekje die ze aan heeft op de foto, maar hij gaat nu echt te klein worden![]()
@ speelgoed; we hebben veel van de kringloop en cadeau gekregen. Uiteraard heb ik ook wel ander speelgoed voor hem gekocht, maar geef hem een lege colafles of een plastic balletje of een houten blokje en hij is helemaal blij!
Zijn favorieten blijven die baby-tv die ik echt niet meer op wil windenen een zachte knuffelschaap. Het is echt zooooooo schattig hoe hij reageert als ik hem die geef!
![]()
![]()
En @ dat broekje, is dit een alternatief?
Kost iets van 4 euro!![]()
imgur.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:40 schreef wieksel het volgende:
Even een snelle vraag, TinyPic doet het niet meer, waar kan ik mn foto voor BFD uploaden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EHBO, mijne verloopt dit jaar. Begin dit jaar via werk ook een aed/reanimatie + baby&kind cursus gehad, het zit er allemaal nog wel goed in maar het is wel fijn om het een beetje bij te houden.
BFDOk, eentje dan.
-weg-
[ Bericht 2% gewijzigd door douche-eendje op 27-08-2019 23:35:50 ]
Kan niet wachten tot het terugdraaien hier ook gaat gebeuren. Hoe oud is hij nu?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:04 schreef Cholula het volgende:
Wooptidoo! Fred draait terug van buik naar rug, dit gaat zoveel frustratie schelen.
Hij is trouwens nog steeds zo leuk. Hij kan lekker spelen en hij is nog steeds vol adoratie richting zijn broer. Die liefde is trouwens wederzijds, wat zijn die twee schattig met elkaar.Als hij zijn broer, zijn vader of mij ziet dan komt er zo'n enorme lach op zijn gezicht.
We waren vorige week bij het consultatiebureau en hij is 67,5 cm en 7 kilo, redelijk gemiddeld dus.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]
En @ dat broekje, is dit een alternatief?
[ afbeelding ]
Kost iets van 4 euro!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frum heeft volgens mij nog geen 1 keer terug gerold, was heel frustrerend voor d’r. Maar nu gaat ze liggen hoe ze wil enz..
Vijf maanden. Bij mijn oudste duurt het wat langer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 11:10 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot het terugdraaien hier ook gaat gebeuren. Hoe oud is hij nu?
Hmmm onze is volgende week alweer 6 maanden. Wordt tijd dan hahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 13:10 schreef Cholula het volgende:
[..]
Vijf maanden. Bij mijn oudste duurt het wat langer.
Jij reageert zelf toch ook super enthousiast op de andere baby's in dit topic?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 08:49 schreef ToT het volgende:
Over eng gesproken; ik heb er helemaal geen problemen mee als hele hordes vrouwen op mini-ToT af komen en hem vanuit het niets komen kroelen of aaien, maar als een man dat doet zoals gisteren vind ik het toch wel een beetje ehhhh.....apart!
Haha ja okee, maar aanraken en kroelen enzo vind ik wel een beetje apart.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 14:51 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Jij reageert zelf toch ook super enthousiast op de andere baby's in dit topic?
Ik zou er vooral niet te veel achter zoeken ToT, alleen maar tof toch als een man zich uit het stramien haalt en zijn gevoel volgt en je leuke kind aandacht geeft? Ik vind het alleen maar fijn om te zien dat mannen ook enthousiast kunnen zijn over kinderen. Zijn al zoveel die hun gevoel amper tot niet laten zien buitenhuis..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@douche-eendje wat een leukerd
@Framblij89 Frum oogt er heel gelukkig mee! En geld is ook niet alles hè
@pinquit wat een heerlijk meisje heb je toch, en fijn dat ze wat vrolijker wordt!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
Mohh hier smolt ik een beetje vanquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:36 schreef Framblij89 het volgende:
Herfffst!!![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker met z’n allen onder een dekentje warme chocolademelk drinken en een Disney film op.
Of springen in de regenplassen.![]()
@:lunapuella haha nee zeer zeker niet! Das zo leuk aan kinderenLeuke foto van welpje
![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:22 schreef Rebubbled het volgende:
Oké ik heb vanmiddag gespeeld met de wide angle lens van mijn nieuwe telefoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa wide angle shots zijn leuk!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |